Novy Elküldve Február15, 2008 Megoszt Elküldve Február15, 2008 nem szeretném lefeszegetni a mutatót, félek attol hogy utána nem ugy mérne ahogy kell.... ezért csak azt karom megcsinálni, hogy a gyárira ráragasztok egy olyat, amiben a számlap az maga fehér,a számok meg kékek. igy nappal is látom mit mutat, ledesítés után meg igy csak kéken fog világítani már. egyébként egy haverom megcsinálta a panelos megoldást, ugy hogy minden szám közzé csak egy ledet rakott, és azt mondta nagyon szép lett, sehol egy foltos rész semmi ilyesmi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pjoc Elküldve Február15, 2008 Megoszt Elküldve Február15, 2008 nekem is 1102es van.... és eddig csak 1111 est láttam, tiszaujba is az 1.8ason is meg az 14Se n is valakinek nincs sima km számlap bescannelve, olyanrol, ami nem fordulatszámmérős?? és a második vonalnál van a 90 fok?? egy darabig ugy se lesz pénzem, és akkor már ezt alakitom át. Nekem van, ugyan nem scan-nelve, hanem csináltattam nyomdában, mondjuk nem teljesen olyan mint ami neked kell, de cserélj hőfokjeladót és úgy jó lesz. Ilyenek Akit esetleg érdekel küldjön PÜ-t Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február15, 2008 Megoszt Elküldve Február15, 2008 Nekem valahogy nem jön be ez a fehér számlapos téma,de neten körbe kellene nézni kint milyen variációk vannak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Február15, 2008 Megoszt Elküldve Február15, 2008 nekem is 1102es van.... és eddig csak 1111 est láttam, tiszaujba is az 1.8ason is meg az 14Se n is valakinek nincs sima km számlap bescannelve, olyanrol, ami nem fordulatszámmérős?? és a második vonalnál van a 90 fok?? egy darabig ugy se lesz pénzem, és akkor már ezt alakitom át. Az enyém W=1102 és F13-as váltó. Ezek alapján minden variáció létezik. Az nem lehet, hogy a CR, WR difiáttételt jelent és ettől függ a W szám? Más típusnál volt olyan, hogy eltérő fogszámú km spirál meghajtó kerekek voltak. Sajna az első vonalnál van a 90 fok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február15, 2008 Megoszt Elküldve Február15, 2008 Az nem lehet, hogy a CR, WR difiáttételt jelent és ettől függ a W szám? Nem. Az a csoporttengely áttételsorának jelölése. C a rövidebb áttételsor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február15, 2008 Megoszt Elküldve Február15, 2008 Nekem van, ugyan nem scan-nelve, hanem csináltattam nyomdában, mondjuk nem teljesen olyan mint ami neked kell, de cserélj hőfokjeladót és úgy jó lesz. Ilyenek Akit esetleg érdekel küldjön PÜ-t ez a hőfokjeladó csere egyszerűen hangzik, de nem az Fpepe is ezzel bajlódik, de még neki nem siekrült megoldani, mert nem tudni milyen jeladó kel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Február15, 2008 Megoszt Elküldve Február15, 2008 Nekem valahogy nem jön be ez a fehér számlapos téma,de neten körbe kellene nézni kint milyen variációk vannak. http://kepfeltoltes.hu/view/080215/200000_...ltoltes.hu_.jpg :) :) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Február15, 2008 Megoszt Elküldve Február15, 2008 ez a hőfokjeladó csere egyszerűen hangzik, de nem az Fpepe is ezzel bajlódik, de még neki nem siekrült megoldani, mert nem tudni milyen jeladó kel. Mostmár nem bajlódok vele, szereztem egy megfelelő műszert :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február15, 2008 Megoszt Elküldve Február15, 2008 http://kepfeltoltes.hu/view/080215/200000_...ltoltes.hu_.jpg :) :) :) Túlságosan virít! Valami pofásabbra gondoltam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Február16, 2008 Megoszt Elküldve Február16, 2008 Az enyém W=1102 és F13-as váltó. Ezek alapján minden variáció létezik. Az nem lehet, hogy a CR, WR difiáttételt jelent és ettől függ a W szám? Más típusnál volt olyan, hogy eltérő fogszámú km spirál meghajtó kerekek voltak. Sajna az első vonalnál van a 90 fok. Tegnap megnéztem én is milyen váltó van rajta. F13 WR, a műszer meg 1102-es. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február16, 2008 Megoszt Elküldve Február16, 2008 még nem volt a kezemben, oylan egység, amit fel lehetett volna áldozni a projekt oltárán, de a wareszunkon se ilyen eccerűre csináltam, igaz ott kicsit mókásra vettem a designet, de a végső verzio nem volt ennyire sivár. http://www.5mp.eu/honlapkepek/novy/6EtwDQx...gy/bscap000.jpg http://www.5mp.eu/honlapkepek/novy/6EtwDQx...gy/bscap104.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Február16, 2008 Megoszt Elküldve Február16, 2008 Tegnap megnéztem én is milyen váltó van rajta. F13 WR, a műszer meg 1102-es. ahogy néztem, c14nz-hez gyárilag csak WR-es van úgyhogy továbbra se tudom, mi alapján van a különbség a műszerek között :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Február16, 2008 Megoszt Elküldve Február16, 2008 nekem is 1102es van.... és eddig csak 1111 est láttam, tiszaujba is az 1.8ason is meg az 14Se n is valakinek nincs sima km számlap bescannelve, olyanrol, ami nem fordulatszámmérős?? és a második vonalnál van a 90 fok?? egy darabig ugy se lesz pénzem, és akkor már ezt alakitom át. na most várj km óra lapja kell vagy a hőfoké? mert hőfokhoz van nekem komplett egység, ami fölösleges Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Február16, 2008 Megoszt Elküldve Február16, 2008 ahogy néztem, c14nz-hez gyárilag csak WR-es van úgyhogy továbbra se tudom, mi alapján van a különbség a műszerek között :) Én is néztem az opelinfos-on. A WR-est csak az F13-hoz írja. Az F10-hez nem írja, hogy melyik. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február16, 2008 Megoszt Elküldve Február16, 2008 nekem egy gyári kellene, aminek 90 fokos osztása a második vonalon van arrol egy sacannelt kép, és akkor abbol azt szerkesztenék amit akarok, nem tervezek nagy változtatásokat, csak fehér hátteren kék számokat a gyári helyére, mivel ugyse fogom levenni se a mutatót, se az eredeti számlapot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Február16, 2008 Megoszt Elküldve Február16, 2008 nekem egy gyári kellene, aminek 90 fokos osztása a második vonalon van arrol egy sacannelt kép, és akkor abbol azt szerkesztenék amit akarok, nem tervezek nagy változtatásokat, csak fehér hátteren kék számokat a gyári helyére, mivel ugyse fogom levenni se a mutatót, se az eredeti számlapot. Sima, vagy ford számmérős kell. ui. Bázz most nézem, nekem nem is olyan van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február16, 2008 Megoszt Elküldve Február16, 2008 bármilyen jöhet :) csak a 90 fok 2 vonalnál legyen Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Február16, 2008 Megoszt Elküldve Február16, 2008 bármilyen jöhet :) csak a 90 fok 2 vonalnál legyen Olyan nincs. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Február16, 2008 Megoszt Elküldve Február16, 2008 Nekem Dieselben W 1102 a kmora. Szerintem nem sok jelentősége van. A gyári eltérésnél nagyobb nem nagyon lehet. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Február16, 2008 Megoszt Elküldve Február16, 2008 bármilyen jöhet :) csak a 90 fok 2 vonalnál legyen kék, vonal, 90, vonal, 110 piros? a fordulatszámmérős azért enm jó, mert ugyen azon rajta van az üzema. jelző is Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Február16, 2008 Megoszt Elküldve Február16, 2008 kék, vonal, 90, vonal, 110 piros? a fordulatszámmérős azért enm jó, mert ugyen azon rajta van az üzema. jelző is Lehet mázlid lesz, és az új km-órát kapod meg. Próbálgattam, és úgy tűnik, más a km-óra útjeladója, mert a BC vagy másfélszeres sebességet mutat a normálishoz képest. Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Február16, 2008 Megoszt Elküldve Február16, 2008 kifejted bővebben? mi a gond vele? esetleg mérőponton nem nézted? felénk vannak kihelyezett tájékoztató-érzékelők, azoknál szoktam nézni gps-el egyezett az általa mért sebesség, szóval hitelesnek tartom őket Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Február16, 2008 Megoszt Elküldve Február16, 2008 kifejted bővebben? mi a gond vele? esetleg mérőponton nem nézted? felénk vannak kihelyezett tájékoztató-érzékelők, azoknál szoktam nézni gps-el egyezett az általa mért sebesség, szóval hitelesnek tartom őket Szétszedtem most a két km-órát, és szemmel is látható, hogy az a tárcsa az órában, ami az impulzusokat adja egy optiakai érzékelőn keresztül az ECU-nak és a BC-nek, az sűrűbb osztású az új órában. Úgyhogy az újat kapod meg, nem kell számlapot csinálnod hozzá. Mennyire állítsam a km-számlálót? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Február16, 2008 Megoszt Elküldve Február16, 2008 Mennyire állítsam a km-számlálót? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Február16, 2008 Megoszt Elküldve Február16, 2008 :) Gondoltam a karbantartási tervek (olajcsere, vezérléscsere, stb.) miatt nem árt, ha a km-állás megmarad, és így szétszedve egyszerű állítani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts