Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Sziasztok,

tegnap voltam a G Astrámmal (2005 1.4 16 ferdehátú) klíma szerelőnél, aki megállapította, hogy a lyukas hűtőrács mellett más hiba is van: a hűtőventilátor csak 30 bar felett kapcsol be, valószínűleg az előtét-ellenállás hibásodott meg. Ez a motort sem hűti kellőképpen, a klímát pedig nem ajánlott 30 km/h alatt használni.

A problémám az, hogy előtét ellenállást újonnan csak a ventilátorral együtt lehet beszerezni 40 K Ft < áron. Használtan bontóban 20 K szintén ventilátorral...

Tudtok segíteni?

Köszi!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

tegnap voltam a G Astrámmal (2005 1.4 16 ferdehátú) klíma szerelőnél, aki megállapította, hogy a lyukas hűtőrács mellett más hiba is van: a hűtőventilátor csak 30 bar felett kapcsol be, valószínűleg az előtét-ellenállás hibásodott meg. Ez a motort sem hűti kellőképpen, a klímát pedig nem ajánlott 30 km/h alatt használni.

A problémám az, hogy előtét ellenállást újonnan csak a ventilátorral együtt lehet beszerezni 40 K Ft < áron. Használtan bontóban 20 K szintén ventilátorral...

Tudtok segíteni?

Köszi!

A klimahűtőre(kondenzátor) gondolsz?

Link to comment
Megosztás:

NEM. A zárban van valami hiba!

Na ma szétszedtem a zárat

Olyan volt mint egy új még a gyári zsír is ott volt pár helyen, nem volt koszos nem ragadt, semmi ilyen hibát nem érzékeltem

És most többet szórakoztam vele

pontosan a kulcs kivétele után 8 másodpercig sípol ha nyitva van az ajtó

ha be van zárva az ajtó és kiveszem a kulcsot nem nyitom ki 8 másodpercig akkor nem sípól mikor kinyitom minden okés, zár is reteszel is ahogy kell

esetleg lehet ajtó nyitás kapcsoló? (bár nem hiszem mert ez a 8 másodperc inkább valami relé hibára utal)

néztem a többi ajtón 1 érintkezős van a sofőr oldalán 2 érintkezős

esetleg az a relé ami bekapcsolja a sipólást is ?

azt hol találom? a sofőr oldalon lévő kis kesztyütartó mögötti biztosíték táblán? de melyik az? olyan hangosan sípol, hogy nem tudom megállapítani

a használati utasítása nem írja csak a biztosítékokat

úgy gondolom, hogy a 8 másodperces sípolás összefüggésben van az ajtó zárhatóságával mert kb. 20x kipóbáltam és mindig 8 másodperc amíg sípól és amíg nem tudom az ajtót bezárni távkapcsal

estleg gyújtáskapcsoló? http://www.autoalkatreszfutar.com/index2.php?option=com_virtuemart&page=shop.product_details&only_page=1&product_id=2313&pop=1&tmpl=component&

megbolondulok ettől a hibától :blink:

Link to comment
Megosztás:

A szigszalaggal belekert trafóhíd, az nem jó, valaki már babrálta... De biztos ez a baj, nem alacsony az üzemanyag nyomásod? Vagy valami, ami miatt annyit kell forgatni...

Hétfőn jön a csere híd, majd megírom, h mi volt.

Viszont azóta valamikor pöcre indul, valamikor meg tekeri sokáig.ilyenkor is lehet trafó gond?

Az üzrmanyag nyomást, h vizsgálom fizikailag?

Gyújtásnál hallom a szivattyút működni.

De olyan amikor sokáig tekeri, mintha egy traktor indulna...és elég zsötykölődős hangja is van.

Tipp?

Link to comment
Megosztás:

Na ma szétszedtem a zárat

Olyan volt mint egy új még a gyári zsír is ott volt pár helyen, nem volt koszos nem ragadt, semmi ilyen hibát nem érzékeltem

És most többet szórakoztam vele

pontosan a kulcs kivétele után 8 másodpercig sípol ha nyitva van az ajtó

ha be van zárva az ajtó és kiveszem a kulcsot nem nyitom ki 8 másodpercig akkor nem sípól mikor kinyitom minden okés, zár is reteszel is ahogy kell

esetleg lehet ajtó nyitás kapcsoló? (bár nem hiszem mert ez a 8 másodperc inkább valami relé hibára utal)

néztem a többi ajtón 1 érintkezős van a sofőr oldalán 2 érintkezős

esetleg az a relé ami bekapcsolja a sipólást is ?

azt hol találom? a sofőr oldalon lévő kis kesztyütartó mögötti biztosíték táblán? de melyik az? olyan hangosan sípol, hogy nem tudom megállapítani

a használati utasítása nem írja csak a biztosítékokat

úgy gondolom, hogy a 8 másodperces sípolás összefüggésben van az ajtó zárhatóságával mert kb. 20x kipóbáltam és mindig 8 másodperc amíg sípól és amíg nem tudom az ajtót bezárni távkapcsal

estleg gyújtáskapcsoló? http://www.autoalkatreszfutar.com/index2.php?option=com_virtuemart&page=shop.product_details&only_page=1&product_id=2313&pop=1&tmpl=component&

megbolondulok ettől a hibától :blink:

PH-ra írtam....

Ami sípol, az a multitimer.

Azért sípol, mert: gyújtáskulcs benne van, de nincs gyújtáson (vagy érzékeli, azt a jelet kapja), és nyitva az ajtó. (tehát ne felejtsd benne a kulcsot)

Ha szirénázik, akkor + a világításod be van kapcsolva. Kapcsold be a világítást, másképpen szól?

Ha igen akkor amultitimer kap fals jelet (gyújtáskapcsoló), vagy a multitimer rossz. Ki kellene mérni, hogy ha kiveszed a kulcsot, tényleg kapcsol-e minden, pl a kesztyűtartó világítás kikapcsol, a rádió lekapcsol?

Ha igen, akkor esélyes a multitimer...

Link to comment
Megosztás:

PH-ra írtam....

Ami sípol, az a multitimer.

Azért sípol, mert: gyújtáskulcs benne van, de nincs gyújtáson (vagy érzékeli, azt a jelet kapja), és nyitva az ajtó. (tehát ne felejtsd benne a kulcsot)

Ha szirénázik, akkor + a világításod be van kapcsolva. Kapcsold be a világítást, másképpen szól?

Ha igen akkor amultitimer kap fals jelet (gyújtáskapcsoló), vagy a multitimer rossz. Ki kellene mérni, hogy ha kiveszed a kulcsot, tényleg kapcsol-e minden, pl a kesztyűtartó világítás kikapcsol, a rádió lekapcsol?

Ha igen, akkor esélyes a multitimer...

ide is beírom, köszönöm kipróbálom

(mind a 2 oldalt szoktam figyelni tehát elég ha az egyikbe írsz, hogy nem kavarodjunk bele mikor hová mit írtunk, aztán ha megvan a megoldás mindenképpen megosztom mindenkivel)

Link to comment
Megosztás:

ide is beírom, köszönöm kipróbálom

(mind a 2 oldalt szoktam figyelni tehát elég ha az egyikbe írsz, hogy nem kavarodjunk bele mikor hová mit írtunk, aztán ha megvan a megoldás mindenképpen megosztom mindenkivel)

Akkor ez legyen a preferált. :D

Link to comment
Megosztás:

PH-ra írtam....

Ami sípol, az a multitimer.

Azért sípol, mert: gyújtáskulcs benne van, de nincs gyújtáson (vagy érzékeli, azt a jelet kapja), és nyitva az ajtó. (tehát ne felejtsd benne a kulcsot)

Ha szirénázik, akkor + a világításod be van kapcsolva. Kapcsold be a világítást, másképpen szól?

Ha igen akkor amultitimer kap fals jelet (gyújtáskapcsoló), vagy a multitimer rossz. Ki kellene mérni, hogy ha kiveszed a kulcsot, tényleg kapcsol-e minden, pl a kesztyűtartó világítás kikapcsol, a rádió lekapcsol?

Ha igen, akkor esélyes a multitimer...

A kesztyűtartó világítása nem kapcsol le egyből kulcskivétel után, csak kb. 20 perc múlva, amikor mindent lekapcsol

A rádió alkalmas erre a tesztre.

Link to comment
Megosztás:

Üdv !

Seggítséget kérnék:?

Reggel induláskor minden rendben, 5-7km után 3 hengeres lesz az autó,

hibakód tőrlés után minden rendben egy darabig.

Trafósort cseréltem már + 4 db gyertyát is.

Segítséget kérnék:

a hibakodók:

P0354 - Gyújtás 4 vezérlő áramkör
(00) - Jelen van

A hibakódok száma: 2

P0300 - Több hengernél gyújtáshiba érzékelhető
(00) - Nincs jelen

P0302 - 2. henger gyújtáshiba érzékelt
(00) - Nincs jelen

Köszönettel:

Üdv Ima

Üdv !

Ez volt eddig, most pedig:

A hibakódok száma: 1

P0354 - Gyújtás 4 vezérlő áramkör
(00) - Jelen van

Köszönöm a segítséget

Link to comment
Megosztás:

Üdv !

Seggítséget kérnék:?

Reggel induláskor minden rendben, 5-7km után 3 hengeres lesz az autó,

hibakód tőrlés után minden rendben egy darabig.

Trafósort cseréltem már + 4 db gyertyát is.

Segítséget kérnék:

a hibakodók:

P0354 - Gyújtás 4 vezérlő áramkör

(00) - Jelen van

A hibakódok száma: 2

P0300 - Több hengernél gyújtáshiba érzékelhető

(00) - Nincs jelen

P0302 - 2. henger gyújtáshiba érzékelt

(00) - Nincs jelen

Köszönettel:

Üdv Ima

Üdv !

Ez volt eddig, most pedig:

A hibakódok száma: 1

P0354 - Gyújtás 4 vezérlő áramkör

(00) - Jelen van

Köszönöm a segítséget

Háát nem lehet hogy ECU? Lehet vesszt kellene megkeresned....

Esetleg szelepszorulás...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Próbálom kicserélni a légzák fedelet, lenne két kérdésem:

1) hányas imbusz kulcs kell a légzsákot tartó két csavar leszedéséhez?

2) a fém karmokat ti hogy hajtogattátok vissza? Mert kihajtani még ok, de vissza? Ütögetni meg nem merem, nehogy berobbanjon a légzsák...

Köszönet!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Próbálom kicserélni a légzák fedelet, lenne két kérdésem:

1) hányas imbusz kulcs kell a légzsákot tartó két csavar leszedéséhez?

2) a fém karmokat ti hogy hajtogattátok vissza? Mert kihajtani még ok, de vissza? Ütögetni meg nem merem, nehogy berobbanjon a légzsák...

Köszönet!

Vettél valahol fedelet?

Link to comment
Megosztás:

A kesztyűtartó világítása nem kapcsol le egyből kulcskivétel után, csak kb. 20 perc múlva, amikor mindent lekapcsol

A rádió alkalmas erre a tesztre.

Na ki is próbáltam pont a rádióval (ami egy pioneer cd mp3 -as a h astrámból vettem ki mikor eladtam 7 évig üzemelt benne hiba nélkül)

És megdöbbenve vettem észre, hogy ha be van kapcsolva a rádió és úgy húzom ki a kulcsot a zárból akkor nem sípol yk.gif

És a beállított rádiósávok is eltűnnek a rádióból amint nem kap áramot a magnó :blink:

A rádió egy euró átalakítóval lett beszerelve ahogy a h -ból kivettem semmit nem változtattam, de a h -ban úgy szólt, hogy nem kellett hozzá gyújtás, anno amikor beszerelték direkt mondta a srác, hogy szerinte jobb úgy.

Most meg csak gyújtás után kapcsolható be, lehet itt van valami gebasz az euró átalakítóval, ami bekavar a magnónak és a kocsi elektronikának is.

Ja és egy kódos kazettás magnó volt a kocsiban amikor megvettem amit még az opel rakott bele de nem blaupunkt valami noname

Lehetséges, hogy ez a kódos magnó hiánya kavar be a kocsi elektronikájába?

A kocsit 1 hónapja vettem.

Link to comment
Megosztás:

Hétfőn jön a csere híd, majd megírom, h mi volt.

Viszont azóta valamikor pöcre indul, valamikor meg tekeri sokáig.ilyenkor is lehet trafó gond?

Az üzrmanyag nyomást, h vizsgálom fizikailag?

Gyújtásnál hallom a szivattyút működni.

De olyan amikor sokáig tekeri, mintha egy traktor indulna...és elég zsötykölődős hangja is van.

Tipp?

Nah kipróbáltuk cseretrafóval, de nem változott a helyzet.

Utána megnéztük a gyertyákat, a kettes hengernél kormos volt az új gyertya, a négyesnél jó volt csak benzinszagú volt eléggé.

Indításnál megint sokáig tekeri, azt ha elkapja jön a traktorhang, minimum egy henger nm megy.

A gyertyákat megtisztítottuk, visszaraktuk megkeverve, ugyanaz...

Lehet h szerviz lesz ebből, de lehet tudtok segíteni?

Még azt akarom megnézni, h ha ritkán pöcre indul, akkor is traktorba nyomja-e! Csak ki kell várnom.

Az asszony azt monja, h indításnál mindig gázt ad, azt neki így pöcre indul.

Help me!!!!

Link to comment
Megosztás:

Na ki is próbáltam pont a rádióval (ami egy pioneer cd mp3 -as a h astrámból vettem ki mikor eladtam 7 évig üzemelt benne hiba nélkül)

És megdöbbenve vettem észre, hogy ha be van kapcsolva a rádió és úgy húzom ki a kulcsot a zárból akkor nem sípol yk.gif

És a beállított rádiósávok is eltűnnek a rádióból amint nem kap áramot a magnó :blink:

A rádió egy euró átalakítóval lett beszerelve ahogy a h -ból kivettem semmit nem változtattam, de a h -ban úgy szólt, hogy nem kellett hozzá gyújtás, anno amikor beszerelték direkt mondta a srác, hogy szerinte jobb úgy.

Most meg csak gyújtás után kapcsolható be, lehet itt van valami gebasz az euró átalakítóval, ami bekavar a magnónak és a kocsi elektronikának is.

Ja és egy kódos kazettás magnó volt a kocsiban amikor megvettem amit még az opel rakott bele de nem blaupunkt valami noname

Lehetséges, hogy ez a kódos magnó hiánya kavar be a kocsi elektronikájába?

A kocsit 1 hónapja vettem.

Kösd ki, s kiderül, de csodálkoznék, ha az zavarna be.

Azét tűnik el a beállított csatorna, mert nem kap külön +12V-ot az a szál, ami biztosítja, hogy megmaradjon a memória. S kell egy másik szál, ami a kapcsolt +12V, az lehet direkt 12V is, de nem szerencsés ha bekapcsolva hagyod a rádiót, mert lemerítheti az akksidat.

Link to comment
Megosztás:

Nah kipróbáltuk cseretrafóval, de nem változott a helyzet.

Utána megnéztük a gyertyákat, a kettes hengernél kormos volt az új gyertya, a négyesnél jó volt csak benzinszagú volt eléggé.

Indításnál megint sokáig tekeri, azt ha elkapja jön a traktorhang, minimum egy henger nm megy.

A gyertyákat megtisztítottuk, visszaraktuk megkeverve, ugyanaz...

Lehet h szerviz lesz ebből, de lehet tudtok segíteni?

Még azt akarom megnézni, h ha ritkán pöcre indul, akkor is traktorba nyomja-e! Csak ki kell várnom.

Az asszony azt monja, h indításnál mindig gázt ad, azt neki így pöcre indul.

Help me!!!!

Nekem így látatlanban,nincs több ötletem.Nem tudom merre laksz,de ha Törökbálinthoz nem messze,akkor én elvinném Wessz-hez a kocsit.

Link to comment
Megosztás:

Vettél valahol fedelet?

Igen, vettem fedelet, Angliából egy bontott Vauxhall légzsákot. Azt már szét is szedtem, mert nem akarom az ismeretlen légzsákot használni meg le akarom a Vauxhall jelet cserélni az Opelre. A szegecseket könnyedén kifúrtam, a fém karokat már nem volt olyan könnyű kihajtogatni és leszedni a fedelet, de sikerült.

Most még a Vauxhall jelet kell leszednem, majd az én autómból kiszedni a légzsákot, csak nem tudom, hogy mekkora imbuszkulcsot kell vennem hozzá.

A másik, hogy már most látom, hogy nem lesz könnyű visszahajtogatni a fém füleket. Ezt mivel csináltad, fogóval? Minden tippet szívesen fogadok:)

Arra is kíváncsi leszek, hogy sikerül majd az Opel emblémát leszedni és átrakni. Ha nem sikerül olvasztanom, akkor marad a pillanatragasztó.

Link to comment
Megosztás:

Igen, vettem fedelet, Angliából egy bontott Vauxhall légzsákot. Azt már szét is szedtem, mert nem akarom az ismeretlen légzsákot használni meg le akarom a Vauxhall jelet cserélni az Opelre. A szegecseket könnyedén kifúrtam, a fém karokat már nem volt olyan könnyű kihajtogatni és leszedni a fedelet, de sikerült.

Most még a Vauxhall jelet kell leszednem, majd az én autómból kiszedni a légzsákot, csak nem tudom, hogy mekkora imbuszkulcsot kell vennem hozzá.

A másik, hogy már most látom, hogy nem lesz könnyű visszahajtogatni a fém füleket. Ezt mivel csináltad, fogóval? Minden tippet szívesen fogadok:)

Arra is kíváncsi leszek, hogy sikerül majd az Opel emblémát leszedni és átrakni. Ha nem sikerül olvasztanom, akkor marad a pillanatragasztó.

Mennyiért vetted a légzsákot?A füleket én nem hajtogattam ki, hanem valahogy addig nyúzbáltam a borítót amíg rá nem ment.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.