Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Megvan a műszaki összesen 60ezer volt.

Ugye a jobb első fék gyenge, első diagnózis:össze van rohadva bizonygatja a csávó típushiba láttam már ilyet sokat..oké szétszedik...vadi új tárcsa-betét könnyedén mozgó nyereg(én raktam bele 2 éve)..nem értik, fékpróba még mindíg rossz...akkor főfékhenger csere, típushiba....tudom mondom láttál már ilyet egy csomót... icon13.gif kicserélik még rosszabb lett. Na itt megállt a tudomány 5-en állták körbe a kocsit..keresztbecserélték a betéteket hátha, majdnem jó...28-29-31-% végül csak a rossz oldalon betétet cseréltek..5-7%.os fékeltérés. Ja és vettem még egy féktisztító sprét is nekik 1000Forintért... grin.gif

Link to comment
Megosztás:

Megvan a műszaki összesen 60ezer volt.

Ugye a jobb első fék gyenge, első diagnózis:össze van rohadva bizonygatja a csávó típushiba láttam már ilyet sokat..oké szétszedik...vadi új tárcsa-betét könnyedén mozgó nyereg(én raktam bele 2 éve)..nem értik, fékpróba még mindíg rossz...akkor főfékhenger csere, típushiba....tudom mondom láttál már ilyet egy csomót... icon13.gif kicserélik még rosszabb lett. Na itt megállt a tudomány 5-en állták körbe a kocsit..keresztbecserélték a betéteket hátha, majdnem jó...28-29-31-% végül csak a rossz oldalon betétet cseréltek..5-7%.os fékeltérés. Ja és vettem még egy féktisztító sprét is nekik 1000Forintért... grin.gif

ééjjjjenek a szakértők... Szeretem amikor valaki azzal kezdi, hogy tudja látott már ilyet egy csomót... Utoljára amikor meg akartam nézni az alját csáposon, bejelentkeztem a norautohoz olajcserére, mert majd fölemelik, és ameddig a droid alkot, addig én megnézegetem azt a kézifékkonzolt, meg a taposókat. Hát kezdésnek majdnem állon csapta magát a teleszkópos motorháztetővel, aztán megdícsérte milyen jól is néz ki ez az Isuzu, ( :D :lol: ) sokat látott már, de ilyen szép dízel motort még nem, aztán szakszerűen összekente a szelepfedelemet olajjal... Mindegy, a lényeg hogy láttam az alját... :lol:

Link to comment
Megosztás:

ééjjjjenek a szakértők... Szeretem amikor valaki azzal kezdi, hogy tudja látott már ilyet egy csomót... Utoljára amikor meg akartam nézni az alját csáposon, bejelentkeztem a norautohoz olajcserére, mert majd fölemelik, és ameddig a droid alkot, addig én megnézegetem azt a kézifékkonzolt, meg a taposókat. Hát kezdésnek majdnem állon csapta magát a teleszkópos motorháztetővel, aztán megdícsérte milyen jól is néz ki ez az Isuzu, ( :D :lol: ) sokat látott már, de ilyen szép dízel motort még nem, aztán szakszerűen összekente a szelepfedelemet olajjal... Mindegy, a lényeg hogy láttam az alját... :lol:

Nekem itt vannak a teleszkópok meg a faudik de pont ezért nem raktam még bele majd most.

Link to comment
Megosztás:

Megvan a műszaki összesen 60ezer volt.

Ugye a jobb első fék gyenge, első diagnózis:össze van rohadva bizonygatja a csávó típushiba láttam már ilyet sokat..oké szétszedik...vadi új tárcsa-betét könnyedén mozgó nyereg(én raktam bele 2 éve)..nem értik, fékpróba még mindíg rossz...akkor főfékhenger csere, típushiba....tudom mondom láttál már ilyet egy csomót... icon13.gif kicserélik még rosszabb lett. Na itt megállt a tudomány 5-en állták körbe a kocsit..keresztbecserélték a betéteket hátha, majdnem jó...28-29-31-% végül csak a rossz oldalon betétet cseréltek..5-7%.os fékeltérés. Ja és vettem még egy féktisztító sprét is nekik 1000Forintért... grin.gif

Legutóbb én csak kitakarítottam a fékeket és nyomás neki a vizsgának direktbe. Az első két fék annyira együtt mutatott, hogy kétszer is megnézték, mert ilyet ritkán látnak.... Hátul már ovális a dobom, de éppen belefért a tűréshatárba. Idén már cserélnem kell a vizsgára.

Ja, és összesen fizettem 16 ezer valamennyit a vizsgáért.....

Link to comment
Megosztás:

Üdv újra! Egy kérdés hol van itt a közelben, Százhalombatta, Érd , olyan hely ahol van sok cucc /bontó/ F Astrához?

elsőkörben érdekelne: -csomiajtó kombi (királykék ha van az a legjobb)

- ilyen kis gumidugó az aljára, a padlólemez alatt

-jobb, bal hátsó sárvédőív, küszöb találkozása

- jobbos(pár) ködlámpa elöl, a sima lökösbe

- apróságok

Link to comment
Megosztás:

Üdv újra! Egy kérdés hol van itt a közelben, Százhalombatta, Érd , olyan hely ahol van sok cucc /bontó/ F Astrához?

elsőkörben érdekelne: -csomiajtó kombi (királykék ha van az a legjobb)

- ilyen kis gumidugó az aljára, a padlólemez alatt

-jobb, bal hátsó sárvédőív

- jobbos(pár) ködlámpa elöl, a sima lökösbe

- apróságok

Hát sárvédőívet nem vennék bontottat. :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Legutóbb én csak kitakarítottam a fékeket és nyomás neki a vizsgának direktbe. Az első két fék annyira együtt mutatott, hogy kétszer is megnézték, mert ilyet ritkán látnak.... Hátul már ovális a dobom, de éppen belefért a tűréshatárba. Idén már cserélnem kell a vizsgára.

Ja, és összesen fizettem 16 ezer valamennyit a vizsgáért.....

Nem álltam neki otthon mert nem tudom ellenőrizni ugyebár pont 6X mérték újra ebből egyet fizettem ha én csináltam volna és viszem 6X méretni már pont itt tartanák. Most legalább vadi új a főfékhengerem. Jah és megpörgettettem velük mind a 4 kereket ha már lúd legyen kövér de nem kellett rá súly.

Link to comment
Megosztás:

Üdv újra! Egy kérdés hol van itt a közelben, Százhalombatta, Érd , olyan hely ahol van sok cucc /bontó/ F Astrához?

elsőkörben érdekelne: -csomiajtó kombi (királykék ha van az a legjobb)

- ilyen kis gumidugó az aljára, a padlólemez alatt

-jobb, bal hátsó sárvédőív, küszöb találkozása

- jobbos(pár) ködlámpa elöl, a sima lökösbe

- apróságok

Budapest, Csepel és Halásztelek közötti út az M0-ás kereszteződésénél ( ha Budáról megyünk, Csepel felé lehajtassz és amint átmentél az M0 alatt rögtön balra az út mellett).

Tel: 06-309142 459; 06-309412 762

Link to comment
Megosztás:

Nekem itt vannak a teleszkópok meg a faudik de pont ezért nem raktam még bele majd most.

Én az első darab berakása után megálltam és csak egy van benne. Így pont jó és mivel van merevítés a mocitetőben nem kell félni, hogy deformálódik. ;)

Így attól sem kell tartani, hogy valaki elengedi :omg: és ki akarja szakítani magát. :D

Link to comment
Megosztás:

Én az első darab berakása után megálltam és csak egy van benne. Így pont jó és mivel van merevítés a mocitetőben nem kell félni, hogy deformálódik. ;)

Így attól sem kell tartani, hogy valaki elengedi :omg: és ki akarja szakítani magát. :D

A kétévenkénti műszaki kivételével senki nem nyúlhat a kocsihoz, max engem vágna állba... :D Lehet hogy nekem is csak egy lesz mert ezek még előgg erősek...amúgy tudtad hogy nincs a teszkópban se rugó se olaj csak levegő/gáz?

Link to comment
Megosztás:

Én az első darab berakása után megálltam és csak egy van benne. Így pont jó és mivel van merevítés a mocitetőben nem kell félni, hogy deformálódik. ;)

Így attól sem kell tartani, hogy valaki elengedi :omg: és ki akarja szakítani magát. :D

Nekem az 1db simán elcsavarta :blink:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Amennyiben van a forgalmiba bejegyzett vonóhorgom, de szeretném leszedni (viszont emiatt nem mennék műszakira töröltetni a vonóhorgot) az okozhat galibát?

Tehát a forgaliban van vonóhorog, de az autón nem lenne.

Szerintem ez az a kategória mint amikor a 9 személyes kisbuszból ki van szedve a hátsó üléssor mert viszam haza a konyhabútort és a rendőr megállít. Hiába van bent a forgalmiban a 3.üléssor nem fogja keresni. Szerintem nem szólhatnak érte. Forditva ugyanaz a szitu mint a vonóhorognál, 6 személyesbe nem rakhatok csak úgy mégegy üléssort ahogy vonohorgat sem rakhatsz fel műszaki nelkül.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Amennyiben van a forgalmiba bejegyzett vonóhorgom, de szeretném leszedni (viszont emiatt nem mennék műszakira töröltetni a vonóhorgot) az okozhat galibát?

Tehát a forgaliban van vonóhorog, de az autón nem lenne.

Sztem nem lehet belőle proléma. Egyébként miért akarod levenni?

Link to comment
Megosztás:

Sztem nem lehet belőle proléma. Egyébként miért akarod levenni?

4 év alatt egyszer használtam, akkoris csak az egyik egyetemi játékhoz szükséges hajtányt hoztam vele futón. Csupa rozsda, pattogzik lefele, nincs kedvem költeni rá (akárhogyis, rozsdamaró, festék stb...nem 2 forint), ráadásul szebb is lenne nélküle. Gondolkodom rajta.

Link to comment
Megosztás:

4 év alatt egyszer használtam, akkoris csak az egyik egyetemi játékhoz szükséges hajtányt hoztam vele futón. Csupa rozsda, pattogzik lefele, nincs kedvem költeni rá (akárhogyis, rozsdamaró, festék stb...nem 2 forint), ráadásul szebb is lenne nélküle. Gondolkodom rajta.

Van levehető horog is ugye, és azt se hiányolja senki, amikor nincs rajta. Én is le akarom szedni egy ideje, múltkor Zoli meg is állapította hogy kulccsal levehető (tök jó, hogy ezt 4 évig nem tudtam... xD ) de se kulcsom nincs hozzá, se nem akarom teljesen levenni, mert a hátfallal akkor nem tudok mit kezdeni, úgyhogy most várás van még, aztán egyszer megszülöm, hogy tudnám levenni normálisan.

Link to comment
Megosztás:

Van levehető horog is ugye, és azt se hiányolja senki, amikor nincs rajta. Én is le akarom szedni egy ideje, múltkor Zoli meg is állapította hogy kulccsal levehető (tök jó, hogy ezt 4 évig nem tudtam... xD ) de se kulcsom nincs hozzá, se nem akarom teljesen levenni, mert a hátfallal akkor nem tudok mit kezdeni, úgyhogy most várás van még, aztán egyszer megszülöm, hogy tudnám levenni normálisan.

Nekem ha jól láttam, 4 csavar fogja a hossztartókhoz. Csak tényleg attól tartok, hogy egy esetleges ellenőrzés alkalmával fennakadnak yardék a dolgon.

Link to comment
Megosztás:

Nekem ha jól láttam, 4 csavar fogja a hossztartókhoz. Csak tényleg attól tartok, hogy egy esetleges ellenőrzés alkalmával fennakadnak yardék a dolgon.

Én azt mondanám, hogy nekem durrantottak hátulról, és a javíttatás költsége nem fedezte az új vonóhorgot. Egyébként nem biztonsági tartozéka az autónak, így a rendezők nem szólhatnak érte szerintem.

Múltkor egy hipermarketnél kinnt vártam a megállni tilos táblánál. Jön a rendező, hogy vajon miért is állok itt, aztán mondtam neki, biztosúr, ott álltam a 2 autó között, de annyira szűkre vettek, ki kellett állnom, hogy beférjenek a többiek is, akik épp most fizetnek, én meg csak előre jöttem. Azon volt kiakadva, hogy a sok hülye nem tud beállni normálisan, majd elköszönt és elment. :)

Link to comment
Megosztás:

4 év alatt egyszer használtam, akkoris csak az egyik egyetemi játékhoz szükséges hajtányt hoztam vele futón. Csupa rozsda, pattogzik lefele, nincs kedvem költeni rá (akárhogyis, rozsdamaró, festék stb...nem 2 forint), ráadásul szebb is lenne nélküle. Gondolkodom rajta.

Egyetemi buli,rengeteg alkohol,hajtány.

Kizárt dolog,hogy a végén valakinek nem fájt. :D

Link to comment
Megosztás:

Nekem ha jól láttam, 4 csavar fogja a hossztartókhoz. Csak tényleg attól tartok, hogy egy esetleges ellenőrzés alkalmával fennakadnak yardék a dolgon.

Attól, hogy nincs felszerelve, még nem követsz el szabálysértést. A kocsid alkalmas vontatásra és le van vizsgáztatva, ezzel az ügy a lovagiasság szerint le van zárva.

Nekem is van vonóhorog tartóm a kocsin, de a levehető vonóhorog nincs rajta, mert nem akarok vontatni:

http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=15&view=findpost&p=883221

A negyedik képen láthatod.

A kocsim nincs levizsgáztatva vonóhoroggal, de erre az alapra akarok egy hátsó (segédmotor) kerékpártartót felszerelni. Az csak akkor lesz rajta ha éppen szállítok.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.