Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

nem szeretném lefeszegetni a mutatót, félek attol hogy utána nem ugy mérne ahogy kell....

ezért csak azt karom megcsinálni, hogy a gyárira ráragasztok egy olyat, amiben a számlap az maga fehér,a számok meg kékek.

igy nappal is látom mit mutat, ledesítés után meg igy csak kéken fog világítani már.

egyébként egy haverom megcsinálta a panelos megoldást, ugy hogy minden szám közzé csak egy ledet rakott, és azt mondta nagyon szép lett, sehol egy foltos rész semmi ilyesmi.

Link to comment
Megosztás:

nekem is 1102es van.... és eddig csak 1111 est láttam, tiszaujba is az 1.8ason is meg az 14Se n is

valakinek nincs sima km számlap bescannelve, olyanrol, ami nem fordulatszámmérős?? és a második vonalnál van a 90 fok??

egy darabig ugy se lesz pénzem, és akkor már ezt alakitom át.

Nekem van, ugyan nem scan-nelve, hanem csináltattam nyomdában, mondjuk nem teljesen olyan mint ami neked kell, de cserélj hőfokjeladót és úgy jó lesz.

Ilyenek

Akit esetleg érdekel küldjön PÜ-t

Link to comment
Megosztás:

nekem is 1102es van.... és eddig csak 1111 est láttam, tiszaujba is az 1.8ason is meg az 14Se n is

valakinek nincs sima km számlap bescannelve, olyanrol, ami nem fordulatszámmérős?? és a második vonalnál van a 90 fok??

egy darabig ugy se lesz pénzem, és akkor már ezt alakitom át.

Az enyém W=1102 és F13-as váltó. Ezek alapján minden variáció létezik. Az nem lehet, hogy a CR, WR difiáttételt jelent és ettől függ a W szám? Más típusnál volt olyan, hogy eltérő fogszámú km spirál meghajtó kerekek voltak.

Sajna az első vonalnál van a 90 fok.

Link to comment
Megosztás:

Nekem van, ugyan nem scan-nelve, hanem csináltattam nyomdában, mondjuk nem teljesen olyan mint ami neked kell, de cserélj hőfokjeladót és úgy jó lesz.

Ilyenek

Akit esetleg érdekel küldjön PÜ-t

ez a hőfokjeladó csere egyszerűen hangzik, de nem az

Fpepe is ezzel bajlódik, de még neki nem siekrült megoldani, mert nem tudni milyen jeladó kel.

Link to comment
Megosztás:

Az enyém W=1102 és F13-as váltó. Ezek alapján minden variáció létezik. Az nem lehet, hogy a CR, WR difiáttételt jelent és ettől függ a W szám? Más típusnál volt olyan, hogy eltérő fogszámú km spirál meghajtó kerekek voltak.

Sajna az első vonalnál van a 90 fok.

Tegnap megnéztem én is milyen váltó van rajta. F13 WR, a műszer meg 1102-es.

Link to comment
Megosztás:

nekem is 1102es van.... és eddig csak 1111 est láttam, tiszaujba is az 1.8ason is meg az 14Se n is

valakinek nincs sima km számlap bescannelve, olyanrol, ami nem fordulatszámmérős?? és a második vonalnál van a 90 fok??

egy darabig ugy se lesz pénzem, és akkor már ezt alakitom át.

na most várj

km óra lapja kell vagy a hőfoké?

mert hőfokhoz van nekem komplett egység, ami fölösleges

Link to comment
Megosztás:

nekem egy gyári kellene, aminek 90 fokos osztása a második vonalon van

arrol egy sacannelt kép, és akkor abbol azt szerkesztenék amit akarok, nem tervezek nagy változtatásokat, csak fehér hátteren kék számokat a gyári helyére, mivel ugyse fogom levenni se a mutatót, se az eredeti számlapot.

Link to comment
Megosztás:

nekem egy gyári kellene, aminek 90 fokos osztása a második vonalon van

arrol egy sacannelt kép, és akkor abbol azt szerkesztenék amit akarok, nem tervezek nagy változtatásokat, csak fehér hátteren kék számokat a gyári helyére, mivel ugyse fogom levenni se a mutatót, se az eredeti számlapot.

Sima, vagy ford számmérős kell.

ui. Bázz most nézem, nekem nem is olyan van.

Link to comment
Megosztás:

kék, vonal, 90, vonal, 110 piros?

a fordulatszámmérős azért enm jó, mert ugyen azon rajta van az üzema. jelző is

Lehet mázlid lesz, és az új km-órát kapod meg. Próbálgattam, és úgy tűnik, más a km-óra útjeladója, mert a BC vagy másfélszeres sebességet mutat a normálishoz képest.

Link to comment
Megosztás:

kifejted bővebben?

mi a gond vele?

esetleg mérőponton nem nézted?

felénk vannak kihelyezett tájékoztató-érzékelők, azoknál szoktam nézni

gps-el egyezett az általa mért sebesség, szóval hitelesnek tartom őket

Szétszedtem most a két km-órát, és szemmel is látható, hogy az a tárcsa az órában, ami az impulzusokat adja egy optiakai érzékelőn keresztül az ECU-nak és a BC-nek, az sűrűbb osztású az új órában. Úgyhogy az újat kapod meg, nem kell számlapot csinálnod hozzá. Mennyire állítsam a km-számlálót?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.