Zachi Elküldve Május14, 2011 Megoszt Elküldve Május14, 2011 Várj, a reteszeléskor felhúzható maga a kis fül, csak épp az ajtó nem nyílik általa. Itt most azonban mozdíthatatlan a kis fül, sőt az anyóson kívül mindben az. sőt a zárban sem fordul el a kulcs rendesen ...lemegyek megint megnézem :S Talán egymás ellen dolgozik a mechanika és az elektronika. Ez kiderülhet, ha áramtalanítod az autót. Én biztos vagyok benne, hogy a vezérlőegység hibája okozza ezt. Kérdezz rá Wessznél, Uhuhunál! Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Május14, 2011 Megoszt Elküldve Május14, 2011 Talán egymás ellen dolgozik a mechanika és az elektronika. Ez kiderülhet, ha áramtalanítod az autót. Én biztos vagyok benne, hogy a vezérlőegység hibája okozza ezt. Kérdezz rá Wessznél, Uhuhunál! Meglátjuk reagálnak-e... Bár Wessz pont bent volt miután írtam Uhuhu-t meg hívtam ma emaitt de nem vette fel Minden esetre köszi! ...hmm nem értem én ezt, az anyós minden további nélkül nyílik bentről. Lehet, hogy kimegyek a garázsba és leszedem az akksit. jóccakát! Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Május15, 2011 Megoszt Elküldve Május15, 2011 Meglátjuk reagálnak-e... Bár Wessz pont bent volt miután írtam Uhuhu-t meg hívtam ma emaitt de nem vette fel Minden esetre köszi! ...hmm nem értem én ezt, az anyós minden további nélkül nyílik bentről. Lehet, hogy kimegyek a garázsba és leszedem az akksit. jóccakát! Jééé, nem is láttam hogy hivtál. mert tegnap a telefonom, és állandóan csipogott, így lehalkitottam. ha belülről kézzel, és kivülről kulccsal se lehet nyitni akkor nem hiszem hogy a centrál vezérlőd döglött meg. inkább a bal első centrálmotorod... de semmi sem biztos. ennél több okosságom nincs, mert én az életbe soha nem foglalkoztam az elektronikával, mert tök hülye vagyok hozzá, még egy rádiót se tudok bekötni..... próbáld meg szinkronizálni a kulcsot, ( gyujtás rá + bezárgomb megnyom ) .... Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Május15, 2011 Megoszt Elküldve Május15, 2011 Jééé, nem is láttam hogy hivtál. mert tegnap a telefonom, és állandóan csipogott, így lehalkitottam. ha belülről kézzel, és kivülről kulccsal se lehet nyitni akkor nem hiszem hogy a centrál vezérlőd döglött meg. inkább a bal első centrálmotorod... de semmi sem biztos. ennél több okosságom nincs, mert én az életbe soha nem foglalkoztam az elektronikával, mert tök hülye vagyok hozzá, még egy rádiót se tudok bekötni..... próbáld meg szinkronizálni a kulcsot, ( gyujtás rá + bezárgomb megnyom ) .... Szia, köszi a választ. Azt is próbáltam, se kép se hang. Megpróbálom levenni az akksit, ha úgy sem nyílik sehogy akkor tuti valami fizikális problem lesz. Ki lehet bontani a belső kárpitot az ajtón zár ajtónál? Sosoem szedtem még le, F-en többször is, de G-n azt sem tudom hogy kell. üdv:frz Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Május15, 2011 Megoszt Elküldve Május15, 2011 Jééé, nem is láttam hogy hivtál. mert tegnap a telefonom, és állandóan csipogott, így lehalkitottam. ha belülről kézzel, és kivülről kulccsal se lehet nyitni akkor nem hiszem hogy a centrál vezérlőd döglött meg. inkább a bal első centrálmotorod... de semmi sem biztos. ennél több okosságom nincs, mert én az életbe soha nem foglalkoztam az elektronikával, mert tök hülye vagyok hozzá, még egy rádiót se tudok bekötni..... próbáld meg szinkronizálni a kulcsot, ( gyujtás rá + bezárgomb megnyom ) .... ... egyébként vonalasról hívtalak nem mobilról, bár gondolom az sincs elmentve neked :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Május15, 2011 Megoszt Elküldve Május15, 2011 Jééé, nem is láttam hogy hivtál. mert tegnap a telefonom, és állandóan csipogott, így lehalkitottam. ha belülről kézzel, és kivülről kulccsal se lehet nyitni akkor nem hiszem hogy a centrál vezérlőd döglött meg. inkább a bal első centrálmotorod... de semmi sem biztos. ennél több okosságom nincs, mert én az életbe soha nem foglalkoztam az elektronikával, mert tök hülye vagyok hozzá, még egy rádiót se tudok bekötni..... próbáld meg szinkronizálni a kulcsot, ( gyujtás rá + bezárgomb megnyom ) .... ... egyébként vonalasról hívtalak nem mobilról, bár gondolom az sincs elmentve neked :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
starchild83 Elküldve Május15, 2011 Megoszt Elküldve Május15, 2011 Késest, színre színt. Kell hogy legyen a biztosítéktáblában hozzá csipesz és tartalék bizti. 28. számú biztosíték, barna színű (7.5A). THX mingyá' neki állok! UP: Nah megvan a hiba oka, 28as kis barna 5V-os biztosíték megadta magát. Szépen elballagok tescoba aztán veszek tartalék biztosíték csomagot, mert eddig nem volt. :D Köszi a segítséget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Május15, 2011 Megoszt Elküldve Május15, 2011 Ki lehet bontani a belső kárpitot az ajtón zár ajtónál? Sosoem szedtem még le, F-en többször is, de G-n azt sem tudom hogy kell. üdv:frz szinte ugyan az a technika .. csak jó ha nyitva az ajtó Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Május15, 2011 Megoszt Elküldve Május15, 2011 No, levettem az akksit. Úgy sem nyíilk sehogy. Kipróbáltam egy másik kocsit kulccsal (szomszéd) És jól éreztem, gyakorlatilag nem tudom elfordítani a kulcsot sem rendesen. Ez eddig fizikális problémának tűnik. Ennek azonban ellent mond az, hogy három ajtón is jelentkezik a probléma. Ugyebár fizikális kapcsolat nincs az ajtók közt. Az elektromos kapcsolatot gondolom kiiktattam az akksi levételével. Nem értem :D Hogyan kell pontosan levenni a vezető oldali kárpitot? Megnézném azért nincs-e összeakadva valami... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Május15, 2011 Megoszt Elküldve Május15, 2011 No, levettem az akksit. Úgy sem nyíilk sehogy. Kipróbáltam egy másik kocsit kulccsal (szomszéd) És jól éreztem, gyakorlatilag nem tudom elfordítani a kulcsot sem rendesen. Ez eddig fizikális problémának tűnik. Ennek azonban ellent mond az, hogy három ajtón is jelentkezik a probléma. Ugyebár fizikális kapcsolat nincs az ajtók közt. Az elektromos kapcsolatot gondolom kiiktattam az akksi levételével. Nem értem :D Hogyan kell pontosan levenni a vezető oldali kárpitot? Megnézném azért nincs-e összeakadva valami... Szerintem, ha csukva van az ajtó, akkor nem lehet... A csavarokat kell eltávolítani először. Az van az ajtó alján is, és utánna kellene magad felé húzni az ajtó alját. Amit így nem tudsz. :S Ez durva. Próbálom elképzelni mi lehet. Egy karosszériást kéne megkeresned! Ő hátha tudja mi a módja! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Május15, 2011 Megoszt Elküldve Május15, 2011 Szerintem, ha csukva van az ajtó, akkor nem lehet... A csavarokat kell eltávolítani először. Az van az ajtó alján is, és utánna kellene magad felé húzni az ajtó alját. Amit így nem tudsz. :S Ez durva. Próbálom elképzelni mi lehet. Egy karosszériást kéne megkeresned! Ő hátha tudja mi a módja! erre gondoltam én is ... tuti hogy nem lehet leszedni így ??? és ha az ülés ki akkor se lehet hozzá férni?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Május15, 2011 Megoszt Elküldve Május15, 2011 ugye jól emlékeszem, hogy 2x bezárt reteszelt ajtó esetén is fel lehet húzni belül a fület, csak épp nem nyílik az ajtó akkor sem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Május15, 2011 Megoszt Elküldve Május15, 2011 ugye jól emlékeszem, hogy 2x bezárt reteszelt ajtó esetén is fel lehet húzni belül a fület, csak épp nem nyílik az ajtó akkor sem... Én is így tudom, de kiszaladok megnézni! 3 perc Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Május15, 2011 Megoszt Elküldve Május15, 2011 ugye jól emlékeszem, hogy 2x bezárt reteszelt ajtó esetén is fel lehet húzni belül a fület, csak épp nem nyílik az ajtó akkor sem... pontosan... azaz hiába veszed le az aksi sarút... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Május15, 2011 Megoszt Elküldve Május15, 2011 ugye jól emlékeszem, hogy 2x bezárt reteszelt ajtó esetén is fel lehet húzni belül a fület, csak épp nem nyílik az ajtó akkor sem... Na igen, megnéztem. Reteszelt zárás esetén az összes pöcköt fel lehet húzni, vezető ajtón is, de nem nyitja se belülről se kívülről..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Május15, 2011 Megoszt Elküldve Május15, 2011 pontosan... azaz hiába veszed le az aksi sarút... Na igen, megnéztem. Reteszelt zárás esetén az összes pöcköt fel lehet húzni, vezető ajtón is, de nem nyitja se belülről se kívülről..... Igen, de nekem nem is lehet felhúzni, és kulcs sem fordul el :D hogy az anyós ajtót meg mégis miért lehet felhúzni, azt sem értem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Május15, 2011 Megoszt Elküldve Május15, 2011 Igen, de nekem nem is lehet felhúzni, és kulcs sem fordul el :D hogy az anyós ajtót meg mégis miért lehet felhúzni, azt sem értem... Mivel a csomagtartón be tudtál jutni, így valószínűleg a reteszelés környékén lehet baj. Rakd vissza az akksit, és próbálgasd nyitni. Hallasz kattogást vagy nyöszörgést mikor nyitnád? Dolgoznak a motorok? Menjél egy gyors kört az autóval, vagy csapkodd meg az ajtót hátha átugrik benne valami. Lehet átmeneti elektromos hiba miatt félúton megakadt valami benne... :S :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Május15, 2011 Megoszt Elküldve Május15, 2011 Mivel a csomagtartón be tudtál jutni, így valószínűleg a reteszelés környékén lehet baj. Rakd vissza az akksit, és próbálgasd nyitni. Hallasz kattogást vagy nyöszörgést mikor nyitnád? Dolgoznak a motorok? Menjél egy gyors kört az autóval, vagy csapkodd meg az ajtót hátha átugrik benne valami. Lehet átmeneti elektromos hiba miatt félúton megakadt valami benne... :S :D :D próbáltam a gyors menetet rázós utat, csapkodtam is. Én is úgy gondolom, hogy félúton akadt meg valami, a furcsa csak az, hogy három ajtóban egyszere... távirányítóra nem reagál, nincs semmi kis kattanás sem. Próbáltam újratanítani a kulcsot a slussz-zárban, hátha úgy hallok valamit legalább, arra sem reagál Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Május15, 2011 Megoszt Elküldve Május15, 2011 Hol van a kpz vezérlő a kesztyűtartónál? Megnézném, hogy geometriailag lehetséges-e hogy az megnyomódott a gerenda miatt. Hátha csak tévút ez a szál, épp csak véletlen az vélt összefüöggés. Lehet, hogy csak a vezetőoldali ajtóban van a hiba Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Május15, 2011 Megoszt Elküldve Május15, 2011 ... na lebeszéltem egy szerelővel, viszem a kocsit, ott hagyom. Aszonta volt már hasonló esete, meglátjuk. ... majd jelentkezem! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Május15, 2011 Megoszt Elküldve Május15, 2011 ... na lebeszéltem egy szerelővel, viszem a kocsit, ott hagyom. Aszonta volt már hasonló esete, meglátjuk. ... majd jelentkezem! Várjuk! Sok sikert! Link to comment Megosztás: More sharing options...
borz Elküldve Május15, 2011 Megoszt Elküldve Május15, 2011 Sziasztok! Az alábbi problémám jelentkezett az Astrámnál. Pár hete menetközben leállt,és csak sokadjára sikerült újra beindítanom.Elvittem szerelőhöz aki rátette pc-re.Hibakódnak kihozta ,hogy ac leállt, rpm és lambdaszonda.Alapjáratnak 56 000 es fordulatot mtatott.Ekkeor azt mondták,hogy a vezérműtengely fordulatszám jeladója elromlott.Kicserélték.Kb 1 hét után elvittem szélvédőt cseréltetni.Amikor ki akartam jönni a műhelyből nem indult be!Kb 20 perc próbálkozás után beindult.A műhelyben szóltak ,hogy csepeg belőle az olaj.Gondolom az olaj csepegés a rossz összeszerelés miatt van.Kérném segítségeteket,hogy mi lehet a baj,hogy sokáig nem kap üzemanyagot a motor?Netán ac,vagy csak a gyújtásvezérlő elektronika?Hozzáteszem,hogy betolni sem lehetett! Előre is köszi!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
jaygab Elküldve Május15, 2011 Megoszt Elküldve Május15, 2011 THX mingyá' neki állok! UP: Nah megvan a hiba oka, 28as kis barna 5V-os biztosíték megadta magát. Szépen elballagok tescoba aztán veszek tartalék biztosíték csomagot, mert eddig nem volt. :D Köszi a segítséget. Jó lesz az 5Amperesnek is :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Május15, 2011 Megoszt Elküldve Május15, 2011 Kész a kocsi. A jelenség, mint olvashattátok cifra volt, fűszerezve némi tévútra vezető 5 méteres gerendával. A ok ennél sokkal profánabb: Valójában úgy tűnik én vagyok az opelfórum első madara akinek a gépsasában az arra illetékes biztosíték, különös iróniával megáldva képes volt pont olyan fázisban jobb létre szenderülni, hogy a reteszelési fázisból még utolsó leheletként 50%-ot megvalósított három ajtóban. Ennek eredményeként a félig elmozdult mechanikai elemek olyan állásban maradtak, hogy se ki se be, a fülek beálltak, a zár beállt... Solution: Bizticsere :D Hát ennyi..... Köszönöm a figyelmet ! Tegyétek el jól a memóriába ezt, hátha valakit ugyanígy megtréfál a sors! üdv:freeze Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Május15, 2011 Megoszt Elküldve Május15, 2011 Úgy látom ma két ember boldogságához elég volt egy-egy biztosíték. Hát igen, nem hiába: A vasárnap ünnepnap :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts