Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Tudnátok F Astra Caravanról reklámszerű, jó fotót adni?

Navi program induló képének kellene. Az autó színe mindegy milyen, de a legjobb a fehér lenne!

Olyanra gondolok, ami mögött a háttér nem valami vidéki ház udvara, vagy ilyesmi.

470*272 képpontra kellene konvertálnom, úgyhogy annál jobb, minél nagyobb a mérete.

Neten keresgéltem, de vagy kicsi a méret, a felbontás, vagy tényleg parasztudvar van mögötte!

Link to comment
Megosztás:

Tudnátok F Astra Caravanról reklámszerű, jó fotót adni?

Navi program induló képének kellene. Az autó színe mindegy milyen, de a legjobb a fehér lenne!

Olyanra gondolok, ami mögött a háttér nem valami vidéki ház udvara, vagy ilyesmi.

470*272 képpontra kellene konvertálnom, úgyhogy annál jobb, minél nagyobb a mérete.

Neten keresgéltem, de vagy kicsi a méret, a felbontás, vagy tényleg parasztudvar van mögötte!

Gugli képek? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Tudnátok F Astra Caravanról reklámszerű, jó fotót adni?

Navi program induló képének kellene. Az autó színe mindegy milyen, de a legjobb a fehér lenne!

Olyanra gondolok, ami mögött a háttér nem valami vidéki ház udvara, vagy ilyesmi.

470*272 képpontra kellene konvertálnom, úgyhogy annál jobb, minél nagyobb a mérete.

Neten keresgéltem, de vagy kicsi a méret, a felbontás, vagy tényleg parasztudvar van mögötte!

Bocsi, csak parasztudvaros van hirtelen :lol:

Image00001_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

De legalább a szín stimmel.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!!!

Remélem ti tudtok nekem segíteni:) Következő lenne a probléma: Opel Combo 1.7 cdti 100le olyat csinál hogy reggel pöcre beindul és utánna egy két másodperc múlva elkezd ingadozni az alapjárat és leáll. Utánna allig akar beindulni:S Viszont ha beindult vagy 10 másodpercig nyomni kell a gázt neki egy olyan 1100 fordulaton mert akkor megint leáll ha nem nyomom. Ezt csak az első reggeli inditásnál csinálja, utánna egész nap semmi baja. Én az izzítógyertyákra vagy a szivattyún lévő nyomástartószelepre gyanakszom. Elvittem már az Opel Gaálékhoz de ott a szervízvezető azt akarta nekem bemagyarázni hogy ebben nincs izzitó gyertya. Szóval sehova nem jutottam, olyan hülyék hozzá mint a segg.

Előre is köszi nektek:)

halihó

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!!!

Remélem ti tudtok nekem segíteni:) Következő lenne a probléma: Opel Combo 1.7 cdti 100le olyat csinál hogy reggel pöcre beindul és utánna egy két másodperc múlva elkezd ingadozni az alapjárat és leáll. Utánna allig akar beindulni:S Viszont ha beindult vagy 10 másodpercig nyomni kell a gázt neki egy olyan 1100 fordulaton mert akkor megint leáll ha nem nyomom. Ezt csak az első reggeli inditásnál csinálja, utánna egész nap semmi baja. Én az izzítógyertyákra vagy a szivattyún lévő nyomástartószelepre gyanakszom. Elvittem már az Opel Gaálékhoz de ott a szervízvezető azt akarta nekem bemagyarázni hogy ebben nincs izzitó gyertya. Szóval sehova nem jutottam, olyan hülyék hozzá mint a segg.

Előre is köszi nektek:)

halihó

A miénk sztem 3hengerezik első indításnál... hétfőn viszem szervizbe, majd megemlítem.

Link to comment
Megosztás:

Tudnátok F Astra Caravanról reklámszerű, jó fotót adni?

Navi program induló képének kellene. Az autó színe mindegy milyen, de a legjobb a fehér lenne!

Olyanra gondolok, ami mögött a háttér nem valami vidéki ház udvara, vagy ilyesmi.

470*272 képpontra kellene konvertálnom, úgyhogy annál jobb, minél nagyobb a mérete.

Neten keresgéltem, de vagy kicsi a méret, a felbontás, vagy tényleg parasztudvar van mögötte!

Szerintem ez sokkal jobb: Klikk ide :lol: :)

Link to comment
Megosztás:

Szerintem ez sokkal jobb: Klikk ide :D :D

Hmmm....szép autó :lol:

Végre túl vagyunk a karácsonyi bevásárláson. Ráment a napunk, de legalább megvehettem végre egy régóta áhított ajándékot. Illetve dehogy vettem, majd a Jézuska bevonszolja a fa alá jövő héten :lol: ha kibírom addig :D

Rádióban hallottam egy kis szösszenetet:

" Besétáltam a kocsmába. Odabent üvöltött a zene. Pukiztam egy ordasat, gondoltam úgy sem hallják. Hirtelen mindenki engem kezdett bámulni, nem igazán értettem.....aztán rájöttem. Bakker....elfelejtettem levenni a fejhallgatót...." :lol: :) :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!!!

Remélem ti tudtok nekem segíteni:) Következő lenne a probléma: Opel Combo 1.7 cdti 100le olyat csinál hogy reggel pöcre beindul és utánna egy két másodperc múlva elkezd ingadozni az alapjárat és leáll. Utánna allig akar beindulni:S Viszont ha beindult vagy 10 másodpercig nyomni kell a gázt neki egy olyan 1100 fordulaton mert akkor megint leáll ha nem nyomom. Ezt csak az első reggeli inditásnál csinálja, utánna egész nap semmi baja. Én az izzítógyertyákra vagy a szivattyún lévő nyomástartószelepre gyanakszom. Elvittem már az Opel Gaálékhoz de ott a szervízvezető azt akarta nekem bemagyarázni hogy ebben nincs izzitó gyertya. Szóval sehova nem jutottam, olyan hülyék hozzá mint a segg.

Előre is köszi nektek:)

halihó

Levegős az üzemanyagrendszer.

Link to comment
Megosztás:

Nah hazaestünk Bécsből. Voltak érdekes dolgok, de egy részére még nem emlékszem, majd megnézzük s képeket és akkor fogok :lol: Viszont amire emlékszem az kifelé Hegyeshalom után rögtön, egy ezüst SX4sedan tetőn az árokban, aztán egy Passat csak simán az árokban, aztán hazafelé, már itthon, egy Transporter félig Pest-félig a Balaton felé. Szóval fogy a nép erősen :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nah hazaestünk Bécsből. Voltak érdekes dolgok, de egy részére még nem emlékszem, majd megnézzük s képeket és akkor fogok :lol: Viszont amire emlékszem az kifelé Hegyeshalom után rögtön, egy ezüst SX4sedan tetőn az árokban, aztán egy Passat csak simán az árokban, aztán hazafelé, már itthon, egy Transporter félig Pest-félig a Balaton felé. Szóval fogy a nép erősen :lol:

Mellettem is lebontott egy a6ost egy c3... :)

Link to comment
Megosztás:

Mellettem is lebontott egy a6ost egy c3... :lol:

Jah a citrom... A városban sétáltunk és néztük a helyi parkolómestereket (sírva röhögtünk... ennyi szerencsétlent egy kupacon még nem láttunk :D :D :D ) egy pikásszó éppen kiállni próbálkozott, de 2 indulásból kétszer nekiment az előtte álló Volvonak :lol: koppra tekert kormánnyal, síró szervóval indul, nekimegy, visszagurul, aztán úgy, hogy a kormányt végig ugyan abban a helyzetben tartja, megpróbálta megint :D Nem tudom mi volt az elképzelés :lol: :D Egy pár dolgot már kezdek megérteni, hogy visszanéztem a képeket, de vannak még sötét foltok. Valahogy hazahoztam egy mekis tálcát :) csak az a bibi, hogy nem voltunk mekiben, és hogy nem tudom hogy miért hoztam, se azt hogy honnan. A képeket nézegetve se tudom, egyszer csak nálam lett :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nah hazaestünk Bécsből. Voltak érdekes dolgok, de egy részére még nem emlékszem, majd megnézzük s képeket és akkor fogok :lol: Viszont amire emlékszem az kifelé Hegyeshalom után rögtön, egy ezüst SX4sedan tetőn az árokban, aztán egy Passat csak simán az árokban, aztán hazafelé, már itthon, egy Transporter félig Pest-félig a Balaton felé. Szóval fogy a nép erősen :lol:

Délelőtt hótúrás közben figyeltem, hogy oda-vissza elment elöttünk egy 1200-es Lada néhányszor. Utca végén megforgatta és vissza.

Este hazafelé ugyanezt a verdát láttam a Határ úton (itt nálunk Kistarcsán) belecsúszva az árokba.

Szerencséjére inkább vízelvezető, mint árok, így nagyobb baja nem esett, de arra elég, hogy ne tudjon kimászni belőle.

Talán előbb vezetni kéne megtanulni......

Link to comment
Megosztás:

Hmmm....szép autó :lol:

Végre túl vagyunk a karácsonyi bevásárláson. Ráment a napunk, de legalább megvehettem végre egy régóta áhított ajándékot. Illetve dehogy vettem, majd a Jézuska bevonszolja a fa alá jövő héten :lol: ha kibírom addig :D

Rádióban hallottam egy kis szösszenetet:

" Besétáltam a kocsmába. Odabent üvöltött a zene. Pukiztam egy ordasat, gondoltam úgy sem hallják. Hirtelen mindenki engem kezdett bámulni, nem igazán értettem.....aztán rájöttem. Bakker....elfelejtettem levenni a fejhallgatót...." :lol: :) :D

Hasonló kis történet: Székely bácsi elmegy az orvoshoz, és panaszkodik neki, hogy nagyokat fingik...... De hangja nincs! Mi a véleménye:

Orvos felhúzza a szemöldökét és így szól: - Cserélje ki a hallókészülékét! :D

Délelőtt hótúrás közben figyeltem, hogy oda-vissza elment elöttünk egy 1200-es Lada néhányszor. Utca végén megforgatta és vissza.

Este hazafelé ugyanezt a verdát láttam a Határ úton (itt nálunk Kistarcsán) belecsúszva az árokba.

Szerencséjére inkább vízelvezető, mint árok, így nagyobb baja nem esett, de arra elég, hogy ne tudjon kimászni belőle.

Talán előbb vezetni kéne megtanulni......

Most tanult!! :D

Link to comment
Megosztás:

Délelőtt hótúrás közben figyeltem, hogy oda-vissza elment elöttünk egy 1200-es Lada néhányszor. Utca végén megforgatta és vissza.

Este hazafelé ugyanezt a verdát láttam a Határ úton (itt nálunk Kistarcsán) belecsúszva az árokba.

Szerencséjére inkább vízelvezető, mint árok, így nagyobb baja nem esett, de arra elég, hogy ne tudjon kimászni belőle.

Talán előbb vezetni kéne megtanulni......

Szerintem ez nem vezetni tudás kérdése.

Aki csapatósat játszik közúton könnyen így jár vagy rosszabbul.

Motoros kaszkadőr mondta,hogy kérdezik mindig tőle,hogy ha ennyire tudsz motorozni,akkor biztosan nagyon csapatsz közúton is.

Erre azt mondta,hogy nem is emlékszik mikor ment utoljára közúton motorral,mert sokkal veszélyesebb,mint bármilyen mutatvány. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nekem volt ilyen az F astrában, de nem voltam elragadtatva tőle..

Most adtam el az autót 1 hónapja, és az akksi 3 évet bírt, mert már halódott..

És végig ott pulzált rajta az aktivátor.

nekem se jött be, azonfelül, hogy 4et cseréltünk, az aksi se bírta sokáig...

Szerintem ez sokkal jobb: Klikk ide :D :lol:

ezt a képet akartam én is linkelni :)

Nah hazaestünk Bécsből. Voltak érdekes dolgok, de egy részére még nem emlékszem, majd megnézzük s képeket és akkor fogok :lol: Viszont amire emlékszem az kifelé Hegyeshalom után rögtön, egy ezüst SX4sedan tetőn az árokban, aztán egy Passat csak simán az árokban, aztán hazafelé, már itthon, egy Transporter félig Pest-félig a Balaton felé. Szóval fogy a nép erősen :lol:

Szerintem ez nem vezetni tudás kérdése.

Aki csapatósat játszik közúton könnyen így jár vagy rosszabbul.

Motoros kaszkadőr mondta,hogy kérdezik mindig tőle,hogy ha ennyire tudsz motorozni,akkor biztosan nagyon csapatsz közúton is.

Erre azt mondta,hogy nem is emlékszik mikor ment utoljára közúton motorral,mert sokkal veszélyesebb,mint bármilyen mutatvány. :D

Én nem értettem hazafelé, miért mennek olyan lassan a népek.... aztán rájöttem, hogy van egy gyökér, aki megy 40el, amögé beáll a többi sügér, és mekkora hóvihar van... kihúzódtam oldalra, és már nem is volt hóvihar, és végigtoltam a sort, jöttem végig 80-110 között, természetesen kanyarok előtt lassítottam, meg ha vkit utolértem, és nem tudtam előzni egyből, azt csak lassan óvatosan előztem meg, mikor belátható útszakaszon nem jött senki. Egyszer se akart keresztbecsúszni, sőt gyorsításkor se kapart meg, hiszen porhó volt "csak" nem volt lefagyva kibordásodva stb... mindegy volt aki 40el ment és 70es táblánál még így is belefékezett, legjobb az volt, mikor az X5 véigtolt egy sort én meg őt is, és csak lesett át mit csinál ez a mi autonk (céges első gen stift) mellette. Gyöngyös Szerencs kb 3/4 óra a régi 3mason, tegnap délután 2kor. Volt egy vekis gyerek, aki jött velem, de 90től ő se engedte tovább, de lakott terülteten mindig rámgurult, kár hogy nem tudott egyszer se mellém állni :D

Ezt már többen is mondták :D

Link to comment
Megosztás:

Én nem értettem hazafelé, miért mennek olyan lassan a népek.... aztán rájöttem, hogy van egy gyökér, aki megy 40el, amögé beáll a többi sügér, és mekkora hóvihar van... kihúzódtam oldalra, és már nem is volt hóvihar, és végigtoltam a sort, jöttem végig 80-110 között, természetesen kanyarok előtt lassítottam, meg ha vkit utolértem, és nem tudtam előzni egyből, azt csak lassan óvatosan előztem meg, mikor belátható útszakaszon nem jött senki. Egyszer se akart keresztbecsúszni, sőt gyorsításkor se kapart meg, hiszen porhó volt "csak" nem volt lefagyva kibordásodva stb... mindegy volt aki 40el ment és 70es táblánál még így is belefékezett, legjobb az volt, mikor az X5 véigtolt egy sort én meg őt is, és csak lesett át mit csinál ez a mi autonk (céges első gen stift) mellette. Gyöngyös Szerencs kb 3/4 óra a régi 3mason, tegnap délután 2kor. Volt egy vekis gyerek, aki jött velem, de 90től ő se engedte tovább, de lakott terülteten mindig rámgurult, kár hogy nem tudott egyszer se mellém állni :lol:

Na azért úgy sem kellene hajtani mint száraz asztfalton! :lol: Szerintem.

Link to comment
Megosztás:

Na azért úgy sem kellene hajtani mint száraz asztfalton! :) Szerintem.

Meglehet, de kanyarba le is lassítottam :lol: De a 40 se indokolt... egyébként én télen büntetnék ha nincs téli, vagy legalább 4 évszakos gumi a kocsin. Száraz aszfalton meg amúgy is 120környékén megyek ezzel a talicskával is :lol:

Link to comment
Megosztás:

Meglehet, de kanyarba le is lassítottam :lol: De a 40 se indokolt... egyébként én télen büntetnék ha nincs téli, vagy legalább 4 évszakos gumi a kocsin. Száraz aszfalton meg amúgy is 120környékén megyek ezzel a talicskával is :)

Vagánykodásból van a baj azért 110-el hóban hát nem tudom! De te tudod folytasd csak! :lol: Hol ott 90 a megengedett!

Link to comment
Megosztás:

Vagánykodásból van a baj azért 110-el hóban hát nem tudom! De te tudod folytasd csak! :) Hol ott 90 a megengedett!

Vannak helyek ahol semmi gond nincs belőle. Amikor 30-40-el hasít a sok szerencsecsomag, akkor én is elmegyek mellettük a p.csába 70-90-110-el simán. Amikor érezni, látni lehet, hogy semmi értelme 40-el sz.pni, akkor miért szívjak velük? :lol: Ónos esőben, meg összeázott 2x odafagyott havon én sem megyek így, de azért mert a tiszta, matt, sós útra elkezdenek potyogni a hópihék, akkor tök fölösleges :lol:

Link to comment
Megosztás:

Vannak helyek ahol semmi gond nincs belőle. Amikor 30-40-el hasít a sok szerencsecsomag, akkor én is elmegyek mellettük a p.csába 70-90-110-el simán. Amikor érezni, látni lehet, hogy semmi értelme 40-el sz.pni, akkor miért szívjak velük? :lol: Ónos esőben, meg összeázott 2x odafagyott havon én sem megyek így, de azért mert a tiszta, matt, sós útra elkezdenek potyogni a hópihék, akkor tök fölösleges :lol:

Amióta múltkor össze mentek előttem többen azóta én inkább kések 5percet de legalább oda érek és nem a korházba... 110-nél már az enyhén havas is csúszik! Mind1 én nem akarok vitatkozni! :)

Link to comment
Megosztás:

Vannak helyek ahol semmi gond nincs belőle. Amikor 30-40-el hasít a sok szerencsecsomag, akkor én is elmegyek mellettük a p.csába 70-90-110-el simán. Amikor érezni, látni lehet, hogy semmi értelme 40-el sz.pni, akkor miért szívjak velük? :lol: Ónos esőben, meg összeázott 2x odafagyott havon én sem megyek így, de azért mert a tiszta, matt, sós útra elkezdenek potyogni a hópihék, akkor tök fölösleges :lol:

:D

Amióta múltkor össze mentek előttem többen azóta én inkább kések 5percet de legalább oda érek és nem a korházba... 110-nél már az enyhén havas is csúszik! Mind1 én nem akarok vitatkozni! :)

csúszik csúszik, de írtam, hogy kanyarba lassan, meg belátható helyen előztem csak, nem vagánykodásról, hanem haladásrol volt szó.

:D

ez kész :D

Link to comment
Megosztás:

Vagánykodásból van a baj azért 110-el hóban hát nem tudom! De te tudod folytasd csak! :lol: Hol ott 90 a megengedett!

Nem vagyunk egyformák. Ilyen időben van akinek az 50 is sok, sőt a 20 is! Pl. ha nem tud beparkolni egy havas parkolóba.....

Azon kívül nem egyforma a kocsik és gumijaik "téljáró képessége" sem.

Én csak akkor verettem (múlt időben) amikor nagy távolságokat (ezer kilométereket) kellett megtennem.

Mostanság ráérős nyugdíjas papi vagyok, de aki azért nehezen viseli el, hogy sokáig kelljen egy ügyetlen vezető, vagy egy nem kellően felkészített autó, vagy egy lassú teherautó mögött bandukolni.

Ha megvan az a + 20-30 km/ó sebesség elérhetőség érzése a fenekem alatt, akkor nyomom neki (ahol lehet). Nem szeretek beragadni egy ilyen sorba.

Egyébként nekem a legjobb csúszási teszt, a gázadás.

Ott lehet érezni, hogy milyen gyorsulást bír még el az a bizonyos útfelület. Ha már kipörgött, éreztem a gyorsulást, akkor kb. ugyanilyen mértékű negatív gyorsulást, azaz lassulást fog "elbírni" ugyanaz az út, tehát ilyen fékúttal lehet számolni.

A minap is ahogy jöttem hazafelé, körfogalomból kigyorsításnál, 2-es kipörög, 3-as kipörög, 4-es kipörög, csak ötödikben tudtam kipörgés nélkül jönni 80-al. No ez csúszós volt! Viszont igen élvezetesen lehetett vele a csúszáshatáron járni a gázadással! Így vezetve simán lehetett haladni 70 - 80 -al, de mások csak 40 - 50 -et hajtottak.

Miért kellett volna beállnom utánuk, és dolgoztatni fölöslegesen az ablaktörlőmet?

Más: Ma reggel az ablakunkban -15 fokot mértem, ami lent a kutyáink szintjén megvolt -18 is! (Kutya hideg volt! :) ) Sőt állítólag itt a faluban, a Habsburgék mellett fent a dombon az egyik földink éjjel -22 fokot mért! :lol: Brrrr.

Aztán reggel mentem a nyitott ajtajú garázsba és indítottam a szekeret, de csak 2- 3 mp indítózás után röffent be. Nem ám pöcc - röff mint máskor! Úgy járt a motor a kaszniban, mintha minden üveget ki akarna rázni belőle! No most nem indultam ám el rögtön vele. Bizony járattam a motort amíg nem lett simább a járása....

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.