Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Hmmm...most felvetődött bennem egy másik aggály, hogy így egyenlőre nagyon látszik hogy nem izzó, és ha nem is vakítt a yard ki fogja szúrni, és beleköt hogy mi ez. Valami olyan kéne elé, ami homogenizálja a fényt hogy ne látszódjanak külön-külön a ledek. Le kellett venni azt a szürke műanyagot hogy beférjenek a ledek?

Azért irtam hogy még beszerzés alatt van prizma lap amit elé teszek és megtöri a fényt. Nem vettem le 3 ill 4 led csik van ráragasztva egy vékony müanyag lapra amit betudtam hajtani hogy beférjen.

Link to comment
Megosztás:

Azért irtam hogy még beszerzés alatt van prizma lap amit elé teszek és megtöri a fényt. Nem vettem le 3 ill 4 led csik van ráragasztva egy vékony müanyag lapra amit betudtam hajtani hogy beférjen.

Csak a saját ragasztóját használtad? Mert ugyan nem termel sok hőt a led, de a lámpa zárt, nekem a szagelszívóban a tűzhely felett elég hamar levált a szallag. Kismoci lámpánál is nyomtam rá még ragasztópisztolyból pár pöttyöt.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni, a problémám a következő:

F Asrtámba nem tudok tankolni, mert a kúton állandóan lekattan a pisztoly, mint amikor tele van.2000ft -ot 10percig tart beletenni.( benzinkutas voltam sokáig,tudok tankolni)

Mit lehet a probléma?

Köszönöm előre is!!!!!

Link to comment
Megosztás:

még nem végleges! prizma lap megy elé+ igazitás nagyobbitás oldalról is lehessen látni.......erősebb fény a féknek és persze várom az ötleteket asikeresebb megvalósitáshoz. Felülről fék, index,,tolató, helyzetj

Előre szólok, hogy építő jellegű kritikának szánom.

Tedd vissza az egyik oldalra az izzókat, és nézd meg 50, 100m-ről a fényüket...

(és ezen a prizma sem igen fog segíteni)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni, a problémám a következő:

F Asrtámba nem tudok tankolni, mert a kúton állandóan lekattan a pisztoly, mint amikor tele van.2000ft -ot 10percig tart beletenni.( benzinkutas voltam sokáig,tudok tankolni)

Mit lehet a probléma?

Köszönöm előre is!!!!!

Van a rendszerben 2 visszafolyás gátló, arra az esetre ha megborulnál a kocsival kevesebb drága benzin jusson ki. Egy a beöntő csőben ez látszik ha belenézel, egy zöld vagy kék kis csapóajtó a másik a tank csonkjában van, egy gumibiszbasz. Ezek közül valamelyik, szerintem a belső gumi nehezen enged átt, a benzin feltorlódik, így azt érzi a pisztoly hogy tele van és lekattan. Ha lehúzod a tankról a vastagabbik csövet szerintem ki tudod venni leszerelése nélkül is, egy belsó zééger gyűrű rögzíti egy horonyban. így néz ki:

1569511-20140823-kaTLC0.jpg

Igazából lehet ha tövig belenyomod a pisztolyt akkor a felsőt el is éri és lenyomja, de ebben nem vagyok biztos.

Link to comment
Megosztás:

Azért irtam hogy még beszerzés alatt van prizma lap amit elé teszek és megtöri a fényt. Nem vettem le 3 ill 4 led csik van ráragasztva egy vékony müanyag lapra amit betudtam hajtani hogy beférjen.

Ne sértődj meg.

DE

Ez így szerintem nagyon gyenge. Az rendben van hogy sötétben án néz ki (bár ki tudja), azért csekkold le nappal is, mi látszik.

Mert szerintem a féklámpából kb semmi nem fog.

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm a tanácsod!! Ha szétszedem a csövet, akkor tulajdonképpen mit kellene csinálnom?

Köszi még egyszer!!!

Lehúzod a tankbeömlő csövet, kipiszkálod egy csavarhúzóval a zéggergyűrűt aztán már ki lehet belőle húzni a gumit. Nehezen fog jönni, mert a belső része vastagabb mint maga a betöltőcső, így végülis ki kell cibállni belőle. De persze nem tudom garantálni hogy tuti ez a baj, de nekem ez volt. Pontosan ott van a gumi a vastagabbik csonkban:

1569839-20140824-wZPXom.jpg

Igazából én nem kivettem hanem visszaraktam, mert elfelejtettem betenni amikor felraktam a tankot. Akkor úgy könnyebb volt tankolni, de mivel nekem nem volt ennyire nehéz mint Neked, inkább visszaraktam.

Link to comment
Megosztás:

Csak a saját ragasztóját használtad? Mert ugyan nem termel sok hőt a led, de a lámpa zárt, nekem a szagelszívóban a tűzhely felett elég hamar levált a szallag. Kismoci lámpánál is nyomtam rá még ragasztópisztolyból pár pöttyöt.

Tettem alá pillanatragasztót is és k+d -t a végekre

Link to comment
Megosztás:

Előre szólok, hogy építő jellegű kritikának szánom.

Tedd vissza az egyik oldalra az izzókat, és nézd meg 50, 100m-ről a fényüket...

(és ezen a prizma sem igen fog segíteni)

Már néztem és azért van benne külömböző led fékre, helyzetre és indexre is a prizmát azért szeretném beletenni hogy a fényt jobban megtörje.

Link to comment
Megosztás:

Ne sértődj meg.

DE

Ez így szerintem nagyon gyenge. Az rendben van hogy sötétben ######án néz ki (bár ki tudja), azért csekkold le nappal is, mi látszik.

Mert szerintem a féklámpából kb semmi nem fog.

Első alkalom volt hogy erre odafigyeljek az egy 50-50 power led kicsikből még nem vakit de szeretném nagyobra cserélni ehez keresgélek még mindig valami prizmás vékony lapot amit elé tudok tenni de még nem találtam rá.

Link to comment
Megosztás:

Első alkalom volt hogy erre odafigyeljek az egy 50-50 power led kicsikből még nem vakit de szeretném nagyobra cserélni ehez keresgélek még mindig valami prizmás vékony lapot amit elé tudok tenni de még nem találtam rá.

Lehet kapni tábla kivitelben prizmát aminek le lehet venni a hátlapját (fehér műanyag) akkor átlátszó a prizma, minél kisebb osztásút veszel annál jobban szórja a fényt, de véleményem szerint nem lesz elég, egy avatottabb szem ki fogja szúrni, hogy led.

Próbálkoztam ilyennel én is, csak nem autóhoz és észrevehető a különbség, de sok sikert hozzá! ;)

Link to comment
Megosztás:

Lehúzod a tankbeömlő csövet, kipiszkálod egy csavarhúzóval a zéggergyűrűt aztán már ki lehet belőle húzni a gumit. Nehezen fog jönni, mert a belső része vastagabb mint maga a betöltőcső, így végülis ki kell cibállni belőle. De persze nem tudom garantálni hogy tuti ez a baj, de nekem ez volt. Pontosan ott van a gumi a vastagabbik csonkban:

Igazából én nem kivettem hanem visszaraktam, mert elfelejtettem betenni amikor felraktam a tankot. Akkor úgy könnyebb volt tankolni, de mivel nekem nem volt ennyire nehéz mint Neked, inkább visszaraktam.

Nekem meg a felső bicbac tört darabokra, és addig ugyanígy marha lassan tudtam csak tankolni, amíg ki nem szedtük a csőből a darabjait:

DSC03341.JPG

A nyilak a benya irányát akarják mutatni. (A hiányzó darabjai a tankban vannak.) Ezt pont eléri illetve nyitja a pisztoly vége, én azzal törtem bele.

Link to comment
Megosztás:

Nekem meg a felső bicbac tört darabokra, és addig ugyanígy marha lassan tudtam csak tankolni, amíg ki nem szedtük a csőből a darabjait:

A nyilak a benya irányát akarják mutatni. (A hiányzó darabjai a tankban vannak.) Ezt pont eléri illetve nyitja a pisztoly vége, én azzal törtem bele.

wow, ez hogy sikerült? ballról tankoltál és feszült a cső?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! 99-es évjáratu F astrámnak (1.6 16V) olyan problémája lenne, hogy mindegy hogy hidegen vagy melegen de inditáskor nem pöcre indul hanem teker egy kis ideig és utánna indul be. 2 éve teljes motorfelújítást kapott (henger síkolás, dugattyú, hajtókar, gyűrűk, szelepek, főtengely csapágyak stb), ez a jelenség már akkor is megvolt de azóta is cseszi az agyam hogy mi lehet az. Hétfőn cseréltem benne gyertyákat és ugyan úgy meg van a hiba, sőt hidegen néha az alapjárat majdnem leugrik 500-ra majd vissza és normálra beáll (ez gyertya csere előtt is volt egy ideje), de mikor megyek vele semmi gond, van erő meg minden tuti. Nem városba járok vele hanem vegyesbe és inkább országuton. Válaszokat és segítséget előre is köszönöm! OBD-re téve nincs semmi hiba, a hiba tárolóba.

Módosítva : taki93
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! 99-es évjáratu F astrámnak (1.6 16V) olyan problémája lenne, hogy mindegy hogy hidegen vagy melegen de inditáskor nem pöcre indul hanem teker egy kis ideig és utánna indul be. 2 éve teljes motorfelújítást kapott (henger síkolás, dugattyú, hajtókar, gyűrűk, szelepek, főtengely csapágyak stb), ez a jelenség már akkor is megvolt de azóta is cseszi az agyam hogy mi lehet az. Hétfőn cseréltem benne gyertyákat és ugyan úgy meg van a hiba, sőt hidegen néha az alapjárat majdnem leugrik 500-ra majd vissza és normálra beáll (ez gyertya csere előtt is volt egy ideje), de mikor megyek vele semmi gond, van erő meg minden tuti. Nem városba járok vele hanem vegyesbe és inkább országuton. Válaszokat és segítséget előre is köszönöm! OBD-re téve nincs semmi hiba, a hiba tárolóba.

Konkrétan mennyi az a kis idő? 1-2 másodperc? Több?

Link to comment
Megosztás:

Max 3 másodperc

Hmm, az elég sok. Ha jól tudom ebben injektorsor van, és a pumpa nagynyomású. Kell ott lenni az inektoroknál egy szelepnek, ha indítás előtt azt megnyomod akkor spriccelni kell a benzinnek. Állandó nyomásnak kell lenni a benzinpumbában van a visszacsapó szelep. Ha ez visszaereszt az is okozhat nehéz indulást, idő kell amig feltermeli a nyomást. De valaki erősítsen meg... :icon1:

Link to comment
Megosztás:

Hmm, az elég sok. Ha jól tudom ebben injektorsor van, és a pumpa nagynyomású. Kell ott lenni az inektoroknál egy szelepnek, ha indítás előtt azt megnyomod akkor spriccelni kell a benzinnek. Állandó nyomásnak kell lenni a benzinpumbában van a visszacsapó szelep. Ha ez visszaereszt az is okozhat nehéz indulást, idő kell amig feltermeli a nyomást. De valaki erősítsen meg... :icon1:

Hát ezt akkor megfogom nézni bár, a hirtelen alapjárat eséshez nem tudom mennyire kapcsolodhat :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.