Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Próbálj meg kerekebb mondatokat írni! Nem igazán értelek.

[/qu

Kimentem az autóhoz, és próbáltam tekerni a kormányt jobra-balra és akkor hallom a tompa kattanást! De az az érdekes mint ha valami szorúlna mintha nyikorogna ha teljeden tekerem a kormányt , de ha kint vagyok a kocsi mellett és úgy tekergetem a akkor nem hallok semmi extrát!De tényleg tompa hang mint ha kint + üték valamit az autón!!!

Hívtam a szerelőt honap du megyek hozzá!

Link to comment
Megosztás:

Próbálj meg kerekebb mondatokat írni! Nem igazán értelek.

Kimentem az autóhoz, és próbáltam tekerni a kormányt jobra-balra és akkor hallom a tompa kattanást! De az az érdekes mint ha valami szorúlna mintha nyikorogna ha teljeden tekerem a kormányt , de ha kint vagyok a kocsi mellett és úgy tekergetem a akkor nem hallok semmi extrát!De tényleg tompa hang mint ha kint + üték valamit az autón!!!

Hívtam a szerelőt honap du megyek hozzá!

Nekem meleg időben iszonyatosan ropog a futómű. Álló helyzetben és menet közben egyaránt (bár csak alacsony sebességnél hallom). Héten viszem szerelőhöz. Félek, hogy drága lesz.

Link to comment
Megosztás:

Nekem meleg időben iszonyatosan ropog a futómű. Álló helyzetben és menet közben egyaránt (bár csak alacsony sebességnél hallom). Héten viszem szerelőhöz. Félek, hogy drága lesz.

Az toronycsapágy lesz szerintem.Nálam is kezd ropogni,de még nem veszélyes.

Link to comment
Megosztás:

Az toronycsapágy lesz szerintem.Nálam is kezd ropogni,de még nem veszélyes.

Eleinte reménykedtem benne, hogy csak valami szilent lesz (mivel csak +15 fok felett jelentkezik a hiba), de már annyira ropog/kattog, hogy én is arra tippelek.

Milyen árban van a toronycsapágy (gyári vagy SKF)? Párban szokták cserélni? Valószínű, hogy szakszervizbe viszem a kocsit. Készítsem a pénztárcámat?

Meddig lehet eljárni így a kocsival és okozhat-e nagyobb galibát? Közlekedésbiztonságra gondolok elsősorban. Esküvő előtt állok és kicsit szűkös most a keret... :D

Link to comment
Megosztás:

Eleinte reménykedtem benne, hogy csak valami szilent lesz (mivel csak +15 fok felett jelentkezik a hiba), de már annyira ropog/kattog, hogy én is arra tippelek.

Milyen árban van a toronycsapágy (gyári vagy SKF)? Párban szokták cserélni? Valószínű, hogy szakszervizbe viszem a kocsit. Készítsem a pénztárcámat?

Meddig lehet eljárni így a kocsival és okozhat-e nagyobb galibát? Közlekedésbiztonságra gondolok elsősorban. Esküvő előtt állok és kicsit szűkös most a keret... :D

Lagzit elhalasztani,csapágyat kicserélni,még nem késő -gondold át! :D :)

Nem tudom én sem ,hogy mibe fáj a csere,tőled akartam kérni,hogy

ha kész akkor írd meg a művelet árát!

Majd biztos lesz valaki aki tudja mibe fáj!

Link to comment
Megosztás:

Nekem meleg időben iszonyatosan ropog a futómű. Álló helyzetben és menet közben egyaránt (bár csak alacsony sebességnél hallom). Héten viszem szerelőhöz. Félek, hogy drága lesz.

Toronycsapágy csere megúszható kb 30-35 ezerből.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ma délelőtt sajnos elkezdtünk 3 hengerrel járni, 0300 és 0304 (elkezdett furcsán járni a motor, először a kipufogógáz-kibocsátás lámpa villant fel rövid időre, aztán felváltotta a check engine). Az a ciki, hogy gyertya csere kb. 8000 km-rel ezelőtt volt, tehát ezt kizárnám. Ezeket figyelembe véve mi lehet a gond, mennyire lesz zsebbe nyúlós móka?

Üdv,

Zoli

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ma délelőtt sajnos elkezdtünk 3 hengerrel járni, 0300 és 0304 (elkezdett furcsán járni a motor, először a kipufogógáz-kibocsátás lámpa villant fel rövid időre, aztán felváltotta a check engine). Az a ciki, hogy gyertya csere kb. 8000 km-rel ezelőtt volt, tehát ezt kizárnám. Ezeket figyelembe véve mi lehet a gond, mennyire lesz zsebbe nyúlós móka?

Üdv,

Zoli

Szerintem trafó :D

Link to comment
Megosztás:

sziasztok, következő a problémám, remelem tudtok segíteni:

Opel Astra G Caravanom van, X16XEL motorral (1,6 16V), 99-es ; 212e km-rel

A probléma:

Vezetés közben olykor bevillan, vagy teljesen égve ismarad a a töltésjelző "akkumlátorjel". Regebben(6-7e km -óta) is csinálta ezt a kocsi olykor (2-3-400 km-enként), aztan kb 3000 km alatt semmi, majd ma egy 300km-es uton vagy 10szer. Van hogy csak 1-2 mp és elmegy a jel, van, hogy 10mp, és ilyenkor a szervó is kiesik. A jelenseg magától elmegy, nem befolyásolható (ha lakapcsolom a fogyasztókat (klima, lámpa, rádió), nem sokat változtat, csak késöbb szűnik meg a kontroll-lámpa fénye. Arra sem reagál, hogy jobban pörgetema motort vagy sem, akármelyik sebesség/fordulat tartományban vagyok előjön (0-130-ig autóztam kb. -fordulat 1000-4000/perc)

Voltam vele még az első ilyen jellegű produkció után szervízben, ahol persze minden nomalisan működött, semmi hibát nem mért ki a szervízes, a computerben sem talált ilyen hibára utaló bejegyzést.

Az utánaolvasom alapján vagy generátor lenne a hibás, vagy valami feszültségszabályozó elektrónika. Aztan lehet hogy teljesen más az oka. Ti is találkozatok már ilyesmivel? Javaslatok a kezelésre? túl sokat nem szeretnék rá költeni, csak szeretném, hoyg üzembiztos legyen.

köszi

Link to comment
Megosztás:

sziasztok, következő a problémám, remelem tudtok segíteni:

Opel Astra G Caravanom van, X16XEL motorral (1,6 16V), 99-es ; 212e km-rel

A probléma:

Vezetés közben olykor bevillan, vagy teljesen égve ismarad a a töltésjelző "akkumlátorjel". Regebben(6-7e km -óta) is csinálta ezt a kocsi olykor (2-3-400 km-enként), aztan kb 3000 km alatt semmi, majd ma egy 300km-es uton vagy 10szer. Van hogy csak 1-2 mp és elmegy a jel, van, hogy 10mp, és ilyenkor a szervó is kiesik. A jelenseg magától elmegy, nem befolyásolható (ha lakapcsolom a fogyasztókat (klima, lámpa, rádió), nem sokat változtat, csak késöbb szűnik meg a kontroll-lámpa fénye. Arra sem reagál, hogy jobban pörgetema motort vagy sem, akármelyik sebesség/fordulat tartományban vagyok előjön (0-130-ig autóztam kb. -fordulat 1000-4000/perc)

köszi

Szerintem is valamiféle generátor probléma lesz,ki kellene méretni ott a dolgokat valami villamosságissal.

Nem nagy pénzek.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ma délelőtt sajnos elkezdtünk 3 hengerrel járni, 0300 és 0304 (elkezdett furcsán járni a motor, először a kipufogógáz-kibocsátás lámpa villant fel rövid időre, aztán felváltotta a check engine). Az a ciki, hogy gyertya csere kb. 8000 km-rel ezelőtt volt, tehát ezt kizárnám. Ezeket figyelembe véve mi lehet a gond, mennyire lesz zsebbe nyúlós móka?

Üdv,

Zoli

Ha megvan a régi gyertya, azt megpróbálnám visszatenni.

Ha nem javul, akkor egy kölcsön trafóhíddal kipróbálni.

Jól emlékszem, hogy a tied gázos?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Jelentem megejtettem a féktárcsa-fékbetét cserét mint a 4 keréken (Textar). Kiváncsi vagyok, hogy viselkednek, eddig minden rendben.

Még bekoptatás van, így nem próbáltam erősebbet fékezni.

Olajcsere előtt láttam, hogy olajfolyás nyom van az olajteknő alján. Z16XE.

A leeresztő csavar ill. az olajszűrő környéke száraz volt, onnan nem jött. Az olajszűrő alatt levő vezetékes bigyónál (olajnyomás mérő lenne?) olajos, annak az egész csonkja kicsit tocsogós ill. van egy kb 5x4 centis puha négyszögletes gumiizé a teknőn egészen alul, oldalról, annak a környéke olajos. Az autó alatt nincs olajcsepp nyom. Ja és van egy gumi dugó, ami kb 2x2cm-es és az egyik fele talán domború, alulról van. Annak a környezete is olajos volt (az szivárog, vagy csak összegyüjtötte). Mi az a nagyobb gumiizé ill. ez a másik kisebb?

Mindenesetre most letörölgettem mindent, majd ránézek egy idő után, hogy megint olyan-e.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Jelentem megejtettem a féktárcsa-fékbetét cserét mint a 4 keréken (Textar). Kiváncsi vagyok, hogy viselkednek, eddig minden rendben.

Még bekoptatás van, így nem próbáltam erősebbet fékezni.

Olajcsere előtt láttam, hogy olajfolyás nyom van az olajteknő alján. Z16XE.

A leeresztő csavar ill. az olajszűrő környéke száraz volt, onnan nem jött. Az olajszűrő alatt levő vezetékes bigyónál (olajnyomás mérő lenne?) olajos, annak az egész csonkja kicsit tocsogós ill. van egy kb 5x4 centis puha négyszögletes gumiizé a teknőn egészen alul, oldalról, annak a környéke olajos. Az autó alatt nincs olajcsepp nyom. Ja és van egy gumi dugó, ami kb 2x2cm-es és az egyik fele talán domború, alulról van. Annak a környezete is olajos volt (az szivárog, vagy csak összegyüjtötte). Mi az a nagyobb gumiizé ill. ez a másik kisebb?

Mindenesetre most letörölgettem mindent, majd ránézek egy idő után, hogy megint olyan-e.

A Textar betétekkel jól fog járni

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.