Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Én azért ezt nem hiszem hogy mindegyikhez ugyanott gyártják.

mindjárt lefutok érte a boltba busszal aztán utána megnézem újra a hibakódokat. de gondolom nem javult meg se a lambda se a légtömegmérő.

szerencsére a csókának akit írtam 70ekm-es vekivel van légtömegmérője, már csak a lambda a kérdés

beszéltem most a csókával, neki nem vekiből van lambda szondája, viszont azt mondta csak a csatlakozó számít, mert ugyan ott gyártják ugyan úgy az összes német kocsihoz. most akkor ez igaz?

milyen csatlakozós amúgy az x20xev motoron? 3 vagy 4?

Link to comment
Megosztás:

Menjél rá a www.gyariautoalkatresz.hu oldalra, ott vannak az opel/kipufogo/lambdaszonda alatt gyári alkatrészek szerintem jó áron. Az enyémbe 27000-ért találtam, pedig mindenhol 42000 fölött mondtak rá árat. Mondjuk az enyémbe csak típusazonos 4 vezetékes jó.

nézegetem, csak épp semmi adat nincs egyikről se, ezért nem tudom melyik típusazonos. mindegy, a 6e-ret megéri most bontottan egyenlőre, mert tudom hogy jó helyről van, sok mindent vettem már onnan. ha az megadná magát akkor már veszek újat.

ahogy légtömegmérőt is.

Link to comment
Megosztás:

na, akku kicserélve, megy pöpecül róla minden, a régebben említett indulás utáni restart is megszűnt. légtömegmérőt és szondát megvettem, légtömegmérőt már be is tettem és hazafele érezhetően jobb volt, alapjárat beton stabil lett, már nem állt le sose a motor, és amikor betettem és indulás után le akart fulladni még 300as fordulatról is visszahozta mikor már világított az akku lámpa. szóval gondolom jó.

viszont a hibajelzés még megvan, a rendszert most megint kivillogtattam és még benne van a légtömegmérős hiba. ezt ki kell üttetni tech2-vel vagy az ominózus 20indítás után törlődik magától?

ami még meglepő, hogy most a vízhőmérséklet is optimális, 96fok fölé már nem megy, folyton az ideális skálában van:)

még annyi, hogy a lambda szondát takaríthatom valamivel vagy arra se nagyon szabad fújni semmit?

Link to comment
Megosztás:

még annyi, hogy a lambda szondát takaríthatom valamivel vagy arra se nagyon szabad fújni semmit?

Szerintem nem olyan egyszerű, hogy kicsavarom.... megtisztitom.... becsavarom.... Valószinüleg be van sülve rendesen, oszt meg ha visszateszed valami tömítővel kell visszatenni, amelyik nem sül be.... talán valami vízüveges izé..... de ez csak elmélet, mert soha nem csináltam.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem nem olyan egyszerű, hogy kicsavarom.... megtisztitom.... becsavarom.... Valószinüleg be van sülve rendesen, oszt meg ha visszateszed valami tömítővel kell visszatenni, amelyik nem sül be.... talán valami vízüveges izé..... de ez csak elmélet, mert soha nem csináltam.

vettem olyat is bontóban, csak ezen is van azért korom, azért kérdeztem, hogy csere előtt lefújjam-e valamivel

Link to comment
Megosztás:

Megnéztem,tényleg van rajta vagy négy lyuk.Érdemes belenyomni valami olajat,vagy felesleges?

Én csináltam még anno a Calibrán, de ott nem kellett semmit furkálni, megvoltak a gyári lyukak ahol a trafóolajat be tudtam önteni. Utána még egy fél napig csöpögött a küszöbből az olaj... :rolleyes:
Link to comment
Megosztás:

Azzal elég bajos belülről kikenni!

Nem tudom ,lehet hogy az én gondolkodásom túl bonyolult, de mi lenne ha KÍVŰLRŐL fújnád le lücsivel. A lyukak meg véletlen se arra vannak, hogy olajozd a küszöböd belülről, hanem ha víz kerül bele ki tudjon jönni.

Haver igaz "off lagunán on" eljtásztotta ezt, mint sem hogy lefújta volna alvázvédővel és kibaszottul de rohad a küszöb neki mert kívülről kezdett el rohadni.

Szerintem bele lehet nyugodni, hogy rohadni fog így is úgy is....

SZP

Link to comment
Megosztás:

Hát őőőőőő kívülről már le van rücsizve,addig eljutottam köszi.A kérdésem csak annyi volt,hogy érdemes-e belülről is valamivel lekezelni,mint annó volt az az üregelő spray és a ladákat fújtuk vele.

Ennyi.

Nem tudom ,lehet hogy az én gondolkodásom túl bonyolult, de mi lenne ha KÍVŰLRŐL fújnád le lücsivel. A lyukak meg véletlen se arra vannak, hogy olajozd a küszöböd belülről, hanem ha víz kerül bele ki tudjon jönni.

Haver igaz "off lagunán on" eljtásztotta ezt, mint sem hogy lefújta volna alvázvédővel és kibaszottul de rohad a küszöb neki mert kívülről kezdett el rohadni.

Szerintem bele lehet nyugodni, hogy rohadni fog így is úgy is....

SZP

Link to comment
Megosztás:

na, átvittem szomszéd szervizbe, kiiktatták a hibakódokat, indítjuk újra a kocsit és megint bejön a hibajel, újranézzük most már csak a p0340 hibakód aminek lennie is kell álló motornál. megint töröl, amíg kigurulok kialszik és végre már nem világít a lámpa:)

hihetetlen öröm, hogy nem tilt 4500-nál végre, és nem égeti a szememet a lámpa:) nem mintha sokat járna felette..

Link to comment
Megosztás:

Nem tudom ,lehet hogy az én gondolkodásom túl bonyolult, de mi lenne ha KÍVŰLRŐL fújnád le lücsivel. A lyukak meg véletlen se arra vannak, hogy olajozd a küszöböd belülről, hanem ha víz kerül bele ki tudjon jönni.

Haver igaz "off lagunán on" eljtásztotta ezt, mint sem hogy lefújta volna alvázvédővel és kibaszottul de rohad a küszöb neki mert kívülről kezdett el rohadni.

Szerintem bele lehet nyugodni, hogy rohadni fog így is úgy is....

SZP

A küszöb belülről rohad általában,ha normálisan kifujják időben üregvédővel hosszútávú védelmet kap.Megvannak rá a gyári gumidugós lyukak,ahol belehet tolni a kifújó fejet.

Link to comment
Megosztás:

Ami a képen van az nem az.Legalábbis nem az ami fent van a gyertyák mellett.Én a bárdiba vettem gyárit,igaz valami beszállító neve volt a dobozán,azt ne kérdezd hogy mi.De GM rá van ütve a jeladóra az biztos.Amúgy nekem mikor rosszalkodott,akkor ugrált a fordulatszámmérő,olyan volt mintha három henger menne,meg rángatott.

most megint világit a check engine lámpa:/

de csak a p0340 vagyis a fordulatszám jeladó hibát írja. előfordulhat hogy nem azért írja ezt, mert áll a motor, hanem mert tényleg az a rossz, és ezt raktározta el?

ja és hol tudok ilyet venni? sehol nem találok:S vagy ez lenne az?

Link to comment
Megosztás:

Ez az ami itt 33516ft legalábbis nekem ez kellett fentre.Csak nem ennyiért

http://www.unixauto.hu/UnixOnline/Unix_Cik...mp;cMegnNr=8086

Ami a képen van az nem az.Legalábbis nem az ami fent van a gyertyák mellett.Én a bárdiba vettem gyárit,igaz valami beszállító neve volt a dobozán,azt ne kérdezd hogy mi.De GM rá van ütve a jeladóra az biztos.Amúgy nekem mikor rosszalkodott,akkor ugrált a fordulatszámmérő,olyan volt mintha három henger menne,meg rángatott.
Link to comment
Megosztás:

most megint világit a check engine lámpa:/

de csak a p0340 vagyis a fordulatszám jeladó hibát írja. előfordulhat hogy nem azért írja ezt, mert áll a motor, hanem mert tényleg az a rossz, és ezt raktározta el?

ja és hol tudok ilyet venni? sehol nem találok:S vagy ez lenne az?

Írtam már oldalcímet, fel kell hívni őket és adatok alapján segítenek. Velem rendesek és segítőkészek voltak, na meg mindenkinél olcsóbbak.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.