Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

És nem tudja valaki, hogy lehet kiszedni azt a szint jelzőt! menetes vagy esetleg le kell hozzá szedni az olajteknőt vagy hogy kell! És esetleg milyen tömítés való oda?

Nekem felül biztosító gyűrű volt rajta és lefelé jött ki, vagyis le kelltt szedni az olajteknőt. Amúgy egy gumigyűrű van rajta és az tömít. Én megkentem olaj és hőálló plaszttal és úgy nyomtam vissza. Azóta nem jön az olaj.

Link to comment
Megosztás:

Nekem felül biztosító gyűrű volt rajta és lefelé jött ki, vagyis le kelltt szedni az olajteknőt. Amúgy egy gumigyűrű van rajta és az tömít. Én megkentem olaj és hőálló plaszttal és úgy nyomtam vissza. Azóta nem jön az olaj.

zsíííír köszi! Na majd ha megjön az olaj meg a tömítés akkor majd megnézem!

Link to comment
Megosztás:

Na tessék, kellett nekem agyondícsérni az autót! Hát nem behalt a jobb első központi záram! Még azt az ablakot se húzza fel ha bezárom az autot! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

Ráadásul be is ragadt a gomb és nem tudtam kinyitni se az ajtót! Hála Istennek (meg meg a haverom segítségének) azért azt sikerült orvosolni és lekötöttem a zárat! Nincs valakinek véletlenül elfekvőben egy jobb első zára (olcsón :D )? És az ablakot miért nem húzza fel? Az érdekesség az benne, hogy be nem zárja, de NÉHA kinyitja. Nem értem! <_<

Valakinek valami ötlet? Esetleg meg lehet javítani? Vagy kuka és másikat kell venni? :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Na tessék, kellett nekem agyondícsérni az autót! Hát nem behalt a jobb első központi záram! Még azt az ablakot se húzza fel ha bezárom az autot! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

Ráadásul be is ragadt a gomb és nem tudtam kinyitni se az ajtót! Hála Istennek (meg meg a haverom segítségének) azért azt sikerült orvosolni és lekötöttem a zárat! Nincs valakinek véletlenül elfekvőben egy jobb első zára (olcsón :D )? És az ablakot miért nem húzza fel? Az érdekesség az benne, hogy be nem zárja, de NÉHA kinyitja. Nem értem! <_<

Valakinek valami ötlet? Esetleg meg lehet javítani? Vagy kuka és másikat kell venni? :rolleyes:

Nem lehet, hogy megtörött, megsérült a jobb első ajtódban a kábelköteg? Vagy a csatlakozó?

Link to comment
Megosztás:

na erre mondjatok valamit:

pár napja felfigyeltem arra, hogy néha olyan csinál a járgány, hogy beindítom, megyek vele 5-10m-ert és újraindul a rendszer, ez alatt azt értem, hogy kb olyan mint pc-n egy reset, a hifi reccsen és megy tovább, a lápma és minden más kialszik és újra gyullad, az abs,tc stb visszajelző lámpák is kigyulladnak mint indításkor aztán kialszanak. ennyi, a motor nem fullad le, de gázd se ad ilyenkor és váltó se reagál, tehát áramszünet van ezalatt mindenhol:S na hol kezdjek ilyenkor az elektronikában kontakt hibát keresni?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Kozeledik a vasarlas ideje, de ahogy egyre jobban melyulok el a temaban es tudok meg egyre tobbet a vectrakrol annak szerelmesebb leszek a formajaba, de annal tobb olyan infot talalok ami miatt menekulnom kene a vectratol.

Osszegezve arra kell rajojjek es ezt tobb helyen le is irjak szo szerint, hogy a 98 elotti, tehat modell frissites elotti autokat nem szabad megvenni mert nagyon sok a baj veluk. Kivancsi lennek a velemnyetekre!

"A modellfrissítés előtti példányokkal sok a gond. Nem túl dinamikus autó, főleg a kisebb dízelmotorok kiábrándítóak."

"Különösen az 1998 előtti példányokkal lehet sok gond, a fiatalabbak sokkal megbízhatóbbak."

Pedig szombaton most el akartam menni megnezni, esetleg megvenni egy 96-os 1.6 -ost. Keprol nagyon tetszik.

Most kicsit el vagyok keseredve :rolleyes: Mindenki mindenhol inkabb egy 98 utani mondeora akar rabeszelni...

Ö most ez egy kicsit sértő volt a modell frissítés el kapcsolatban nekem 96 dec. 1.8 16v xe

Mi is az a modellfrissítés? Teszünk, rá egy küszöböt meg változtatjuk, a csomagtartó ajtaját meg lecseréljük az első meg a hátsó lámpákat optikásra. Szóval ennyi a nagy frissités

Amúgy minden ugyan az néhol még ugyan úgy a 95-96 ig. gyártott alkatrészek lelhetők fel a 2001-es autón szóval ez kamu semmi nem frissült csak átalakult de ugyan az az autó.

Az egész azon múlik milyen tulajdonosa volt előtted, pl. aki kínozta és lelakta, vagy aki vectra ként kezelte és vigyázta

Link to comment
Megosztás:

na erre mondjatok valamit:

pár napja felfigyeltem arra, hogy néha olyan csinál a járgány, hogy beindítom, megyek vele 5-10m-ert és újraindul a rendszer, ez alatt azt értem, hogy kb olyan mint pc-n egy reset, a hifi reccsen és megy tovább, a lápma és minden más kialszik és újra gyullad, az abs,tc stb visszajelző lámpák is kigyulladnak mint indításkor aztán kialszanak. ennyi, a motor nem fullad le, de gázd se ad ilyenkor és váltó se reagál, tehát áramszünet van ezalatt mindenhol:S na hol kezdjek ilyenkor az elektronikában kontakt hibát keresni?

Test kábel lehet a hibás vagy a gyújtáskapcsoló, mert a motor megy tehát nem ecu motorvezérlő hiba

Link to comment
Megosztás:

Ö most ez egy kicsit sértő volt a modell frissítés el kapcsolatban nekem 96 dec. 1.8 16v xe

Mi is az a modellfrissítés? Teszünk, rá egy küszöböt meg változtatjuk, a csomagtartó ajtaját meg lecseréljük az első meg a hátsó lámpákat optikásra. Szóval ennyi a nagy frissités

Amúgy minden ugyan az néhol még ugyan úgy a 95-96 ig. gyártott alkatrészek lelhetők fel a 2001-es autón szóval ez kamu semmi nem frissült csak átalakult de ugyan az az autó.

...meg közvetlenebb áttételű lett a kormány, átdolgozták a futóművet, megerősítették a stabilizátorokat, új műszerfalat kapott az autó, és jött egy új motor is (1.8-as). Összeségében az autó alkatrészeinek nagyjából a harmada megújult, csak a lényeg első pillantásra nem látszik.

Link to comment
Megosztás:

Elég PR szöveg hangzású :rolleyes: Ez inkább arról szól, hogy ami ismert hiba azt kijavítják, a kasznit meg kicsit modernizálják mert a küszöbnek, a csomagtartó fedelének meg a lökösök formájának gyakorlati haszna 0.

Az új műszerfal alatt azt érted, hogy a kilométer számlálót feljebb rakták 1 centivel? <_< Maga a műszerfal pont ugyanolyan :D 1.8-as volt B1-ben is vagy itt az 1-es végződésű motorkódosra gondolsz? Ha én most vennék úgy látnám mint eddig: 1.6 kicsi, 1.8 nem rossz de akkor már tök mind1, hogy 2.0 legyen-e és akkor már inkább a nagyobb, 2.2 és 2.0 között nagy eltérés nincs, 2.5 pedig már V6 és fogyaszt rendesen, dízel most sem kellene.

Évjárat érdekes persze de aki azt gondolja, hogy 98 előtt mind sz.r utána mind jobb az jobb ha nem gondolkozik autóvásárláson! Minden autót egyedileg kell megnézni mert bőven van lelakott B2-es is... és nem mellesleg de itt a szomszédban is van egy ráadásul traktor dízel ami nem is lenne gond... de alig indul be... az enyémet pedig megnézték műszakin és egy baja van: a bal hátsó kézifék nem fog... amúgy minden más jó rajta, szerelő sem talált hibát a gépezetben csak amit mondtam neki: bal oldali váltó felőli gumiharang... de már úgy vettem csak azóta sem volt szerelőnél így nem került rá sor, hogy kicseréltessem. Kéziféknél a dob része fel lett szabályozva (tárcsás az is) és ennyi... viszem műszakira vissza és remélem át is megy de még utána is állíttatok rajta majd, hogy 100%-os legyen... ennyi baja volt az utóbbi időben amit én mint egyetemi hallgató azaz nem autószerelő nem tudtam megoldani...

Visszatérve: minden autógyár úgy akar modellt frissíteni, hogy hiba kevesebb legyen benne de a "fejlesztés" a lehető legolcsóbb legyen és, hogy még pár évet kihúzzon a köv modell előtt.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Gyári 15 colos acélfelnire mi a legnagyobb gumi ami rámegy 205 vagy annáll nagyobb is?

Más dolog kézifék néha baszakodik van mikor nagyon fel kell húzni csak akkor fogja meg a kocsit van mikor meg 3 kattanás után.Alánéztem de nem találok állitót rajta gondolom automatikusan spanol rajta.De a két tárcsától külön huzal fut a kipufogó mellett és onnantól meg már nem látom hol csatlakozik össze egy esetleges központi állítóba.

Ötlet?

Autó vásárláshoz hozzászólva.Új autó jó autó de egy hatalmas bukta csak akkor éri meg ha tudod 10-15 évig nem dod el és akkor az autó életét végig tudod követni.Használtautóba mindig ott a rizikó.Pl nem árt tudni mennyi tulaja volt bár ezt szeretik a kereskedők egyszerűen elintézni nem tudommal.Aztán ki volt a tulaja nő vagy fickó öreg fiatal.Sok mindenre lehet ebből kideriteni.Tény hogy a modellfrissitéstől sokat javult az autó de attól még B vectra maradt tudom mert volt mindkettőből b1 (apámé volt) és most b2 van nekem van külömbség.Egy a lényeg lehetőleg kis és kevés hibája legyen 10 éves autóra minimum 50-100 közt költeni kell helyből ha azt akarod pipec legyen ha csak nem egy garázsos hétvégi autót fog ki az ember mint én.Ha benzin akkor 1.6 1.8 2.0 azt mindenki maga dönti el de véleményem 1.8 kell főleg egy családi kirándulást is figyelembe véve hírtelen előzéshez.De mondom mindenki tudja mire kell neki hisz 90 az utakon a limit autopályán 130 ezt az 1.6 is tudja kényelmesen.2.0 felett már gondolni kell a megemelkedett biztositásra is ha az ember családos és van hova tenni a pénzt nem mindig a kocsiba :rolleyes: . De 2.0 felett meg már élmény is bőven társul.

Üdv Roli

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Gyári 15 colos acélfelnire mi a legnagyobb gumi ami rámegy 205 vagy annáll nagyobb is?

Más dolog kézifék néha baszakodik van mikor nagyon fel kell húzni csak akkor fogja meg a kocsit van mikor meg 3 kattanás után.Alánéztem de nem találok állitót rajta gondolom automatikusan spanol rajta.De a két tárcsától külön huzal fut a kipufogó mellett és onnantól meg már nem látom hol csatlakozik össze egy esetleges központi állítóba.

Ötlet?

Autó vásárláshoz hozzászólva.Új autó jó autó de egy hatalmas bukta csak akkor éri meg ha tudod 10-15 évig nem dod el és akkor az autó életét végig tudod követni.Használtautóba mindig ott a rizikó.Pl nem árt tudni mennyi tulaja volt bár ezt szeretik a kereskedők egyszerűen elintézni nem tudommal.Aztán ki volt a tulaja nő vagy fickó öreg fiatal.Sok mindenre lehet ebből kideriteni.Tény hogy a modellfrissitéstől sokat javult az autó de attól még B vectra maradt tudom mert volt mindkettőből b1 (apámé volt) és most b2 van nekem van külömbség.Egy a lényeg lehetőleg kis és kevés hibája legyen 10 éves autóra minimum 50-100 közt költeni kell helyből ha azt akarod pipec legyen ha csak nem egy garázsos hétvégi autót fog ki az ember mint én.Ha benzin akkor 1.6 1.8 2.0 azt mindenki maga dönti el de véleményem 1.8 kell főleg egy családi kirándulást is figyelembe véve hírtelen előzéshez.De mondom mindenki tudja mire kell neki hisz 90 az utakon a limit autopályán 130 ezt az 1.6 is tudja kényelmesen.2.0 felett már gondolni kell a megemelkedett biztositásra is ha az ember családos és van hova tenni a pénzt nem mindig a kocsiba :rolleyes: . De 2.0 felett meg már élmény is bőven társul.

Üdv Roli

Nekem 225/65/15 van, hátul elöl 205/65/15 a kézi fék bent az utas térben van az állító csavar a kézi fék szoknyája alatt, találod 10-es racsnis kulcs, vagy 10es villás kulccsal lehet állítani nekem 1 kattanásra, van állítva minél jobban be, tekered annál erőseb a fék, és annál kevesebbet kell fel húzni de, csak óvatosan mert a vectra kézifék betétei nem valami nagy méretűek szóval hamar kopik.

Link to comment
Megosztás:

...meg közvetlenebb áttételű lett a kormány, átdolgozták a futóművet, megerősítették a stabilizátorokat, új műszerfalat kapott az autó, és jött egy új motor is (1.8-as). Összeségében az autó alkatrészeinek nagyjából a harmada megújult, csak a lényeg első pillantásra nem látszik.

Ezek közül az alkatrészek közül mind mind 1töl 1ig passzol 1995-2000IG GYÁRTOTT MODELEKBE, mi volt a megerősítés ?? Futó mű semmit nem változott Pl, múltkor vettem 2 stabil pálcát a 96 os vectrára aminek a dobozán azt írja 1995-2002ig Opel vectra B össze hasonlítottam a gyárival semmi különbséget nem véltem fel fedezni szóval ugyan az. Összes alkatrész át szerelhető a régebbi modellekbe az újakból minden féle átalakítás nélkül. kivéve 2dolgot a belső világítást meg a első lámpákat. ezek valami különös okokból meg változtatták a csatlakozókat. de mint tudjuk magyar ember előtt nincs akadály ja a műszer fal az is tökéletes delphi gyártmány rossz amikor át cseréltem az új műszer falamat mert az milyen jól néz ki nem gondoltam volna hogy ennyi gondom lesz vele egy darabig olyan 3 honapig tökéletes volt de utárna. a mutatok nem mérnek hülyeséget mutat néha jók úgyhogy úgy döntöttem vissza rakom a régit mert az jó és örök

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Gyári 15 colos acélfelnire mi a legnagyobb gumi ami rámegy 205 vagy annáll nagyobb is?

Más dolog kézifék néha baszakodik van mikor nagyon fel kell húzni csak akkor fogja meg a kocsit van mikor meg 3 kattanás után.Alánéztem de nem találok állitót rajta gondolom automatikusan spanol rajta.De a két tárcsától külön huzal fut a kipufogó mellett és onnantól meg már nem látom hol csatlakozik össze egy esetleges központi állítóba.

Ötlet?

Autó vásárláshoz hozzászólva.Új autó jó autó de egy hatalmas bukta csak akkor éri meg ha tudod 10-15 évig nem dod el és akkor az autó életét végig tudod követni.Használtautóba mindig ott a rizikó.Pl nem árt tudni mennyi tulaja volt bár ezt szeretik a kereskedők egyszerűen elintézni nem tudommal.Aztán ki volt a tulaja nő vagy fickó öreg fiatal.Sok mindenre lehet ebből kideriteni.Tény hogy a modellfrissitéstől sokat javult az autó de attól még B vectra maradt tudom mert volt mindkettőből b1 (apámé volt) és most b2 van nekem van külömbség.Egy a lényeg lehetőleg kis és kevés hibája legyen 10 éves autóra minimum 50-100 közt költeni kell helyből ha azt akarod pipec legyen ha csak nem egy garázsos hétvégi autót fog ki az ember mint én.Ha benzin akkor 1.6 1.8 2.0 azt mindenki maga dönti el de véleményem 1.8 kell főleg egy családi kirándulást is figyelembe véve hírtelen előzéshez.De mondom mindenki tudja mire kell neki hisz 90 az utakon a limit autopályán 130 ezt az 1.6 is tudja kényelmesen.2.0 felett már gondolni kell a megemelkedett biztositásra is ha az ember családos és van hova tenni a pénzt nem mindig a kocsiba :rolleyes: . De 2.0 felett meg már élmény is bőven társul.

Üdv Roli

Legyen az min 100 amit költeni kell mert:

-vezérműszíj, feszítő görgők, vízpumpa, olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő, benzinszűrő, néhány tömítés (szelepfedél, szimeringek) amolyan kötelezően ajánlott, hogy első körben meg is legyen ÉS! akkor még nem volt semmi baja az autóban csak biztosra megy a tulaj... Pl ha ezek közben más hiba nem merül fel az már jó jel. + Alá kell nézni az autóna, kipróbálni rajta mindent amit csak lehet... ha ebbe pl az eladó nem megy bele máris ott kel hagyni mert tuti van valami baja és nem kell elsietni sem... van eladó autó bőven!

Én tudom ajánlani nyíregyházát, felénk sőt még messzebbről is sokan ott vesznek autót, ahogy én is ott vettem, csak egy kis összehasonlítás B vectra fronton:

Vettem én, 800ért!!! kpra, hibája egy szelepfedél tömítés volt és a nem működő bal hátsó kpzár, ez számszerűsítve 5e forintos költség. És akkor még csak nem is nézett ki már akkor sem rosszul az autó és jól fel is van szerelve. (az irmscher rugó, gátlók, kipuff, merevítésről és még pár "igényes tuning" cuccról szó sem esett... nem is tudta mit árul a kereskedő!) szóval tempomat, nagy kijező+bc, 4 elektromos ablak, 2 lufi, gyári térvédelmes riasztó, full kpzár, ködlámpa, CDX kárpitok (lámpa minden ajtóban) (ezért is fura ez a CD-CDX dolog mert végülis nincs meg még mindig, hogy mi az ami egyértelműen CD vagy CDX felszereltségűvé teszi az autót na de sebaj... kb maga a kis plecsni az eltérés <_<).

Visszatérve: ugyanakkor debrecenben amikor én vettem a sajátom akkor millió alatt csak kombik voltak és pl 1.1 misiért volt elektromos ablak nélküli lelakott fehér B1-es és ezen az áron voltak csak!

Hozzá kell tenni, hogy jó helyen voltam jó időben mert akkor volt még itt pár friss B vectra tulaj és mind többért vette a kevésbé felszerelt és kevésbé olyan jó állapotú autóját mint én. Az enyémet is elvitték volna ha csak 1 órával később érkezem... és akkor még tetszett a kereskedőnek, hogy letettem 100 forintot elé foglalónak majd mondtam, hogy 1 hét és hozom kpra a többi 800-at (átírás, biztosítás stb kerek 100-ra jött ki forgalmival törzskártyával együtt).

Néha mostanában is látni fent 1-2 jónak tűnő vectrát de a többség le van lakva nagyon...

Előző tulajok: nem is annyira a számuk ami érdekes inkább az, hogy mennyi pénzük volt és abból mennyit költöttek karbantartásra! Az enyémet pl úgy adta el az előző tulaja, hogy már a kereskedésbe betolta azon a héten amikor az utolsó törlesztőjét fizette rá és kihozott egy sokkal újabb autót.

+ Ha használt autóban a volánhoz kerülnénk akkor feltétlenül oda kell lépni az autónak alaposan! Akár padlógáz akár kicsit kevesebb de ki kell próbálni mindent! Nekem már a kereskedő is odalépett neki ami alapból tetszett utána engedett engem is vezetni. Sok hiba fordulaton jön elő vagy sok zaj a motortérből, futóműből! Ha nem engedik az ilyesmit na az amikor köszi szépen a soha viszont nem látásra mert motorra komplett autó árát rá lehet költeni!

+ Vásárlás után is lesznek még bőven költségek, használattól függően ugye olajcsere (olyan 12e kilométerenként illene 10W40-es olajnál). És szűrők és mindig lesz valami ami nem működik, nem jó DE ez ilyen új autóban is... csak ott annyit mondanak: elektronika :D.

Link to comment
Megosztás:

előjött nekem a napokban még egy régi hiba, hogy néha leáll a motor. csak úgy ha kedve tartja, bár főleg ha épp indulnék álló helyzetből. ami viszont nagyon érdekes, hogy van itt egy domról lejövő éles és meredek balra kanyarodó kanyar, na azon 2ből 2x pont ugyan ott állt le a motor, a vége felé. erről következtetni lehet valamire?

régebben kérdezte valaki a központi záras dolgot, csak egy mikrokapcsolót kell benne cserélni, kb 150ft egy darab és ennyi. ha keresel megtalálod hozzá a bővebb infókat és még képeket is!

Link to comment
Megosztás:

...meg közvetlenebb áttételű lett a kormány, átdolgozták a futóművet, megerősítették a stabilizátorokat, új műszerfalat kapott az autó, és jött egy új motor is (1.8-as). Összeségében az autó alkatrészeinek nagyjából a harmada megújult, csak a lényeg első pillantásra nem látszik.

Meg a kettőkecske is..... :rolleyes: :D

Amúgy ez hülyeség mert a modellfrissítés valóban nem csak az optikáról szól, hanem a gyerekbetegségek kijavításáról is, bár azt elvileg folyamatosan végzik. Hallottam olyat hogy az első szériás Z22SE motoros Opelekből volt egy adag, amelyik hibás vezérműlánccal jött ki, és max 70 ezer megtett km-ig el is szakadt. Visszahívták őket, és kicserélték... Pedig ez csak egy motor, nem maga az autó. <_<

Link to comment
Megosztás:

Vásárlás után is lesznek még bőven költségek, használattól függően ugye olajcsere (olyan 12e kilométerenként illene 10W40-es olajnál). És szűrők és mindig lesz valami ami nem működik, nem jó

De szerencsére nem túl bonyolult autó révén a hibák java része otthon orvosolható ha elég kreatív az ember. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Igen csak sok embernél a kreativitás = pillanat ragasztó, szigetelőszalag, gyorskötöző... oda is ahova nem éppen ez kell :rolleyes:

hát én azért megoldok ezt azt, de pl. az első lököst egy erős cipőfűző tartja egy ideje magasabban, mert pár mm-rel lelóg és nem volt úgy szép..<_<

az agr hol van? mert mostmár elég sokszor leáll a kocsi, és biztos nem az alapjárati a motor a hibás mert azt most vettem bele, és valaki mondta még hogy agr takarítás.. de az mi és hol van?

Link to comment
Megosztás:

Milyen motor van a gépbe?

x20xev

a szerelési kézikönyvben csak 2.5l motorhoz van rajt és leírás <_<

amúgy kerestem, de nem igazán találtam, pedig megnéztem unixon hogy néz ki pontosan.

ezt hogy tisztítsam amúgy? szét kell szedni, vagy csak belefújni féktisztítóval és kész?

és még egy kérdés, ugye ki lehet villogtatni otthon is a hibakódod, hogy miért világít a sárga lámpa. nekem ugye világít folyton, de csak indítás után 5mp-el villan fel, előtte nem világít, és gondolom ezért villogtatásnál nem ír ki hibát nekem, csak hogy mindne okés. mikor ki lett villogtatva szomszéd szervizben tech 2-vel akkor is a fordulatszám mérő izére panaszkodott, de úgy tudom, hogy ha áll a motor akkor ezt mindig kiírja, mert hát nincs fordulatszám. tehát, lehet menet közben kéne tech 2-vel villogtatni?

na és még 1 kérdés:) most már le kell mossam valaki kocsiját úgy érzem..:rolleyes: szóval kicseréltem ugye az egy pólusú vízhőmérőt viszont van felette egy két pólusú is, jól gondolom hogy az egy pólusú küldi az infót a műszerfalra, a kétpólusú pedig az elektronikának, hogy mikor indítson ventilátort stb..?

Link to comment
Megosztás:

x20xev

amúgy kerestem, de nem igazán találtam, pedig megnéztem unixon hogy néz ki pontosan.

ezt hogy tisztítsam amúgy? szét kell szedni, vagy csak belefújni féktisztítóval és kész?

Így néz ki az AGR: opel%20egr%20szelep.JPG

XEV-nél ha szemből nézed a motorod, akkor a hengerfej jobb oldalán fogod megtalálni.Megy hozzá egy fém cső a kipufogótoroktól, ill. egy vákumcső a sec.levegő kompresszorhoz.

Torx-al van rögzítve, leszedés után pedig bármivel lehet vakargatni, aminek van kicsi kis oldóhatása.Erre jó az általad is említett féktisztító spray, nitrohigító, benzin, lángszóró, miegymás! :rolleyes: A lényeg, hogy van benne egy tengely, ha talppal felfelé fordítod, látni fogod, és annak kell tökéletesen mozognia.Ha rendesen kitakarítottad, akkor vagy lezárod egy lemezzel, vagy pedig lehúzod róla az elektromos csatit.Én nem esküszöm meg mert régen csináltam, de az XEV Astránál így tettem, és nem volt hibajelem.

Vectránál a kódkivillogtatás pedig le van írva a korábbi hozzászólások valamelyikében.Sokat legóztunk már vele.

Talán Mackósajt user aláírásában szerepel.......de ez nem 100.

A hűtő oldalában lévő hőgomba egyike a ventié.A másikat még nem fejtettem meg, de a korábbi XEV-nél a belső műszerhez egy egypólusú hőgomba volt a hengerfej oldalában, mellette pedig rögtön az, ami a motorvezérlőnek küldte a jelet.

Link to comment
Megosztás:

na és még 1 kérdés:) most már le kell mossam valaki kocsiját úgy érzem..:rolleyes:

Csak nyugodtan. <_< Elvégre ez a fórum, de főleg ez a topic azért van, hogy kitárgyaljuk a problémákat, nem igaz? :D Én speciel bármilyen kérdésre szívesen válaszlok, mivel kapcsolatban van tapasztalatom. -_- De ez az EGR-es téme nem érint, Isuzum van B)

Link to comment
Megosztás:

Csak nyugodtan. :rolleyes: Elvégre ez a fórum, de főleg ez a topic azért van, hogy kitárgyaljuk a problémákat, nem igaz? <_< Én speciel bármilyen kérdésre szívesen válaszlok, mivel kapcsolatban van tapasztalatom. :D De ez az EGR-es téme nem érint, Isuzum van -_-

utolso emlékem szerint az Isuzunan is van EGR szelep

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.