leturkish Elküldve Július6, 2013 Megoszt Elküldve Július6, 2013 Sziasztok, tegnap voltam a G Astrámmal (2005 1.4 16 ferdehátú) klíma szerelőnél, aki megállapította, hogy a lyukas hűtőrács mellett más hiba is van: a hűtőventilátor csak 30 bar felett kapcsol be, valószínűleg az előtét-ellenállás hibásodott meg. Ez a motort sem hűti kellőképpen, a klímát pedig nem ajánlott 30 km/h alatt használni. A problémám az, hogy előtét ellenállást újonnan csak a ventilátorral együtt lehet beszerezni 40 K Ft < áron. Használtan bontóban 20 K szintén ventilátorral... Tudtok segíteni? Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Július6, 2013 Megoszt Elküldve Július6, 2013 Sziasztok, tegnap voltam a G Astrámmal (2005 1.4 16 ferdehátú) klíma szerelőnél, aki megállapította, hogy a lyukas hűtőrács mellett más hiba is van: a hűtőventilátor csak 30 bar felett kapcsol be, valószínűleg az előtét-ellenállás hibásodott meg. Ez a motort sem hűti kellőképpen, a klímát pedig nem ajánlott 30 km/h alatt használni. A problémám az, hogy előtét ellenállást újonnan csak a ventilátorral együtt lehet beszerezni 40 K Ft < áron. Használtan bontóban 20 K szintén ventilátorral... Tudtok segíteni? Köszi! A klimahűtőre(kondenzátor) gondolsz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
leturkish Elküldve Július6, 2013 Megoszt Elküldve Július6, 2013 A klimahűtőre(kondenzátor) gondolsz? Erre gondolok: http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_7_6_qvhw99cjce.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
Findzs Elküldve Július6, 2013 Megoszt Elküldve Július6, 2013 NEM. A zárban van valami hiba! Na ma szétszedtem a zárat Olyan volt mint egy új még a gyári zsír is ott volt pár helyen, nem volt koszos nem ragadt, semmi ilyen hibát nem érzékeltem És most többet szórakoztam vele pontosan a kulcs kivétele után 8 másodpercig sípol ha nyitva van az ajtó ha be van zárva az ajtó és kiveszem a kulcsot nem nyitom ki 8 másodpercig akkor nem sípól mikor kinyitom minden okés, zár is reteszel is ahogy kell esetleg lehet ajtó nyitás kapcsoló? (bár nem hiszem mert ez a 8 másodperc inkább valami relé hibára utal) néztem a többi ajtón 1 érintkezős van a sofőr oldalán 2 érintkezős esetleg az a relé ami bekapcsolja a sipólást is ? azt hol találom? a sofőr oldalon lévő kis kesztyütartó mögötti biztosíték táblán? de melyik az? olyan hangosan sípol, hogy nem tudom megállapítani a használati utasítása nem írja csak a biztosítékokat úgy gondolom, hogy a 8 másodperces sípolás összefüggésben van az ajtó zárhatóságával mert kb. 20x kipóbáltam és mindig 8 másodperc amíg sípól és amíg nem tudom az ajtót bezárni távkapcsal estleg gyújtáskapcsoló? http://www.autoalkatreszfutar.com/index2.php?option=com_virtuemart&page=shop.product_details&only_page=1&product_id=2313&pop=1&tmpl=component& megbolondulok ettől a hibától :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gazda Elküldve Július6, 2013 Megoszt Elküldve Július6, 2013 A szigszalaggal belekert trafóhíd, az nem jó, valaki már babrálta... De biztos ez a baj, nem alacsony az üzemanyag nyomásod? Vagy valami, ami miatt annyit kell forgatni... Hétfőn jön a csere híd, majd megírom, h mi volt. Viszont azóta valamikor pöcre indul, valamikor meg tekeri sokáig.ilyenkor is lehet trafó gond? Az üzrmanyag nyomást, h vizsgálom fizikailag? Gyújtásnál hallom a szivattyút működni. De olyan amikor sokáig tekeri, mintha egy traktor indulna...és elég zsötykölődős hangja is van. Tipp? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Amusing Elküldve Július7, 2013 Megoszt Elküldve Július7, 2013 sziasztok szedett már le vki vhogy berohadt tetőantennát? A "tuningos" bóvlit akartam volna visszacserélni a gyárira, de csak forog, és nem jön le :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július7, 2013 Megoszt Elküldve Július7, 2013 Ezt tegnap vettem fel! Kb 10 km mentem előtte vele, vízhőfok olyan 88 fok. Amúgy mennyi km van benne? Feljebb írták, hogy lánc, valószínű. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július7, 2013 Megoszt Elküldve Július7, 2013 Na ma szétszedtem a zárat Olyan volt mint egy új még a gyári zsír is ott volt pár helyen, nem volt koszos nem ragadt, semmi ilyen hibát nem érzékeltem És most többet szórakoztam vele pontosan a kulcs kivétele után 8 másodpercig sípol ha nyitva van az ajtó ha be van zárva az ajtó és kiveszem a kulcsot nem nyitom ki 8 másodpercig akkor nem sípól mikor kinyitom minden okés, zár is reteszel is ahogy kell esetleg lehet ajtó nyitás kapcsoló? (bár nem hiszem mert ez a 8 másodperc inkább valami relé hibára utal) néztem a többi ajtón 1 érintkezős van a sofőr oldalán 2 érintkezős esetleg az a relé ami bekapcsolja a sipólást is ? azt hol találom? a sofőr oldalon lévő kis kesztyütartó mögötti biztosíték táblán? de melyik az? olyan hangosan sípol, hogy nem tudom megállapítani a használati utasítása nem írja csak a biztosítékokat úgy gondolom, hogy a 8 másodperces sípolás összefüggésben van az ajtó zárhatóságával mert kb. 20x kipóbáltam és mindig 8 másodperc amíg sípól és amíg nem tudom az ajtót bezárni távkapcsal estleg gyújtáskapcsoló? http://www.autoalkatreszfutar.com/index2.php?option=com_virtuemart&page=shop.product_details&only_page=1&product_id=2313&pop=1&tmpl=component& megbolondulok ettől a hibától :blink: PH-ra írtam.... Ami sípol, az a multitimer. Azért sípol, mert: gyújtáskulcs benne van, de nincs gyújtáson (vagy érzékeli, azt a jelet kapja), és nyitva az ajtó. (tehát ne felejtsd benne a kulcsot) Ha szirénázik, akkor + a világításod be van kapcsolva. Kapcsold be a világítást, másképpen szól? Ha igen akkor amultitimer kap fals jelet (gyújtáskapcsoló), vagy a multitimer rossz. Ki kellene mérni, hogy ha kiveszed a kulcsot, tényleg kapcsol-e minden, pl a kesztyűtartó világítás kikapcsol, a rádió lekapcsol? Ha igen, akkor esélyes a multitimer... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Findzs Elküldve Július7, 2013 Megoszt Elküldve Július7, 2013 PH-ra írtam.... Ami sípol, az a multitimer. Azért sípol, mert: gyújtáskulcs benne van, de nincs gyújtáson (vagy érzékeli, azt a jelet kapja), és nyitva az ajtó. (tehát ne felejtsd benne a kulcsot) Ha szirénázik, akkor + a világításod be van kapcsolva. Kapcsold be a világítást, másképpen szól? Ha igen akkor amultitimer kap fals jelet (gyújtáskapcsoló), vagy a multitimer rossz. Ki kellene mérni, hogy ha kiveszed a kulcsot, tényleg kapcsol-e minden, pl a kesztyűtartó világítás kikapcsol, a rádió lekapcsol? Ha igen, akkor esélyes a multitimer... ide is beírom, köszönöm kipróbálom (mind a 2 oldalt szoktam figyelni tehát elég ha az egyikbe írsz, hogy nem kavarodjunk bele mikor hová mit írtunk, aztán ha megvan a megoldás mindenképpen megosztom mindenkivel) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július7, 2013 Megoszt Elküldve Július7, 2013 ide is beírom, köszönöm kipróbálom (mind a 2 oldalt szoktam figyelni tehát elég ha az egyikbe írsz, hogy nem kavarodjunk bele mikor hová mit írtunk, aztán ha megvan a megoldás mindenképpen megosztom mindenkivel) Akkor ez legyen a preferált. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
andris83 Elküldve Július7, 2013 Megoszt Elküldve Július7, 2013 PH-ra írtam.... Ami sípol, az a multitimer. Azért sípol, mert: gyújtáskulcs benne van, de nincs gyújtáson (vagy érzékeli, azt a jelet kapja), és nyitva az ajtó. (tehát ne felejtsd benne a kulcsot) Ha szirénázik, akkor + a világításod be van kapcsolva. Kapcsold be a világítást, másképpen szól? Ha igen akkor amultitimer kap fals jelet (gyújtáskapcsoló), vagy a multitimer rossz. Ki kellene mérni, hogy ha kiveszed a kulcsot, tényleg kapcsol-e minden, pl a kesztyűtartó világítás kikapcsol, a rádió lekapcsol? Ha igen, akkor esélyes a multitimer... A kesztyűtartó világítása nem kapcsol le egyből kulcskivétel után, csak kb. 20 perc múlva, amikor mindent lekapcsol A rádió alkalmas erre a tesztre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július7, 2013 Megoszt Elküldve Július7, 2013 A kesztyűtartó világítása nem kapcsol le egyből kulcskivétel után, csak kb. 20 perc múlva, amikor mindent lekapcsol A rádió alkalmas erre a tesztre. :) Miért, mi más megy még 20 percig? Link to comment Megosztás: More sharing options...
andris83 Elküldve Július7, 2013 Megoszt Elküldve Július7, 2013 :) Miért, mi más megy még 20 percig? Pl csomagtérvilágítás, belső világítás, elektromos ablakok, ezek biztosan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imre Elküldve Július7, 2013 Megoszt Elküldve Július7, 2013 Üdv ! Seggítséget kérnék:? Reggel induláskor minden rendben, 5-7km után 3 hengeres lesz az autó, hibakód tőrlés után minden rendben egy darabig. Trafósort cseréltem már + 4 db gyertyát is. Segítséget kérnék: a hibakodók: P0354 - Gyújtás 4 vezérlő áramkör (00) - Jelen van A hibakódok száma: 2 P0300 - Több hengernél gyújtáshiba érzékelhető (00) - Nincs jelen P0302 - 2. henger gyújtáshiba érzékelt (00) - Nincs jelen Köszönettel: Üdv Ima Üdv ! Ez volt eddig, most pedig: A hibakódok száma: 1 P0354 - Gyújtás 4 vezérlő áramkör (00) - Jelen van Köszönöm a segítséget Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július7, 2013 Megoszt Elküldve Július7, 2013 Üdv ! Seggítséget kérnék:? Reggel induláskor minden rendben, 5-7km után 3 hengeres lesz az autó, hibakód tőrlés után minden rendben egy darabig. Trafósort cseréltem már + 4 db gyertyát is. Segítséget kérnék: a hibakodók: P0354 - Gyújtás 4 vezérlő áramkör (00) - Jelen van A hibakódok száma: 2 P0300 - Több hengernél gyújtáshiba érzékelhető (00) - Nincs jelen P0302 - 2. henger gyújtáshiba érzékelt (00) - Nincs jelen Köszönettel: Üdv Ima Üdv ! Ez volt eddig, most pedig: A hibakódok száma: 1 P0354 - Gyújtás 4 vezérlő áramkör (00) - Jelen van Köszönöm a segítséget Háát nem lehet hogy ECU? Lehet vesszt kellene megkeresned.... Esetleg szelepszorulás... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kukori Elküldve Július7, 2013 Megoszt Elküldve Július7, 2013 Sziasztok! Próbálom kicserélni a légzák fedelet, lenne két kérdésem: 1) hányas imbusz kulcs kell a légzsákot tartó két csavar leszedéséhez? 2) a fém karmokat ti hogy hajtogattátok vissza? Mert kihajtani még ok, de vissza? Ütögetni meg nem merem, nehogy berobbanjon a légzsák... Köszönet! Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra 1 Elküldve Július7, 2013 Megoszt Elküldve Július7, 2013 T30 hajtogatás nélkül levehető csak le kell fúrni a kép pop szegecset nagyon óvatosan,a légzsák le csatlakoztatása előtt áramtalanítani kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DM101 Elküldve Július7, 2013 Megoszt Elküldve Július7, 2013 Sziasztok! Próbálom kicserélni a légzák fedelet, lenne két kérdésem: 1) hányas imbusz kulcs kell a légzsákot tartó két csavar leszedéséhez? 2) a fém karmokat ti hogy hajtogattátok vissza? Mert kihajtani még ok, de vissza? Ütögetni meg nem merem, nehogy berobbanjon a légzsák... Köszönet! Vettél valahol fedelet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Július7, 2013 Megoszt Elküldve Július7, 2013 Vettél valahol fedelet?Vaterán van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Findzs Elküldve Július7, 2013 Megoszt Elküldve Július7, 2013 A kesztyűtartó világítása nem kapcsol le egyből kulcskivétel után, csak kb. 20 perc múlva, amikor mindent lekapcsol A rádió alkalmas erre a tesztre. Na ki is próbáltam pont a rádióval (ami egy pioneer cd mp3 -as a h astrámból vettem ki mikor eladtam 7 évig üzemelt benne hiba nélkül) És megdöbbenve vettem észre, hogy ha be van kapcsolva a rádió és úgy húzom ki a kulcsot a zárból akkor nem sípol És a beállított rádiósávok is eltűnnek a rádióból amint nem kap áramot a magnó :blink: A rádió egy euró átalakítóval lett beszerelve ahogy a h -ból kivettem semmit nem változtattam, de a h -ban úgy szólt, hogy nem kellett hozzá gyújtás, anno amikor beszerelték direkt mondta a srác, hogy szerinte jobb úgy. Most meg csak gyújtás után kapcsolható be, lehet itt van valami gebasz az euró átalakítóval, ami bekavar a magnónak és a kocsi elektronikának is. Ja és egy kódos kazettás magnó volt a kocsiban amikor megvettem amit még az opel rakott bele de nem blaupunkt valami noname Lehetséges, hogy ez a kódos magnó hiánya kavar be a kocsi elektronikájába? A kocsit 1 hónapja vettem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gazda Elküldve Július7, 2013 Megoszt Elküldve Július7, 2013 Hétfőn jön a csere híd, majd megírom, h mi volt. Viszont azóta valamikor pöcre indul, valamikor meg tekeri sokáig.ilyenkor is lehet trafó gond? Az üzrmanyag nyomást, h vizsgálom fizikailag? Gyújtásnál hallom a szivattyút működni. De olyan amikor sokáig tekeri, mintha egy traktor indulna...és elég zsötykölődős hangja is van. Tipp? Nah kipróbáltuk cseretrafóval, de nem változott a helyzet. Utána megnéztük a gyertyákat, a kettes hengernél kormos volt az új gyertya, a négyesnél jó volt csak benzinszagú volt eléggé. Indításnál megint sokáig tekeri, azt ha elkapja jön a traktorhang, minimum egy henger nm megy. A gyertyákat megtisztítottuk, visszaraktuk megkeverve, ugyanaz... Lehet h szerviz lesz ebből, de lehet tudtok segíteni? Még azt akarom megnézni, h ha ritkán pöcre indul, akkor is traktorba nyomja-e! Csak ki kell várnom. Az asszony azt monja, h indításnál mindig gázt ad, azt neki így pöcre indul. Help me!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július7, 2013 Megoszt Elküldve Július7, 2013 Na ki is próbáltam pont a rádióval (ami egy pioneer cd mp3 -as a h astrámból vettem ki mikor eladtam 7 évig üzemelt benne hiba nélkül) És megdöbbenve vettem észre, hogy ha be van kapcsolva a rádió és úgy húzom ki a kulcsot a zárból akkor nem sípol És a beállított rádiósávok is eltűnnek a rádióból amint nem kap áramot a magnó :blink: A rádió egy euró átalakítóval lett beszerelve ahogy a h -ból kivettem semmit nem változtattam, de a h -ban úgy szólt, hogy nem kellett hozzá gyújtás, anno amikor beszerelték direkt mondta a srác, hogy szerinte jobb úgy. Most meg csak gyújtás után kapcsolható be, lehet itt van valami gebasz az euró átalakítóval, ami bekavar a magnónak és a kocsi elektronikának is. Ja és egy kódos kazettás magnó volt a kocsiban amikor megvettem amit még az opel rakott bele de nem blaupunkt valami noname Lehetséges, hogy ez a kódos magnó hiánya kavar be a kocsi elektronikájába? A kocsit 1 hónapja vettem. Kösd ki, s kiderül, de csodálkoznék, ha az zavarna be. Azét tűnik el a beállított csatorna, mert nem kap külön +12V-ot az a szál, ami biztosítja, hogy megmaradjon a memória. S kell egy másik szál, ami a kapcsolt +12V, az lehet direkt 12V is, de nem szerencsés ha bekapcsolva hagyod a rádiót, mert lemerítheti az akksidat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Július7, 2013 Megoszt Elküldve Július7, 2013 Nah kipróbáltuk cseretrafóval, de nem változott a helyzet. Utána megnéztük a gyertyákat, a kettes hengernél kormos volt az új gyertya, a négyesnél jó volt csak benzinszagú volt eléggé. Indításnál megint sokáig tekeri, azt ha elkapja jön a traktorhang, minimum egy henger nm megy. A gyertyákat megtisztítottuk, visszaraktuk megkeverve, ugyanaz... Lehet h szerviz lesz ebből, de lehet tudtok segíteni? Még azt akarom megnézni, h ha ritkán pöcre indul, akkor is traktorba nyomja-e! Csak ki kell várnom. Az asszony azt monja, h indításnál mindig gázt ad, azt neki így pöcre indul. Help me!!!! Nekem így látatlanban,nincs több ötletem.Nem tudom merre laksz,de ha Törökbálinthoz nem messze,akkor én elvinném Wessz-hez a kocsit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kukori Elküldve Július7, 2013 Megoszt Elküldve Július7, 2013 Vettél valahol fedelet? Igen, vettem fedelet, Angliából egy bontott Vauxhall légzsákot. Azt már szét is szedtem, mert nem akarom az ismeretlen légzsákot használni meg le akarom a Vauxhall jelet cserélni az Opelre. A szegecseket könnyedén kifúrtam, a fém karokat már nem volt olyan könnyű kihajtogatni és leszedni a fedelet, de sikerült. Most még a Vauxhall jelet kell leszednem, majd az én autómból kiszedni a légzsákot, csak nem tudom, hogy mekkora imbuszkulcsot kell vennem hozzá. A másik, hogy már most látom, hogy nem lesz könnyű visszahajtogatni a fém füleket. Ezt mivel csináltad, fogóval? Minden tippet szívesen fogadok:) Arra is kíváncsi leszek, hogy sikerül majd az Opel emblémát leszedni és átrakni. Ha nem sikerül olvasztanom, akkor marad a pillanatragasztó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DM101 Elküldve Július8, 2013 Megoszt Elküldve Július8, 2013 Igen, vettem fedelet, Angliából egy bontott Vauxhall légzsákot. Azt már szét is szedtem, mert nem akarom az ismeretlen légzsákot használni meg le akarom a Vauxhall jelet cserélni az Opelre. A szegecseket könnyedén kifúrtam, a fém karokat már nem volt olyan könnyű kihajtogatni és leszedni a fedelet, de sikerült. Most még a Vauxhall jelet kell leszednem, majd az én autómból kiszedni a légzsákot, csak nem tudom, hogy mekkora imbuszkulcsot kell vennem hozzá. A másik, hogy már most látom, hogy nem lesz könnyű visszahajtogatni a fém füleket. Ezt mivel csináltad, fogóval? Minden tippet szívesen fogadok:) Arra is kíváncsi leszek, hogy sikerül majd az Opel emblémát leszedni és átrakni. Ha nem sikerül olvasztanom, akkor marad a pillanatragasztó. Mennyiért vetted a légzsákot?A füleket én nem hajtogattam ki, hanem valahogy addig nyúzbáltam a borítót amíg rá nem ment. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts