Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

a franc ebbe nem gondoltam bele......

De azért a légzsák hibalámpáját szüntesd meg, mert azért szólhatnak. :D Izzó kiteker.

Bár azt lehet nézik, hogy van-e légzsákteszt és ugye úgy van, hogy minden felszerelt lámpának és biztonsági eszköznek üzemképesnek kell lennie.

Link to comment
Megosztás:

De azért a légzsák hibalámpáját szüntesd meg, mert azért szólhatnak. :D Izzó kiteker.

Bár azt lehet nézik, hogy van-e légzsákteszt és ugye úgy van, hogy minden felszerelt lámpának és biztonsági eszköznek üzemképesnek kell lennie.

mondom hogy nincs benne semmi légzsák féle, még lámpa se, szóval az nem fog világítani......

nah ez az én gondolom, ugye annak gyújtáskor világítani kéne, aztán meg nem

tudom vihar a biliben........

csak láttam vhol szép bőr multikormányt, úúúúúggy megteccet......

Link to comment
Megosztás:

mondom hogy nincs benne semmi légzsák féle, még lámpa se, szóval az nem fog világítani......

nah ez az én gondolom, ugye annak gyújtáskor világítani kéne, aztán meg nem

tudom vihar a biliben........

csak láttam vhol szép bőr multikormányt, úúúúúggy megteccet......

Ha nincs légzsákod és úgy akarod beletenni, akkor az kicsit komolyabb beavatkozás annál, minthogy megveszed a kormányt. Kell hozzá az átvezető kábelszett, meg persze tök más a felfogatási rész a kormány mögött, ahol a gyújtáskapcsoló van. Meg nem tudom, de lehet hogy a kormányoszlop is másmilyen. Bár ez nem biztos. Aztán kell még légzsákos külső burkolat, ha nem akarod a kábeleket nézegetni.

Utána már csak az a kérdés, hogy ugyan mit fogsz vezérelni a gombokkal és hogyan.

Meg az előbb kérdezted, hogy van-e lufi nélküli multikormány. Most őszintén, láttál már ilyet? :) Előállított ilyet valaha is az autóipar a történelem során (szériaautókban)? Ha igen akkor linkelj róla képet, hadd tanuljak én is valami újat. :)

Link to comment
Megosztás:

Ha nincs légzsákod és úgy akarod beletenni, akkor az kicsit komolyabb beavatkozás annál, minthogy megveszed a kormányt. Kell hozzá az átvezető kábelszett, meg persze tök más a felfogatási rész a kormány mögött, ahol a gyújtáskapcsoló van. Meg nem tudom, de lehet hogy a kormányoszlop is másmilyen. Bár ez nem biztos. Aztán kell még légzsákos külső burkolat, ha nem akarod a kábeleket nézegetni.

Utána már csak az a kérdés, hogy ugyan mit fogsz vezérelni a gombokkal és hogyan.

Meg az előbb kérdezted, hogy van-e lufi nélküli multikormány. Most őszintén, láttál már ilyet? :) Előállított ilyet valaha is az autóipar a történelem során (szériaautókban)? Ha igen akkor linkelj róla képet, hadd tanuljak én is valami újat. :)

Ott a pont! :P Amúgy a kormányoszlop is más, az is cserés ha lufis kormányt akar az ember.

Link to comment
Megosztás:

Ha nincs légzsákod és úgy akarod beletenni, akkor az kicsit komolyabb beavatkozás annál, minthogy megveszed a kormányt. Kell hozzá az átvezető kábelszett, meg persze tök más a felfogatási rész a kormány mögött, ahol a gyújtáskapcsoló van. Meg nem tudom, de lehet hogy a kormányoszlop is másmilyen. Bár ez nem biztos. Aztán kell még légzsákos külső burkolat, ha nem akarod a kábeleket nézegetni.

Utána már csak az a kérdés, hogy ugyan mit fogsz vezérelni a gombokkal és hogyan.

Meg az előbb kérdezted, hogy van-e lufi nélküli multikormány. Most őszintén, láttál már ilyet? :) Előállított ilyet valaha is az autóipar a történelem során (szériaautókban)? Ha igen akkor linkelj róla képet, hadd tanuljak én is valami újat. :)

nem láttam még azé kérdeztem

mondom nekem CSAK a kormány teszett meg NEM akarok légzsákot belerakni

akar a tök, ez olyan mintha légkondit akarnék bele tenni, akkor inkább vezsek egy másikat

Ott a pont! :P Amúgy a kormányoszlop is más, az is cserés ha lufis kormányt akar az ember.

nem akarok

Link to comment
Megosztás:

hm, ezeknél a multiizéknék a duda is a speci multikormányos csatlakozón megy át?

az nem hagyták meg olyan gagyi csúszógyűrűsre?

Úgy rémlik, hogy azt is az átvezetön vitték át. De nagyon ne sajnáld, szerintem nagyon kényelmetlen, gyökér kormány. A Zafirából is régen kitéptem volna, ha nem lenne multis :lol:
Link to comment
Megosztás:

Nyáron szinte üres, télen szokott megtelni:

igen-igen tudom, csak vki kérdezte mi van a bödönnel

gondolom, hogy télen majd akkor nézegetem rendszereresen, mert le/fel tenni kb 3 perc, mert a tartály bajonett záras

tudom hogy kicsi, de erre telet, igaz lehetne egy befőttes üveg is, de az nem az én stílusom

nagyon meg nem is igazán férne el ott ahova tettem

Link to comment
Megosztás:

Télen lesz benne igazából több anyag, ahogy előttem is írták. A kocsi működésében egyébként érzel valami változást?

tudom-tudom télen

hát most mit mondjak igen, sokkal jobb, DE most komolyan nem tudom, hogy ettől-e......vagy csak bebeszélem

az a helyzet ezzel együtt vagyis emellett mást is csináltam vele

kiszakadt a vákuumos AGR csövem, és azóta még nem raktam vissza me nem találtam normális odavaló dolgot.......szóval érted lehet hogy ettől.....

szerintem szépen megy és nem torpan, nem rángat

de ha az a sok szmötyi nem megy le a motor torkán sztem már nyeremény és főleg télen :D

Link to comment
Megosztás:

igen-igen tudom, csak vki kérdezte mi van a bödönnel

gondolom, hogy télen majd akkor nézegetem rendszereresen, mert le/fel tenni kb 3 perc, mert a tartály bajonett záras

tudom hogy kicsi, de erre telet, igaz lehetne egy befőttes üveg is, de az nem az én stílusom

nagyon meg nem is igazán férne el ott ahova tettem

Igazából még nem találtam olyan megoldást amivel kiválthatnám...

Link to comment
Megosztás:

jójó értem, enyim is ugyanaz, csak nekem egy kicsit megbízhatatlannak tűnik az az üveg, de mondjuk anno daciában is üveg volt tágulási tartály.......meg az is igaz, hogy ez többe került

Úgy lett rögzítve hogy nem tud nekicsapódni semminek és még nem fagyott szétt.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.