Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Miért nem veszel GSI-t? Abban legalább vannak értelmes motorok és extrák. Szerintem egyébként jó állapotú olcsóbbat vegyél 300-400 körül. Én a fent maradó 200at költsd rá. Sajnos magyarországon nem biztosíték az, hogy veszel egy astrát 600ért és az makulátlan lesz. Ha arra elköltesz még 200 ezret akkor már 800 ezres lesz.

http://www.hasznalta...lpot.el-6207612

nem mondom, hogy tökéletes, de 300 ezerből eléggé jól megcsinálható. Bármit vehetsz rá a motor is cserélheted generálozhatod és akkor nem lesz sok kmes és sa többi.

98ig gyártották az astrák az eléggé lecsökkenti a választható modelleket.

http://www.hasznalta...16v_gsi-6128892

ez sem rossz csak kicsit macerás ez a motor.

Én is letépném a dísztárcsákat, undorító sokkal szebb egy fekete lemezfelni. Vagy normális alu felnit kell feltenni.

5 ajtós gsi???? :D

Link to comment
Megosztás:

Azon én is felröhögtem. :D Nem baj, azért van egy hozzáértő is. :D

Hát elvileg annak nevezik, ezeket a X20XEVket és van belőlle 5 ajtós ja nem az elsőt láttam már belőle ha jól rémlik még a forgalmiba is így kerül be. Nem kap GSI spoiler szettet meg már új 16V-k ennyi.

Több külföldi oldalon is GSInek írják akkor lehet benne valami..

Egyébként felszereltség igen még is annak írják valamiért... mindegy alázó autónak vicces.

Link to comment
Megosztás:

Én is letépném a dísztárcsákat, undorító sokkal szebb egy fekete lemezfelni. Vagy normális alu felnit kell feltenni.

Ízlések és pofonok különbözőek, én pedig semmi pénzért nem tennék rá alufelnit, se nem venném le az eredeti dísztárcsát.

RIMG3983_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Link to comment
Megosztás:

Urak! 5ajtós F-ről hogy tudom leszedni a tetőn a díszcsíkot? Egyik tetőcsomagtartó felfogatási helyét takaró műanyag csuszkának (nem tudom a konkrét nevét :D ) a fele be van úgymond esve, a többi meg egyáltalán nem mozog. Ezeket szeretném megjavítani, csak ott elakadtam, hogy ez mezei lepattintós, vagy valahol föl is van fogatva? Nem szeretném eltörni, inkább kérdezek.

Link to comment
Megosztás:

Elvileg csak pattintós.

A szélvédőgumi felől hosszirányba benyúlsz alá egy lapos csavarhúzóval és aláfeszítesz. Fényezésre figyelj.

Ne ijedj meg apró pici műanyag darabok le fognak pattanni belőle és csúnya reccsenő hangja lesz, de ha ügyesen le tudod szedni utána bármikor visszapattan a helyére.

Link to comment
Megosztás:

aszittem ez eredeti :omg:

látnátok az enyémet, elméletileg bordó volt....most vmi halvány piros....

Ki mondta hogy nem az? :)

Bátyámnak is ez a festése van a vectrán, csak neki lila.

30 volt csak a festék az elejére mikor megtörte, és gyakorlatilag a lökhárítót meg a bajuszlemezt, meg a hűtőmaszkot fényezték, a motorháztető meg a sárvédő csak hozzá lett polírozva. (mondjuk szó mi szó, nem lehet megmondani róla hogy festve volt)

Link to comment
Megosztás:

Ki mondta hogy nem az? :)

Bátyámnak is ez a festése van a vectrán, csak neki lila.

30 volt csak a festék az elejére mikor megtörte, és gyakorlatilag a lökhárítót meg a bajuszlemezt, meg a hűtőmaszkot fényezték, a motorháztető meg a sárvédő csak hozzá lett polírozva. (mondjuk szó mi szó, nem lehet megmondani róla hogy festve volt)

ja hogyha törik, akkor drága má értem

hogy a tökbe tudott úgy kifakulni az enyim, de láttam már ilyen volt bordókat :icon7:

Link to comment
Megosztás:

Majd akkor is mikor valami miatt fényezni kell? :D

Úgy gondolod, hogy ennek a kocsinak a fényezését

az elmúlt 20 évben nem kellett "javítani"? :D

Különben nagyon egyszerű a fényezés (persze csak fényezőnek) mert rajta van a színkód a zárhídon.

Ezen a kocsin a hűtőmaszkon, a motorháztetőn, a kocsitetőn és az ajtók díszcsík feletti részén van már csak az eredeti fényezés meg. Szakértő (fényező) is csak nehezen tud különbséget találni az elemek között. Pedig jórészt "sufniban" készült itt a faluban.

9_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

astra_f_22_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

astra_f_27_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy olyan kérdéssel fordulok felétek, amit már egyszer régebben is kérdeztem, gondoltam hátha az idő elteltével valakinek volt ilyen problémája.

A következő a helyzet: az autó leállításakor, illetve 30-as, 50-es tempónál a középkonzol felöl egy fura hang hallatszik, amit leginkább puff-hoz tudnám hasonlítani, mintha valami féle ajtó, relé csukódna/nyitódna. 99%-re veszem, hogy a középkonzolból jön. A fura az volt hogy idén mikor a a meleg,nyár bejött ez a hang elmúlt nem hallottam, viszont mostanság mikor hidegebb van megint hallom.

Esetleg tudtok valamit javasolni?

Köszönöm előre is.

Peti

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy olyan kérdéssel fordulok felétek, amit már egyszer régebben is kérdeztem, gondoltam hátha az idő elteltével valakinek volt ilyen problémája.

A következő a helyzet: az autó leállításakor, illetve 30-as, 50-es tempónál a középkonzol felöl egy fura hang hallatszik, amit leginkább puff-hoz tudnám hasonlítani, mintha valami féle ajtó, relé csukódna/nyitódna. 99%-re veszem, hogy a középkonzolból jön. A fura az volt hogy idén mikor a a meleg,nyár bejött ez a hang elmúlt nem hallottam, viszont mostanság mikor hidegebb van megint hallom.

Esetleg tudtok valamit javasolni?

Köszönöm előre is.

Peti

Belső levegő keringtetésed működik rendesen? Szerintem folyamatosan keringet, aztán amikor leállítod, elszökik a vákum, és visszacsapódik a záró-lapja. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Belső levegő keringtetésed működik rendesen? Szerintem folyamatosan keringet, aztán amikor leállítod, elszökik a vákum, és visszacsapódik a záró-lapja. :rolleyes:

Hát nem tudom, szerintem működik, bár nem igazán szoktam használni, illetve most is ki van kapcsolva. A levegő keringetőnek a leellenőrzése mennyire macerás, otthon elvégezhető, hogyan lehet tesztelni?

Illetve még a télen azt vettem észre, hogy amikor a fűtés ment 2-esen, akkor ha jól emlékszem váltásnál vagy amikor levettem a gázról a lábam, akkor változott egyúttal a befújás erőssége is.

Köszi előre is!

Peti

Link to comment
Megosztás:

Tetőkárpit ki, merevítő visszanyom ( lábbal, fakockával, emelővel, fejjel, bármivel ami szembejön) aztán a merevítők közé tető szélétől, szélig ilyen filcet fölragasztok. A gyári bitu lap kb cart se ér, ráadásul az első kárpit cserémnél már a nagy része morzsákban le volt hullva, úgyhogy az egyiket le is szedtem, ez a filc meg egész jó hő és hang szigetelés, és elég ócó is. Télen nagyon sokat dob a fűtésen, ha nem a macskát melegítem a kocsi tetején, hanem az utasteret :D Anno a toyotánknak megcsináltuk, és érezhetően jobban megtartotta a belső hőmérsékletet. Nyáron is később olvadtak el az ülések a strandparkolóban, és a fűtés is érezhetően többet ért benne. Nálam elég sarkos pont, a fűtés, mert nagyon gyengén melegszik télen. A GSI motorháztető is ugrik le télire, és megy vissza a kopoltyútlan... :rolleyes:

:D tudom :D

tudod esetleg még mi lenne oda jó, meleg burkolatok alá vannak mindenféle alátétek hang/hőszigetelt(farost,habszivacs...), azok elég vékonyak hogy odaférjenek

nekem maradt radiátor mögé való vékony hungarocell lap(max 3mmes) egyik oldalán kasírozott fémfóliával(hőtükör) sztem én az teszem fel oda, csak sztem ildomos felragasztani, nemá a kárpit tartsa

Link to comment
Megosztás:

Hát nem tudom, szerintem működik, bár nem igazán szoktam használni, illetve most is ki van kapcsolva. A levegő keringetőnek a leellenőrzése mennyire macerás, otthon elvégezhető, hogyan lehet tesztelni?

Illetve még a télen azt vettem észre, hogy amikor a fűtés ment 2-esen, akkor ha jól emlékszem váltásnál vagy amikor levettem a gázról a lábam, akkor változott egyúttal a befújás erőssége is.

Köszi előre is!

Peti

Valószínü,hogy állandóan belső keringetés van,mert nagyobb gázadásnál csökken a vákum.Teljes gáznál nincs vákum.Ezért van az,hogy erőteljes kigyorsítás után tud visszazáródni a csappantyú,és eröteljesebb lesz a beáramló levegő amit a ventillátor fúj az utastérbe.
Link to comment
Megosztás:

Hát nem tudom, szerintem működik, bár nem igazán szoktam használni, illetve most is ki van kapcsolva. A levegő keringetőnek a leellenőrzése mennyire macerás, otthon elvégezhető, hogyan lehet tesztelni?

Illetve még a télen azt vettem észre, hogy amikor a fűtés ment 2-esen, akkor ha jól emlékszem váltásnál vagy amikor levettem a gázról a lábam, akkor változott egyúttal a befújás erőssége is.

Köszi előre is!

Peti

Pedig akkor csinál ilyen jelenségeket, ha be van kapcsolva. Illetve úgy működik, hogy amikor bekapcsolod, erősödik a befúvás erőssége, kikapcsolásnál természetesen gyengül és puffogó hangot ad ki kikapcsolásnál. Lehet valami nem jó nálad és egyfolytában be van "kapcsolva", tehát átereszt a kapcsolód pl, mivel vákuumos megoldású és mikor bekapcsolod, akkor kinyitod a vákuumcsövet a keringető zárólapjáig íg a vákuum behúzza, kikapcsolásnál pont fordítva.

Nekem pl már eléggé kopott a gomb mechanikája, ezért sziszegő hang hallható, ha nincs terhelve a motor, vagy alapjáraton jár. Mikor gázt adok, akkor alábbhagy a sziszegés.

Link to comment
Megosztás:

Pedig akkor csinál ilyen jelenségeket, ha be van kapcsolva. Illetve úgy működik, hogy amikor bekapcsolod, erősödik a befúvás erőssége, kikapcsolásnál természetesen gyengül és puffogó hangot ad ki kikapcsolásnál. Lehet valami nem jó nálad és egyfolytában be van "kapcsolva", tehát átereszt a kapcsolód pl, mivel vákuumos megoldású és mikor bekapcsolod, akkor kinyitod a vákuumcsövet a keringető zárólapjáig íg a vákuum behúzza, kikapcsolásnál pont fordítva.

Nekem pl már eléggé kopott a gomb mechanikája, ezért sziszegő hang hallható, ha nincs terhelve a motor, vagy alapjáraton jár. Mikor gázt adok, akkor alábbhagy a sziszegés.

Nem lehet az,hogy valahol lecsúszott a vákumcsö vagy repedt?Nálam egy megrepedt vákumcsö okozott sziszegést az utastérben,ami gázadásra megszűnt(kisebb vákum).
Link to comment
Megosztás:

tudod esetleg még mi lenne oda jó, meleg burkolatok alá vannak mindenféle alátétek hang/hőszigetelt(farost,habszivacs...), azok elég vékonyak hogy odaférjenek

nekem maradt radiátor mögé való vékony hungarocell lap(max 3mmes) egyik oldalán kasírozott fémfóliával(hőtükör) sztem én az teszem fel oda, csak sztem ildomos felragasztani, nemá a kárpit tartsa

teljesen jó lehet. Én azért gondolkoztam filces anyagban, hogy nehogy zörögjön, illetve ebbōl láttam öntapadósat. Azthiszem Novy használt anno ilyen hötükrös cuccot az ajtókárpit mögé. Nem tudom hogy mennyit dobott a hangszigetelésen, de jól nézert ki azt tudom:D
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Segítség kellene!

Az istenért se találok hosszbordásszíjhoz feszítőgörgőt ( 8v ) a neten, egyet találtam 16 ezerért, -.- annyiba került a komplett szervóm. Ez miatt nem tudom beépíteni már 1 hónapja, nem tudna valaki segíteni hogy hol nézzem meg ? Környék bontói (VP megye), vatera , teszvesz , racingbazár kilőve...

:-(

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.