Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Jóvanna, telefonról nem vagyok olyan kapkodós. Meg különben is, állítólag dolgozok, vagy mi :lol:

Akkor ezt megbeszéltük :D

Mindenképp valami kárpit alatt, de konkrétan milyen antennáról van szó?

Konkrétan nem tudom megmutatni, mert a szomszéd 1500ös kombijából van és már régebben vette.. De kinézetre ilyen:http://www.addel.hu/store/termekfotok/831/nagyarufotok/-calearo-univerzalis-erositos-szelvedo-antenna-157697006-za5qxz.jpg

Elküldve

Sziasztok!

Szét kellene szednem a kilométerórámat (nem azért hogy visszatekerjem :D ) . Szitu az, hogy valószínűleg egy kicsit sok zsírt használtam a bowden megkenéséhez, és bekerülhetett az órába, mivel azóta nem vagy csak nagyon lassan akar visszamenni a mutató, de volt, hogy mentem úgy 90-el aztán egyszer csak lekoppan végállásra (ferrari sem gyorsul így ),

Szóval szétszedném, de hogyan tudom pontosan ugyanoda visszatenni a mutatót ahol volt?

Elküldve

Sziasztok!

Szét kellene szednem a kilométerórámat (nem azért hogy visszatekerjem :D ) . Szitu az, hogy valószínűleg egy kicsit sok zsírt használtam a bowden megkenéséhez, és bekerülhetett az órába, mivel azóta nem vagy csak nagyon lassan akar visszamenni a mutató, de volt, hogy mentem úgy 90-el aztán egyszer csak lekoppan végállásra (ferrari sem gyorsul így ),

Szóval szétszedném, de hogyan tudom pontosan ugyanoda visszatenni a mutatót ahol volt?

Zsííír? :omg: Helyett inkább műszerolaj!

Próbálgatással.

Elküldve

Sziasztok!

Szét kellene szednem a kilométerórámat (nem azért hogy visszatekerjem :D ) . Szitu az, hogy valószínűleg egy kicsit sok zsírt használtam a bowden megkenéséhez, és bekerülhetett az órába, mivel azóta nem vagy csak nagyon lassan akar visszamenni a mutató, de volt, hogy mentem úgy 90-el aztán egyszer csak lekoppan végállásra (ferrari sem gyorsul így ),

Szóval szétszedném, de hogyan tudom pontosan ugyanoda visszatenni a mutatót ahol volt?

Így már nem nagyon fogod tudni. Az alap verzió az, hogy az ember kiveszi a pöcköt, ami megtámasztja 20 alatt egy picivel, vízszintesbe forgatja az órát, és megnézi hova áll be magától. Ez nagyjából a km/h felirat "h"-jának az alsó szára szokott lenni, de óránként változik picit. Az a pici, pedig nem mindegy :D A te esetedben, lehet, hogy a mutató tengelyén, a rugó is már ragad a trutyitól, és nem fogja tudni a valós alaphelyzetbe tenni a mutatót. A "fogalmamsincshovakénevisszarakni" verzióból, az egyik, hogy saccra föltolja a-ember a mutatót, a "h" alsó szárára, megy egy kört, és megnézi. A másik, hogy beül valakivel az autóba, plexi nélküli műszeregységgel elindulnak, aztán az egyik bambul a gps-re, és közben megpróbálja eltalálni a mutatóval. Ha mondjuk beáll az ember fix 50-re, akkor olyan sacc 55körülre kell találni a mutatóval, mert ha már a rugó tartja, picit visszaesik. Nem egyszerű, de sokat lehet röhögni közben. A mutatót viszont sosem szabad fölnyomni a helyére, csak a legvégén. Próbálgatásnál mindig csak egy picit, hogy magát éppen megtartsa. Ha az első próbálkozásra fölszúrjátok a helyére, akkor egyrészt szívás levenni, másrészt a 3. után, már nem kell visszarakni, mert úgysem marad ott :D

Elküldve

Zsííír? :omg: Helyett inkább műszerolaj!

Próbálgatással.

Full ki tudtam húzni a bovden közepét, így logikusabbnak tűnt végigzsírozni, műszerolaj szerintem csak le és kifolyt volna, A csatlakozójába nem kellett volna tömni. Amúgy full száraz volt, motor hangját is elnyomta.

Azt hittem, hogy van valami összejelölés az órán, mert ha jól gondolom, nem megfelelő a rugó előfeszítés esetén csalni fog az óra.

Elküldve

Köszi a segítséget!

Azt nézem, hogy magának a sebességmérő résznek a burkolata átlátszó, és látszik is ahogy a mutatóval együtt mozog a harang amiben ha jól emlékszem egy mágnes pörög. Ha garvízozó géppel átlyukasztom, és egy jelölést teszek a harangra, akkor ha minden igaz, pontosan vissza tudom tenni a mutatót. Lyukat utána majd leragasztom valamivel.

Elküldve

Akkora misztikumot csináltok ebből az órából hogy nem igaz. Így is úgyis k*rva pontatlan, kár vele vesződni. Egyszer kell bemérni gps-el hol mennyit csal, megjegyezni, és kész.

Elküldve

Akkora misztikumot csináltok ebből az órából hogy nem igaz. Így is úgyis k*rva pontatlan, kár vele vesződni. Egyszer kell bemérni gps-el hol mennyit csal, megjegyezni, és kész.

Ha egy picit máshova teszi vissza, már olyat mutat, hogy kijön az ember szeme mint a csigának :D Frankón pontosra, összesen egy darabot sikerült eddig belőni, amivel találkoztam, de a picit félre-rakással olyan értékek jönnek ki belőle, hogy azon is elgondolkozol, jó műszeren van -e az a mutató :D

Elküldve

Full ki tudtam húzni a bovden közepét, így logikusabbnak tűnt végigzsírozni, műszerolaj szerintem csak le és kifolyt volna, A csatlakozójába nem kellett volna tömni. Amúgy full száraz volt, motor hangját is elnyomta.

Azt hittem, hogy van valami összejelölés az órán, mert ha jól gondolom, nem megfelelő a rugó előfeszítés esetén csalni fog az óra.

Igazából ha olyan a menete a spirálnak akkor úgyis feltekeri menet közben szóval mindegy hova kened. nem az első ilyen eset, de szerintem nem is az uccsó.

Elküldve

Frankón pontosra, összesen egy darabot sikerült eddig belőni,

Ezt azért tudom nehezen elhinni, mert a mechanikus órák sajátja, hogy minél gyorsabban mész, annál többet csal.

Gyárilag alapból olyan 10-et, az enyém kb 100-110-ig, majd ott hirtelen lenyom egy térugrást, és elkezd 20-at csalni, 130-al megyek és 150-et mutat, majd a végén meg kb 30-at, 200-nál már lepörögte a 220-as órát. 538939_168196489984251_1737846318_n.jpg

(nem, nem fake, a fordszámmérő még nem volt bekötve)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.