Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Mi volt a hiba kód ?Ha tudod a szöveget is írd hozzá.

P0230 (0) üzemanyagszivattyú relé érintkezési probléma.

Gyujtáson jelen van, járó motornál törölhető és nem íródik, fel csak ha leállítom megint. Vesszel nézegettük, de nem volt sok ideje, így nem jutottunk előbbre. A kocsi megy tehát járó motornál megy az AC. A dobozban lévő két relét megcseréltük, (AC meg a másik) de úgyis ua volt minden.

Link to comment
Megosztás:

P0230 (0) üzemanyagszivattyú relé érintkezési probléma.

Gyujtáson jelen van, járó motornál törölhető és nem íródik, fel csak ha leállítom megint. Wesszel nézegettük, de nem volt sok ideje, így nem jutottunk előbbre. A kocsi megy tehát járó motornál megy az AC. A dobozban lévő két relét megcseréltük, (AC meg a másik) de úgyis ua volt minden.

Lehet hogy csak valami kontakt hiba,nekem is volt p0230(2) benne,a szivattyú csatija szarakodott.

Link to comment
Megosztás:

Pl: http://www.vatera.hu/opel_astra_g_eredeti_..._165623516.html

Itt pl a gyári 7600-ft. Érdemes mindig szétnézni a vaterán,mert itt mindig minden van.Lehet hogy még hugyosbokor is van :) ;)

Hát igen ,én csergőnél néztem........

A kat.szám egyezik a vaterással.

De ha akarod ,van egy barátom ő nagykerbe dolgozik,én vele szoktam bótóni :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ajjaj úgy tűnik nekem is trafóhíd gondom van. Utóbbi pár hétben szaggat az Astrám (x14xe). Legtöbb esetben 2000-2500 fordulat tartományban. Ilyenkor vagy leveszem a lábam vagy rányomok a gázpedálra hogy javuljon. Magasabb fordulaton kicsit jobb a helyzet. Gyertya csere után megjavult, majd 3 nap után ismét megjelent a hiba. Mondom magamban rászaladtam rossz NGK-ra. Kivettem a gyertyákat és láthatóan a 3. kissé és a 4.erősebben kormos. Vettem még egy Bosch szettet és vele is 3 napot bírta. Ja, és nincs ismerősöm trafóval. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ajjaj úgy tűnik nekem is trafóhíd gondom van. Utóbbi pár hétben szaggat az Astrám (x14xe). Legtöbb esetben 2000-2500 fordulat tartományban. Ilyenkor vagy leveszem a lábam vagy rányomok a gázpedálra hogy javuljon. Magasabb fordulaton kicsit jobb a helyzet. Gyertya csere után megjavult, majd 3 nap után ismét megjelent a hiba. Mondom magamban rászaladtam rossz NGK-ra. Kivettem a gyertyákat és láthatóan a 3. kissé és a 4.erősebben kormos. Vettem még egy Bosch szettet és vele is 3 napot bírta. Ja, és nincs ismerősöm trafóval. :lol:

szia!

végső megoldásnak szerintem jó lenne az ha bemennél opelékhez és mondanád mi a probléma, beledobnak egy trafót és fordulnak vele egyet. lehet drágább a trafó de legalább gyári! tud egy után gyártott elég nagy galibát okozni.

Link to comment
Megosztás:

Guest kumabushi

üdv nektek

régen láttam haver kocsiján a távirányítón csinálta azt hogy megnyomott valamit és megszólalt a riasztó

nekem lehet ilyet?

nincs csak nyitó-záró (riasztó 2. nyomásra) gomb

próbáltam hosszan nyomni, egyszerre .. de semmi

és pl amikor ólálkodnak kocsi körül, jól jönne :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Gondoltam benézek hozzátok!Szerencsére nincs gondom a vassal! Mióta nincs a csati az AGR-en azóta megy rendesen! :lol: Majd valamikor lecserélem egy újra,majd ha bejön végre a meleg idő! :)

üdv ismét köztünk, mivel nekem is volt/van EGR/AGR problémám, ezért érdekel a te "megoldásos" csak simán levetted róla a csatlakozót? és nem dobálta a sárga ikonokat?

üdv

Link to comment
Megosztás:

üdv ismét köztünk, mivel nekem is volt/van EGR/AGR problémám, ezért érdekel a te "megoldásos" csak simán levetted róla a csatlakozót? és nem dobálta a sárga ikonokat?

üdv

Szia Norbedlee!

Simán levettem a csatlakozót róla,de azért letekertem szig.szalaggal nehogy véletlen vizet kapjon,az AGR alá meg tettem egy tele tömítést amit alubol csináltam hozzá!

A hiba jel elötte is jelen volt,a csati lehuzása után azonnal eltünt,de egy 20-30 km múlva ujra előjött!Gondolom a program keresi de nem találja!Amúgy tökéletesen működik,nem torpan meg,nem dadog, nem rángat,nem áll le! Hozzáteszem körülbelül 5 szerelőnél voltam,köztük a csornai Opelben is,és senki sem jött rá, hogy mi a hiba!

Itt amit tanácsoltatok a fórumon abból raktam össze a dolgokat!Ugyhogy köszi mégegyszer!

Link to comment
Megosztás:

Szia Norbedlee!

Simán levettem a csatlakozót róla,de azért letekertem szig.szalaggal nehogy véletlen vizet kapjon,az AGR alá meg tettem egy tele tömítést amit alubol csináltam hozzá!

A hiba jel elötte is jelen volt,a csati lehuzása után azonnal eltünt,de egy 20-30 km múlva ujra előjött!Gondolom a program keresi de nem találja!Amúgy tökéletesen működik,nem torpan meg,nem dadog, nem rángat,nem áll le! Hozzáteszem körülbelül 5 szerelőnél voltam,köztük a csornai Opelben is,és senki sem jött rá, hogy mi a hiba!

Itt amit tanácsoltatok a fórumon abból raktam össze a dolgokat!Ugyhogy köszi mégegyszer!

Köszi Picco!

Én már cseréltem EGR szelepet (gyári zsír újat raktam bele) de még nem tökéletes, mert egyszer újra feldobta ezt a hibát, és én is valami ilyen megoldáson gondolkodom...

köszi a leírást!

minden jót

Link to comment
Megosztás:

Csak még be kéne bizonyítani valahogy hogy tényleg a trafó a ludas.

1. ha van gé astrás ismerősöd akkor tedd át a tiedbe és próbáld ki......ha jó akkor trafóhíd csere

2. ha nincs ismerős, akkor 4db gyertya csere, ha átmenetileg megszűnik a gond (2-3napig) azután megint előjön akkor szintén, trafó gond...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.