Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Nos megosztanám a tisztelt társasággal fordulatszámmérős kilométerórára átcserélős tapasztalataimat.

Szia Knight, vagy aki tudna segíteni!

Kilóméterórás segítségre lenne szükségem.

Van egy 1.4 16V-s F Astrám. A kilóméter órájában nincs fordulatszámmérő. Szeretnék vásárolni bontott, fordulatszámmérős kilóméterórát. És beépíteni az autómba.

Nem tudom, ha gyárilag nincs benne fordulatszámméró, akkor kell-e esetleg beépíteni még az autóba jeladót, vagy vmi hasonlót.

Megköszönném, ha valaki tudna segíteni.

Link to comment
Megosztás:

Nem tudjátok mi lehet a hiba?

Tesónék vettek egy F astra calssicot, asszem 35.000 körüli Km van benne

az a baja, hogy kettesbe nagyon nehezen megy, mindegy hogy 3 ből 2be. vagy 1-2 be, pumpálsz -e a kuplungon, vagy sem.

Ja és nem csak hideg, de meleg motornál is csinálja

Nagy lehet a baj?

Link to comment
Megosztás:

Nem tudjátok mi lehet a hiba?

Tesónék vettek egy F astra calssicot, asszem 35.000 körüli Km van benne

az a baja, hogy kettesbe nagyon nehezen megy, mindegy hogy 3 ből 2be. vagy 1-2 be, pumpálsz -e a kuplungon, vagy sem.

Ja és nem csak hideg, de meleg motornál is csinálja

Nagy lehet a baj?

Talán rudazat, rossz esetben szinkron...

Link to comment
Megosztás:

Lehet hogy nem általános a problémám, de azért megosztom veletek:

A hétvégén átnézettem a kocsit, és a kopogás a motortérfelől elvileg a kormánymű. Meg van kopva, de a szerelőm szerint ez nem balesetveszélyes.

Mi a véleményetek, esetleg tapasztalatotok a témáról?

Állítólag csak a csere segít orvosolni a problémát, de el se merte mondani, mennyibe kerül egy új kormánymű, szerinte próbálljak meg szerezni bontóban egyet. '92-es szervós az autó.

Szerintetek mennyibe kerül egy új, ill. bontottan egy jó állapotú? És cseréltessem -e ki, vagy ha nem balesetveszélyes akkor hagyjam az egészet?

Link to comment
Megosztás:

Lehet hogy nem általános a problémám, de azért megosztom veletek:

A hétvégén átnézettem a kocsit, és a kopogás a motortérfelől elvileg a kormánymű. Meg van kopva, de a szerelőm szerint ez nem balesetveszélyes.  

Mi a véleményetek, esetleg tapasztalatotok a témáról?

Állítólag csak a csere segít orvosolni a problémát, de el se merte mondani, mennyibe kerül egy új kormánymű, szerinte próbálljak meg szerezni bontóban egyet. '92-es szervós az autó.  

Szerintetek mennyibe kerül egy új, ill. bontottan egy jó állapotú? És cseréltessem -e ki, vagy ha nem balesetveszélyes akkor hagyjam az egészet?

Nekem is kopog, igaz az enyém nem szervós. A szerelő azt mondta, Opel betegség, bajt nem fog okozni, csak egy kicsit zavaró, azt is mondta, hogy a szervósaké is kopog, csak az később kezd kopogni.

Más:

Mitől lehet az, hogy az én autóm /X14NZ/ kuplungja sokkal nehezebben nyomható ki, mint a céges 1,4 es 16V Astráé? Ugyanis a múlthéten azzal voltam pesten, és nagyságrendekkel könnyebb volt benne kinyomni a kuplungot! :?

Link to comment
Megosztás:

"Más:

Mitől lehet az, hogy az én autóm /X14NZ/ kuplungja sokkal nehezebben nyomható ki, mint a céges 1,4 es 16V Astráé? Ugyanis a múlthéten azzal voltam pesten, és nagyságrendekkel könnyebb volt benne kinyomni a kuplungot! "

A bowdened nincs szétrohadva? Mármint a vége? Fújd meg WD40-el nekem sokat segített.

Link to comment
Megosztás:

"Más:  

Mitől lehet az, hogy az én autóm /X14NZ/ kuplungja sokkal nehezebben nyomható ki, mint a céges 1,4 es 16V Astráé? Ugyanis a múlthéten azzal voltam pesten, és nagyságrendekkel könnyebb volt benne kinyomni a kuplungot! "

A bowdened nincs szétrohadva? Mármint a vége? Fújd meg WD40-el nekem sokat segített.

Az is lehet, hogy valamelyikben már nem a gyári kuplungszerkezet van :?:

Link to comment
Megosztás:

Más:  

Mitől lehet az, hogy az én autóm /X14NZ/ kuplungja sokkal nehezebben nyomható ki, mint a céges 1,4 es 16V Astráé? Ugyanis a múlthéten azzal voltam pesten, és nagyságrendekkel könnyebb volt benne kinyomni a kuplungot!

Ha nem a bowden rossz, akkor biztos, hogy a kuplungszerkezet lamellái vannak elkopva illetva elgyengülve.

Nekem is ez volt a problémám, vettem bele bowdent de nem segített.

Nemsokkal később megadta magát a kuplungszerkezet, vettem egyett a bontóban ami még jobb állapotú volt. Belerakattam és sokkal könyebb lett a kuplungot nyomkodni.

Link to comment
Megosztás:

Ha nem a bowden rossz, akkor biztos, hogy a kuplungszerkezet lamellái vannak elkopva illetva elgyengülve.

Nekem is ez volt a problémám, vettem bele bowdent de nem segített.

Nemsokkal később megadta magát a kuplungszerkezet, vettem egyett a bontóban ami még jobb állapotú volt. Belerakattam és sokkal könyebb lett a kuplungot nyomkodni.

:shock: Amíg nem lesz baja addig nem nyúlok hozzá, eddig semmi ráutaló jel nincs. Egyébként nem zavar, hogy keményebb kinyomni, csak furcsa volt a másik.

Berohadva nincs, de próbáltam belejuttatni a bovden és a burkolata közé egy kis folyékony zsírt, valami OKS márkát, attól javult egy kicsit.

Link to comment
Megosztás:

Nekem is kopog, igaz az enyém nem szervós. A szerelő azt mondta, Opel betegség, bajt nem fog okozni, csak egy kicsit zavaró, azt is mondta, hogy a szervósaké is kopog, csak az később kezd kopogni.

Kössz a hozzászólást, most már egy kicsit nyugodtabb vagyok, hogy te is megerősítetted a szerelő véleményét, hogy baj nem lehet belőle.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.