Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

ha lehet pontosabban mert sehol nem láttam gyűrűt. Tüzetesen megnéztem a műanyag kar és a fém tengely találkozásáig semmi.

Nemigen lehet látni. Sokkal jobb módszer, ha fogsz egy rongyot, a szélét befűzöd a tekerő és a kárpit közé és körbeforgatod a tekerő körül . Mivel ez a gyűrű omega alakú, a rongy bele fog akadni az omega pöckébe és kipattintja a helyéről. Érdemes nem csatornafedél és fű felett csinálni, hogy megtaláld azért az omega -gyűrűt, ha elrepülne..

Link to comment
Megosztás:

ha lehet pontosabban mert sehol nem láttam gyűrűt. Tüzetesen megnéztem a műanyag kar és a fém tengely találkozásáig semmi.

2kicsi müszerészcsavarhúzóval le tudod szedni. a kárpitot kicsit nyomod kifelé, és tényleg a müanyag tekerő tövében van a gyűrű. elöször én is azthittem h az enyém már, mert nem találtam, de ottvan az, csak keresni kell :rolleyes:

a tekerö egy kicsit belesimul a kárpit síkjába, ezért kell arrébbtessékelni a kárpitot, persze óvatosan.

Link to comment
Megosztás:

Na sikerült meghekkelni a csomitartó zárat, most szépen zár, az ajtókkal együtt. Lehet hogy csak azt értem el vele, hogy aki ki akarja nyitni a kocsit, eddig csak kicsit nyomogatni kellett a gombot, most meg be kell bacni az ablakot. :rolleyes: Egy csavar megszakadt a ajtó burkolatánál, mondanom se kell, rezonáll mint állat. Ha már az állatoknál tartok.: tegnap óta azt vettem észre, ha van rajtam sapka büdös vagyok, ha nincs akkor nem. Ma kiderült belefeküdtem vmibe amikor tettük fel a Karcsinak a stabrudat. A sapka megy mosásba. Had szagolgassa az asszony, hogy mi rohad a szennyestartóba. :) Nem értem ezt a kutyát, ha kiviszem a hátsó kertbe a kutyagumit, mindíg hátrajöhet velem. Ott ül mint egy rakás szerencsétlenség az ajtóban, míg én cirkállok a lapáttal az udvaron. Már számtalanszor modtam neki, ha egy helyre tolna, már rég kint rohangállhatna. Ott van pőlő a homokozó, ott elkaparni is könnyebb. Méghogy a legjobb barát! :)

Link to comment
Megosztás:

Na sikerült meghekkelni a csomitartó zárat, most szépen zár, az ajtókkal együtt. Lehet hogy csak azt értem el vele, hogy aki ki akarja nyitni a kocsit, eddig csak kicsit nyomogatni kellett a gombot, most meg be kell bacni az ablakot. :) Egy csavar megszakadt a ajtó burkolatánál, mondanom se kell, rezonáll mint állat. Ha már az állatoknál tartok.: tegnap óta azt vettem észre, ha van rajtam sapka büdös vagyok, ha nincs akkor nem. Ma kiderült belefeküdtem vmibe amikor tettük fel a Karcsinak a stabrudat. A sapka megy mosásba. Had szagolgassa az asszony, hogy mi rohad a szennyestartóba. :D Nem értem ezt a kutyát, ha kiviszem a hátsó kertbe a kutyagumit, mindíg hátrajöhet velem. Ott ül mint egy rakás szerencsétlenség az ajtóban, míg én cirkállok a lapáttal az udvaron. Már számtalanszor modtam neki, ha egy helyre tolna, már rég kint rohangállhatna. Ott van pőlő a homokozó, ott elkaparni is könnyebb. Méghogy a legjobb barát! :)

Ez kínos. :) :D

Szerencsére én a műbőrön feküdtem. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Lenne egy olyan kérdésem,hogy.... :rolleyes: van egy 93-s 1.6i-F-s ASTRA-m és a hőfok mutatóm azt jelzi h egyszer melegszik a motor aztán meg visszahűl a kék jel felé,de persze ez menet közben...mi lehet a probléma?

Köszi a segítséget

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Lenne egy olyan kérdésem,hogy.... :rolleyes: van egy 93-s 1.6i-F-s ASTRA-m és a hőfok mutatóm azt jelzi h egyszer melegszik a motor aztán meg visszahűl a kék jel felé,de persze ez menet közben...mi lehet a probléma?

Köszi a segítséget

Ezek általában termosztátproblémára utaló jelek. Olvasgass korábban vissza, sőt, rá is lehet keresni a termosztát szóra, és akkor kiszórja a találatokat.

Amúgy úgy tudod legegyszerűbben ellenőrízni, hogy jó-e a termosztátod, hogy hideg motornál indítasz, és nézed a hűtőről jövő vastag vízcsöveket. Ha a beindulás után szinte azonnal elkezd melegedni, akkor állandóan nyitva van a termosztátod -> KUKA.

Ha csak akkor kezd el melegedni, mikor már szinte üzemmeleg a moci, akkor valsz. jól mÚkodik :)

Link to comment
Megosztás:

Lenne egy olyan kérdésem,hogy.... :rolleyes: van egy 93-s 1.6i-F-s ASTRA-m és a hőfok mutatóm azt jelzi h egyszer melegszik a motor aztán meg visszahűl a kék jel felé,de persze ez menet közben...mi lehet a probléma?

És utána ott marad vagy visszamegy?

Ha visszamegy és csak elindulás után csinálja, akkor nincs gond. Akkor nyitott a termosztát.

Link to comment
Megosztás:

Megvarrtam a váltó, meg a kézifékszoknyát, igen jó lett, ilyen a váltóé :)

A szürkéből ki is jött mindkettő, remélem színben is passzilni fog.

Köszi szépen mégegyszer a bőröket...

Csak nem varrónő vagy gyárilag? Nekem harmadszorra se lett ilyen! :) Amúgy nincs mit. Hú bakker elfelejtettem a Karcsinak a bőrt! Na majd holnap. :rolleyes: Miből van a gépházad plexiből?

Link to comment
Megosztás:

Csak nem varrónő vagy gyárilag? Nekem harmadszorra se lett ilyen! :) Amúgy nincs mit. Hú bakker elfelejtettem a Karcsinak a bőrt! Na majd holnap. :rolleyes: Miből van a gépházad plexiből?

Szétbontottam az eredetit mintának, úgy sikerült viszonylag élethűen leutánozni. Azért egy bő fél napomba beletelt, mire megvarrtam a kettőt. :)

Gépemnek csak az alja van plexiből mindkét oldalon. Nem éppen megszokott, egyedi házacska. Ja, s nem kicsi :D :)

Link to comment
Megosztás:

Szétbontottam az eredetit mintának, úgy sikerült viszonylag élethűen leutánozni. Azért egy bő fél napomba beletelt, mire megvarrtam a kettőt. :rolleyes:

Gépemnek csak az alja van plexiből mindkét oldalon. Nem éppen megszokott, egyedi házacska. Ja, s nem kicsi :) :)

Jah, van vagy 40 kiló. :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.