straega Elküldve Február3, 2012 Megoszt Elküldve Február3, 2012 túl vagyok az EGR -en ! a hiba meg van .. :( esetleg valami más ötlet ? régebben volt olyan hogy ki fogyott az üzemanyagom a tankból és mikor hoztam bele akkor ugyan ezt csinálta azaz nagyon hasonló a hiba mint amikor kevés a benzin és dadog .. ezt elfelejtettem irni .. Meg kellene méretni az üzemanyag nyomást, ha nincs meg a megfelelő nyomás nem feltétlenül áll le! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Február3, 2012 Megoszt Elküldve Február3, 2012 túl vagyok az EGR -en ! a hiba meg van .. :( esetleg valami más ötlet ? régebben volt olyan hogy ki fogyott az üzemanyagom a tankból és mikor hoztam bele akkor ugyan ezt csinálta azaz nagyon hasonló a hiba mint amikor kevés a benzin és dadog .. ezt elfelejtettem irni .. Gyertyák és az üzemanyagszűrő mikor volt cserélve? Link to comment Megosztás: More sharing options...
flenfer Elküldve Február4, 2012 Megoszt Elküldve Február4, 2012 Sziasztok! Tudna valaki képet küldeni 1.8 16v vezérlés beállításról? Link to comment Megosztás: More sharing options...
straega Elküldve Február4, 2012 Megoszt Elküldve Február4, 2012 Sziasztok! Tudna valaki képet küldeni 1.8 16v vezérlés beállításról? motorkód alapján! a kis képekből kiderül hova kell állítani a jelöléseket Szerintem!! http://www.fekmester.hu/vezermuszij/vezermuszij_keszlet/opel/vectra/benzin/1.80/2000/contitech/ Mindenképp kérdezz egyeztess egy hozzáértővel, nem vagyok autószerelő én sem! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Krisz 16V Elküldve Február4, 2012 Megoszt Elküldve Február4, 2012 Éééééészhez tért... fél napig kereste a szerelő a hibát fél autó le lett bontva... mire egy 20A es bizti volt a hunyó... DE. Ez a motortérbe volt eldugva olyan helyen hogy ő maga sem hitte hogy a sok sok kábel,és müanyag fedél alatt,valami biztitábla lesz teljesen irreális helyen :D Kicserélte és megy minden... ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
straega Elküldve Február4, 2012 Megoszt Elküldve Február4, 2012 Rakj fel képet róla! hogy kb hol volt! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Krisz 16V Elküldve Február4, 2012 Megoszt Elküldve Február4, 2012 Itt volt erre lent valahol....: Link to comment Megosztás: More sharing options...
potitati Elküldve Február4, 2012 Megoszt Elküldve Február4, 2012 Meg kellene méretni az üzemanyag nyomást, ha nincs meg a megfelelő nyomás nem feltétlenül áll le! Ezt is elektomosági szerelő tudja meg mérni ????? vagy hova kell vinni ?? vagy csak olyan bénák csongrádon a szerelők hogy ez nem jut eszükbe ? :S Link to comment Megosztás: More sharing options...
potitati Elküldve Február4, 2012 Megoszt Elküldve Február4, 2012 Gyertyák és az üzemanyagszűrő mikor volt cserélve? amióta nálam van nem volt de jöv héten ki cserélem azt is ....... hátha .. a kábeleket néztem hogy áthuz e de sehol nem szikrázik !! Link to comment Megosztás: More sharing options...
vaszilíj Elküldve Február4, 2012 Megoszt Elküldve Február4, 2012 A lényeg az hogy ez a beállitás ez nem az, x18 xe ,motorhoz van ,gondolom ez a 2.0 es benzinesé,az 1.8 as nál a vezérmütengely jelzései függőleges helyzetben a szelepfedélen a jelhez kell igazítani ,míg a főtengelyt a fenti képen jelzethez kell igazitani A feszitőgörgő sem mindegy hogy milyen állásban van meghúzva mivel az folyamatosan mozog a lehúzás után is,bár a fenti képen az is látszik,sajnos nem tom hogyan kell a programból kimásolni a képet igy nem tudom ide berakni Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Február4, 2012 Megoszt Elküldve Február4, 2012 Itt volt erre lent valahol....: Direktszűrő installja után vettél észre vmi pozitív javulást? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Krisz 16V Elküldve Február4, 2012 Megoszt Elküldve Február4, 2012 Direktszűrő installja után vettél észre vmi pozitív javulást? A hangja gyorsításkor,meg leállításkor :) Egyébként nem... 1.6 16V nem egy sportkocsi,még akkor sem ha közel sem lusta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
straega Elküldve Február4, 2012 Megoszt Elküldve Február4, 2012 Ezt is elektomosági szerelő tudja meg mérni ????? vagy hova kell vinni ?? vagy csak olyan bénák csongrádon a szerelők hogy ez nem jut eszükbe ? :S Simán a szűrő után beitatni egy nyomásmérőt és beindítani az autót4 és mutatja az alapjárati nyomást. ami ha jól tudom min 3 bar-nak kell lennie egy hengerenkéntinél Link to comment Megosztás: More sharing options...
bulho Elküldve Február5, 2012 Megoszt Elküldve Február5, 2012 sziasztok nekem az lenne a kérdésem hogy van egy 1996-os Vectra b 1.8 16 V benzines autom .Motorikussan van gondom vele ha megállok akkor leesik az alapjáratom 800 rol 400 ra. Kicserélték már az alapjárati motort . a levegö tömlöket a vékonytol a vastagig, benzin nyomást is nézték , labdaszondát is , diagnosztika nem mutat semmit sem ........ mi lehet a gond ? EGR is jo még annyit akarok hozzá írni hogy ezt nem mindig csinálja , szóval van mikor órákig nem is csinál semmi ingadozást van amikor meg mégsem áll .. Potitatival egy helyen lakunk és már vele is néztük de passz. erő minden jó fogyasztás is minden oké .... mi lehet a gond ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
bulho Elküldve Február5, 2012 Megoszt Elküldve Február5, 2012 A hangja gyorsításkor,meg leállításkor :) Egyébként nem... 1.6 16V nem egy sportkocsi,még akkor sem ha közel sem lusta. szeretnék majd én is venni az enyémbe egy direkt szűrőt de eddig nem mertem ,,1.8 16 V benzinesbe 116 pacisba lehet hogy jobb lenne bele nem tudom Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sunny1.4 8V Elküldve Február9, 2012 Megoszt Elküldve Február9, 2012 ha megállok akkor leesik az alapjáratom 800 rol 400 ra. Kicserélték már az alapjárati motort . a levegö tömlöket a vékonytol a vastagig, benzin nyomást is nézték , labdaszondát is , diagnosztika nem mutat semmit sem ........ EGR is jo még annyit akarok hozzá írni hogy ezt nem mindig csinálja , szóval van mikor órákig nem is csinál semmi ingadozást van amikor meg mégsem áll .. Potitatival egy helyen lakunk és már vele is néztük de passz. erő minden jó fogyasztás is minden oké .... mi lehet a gond ? Légtömeg mérőt, Folytó szelep érzékelőt nézted már? Azok jók? Link to comment Megosztás: More sharing options...
bulho Elküldve Február10, 2012 Megoszt Elküldve Február10, 2012 Légtömeg mérőt, Folytó szelep érzékelőt nézted már? Azok jók? a Légtömegméröt nézték már leszedték és meg is nézték azzal nincsen gond nem kell cserélni.....folytoszelep igen , szivotorok tömités is cserélve van..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sunny1.4 8V Elküldve Február10, 2012 Megoszt Elküldve Február10, 2012 a Légtömegméröt nézték már leszedték és meg is nézték azzal nincsen gond nem kell cserélni.....folytoszelep igen , szivotorok tömités is cserélve van..... Akkor még esetleg a kábeleket lehetne megnézni, szakadás, áthúzás, szigetelés probléma. Más ötletem nem nagyon van. Hidegen és melegen is csinálja? Link to comment Megosztás: More sharing options...
bulho Elküldve Február11, 2012 Megoszt Elküldve Február11, 2012 Akkor még esetleg a kábeleket lehetne megnézni, szakadás, áthúzás, szigetelés probléma. Más ötletem nem nagyon van. Hidegen és melegen is csinálja? hidegen melegen is csinálja de inkább melegen .... vannak a motornál kis csovek levegö csövek könyök része azok is kivannak cserélve ....most arra gondolok/unk hogy nem e véletlen a pipa kábelek(gyertya) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rolend Elküldve Február11, 2012 Megoszt Elküldve Február11, 2012 Sziasztok! Egy X20DTL tulaja vagyok. Olyan problémám lenne, hogy most a nagy hidegekben nem mentem az autóval és egyszer indítanám és semmi. Aksi OFF-on volt, feltöltöttem. Nehezen, de elindult a járgány. Másnap újra indítanám és megint nem indul. Nézem az aksit, hát tölthettem rajta bár annyira nem volt lemerülve. De indításkor csak pörgeti-pörgeti, de nem indul. Egy autó villamossági-s megnézte és azt mondta, hogy jók az izzítógyertyák, bár nem vette ki és nem úgy nézte meg. Megjegyzem full satu vagyok az autókhoz. Szóval aksi feltöltve, de csak pörgeti-pörgeti, de nem indul. A garázsomban kinti -20-as hómérsékletnél is nulla mínusz öt fok volt. Mi lehet szerintetek a hiba? Köszönném a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
vaszilíj Elküldve Február11, 2012 Megoszt Elküldve Február11, 2012 Bár én nem vagyok dieseles de azokat a gyertyákat ki kell venni anélkül hogy mondja meg hogy jó e ha csak 1 nem jo ebben a hidegben már akkor is nyöszörgös az indulás,másnapra lemerült megint az akksi vagy csak nem tudta beinditani és azért merült le?? Ha semmi képpen nem indul elsö körben mindenképpen gyertya ki cserélni a rosszat.de inkább mindet egyszerre még anníit hogy elmodásod alapján 90 % hogy izzito gyertya Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hanguci Elküldve Február11, 2012 Megoszt Elküldve Február11, 2012 Sziasztok! Egy X20DTL tulaja vagyok. Olyan problémám lenne, hogy most a nagy hidegekben nem mentem az autóval és egyszer indítanám és semmi. Aksi OFF-on volt, feltöltöttem. Nehezen, de elindult a járgány. Másnap újra indítanám és megint nem indul. Nézem az aksit, hát tölthettem rajta bár annyira nem volt lemerülve. De indításkor csak pörgeti-pörgeti, de nem indul. Egy autó villamossági-s megnézte és azt mondta, hogy jók az izzítógyertyák, bár nem vette ki és nem úgy nézte meg. Megjegyzem full satu vagyok az autókhoz. Szóval aksi feltöltve, de csak pörgeti-pörgeti, de nem indul. A garázsomban kinti -20-as hómérsékletnél is nulla mínusz öt fok volt. Mi lehet szerintetek a hiba? Köszönném a segítséget! Szia!Űdv. a forumon! Én úgy kezdeném hogy le venném a pozitiv szálat az izz. ,utána az össze kötő sínt és vinnék 1 pozitiv szálat az aksiról ,szerre finoman hozzá érinted az izzókhoz és a melyiknél nem szikrázik az kuka ,utána adagolónál a hideginditást kell meg nézni ,de sz.tem azt már bizd szakira. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Február12, 2012 Megoszt Elküldve Február12, 2012 Bár én nem vagyok dieseles de azokat a gyertyákat ki kell venni anélkül hogy mondja meg hogy jó e ha csak 1 nem jo ebben a hidegben már akkor is nyöszörgös az indulás,másnapra lemerült megint az akksi vagy csak nem tudta beinditani és azért merült le?? Ha semmi képpen nem indul elsö körben mindenképpen gyertya ki cserélni a rosszat.de inkább mindet egyszerre még anníit hogy elmodásod alapján 90 % hogy izzito gyertya Ha az egyik izzítógyertya totál halott, azzal +10 fokban is nyöszörgős az indulás. Hosszú másodpercekig 3 hengerezik a motor, De az X20DTL-nek ezer más baja lehet még ezen kívül. Pl, elkezd szarakodni az adagoló, tömítetlen, lelevegősödik, és sokáig kell köszörülni, mire kitisztul. Viszont amit már eddig is tisztázni kellett volna: Jó-e az akksi. Rendben van-e a töltés. Izzít-e egyáltalán a motor. Itt pl kompresszió és/vagy izzítás gondok vannak, telenyomja üzemanyaggal az égésteret, ami utánna koromfekete füstként távozik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rolend Elküldve Február12, 2012 Megoszt Elküldve Február12, 2012 Köszönöm a segítséget! Adam1 pont így csinál az enyém is, csak nem indul. Mivel falun élem tyúkxaros kis életem, így nincs értelmes autószerelő, max aki Ladát és Trabit javít esetleg még román Dákót! :) Mondjuk azok legalább elindulnak -20-ban is. Nem tudtam beszerezni még aksit sem senkitől, hogy megnézzem az-e a baj. Bár az enyém 2 hónapos, TOPLA márkájú. Azért lett ilyen hitvány márka mert az előző VARTA megadta magát 5 év után és mivel nyáron passzolni akarom a verdát el, így olcsót választottam. (lehet cumi :/) Ma dolgoztam, így holnap tudok komolyabban én is nekifeküdni az autónak. A gyertyák feszültséget kapnak az biztos, vezetékkel megnézettem. Bár ha kiveszem őket lehet nem adja azt az ellenállást amit kellene.nekik. Meg lehet nem is izzanak végig. Na majd csak jutok valamire. Addig is sziasztok! Thanks Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Február12, 2012 Megoszt Elküldve Február12, 2012 Kiveszed őket, és direktbe rákötöd az akksira. A rövid időn belül fel kell izzania a végének. Az összesnek kb azonos idő alatt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts