Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Nekem b*ssza a szemem na :) 4 lepke meg nem biztos hogy lesz, csak hirtelen fellángolás volt ( egyenlőre ) :lol:

Akkor kell egy turbo műszercsoport, ahogy előbb is írták, és a fordmérőt kicserélni belőle. :) (vagy csak a fordmérő, mivel az úgyis impulzust számol és tökmindegy neki a W szám)

Mondjuk a mutatót úgyis le kell venni, és újra beállítani, de valamit valamiért. ;)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Lehet olyat csinálni hogy az egyik főfényszóró más márkájú mint a másik?

Illetve ugyanúgy világít az összes? (Carello, Bosch, Valeo..)

Műszakin ezzel foglalkozni fognak? Vagy csak jól legyen beállítva és ne egy paca legyen a képe..?

Köszi!

Link to comment
Megosztás:

C-sre nem kapsz és ennyi. :lol:

Nem érdekli a hatóságot az, hogy a tied (és sok más emberé) tudja az EUROII-t.

Motorkód C-vel kezdődik és öreg.

Tegyél bele X-es motort, vizsgáztasd le úgy. Jobbat tehetsz bele, rosszabbat nem.

De ennek az árából veszel 1 jobb autót. :)

Idézem a levelet, egyelőre itt tartok:

"Tisztelt Uram!

Az Opel Ügyfélszolgálati központjához érkezett elektronikus levelével kapcsolatban, melyben az euro- besorolásról érdeklődik, engedje meg, hogy az alábbiakról tájékoztassam.

Ügyfélszolgálati központunkban sajnos a 2002-es évjáratnál idősebb autók adataihoz nincs hozzáférésünk. Annak érdekében, hogy visszaigazolják, hogy az autó mely környezetvédelmi besorolást teljesíti, az adatokat a General Motors német központjába kell továbbítanunk. Ezen igazolás alapján tudja az illetékes magyar közlekedési hatóság a járműveket esetlegesen átsorolni egy magasabb kategóriába (amennyiben az a jármű megfelel a jogszabályi feltételeknek.)

Kérelmét rendszerünkben rögzítettük, amint az Ön által megjelölt kérdésre az illetékesektől a válasz megérkezik hozzánk, fel fogjuk venni Önnel a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken.

Tisztelettel:

Opel Magyarország"

Aztán most lehet hogy hónapokig várhatok a semmiért...

A Közlekedési Hatóságnak papír kell, ha Opeltől megkapom, akkor hiába C motor, meg kell kapjam a kéket.

Most azt kívánom ne Neked legyen igazad ;)

Próbálkozom, de nem létkérdés, csak bosszant hogy a kocsi gút és mégis ki vagyok tiltva szmog idejére.

Jelzem ha van fejlemény, addig pá

Link to comment
Megosztás:

Idézem a levelet, egyelőre itt tartok:

"Tisztelt Uram!

Az Opel Ügyfélszolgálati központjához érkezett elektronikus levelével kapcsolatban, melyben az euro- besorolásról érdeklődik, engedje meg, hogy az alábbiakról tájékoztassam.

Ügyfélszolgálati központunkban sajnos a 2002-es évjáratnál idősebb autók adataihoz nincs hozzáférésünk. Annak érdekében, hogy visszaigazolják, hogy az autó mely környezetvédelmi besorolást teljesíti, az adatokat a General Motors német központjába kell továbbítanunk. Ezen igazolás alapján tudja az illetékes magyar közlekedési hatóság a járműveket esetlegesen átsorolni egy magasabb kategóriába (amennyiben az a jármű megfelel a jogszabályi feltételeknek.)

Kérelmét rendszerünkben rögzítettük, amint az Ön által megjelölt kérdésre az illetékesektől a válasz megérkezik hozzánk, fel fogjuk venni Önnel a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken.

Tisztelettel:

Opel Magyarország"

Aztán most lehet hogy hónapokig várhatok a semmiért...

A Közlekedési Hatóságnak papír kell, ha Opeltől megkapom, akkor hiába C motor, meg kell kapjam a kéket.

Most azt kívánom ne Neked legyen igazad ;)

Próbálkozom, de nem létkérdés, csak bosszant hogy a kocsi gút és mégis ki vagyok tiltva szmog idejére.

Jelzem ha van fejlemény, addig pá

Tudom, hogy nem vigasztal, de én idén januárig Z14XE-vel voltam piros matricás... Most annyit sikerült elérni, hogy kék lettem, meg EURO II. (Amúgy kétutas katalizátorral, meg AGR-el elvileg ez a motor a kiadásakor már teljesítette az EURO IV-et. Mindegy... Magyar hatóságok - én így szeretlek benneteket... :lol: )

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

volna egy kérdésem.

'A' Omega központizár jó lehet az astrámba? mert egész jó áron van 6 motorral az adok veszekben.

és mégegy kérdés, nem sokszor akartam privátot írni de nem enged és nem tudtam rájönni az okára.

ha rányomok a püre akkor írja hogy nem küldhetek nézzek szét a súgóba de ott sem találtam semmi erre vonatkozót.

köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

volna egy kérdésem.

'A' Omega központizár jó lehet az astrámba? mert egész jó áron van 6 motorral az adok veszekben.

és mégegy kérdés, nem sokszor akartam privátot írni de nem enged és nem tudtam rájönni az okára.

ha rányomok a püre akkor írja hogy nem küldhetek nézzek szét a súgóba de ott sem találtam semmi erre vonatkozót.

köszönöm!

Szerintem felejtős az omega központizár. Főleg, mivel gondolom gyári. Az F astrába az A vectra némely alkatrésze jó.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ha esetleg valaki tudne segíteni ne tartsa magában.

(tudom,hogy ez nem a keresek topic) ;)

Keresek a képen látható kulcs fejet.

Természetesen olyat amiből nem hiányzik az embléme.

(A kulcs tolla és az immo adó megvan.)

Pont a minap szereltem át az én kulcsomba az ilyen cuccost. :lol: De lehet, hogy van valahol még1...... meg sassantom...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Lehet olyat csinálni hogy az egyik főfényszóró más márkájú mint a másik?

Illetve ugyanúgy világít az összes? (Carello, Bosch, Valeo..)

Műszakin ezzel foglalkozni fognak? Vagy csak jól legyen beállítva és ne egy paca legyen a képe..?

Köszi!

Énszerintem lehet!Szerintem ugyanúgy világít!Vizsgán ilyennel nem foglalkoznak!Csak jól legyen beállítva a fényszóró!

Link to comment
Megosztás:

Azért durva, hogy a motorgenerál ennyit számít. Nincs már sárga trutyi az olajsapkán és a betöltőnyíláson. ;) Pedig ilyen hidegben már bőven szokott, mikor még olyan volt a motor amilyen (3 és fél hengeres :)). Durvi. Lyaaaly és 2000km múlva olajcsere. :) Meg vezérlés. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Segítséget kérnék a lentebb leírt problémámra.

Ma volt műszakin az autóm, (Opel Astra F 2001 x14nz) és most este láttam, hogy piros környezetvédelmi matricát kapott!!!! Két éve volt zöldkártyán és akkor még zöldet adtak!! Nem én voltam vele műszakin, hanem a szerelőm, de ő sem szólt erről. Az lenne a kérdésem, hogy valaki tudja-e, hogyan kell ezt a besorolást módosítani? Vagy lehet-e egyáltalán tenni valamit?

Köszi

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Segítséget kérnék a lentebb leírt problémámra.

Ma volt műszakin az autóm, (Opel Astra F 2001 x14nz) és most este láttam, hogy piros környezetvédelmi matricát kapott!!!! Két éve volt zöldkártyán és akkor még zöldet adtak!! Nem én voltam vele műszakin, hanem a szerelőm, de ő sem szólt erről. Az lenne a kérdésem, hogy valaki tudja-e, hogyan kell ezt a besorolást módosítani? Vagy lehet-e egyáltalán tenni valamit?

Köszi

Szerintem pont erről megy beszélgetés éppen.

Ha nem rakták át a vizsgán automatikusan akkor elég balf*szok voltak a vizsgáztatók. Kéket kaphatsz te is, de azt a vizsgáztatásnál kellett volna.

Hogy utólag mit lehet tenni, azt kérdezd meg a vizsgáztatóktól, szerintem.

Link to comment
Megosztás:

Idézem a levelet, egyelőre itt tartok:

"Tisztelt Uram!

Az Opel Ügyfélszolgálati központjához érkezett elektronikus levelével kapcsolatban, melyben az euro- besorolásról érdeklődik, engedje meg, hogy az alábbiakról tájékoztassam.

Ügyfélszolgálati központunkban sajnos a 2002-es évjáratnál idősebb autók adataihoz nincs hozzáférésünk. Annak érdekében, hogy visszaigazolják, hogy az autó mely környezetvédelmi besorolást teljesíti, az adatokat a General Motors német központjába kell továbbítanunk. Ezen igazolás alapján tudja az illetékes magyar közlekedési hatóság a járműveket esetlegesen átsorolni egy magasabb kategóriába (amennyiben az a jármű megfelel a jogszabályi feltételeknek.)

Kérelmét rendszerünkben rögzítettük, amint az Ön által megjelölt kérdésre az illetékesektől a válasz megérkezik hozzánk, fel fogjuk venni Önnel a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken.

Tisztelettel:

Opel Magyarország"

Aztán most lehet hogy hónapokig várhatok a semmiért...

A Közlekedési Hatóságnak papír kell, ha Opeltől megkapom, akkor hiába C motor, meg kell kapjam a kéket.

Most azt kívánom ne Neked legyen igazad ;)

Próbálkozom, de nem létkérdés, csak bosszant hogy a kocsi gút és mégis ki vagyok tiltva szmog idejére.

Jelzem ha van fejlemény, addig pá

Ha már C-s motorok (lassan húsz évesek ugyebár) is közlekedhetnek,BKV is okádhatja a kormot,akkor kb. ott fogunk tartani,hogy a KE-jetronik kat.nélküli mercim lesz kitiltva riadó esetén a közlekedésből mindösszesen. :lol:

Mert szabályzott kat.-ra ki lehet sírni,hogy ugyanmácsakeurókettesezis,akkor hány százaléka lehet a közlekedőknek,akiknek katalizátor nélküli autója van,ergo mi értelme a szmogriadónak?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nos igazából még ez a rottyanó szerű hang továbbra is hallatszik...mert ugyebár még Zsoltee írta, hogy majdhogynem 100% a kültéri/beltéri levegőkeringető rendszernek a fedele vagy a vákuumcsöve lesz a bűnős. Nos az ő tanácsára megnéztem úgyis hogy kikapcsolom ezt a funkciót, mert eddig be volt kapcsolva, bízván, hogy ez majd orvosolja a hangot, azonban még sem így lett.

Esetleg tudtok erre mondani valamit, hogy mi adhatja ki azt a hangot, amit olyan 30-as tempónál is hallok, illetve leállításkor...a forrása pedig a középkonzol felöl jön?

Előre is köszönöm!

Peti

Link to comment
Megosztás:

Akkor jó, mert nem nagyon találok motoros bal Carellot :lol:

Köszi!

Semmi pánik, én tavaly cseréltem a vizsga előtt a motoros jobbikat bontott Bosch-ra, mert csak azt kaptam. (Az eredeti már többször kilyukadt, foltozgattam) A vizsgán semmi kifogást nem találtak (azért se, hogy felemás.).

NKH-nál vizsgáztam, tehát nem sufniban....

Link to comment
Megosztás:

Ha már C-s motorok (lassan húsz évesek ugyebár) is közlekedhetnek,BKV is okádhatja a kormot,akkor kb. ott fogunk tartani,hogy a KE-jetronik kat.nélküli mercim lesz kitiltva riadó esetén a közlekedésből mindösszesen. ;)

Mert szabályzott kat.-ra ki lehet sírni,hogy ugyanmácsakeurókettesezis,akkor hány százaléka lehet a közlekedőknek,akiknek katalizátor nélküli autója van,ergo mi értelme a szmogriadónak?

Nem akarom védeni őket, de hány személyt szállít egy BKV busz? Átlag 50-et. Ezzel átlag 25 autót vált ki, ha autónként 2 személyt veszünk. De legtöbbször csak egy ember ül egy autóban. :lol: Tehát igaz hogy füstöl, de minimum 30 autó helyett. Ne bántsuk őket. :)

Link to comment
Megosztás:

üdv mindenkinek

van egy opel astra 1.6 caravanom (x16szr) 96-os és most azon dilemmázom, hogy megéri az autóra költeni vagy nem?! most ami beugrik hogy meg kéne javítani vagy cserére szorul pl.: felfüggesztés, a motor kezd "csiripelni" szerintem a szelepek dolgoznak, kuplung, van egy kis rozsda is de a motorba is kell majd ezt azt még cserélni szerintem. sokan mondják adjam el vegyek újabbat de ha eladom úgyse tudok sokkal jobbat venni max 500-1000 euroval tudnám megtoldani jövőbe. az auto kb 1 éve van nálam eddig semmi probléma nem volt vele a tavaszon volt olaj, vezérlés, szűrök cseréje én nagyjából meg vagyok elégedve az autóval kicsit lomha nem bánnám ha kicsit jobban ugorna mikor oda lépek, és még az nem tetszik annyira hogy kanyarokba nagyobb sebességnél elég gyenge az út tartása. az autó felszereltsége: elektromos ablak, napfénytető, szervo, 2 légzsák, elektromos tükör, központi zár kb. ennyi.

s az a kérdés megéri vele foglalkozni vagy nem? bármilyen tanácsot meghallgatok!

Link to comment
Megosztás:

üdv mindenkinek

van egy opel astra 1.6 caravanom (x16szr) 96-os és most azon dilemmázom, hogy megéri az autóra költeni vagy nem?! most ami beugrik hogy meg kéne javítani vagy cserére szorul pl.: felfüggesztés, a motor kezd "csiripelni" szerintem a szelepek dolgoznak, kuplung, van egy kis rozsda is de a motorba is kell majd ezt azt még cserélni szerintem. sokan mondják adjam el vegyek újabbat de ha eladom úgyse tudok sokkal jobbat venni max 500-1000 euroval tudnám megtoldani jövőbe. az auto kb 1 éve van nálam eddig semmi probléma nem volt vele a tavaszon volt olaj, vezérlés, szűrök cseréje én nagyjából meg vagyok elégedve az autóval kicsit lomha nem bánnám ha kicsit jobban ugorna mikor oda lépek, és még az nem tetszik annyira hogy kanyarokba nagyobb sebességnél elég gyenge az út tartása. az autó felszereltsége: elektromos ablak, napfénytető, szervo, 2 légzsák, elektromos tükör, központi zár kb. ennyi.

s az a kérdés megéri vele foglalkozni vagy nem? bármilyen tanácsot meghallgatok!

Ha nincs vele gond, akkor miért ne érné meg? Ha ennyi idő alatt nem volt problémád vele, akkor nem tűnik egy leharcolt gépnek, mert az már kijött volna rajta. Ha most egy pár évvel újabb de ismeretlen valamibe ülsz át, az még nem garancia arra, hogy arra nem kell költeni, viszont jó eséllyel többet kellhet, mint erre kéne. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ha nincs vele gond, akkor miért ne érné meg? Ha ennyi idő alatt nem volt problémád vele, akkor nem tűnik egy leharcolt gépnek, mert az már kijött volna rajta. Ha most egy pár évvel újabb de ismeretlen valamibe ülsz át, az még nem garancia arra, hogy arra nem kell költeni, viszont jó eséllyel többet kellhet, mint erre kéne. :lol:

aham biztos igazad van én is úgy látom nincs leharcolva soha nem volt üttetve csak biztos a motorba túl sok minden nem volt cserélve és most ezt azt illene kicserélni ezeket jövő év elején terveztem megoldani és utána meg kicsit szépíteném is vagyis az is tervbe van ablakok sötétítése, új lámpák elöl angel eyes + xenon, sport dob hátul, a rozsda ki javítása és belül is rendbe szedni, meg egy garnitúra szép alufelni.

szerintem ezeket ha mind sikerül megoldani akkor 2-3 évig még biztos autó lesz a talpán. igy van-e?

Link to comment
Megosztás:

aham biztos igazad van én is úgy látom nincs leharcolva soha nem volt üttetve csak biztos a motorba túl sok minden nem volt cserélve és most ezt azt illene kicserélni ezeket jövő év elején terveztem megoldani és utána meg kicsit szépíteném is vagyis az is tervbe van ablakok sötétítése, új lámpák elöl angel eyes + xenon, sport dob hátul, a rozsda ki javítása és belül is rendbe szedni, meg egy garnitúra szép alufelni.

szerintem ezeket ha mind sikerül megoldani akkor 2-3 évig még biztos autó lesz a talpán. igy van-e?

Idén újíttattam fel egy az ilyen motorú Astrámat, mint a Tied. ;) Enyém is odavolt, de megérte az a kb 150 ezer forint ráfordítás, mert nagy baja nem volt. Igazából egy szeleptányér letörése okozta a legnagyobb bajt, aztán egy bontott motorból kerültek át az alkatrészek ebbe és lassan benne van az első 10 ezer kilométer a generál óta. Bár nem volt teljes generál, mert ugye a hengerfalakat nem kellett hónolni hálisten, csak az első henger fala volt láthatóan de nem érezhetően "karcos" a szeleptányér darab miatt. :) Sokan mondták ez után, hogy ennyiből már új autót vehettem volna. Hát nem tudom ki vesz 150 ezer forintból új autót, de ennyiért én is vennék. :lol:

Szerintem rakasd először rendbe. Nekem is most lettek a rozsdásodások, rohadások rendbe téve, friss a műszakija is. Aztán ha megvan, akkor jöhet a minimal-tuning. :) Amúgy az Angel eyes + xenon-t nem ajánlom. Leginkább azért mert elvileg szabálytalan. Legalábbis Magyarországon biztos. A gyári meg sokkal jobban világít, mint az Angel Eyes. :lol: Csak a kinézet miatt ne növeld a közlekedésed veszélyét. :P

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.