Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Kezdjük...

Reggel mondja asszony, hogy tegnap óta hallja, hogy búg valami a kerekek környékéről. Na mondom vagy gumi, vagy nemtudom...

Hát aztán ahogy simogatom a kereket, meg is találtam a zaj forrását:

http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2012_10_9_6sqn3756bf.jpg

Egy női magassarkúnak cipőnek a vége volt jó mélyen beleállva. Mondom uff...

Na akkor mondom előrehozom a kerékcserét. Hát nem tettem rosszul:

http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2012_10_9_8vhccm3nru.jpg

Többi kép:

http://www.kephost.c..._pazwgkvjnw.jpg

http://www.kephost.c..._hs24g5o05l.jpg

Így hát felkerültek a téliek- az elsőket centríroztattam (de hülye szó, az első r-t legszívesebben kihagynám), a hátsókat kicseréltettem+ új szelepeket tettek be, ez így került 4400ft-ba. Hát ezt kicsit sokallom, de hát ez van... -_-

És akkor kerékcserénél ezt láttam, mikor teljesen fel volt emelve a vas:

http://www.kephost.c..._x7bjbr8zrl.jpg

http://www.kephost.c..._3anegb6c0z.jpg

Na, igazából ezt látom a legrosszabbnak a gépen. Nem tudom, hogy ezt eddig miért nem vettem észre, de az alvázvédő? az elég rendesen nincs a helyzet magaslatán, jól látom? Mi ilyenkor a teendő, jól gondolom, hogy ez szívás a javából?

Link to comment
Megosztás:

Kezdjük...

Reggel mondja asszony, hogy tegnap óta hallja, hogy búg valami a kerekek környékéről. Na mondom vagy gumi, vagy nemtudom...

Hát aztán ahogy simogatom a kereket, meg is találtam a zaj forrását:

http://www.kephost.c..._6sqn3756bf.jpg

Egy női magassarkúnak cipőnek a vége volt jó mélyen beleállva. Mondom uff...

Na akkor mondom előrehozom a kerékcserét. Hát nem tettem rosszul:

http://www.kephost.c..._8vhccm3nru.jpg

Többi kép:

http://www.kephost.c..._pazwgkvjnw.jpg

http://www.kephost.c..._hs24g5o05l.jpg

Így hát felkerültek a téliek- az elsőket centríroztattam (de hülye szó, az első r-t legszívesebben kihagynám), a hátsókat kicseréltettem+ új szelepeket tettek be, ez így került 4400ft-ba. Hát ezt kicsit sokallom, de hát ez van... -_-

És akkor kerékcserénél ezt láttam, mikor teljesen fel volt emelve a vas:

http://www.kephost.c..._x7bjbr8zrl.jpg

http://www.kephost.c..._3anegb6c0z.jpg

Na, igazából ezt látom a legrosszabbnak a gépen. Nem tudom, hogy ezt eddig miért nem vettem észre, de az alvázvédő? az elég rendesen nincs a helyzet magaslatán, jól látom? Mi ilyenkor a teendő, jól gondolom, hogy ez szívás a javából?

Amit így hirtelen tenni tudsz vele, hogy lekapargatod a félig lemállott alvázvédő és rozsda darabokat egy spaknival.

Aztán kiderül, hogy mennyire gáz a helyzet. De szerintem ahhoz még nem elég szar, hogy hegeszteni kelljen.

Szerintem kapard le, és adjál a kocsinak egy kis alvázvédőt. Az egészet nem érdemes telibe fújni, elég csak a rossz részeket. Utánna meg egy kis üregelés trafo olajjal.

Csak most már elég szar az idő, nehezen szárad, ez már nem a legmegfelelőbb idő ilyesmit csinálni.

Én szeptember elején csináltam. Most elég jól néz ki az alja.

Link to comment
Megosztás:

Amit így hirtelen tenni tudsz vele, hogy lekapargatod a félig lemállott alvázvédő és rozsda darabokat egy spaknival.

Aztán kiderül, hogy mennyire gáz a helyzet. De szerintem ahhoz még nem elég szar, hogy hegeszteni kelljen.

Szerintem kapard le, és adjál a kocsinak egy kis alvázvédőt. Az egészet nem érdemes telibe fújni, elég csak a rossz részeket. Utánna meg egy kis üregelés trafo olajjal.

Csak most már elég szar az idő, nehezen szárad, ez már nem a legmegfelelőbb idő ilyesmit csinálni.

Én szeptember elején csináltam. Most elég jól néz ki az alja.

Köszi! :)

Link to comment
Megosztás:

Kezdjük...

Reggel mondja asszony, hogy tegnap óta hallja, hogy búg valami a kerekek környékéről. Na mondom vagy gumi, vagy nemtudom...

Hát aztán ahogy simogatom a kereket, meg is találtam a zaj forrását:

http://www.kephost.c..._6sqn3756bf.jpg

Egy női magassarkúnak cipőnek a vége volt jó mélyen beleállva. Mondom uff...

Na akkor mondom előrehozom a kerékcserét. Hát nem tettem rosszul:

http://www.kephost.c..._8vhccm3nru.jpg

Többi kép:

http://www.kephost.c..._pazwgkvjnw.jpg

http://www.kephost.c..._hs24g5o05l.jpg

Így hát felkerültek a téliek- az elsőket centríroztattam (de hülye szó, az első r-t legszívesebben kihagynám), a hátsókat kicseréltettem+ új szelepeket tettek be, ez így került 4400ft-ba. Hát ezt kicsit sokallom, de hát ez van... -_-

És akkor kerékcserénél ezt láttam, mikor teljesen fel volt emelve a vas:

http://www.kephost.c..._x7bjbr8zrl.jpg

http://www.kephost.c..._3anegb6c0z.jpg

Na, igazából ezt látom a legrosszabbnak a gépen. Nem tudom, hogy ezt eddig miért nem vettem észre, de az alvázvédő? az elég rendesen nincs a helyzet magaslatán, jól látom? Mi ilyenkor a teendő, jól gondolom, hogy ez szívás a javából?

Te zozor az a kerék hogy kopott ennyire félre kerékbeállítás hmm? vagy alapból ilyen félrekopott volt a gumi,ott valami nem jól áll.

Az alja ha csak az alvázvédő és egy kis rozsda akkor kapard és fújd be vagy kend rendesen alvázvédővel hogy a télen a sós lé ne egye meg teljesen ha igy marad jövőre tuti heggeszteni kellesz

Link to comment
Megosztás:

Te zozor az a kerék hogy kopott ennyire félre kerékbeállítás hmm? vagy alapból ilyen félrekopott volt a gumi,ott valami nem jól áll.

Az alja ha csak az alvázvédő és egy kis rozsda akkor kapard és fújd be vagy kend rendesen alvázvédővel hogy a télen a sós lé ne egye meg teljesen ha igy marad jövőre tuti heggeszteni kellesz

1éve volt futóműállításon, amikor axiálcsuklót cseréltem, akkor kopott félre. Ez volt az utolsó évszaka a guminak, de meglepődtem, amikor megláttam a repedéseket..

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A '96-os gyártású Vectrámból szeretném lecserélni a pixelhibás 2 soros kijelzőt.Ezekből az egységekből van eltérő csatlakozós fajta,kell-e figyelnem valamire,vagy csak egy féle készült belőlük,amit majd a 3 soros,meg a multi váltott fel?

Ha van valakinek infója,kérem ossza meg velem:)Köszi!:)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A '96-os gyártású Vectrámból szeretném lecserélni a pixelhibás 2 soros kijelzőt.Ezekből az egységekből van eltérő csatlakozós fajta,kell-e figyelnem valamire,vagy csak egy féle készült belőlük,amit majd a 3 soros,meg a multi váltott fel?

Ha van valakinek infója,kérem ossza meg velem:)Köszi! :)

Van sárga és szürke csatlakozóval nem kompatibilisek egymással,Szedd ki a tiédet nézd meg milyen van neked és olyat vegyél esélyes hogy a sárga lessz benne.

Link to comment
Megosztás:

A Dunlop gumi nekem is ilyet csinált, csak nyári volt. Meg vettem vagy 6-7 éve 75000ft-ért a négyet. Mentem vele egy szezont, aztán mikor következőnek fel akartam tenni szét volt repedve kettőnek a pereme. Gondolhatod nem kicsit voltam ideges. Legszívesebben visszavittem volna a gyártóhoz hogy egye meg előttem. Gagyi gumi. Az alján az a hosszanti merevítő? Azzal én azt csináltam, hogy jól le flexeltem a rozsdás részt aztán alvázvédelem, belülről meg jól tele nyomtam olajjal.

Kezdjük...

Reggel mondja asszony, hogy tegnap óta hallja, hogy búg valami a kerekek környékéről. Na mondom vagy gumi, vagy nemtudom...

Hát aztán ahogy simogatom a kereket, meg is találtam a zaj forrását:

http://www.kephost.c..._6sqn3756bf.jpg

Egy női magassarkúnak cipőnek a vége volt jó mélyen beleállva. Mondom uff...

Na akkor mondom előrehozom a kerékcserét. Hát nem tettem rosszul:

http://www.kephost.c..._8vhccm3nru.jpg

Többi kép:

http://www.kephost.c..._pazwgkvjnw.jpg

http://www.kephost.c..._hs24g5o05l.jpg

Így hát felkerültek a téliek- az elsőket centríroztattam (de hülye szó, az első r-t legszívesebben kihagynám), a hátsókat kicseréltettem+ új szelepeket tettek be, ez így került 4400ft-ba. Hát ezt kicsit sokallom, de hát ez van... -_-

És akkor kerékcserénél ezt láttam, mikor teljesen fel volt emelve a vas:

http://www.kephost.c..._x7bjbr8zrl.jpg

http://www.kephost.c..._3anegb6c0z.jpg

Na, igazából ezt látom a legrosszabbnak a gépen. Nem tudom, hogy ezt eddig miért nem vettem észre, de az alvázvédő? az elég rendesen nincs a helyzet magaslatán, jól látom? Mi ilyenkor a teendő, jól gondolom, hogy ez szívás a javából?

Link to comment
Megosztás:

sziasztok. nekem olyan problémám lenne, hogy ha 18 fok alatti hömérséklet van, vagy ha 23-24 fölötti, akkor kiírja a motor check lámpát és gyenge lesz a kocsi, sztem elmegy a turbo, csak úgy jön helyre ha újrainditom, de akkor is csak 1-2 percre. ha olyan 20 fok van, akkor semmi baja. mitől lehet ez? elég idegestő!

Link to comment
Megosztás:

... Az alján az a hosszanti merevítő? Azzal én azt csináltam, hogy jól le flexeltem a rozsdás részt aztán alvázvédelem, belülről meg jól tele nyomtam olajjal.

Hopp, átcsúsztam a kérdésed felett... :rolleyes:

Igen, a hosszmerevítő az- én is azt tervezem csinálni, jövőheti program megvan. :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Nekem egy Opel vectra caravanom van.Nem rég tettem le a jogsit és ezért nem tudom hogy most ez normális e az autonál vagy nem ezért irok ide.Na mármost ha álló helyzetben elkezdem jobról vagy balról tekerni a kormányt akkor iszonyatos hangokat ad ki elöl valami (gondolom a futomű)ez normális?Szoval recseg ropog.Mi lehet a gond?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Nekem egy Opel vectra caravanom van.Nem rég tettem le a jogsit és ezért nem tudom hogy most ez normális e az autonál vagy nem ezért irok ide.Na mármost ha álló helyzetben elkezdem jobról vagy balról tekerni a kormányt akkor iszonyatos hangokat ad ki elöl valami (gondolom a futomű)ez normális?Szoval recseg ropog.Mi lehet a gond?

Toronycsapágy állt be.Nekem is...

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm.

És mennyi ennek a javítása?Toronycsapágynak,és a féltengelynek külön külön.

Ez kiahat a vezetésre?Mert azt vettem észre hogy sokkat kell korigálnom vezetéskor,valamint jobbra húz az autó de ez gondolom lehet a futomű rossz beállítása és vagy a kerék centirozása.De ezeket már megkérdeztem a Opel szakszervízben: 7.620FTa fütomű A kerék centirozása 1000Ft.

Link to comment
Megosztás:

Én nem hiszem hogy féltengelyes lenne. Az álló helyben nem igen ropog. Úgy tudod kipróbálni hogy teljesen kitekert kerékkel el indulsz körbe lassan. Szerintem s toronycsapágy

Köszönöm.

És mennyi ennek a javítása?Toronycsapágynak,és a féltengelynek külön külön.

Ez kiahat a vezetésre?Mert azt vettem észre hogy sokkat kell korigálnom vezetéskor,valamint jobbra húz az autó de ez gondolom lehet a futomű rossz beállítása és vagy a kerék centirozása.De ezeket már megkérdeztem a Opel szakszervízben: 7.620FTa fütomű A kerék centirozása 1000Ft.

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm.

És mennyi ennek a javítása?Toronycsapágynak,és a féltengelynek külön külön.

Ez kiahat a vezetésre?Mert azt vettem észre hogy sokkat kell korigálnom vezetéskor,valamint jobbra húz az autó de ez gondolom lehet a futomű rossz beállítása és vagy a kerék centirozása.De ezeket már megkérdeztem a Opel szakszervízben: 7.620FTa fütomű A kerék centirozása 1000Ft.

Merre laksz?

Ezért ne vidd szak szervízbe vidd be egy normál szerelő műhelybe jobban jársz, főleg anyagilag,a szakszervizben "idomított" emberek dolgoznak,ott nekik fontosabb hogy minél több kp-t hagyj ot elsőre minthogy legközelebb is odamenj.Ráadásul ha lerí rólad, hogy nem vagy a helyzet magaslatán akkor jól levesznek pénzel.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok Típus és Márkatárs Fórumlakók :) !

Még új vagyok itt, nem rég csatlakoztam a fórumhoz! Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy nem-e lenne valakinek elfekvőben kicsipénzért benzines B Veci középdob rendszere?? Nekem egy lalakott szétrohadt sz*r is jó lenne! Lehetőleg Kecskemét, és Kiskunfélegyháza vonzáskörzetében lenne a legjobb :) Azért kellene nekem mert nemrég vettem egy Irmscher végdobot a gépre.. és hát nincs valami nagy hangja..sőt szinte semmi. :( Ki szeretném csapni alóla a középdobot, de a gyári jót nem szeretném szétvágni... ezért lenne jó egy olyan aminek a felfogatás pontjai éppek csak mondjuk a dob szét van rohadva vagy sérült mert nekem csak a csövek kellenének! Előre is köszönöm!!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.