Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Ma reggel szólt az asszony hogy tiszta föld a kocsi orra, megnéztem, lóg a lökös a koptatónál, meg volt ott 4 csavar vagy patent az mind hiányzik. Szerintem a vakondtúrást gyalultam le hátramenetben a kocsibejárón. Ideiglenesen visszaraktam kábelkötegelővel, de megköszönném ha vki megírná, hogy mivel volt felfogatva eredetileg. :)

Link to comment
Megosztás:

Az orrában 2 csavar (anya) fogja fel, oldalt pedig 2-2 facsavarnak kinéző valami de ahhoz le kell bontani a kerékjáratban a műagyag vackot legalább a rugóig. Remélem érthető volt.. :) Jó dilizést vele! :P :(

Link to comment
Megosztás:

Az orrában 2 csavar (anya) fogja fel, oldalt pedig 2-2 facsavarnak kinéző valami de ahhoz le kell bontani a kerékjáratban a műagyag vackot legalább a rugóig. Remélem érthető volt.. :) Jó dilizést vele! :P :(

Hát nem tudom, én 4 lyukat láttam elöl, a kerékjáratig nem néztem el. Azon gondolkodtam, hogy csavarral nem rakom vissza, mert ha egyszer lehúztam lefogom máskor is, és inkább a kábelkötegelő szakadjon, mint a csavar t tépjem ki a lökösből.

Link to comment
Megosztás:

Az orrában 2 csavar (anya) fogja fel, oldalt pedig 2-2 facsavarnak kinéző valami de ahhoz le kell bontani a kerékjáratban a műagyag vackot legalább a rugóig. Remélem érthető volt.. :( Jó dilizést vele! :hiya: :P

nem kell feltétlen lebontani, alulról is megoldható..

am még az alján van 4 csapszeg cucc, olyan 3cm hosszú és műanyag :)

Link to comment
Megosztás:

Ezért parkolok mindig tolatva, eleget hallottam már én is a koptatót. :(

Én akkor szoktam le a tolatva parkolásról amikor egy Suzukis mami mindíg mögémállt fél méterre, mert nem látta a tolatólámpát és várta, hogy beforduljak, és tovább mehessen. :) :hiya:

hánemtom...nekem talán 1x ért le eddig a koptató, de tény h padkára se állok :P

Igaz, de én mindíg úgy voltam, hogy inkább az orra lógjon a fűre, mint a fara az utcára. Meg aztán azért koptató, hogy kopjon. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Igaz, de én mindíg úgy voltam, hogy inkább az orra lógjon a fűre, mint a fara az utcára. Meg aztán azért koptató, hogy kopjon. :)

Akkor szedd le teljesen és vedd úgy hogy elkopott! :( Nem olyan rég szerelte a Karcsi is a ködlámpákat, vannak képei a leszerelt lökösről is. :P

Link to comment
Megosztás:

Én akkor szoktam le a tolatva parkolásról amikor egy Suzukis mami mindíg mögémállt fél méterre, mert nem látta a tolatólámpát és várta, hogy beforduljak, és tovább mehessen. :( :lol:

index ki, rükibe be, fékre ráál, és standby. Ha a tolatólámpát nem is látja akkor magába elmondja hogy: "felháborítóhogyezabunkóopelesittállmegazútszélén" aztán kikerül :hiya: :D

Igaz, de én mindíg úgy voltam, hogy inkább az orra lógjon a fűre, mint a fara az utcára. Meg aztán azért koptató, hogy kopjon. :D

Nekem már lekopott. Illetve még fönt van, de a lököshöz már csak a két szélén van hozzágyógyulva, a középső része az csak úgy lóg valamerre :P :)

Link to comment
Megosztás:

index ki, rükibe be, fékre ráál, és standby. Ha a tolatólámpát nem is látja akkor magába elmondja hogy: "felháborítóhogyezabunkóopelesittállmegazútszélén" aztán kikerül :) :(

Úgy is volt 3X előbbregurultam 3x mőgémált aztán mellélmjött, hát miért nem kanyarodik már be, nem tudunk magától menni?! Meséltem neki a fehér lámpákról a kocsi farán, meg hogy mire jók, erre nagy gáz és elhúzótt. Nde ne OFF-oljunk, mert jönnek a modik és lesz kipics. :P

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Lenne nekem egy olyan gondom kicsi sárga és a müszerfalon világit (check engine)

Opel Astra f kombi 93-as c16nz-os motor 1.8 i katalizátor.

A következő képpen mosolyog rám a kicsi felirat, motor beinditása után kb 2-3 perc és villágit.

Volt hogy észrevettem hogy menet közbe elaludt 3-10 percre aztán megint felgyulladt.

A gond összefügésse hogy minden sebességben pontosan kb 1400-1500 között rángat a motor eléggé, 1400 alatt vagy 1500 felett már nem.

Ha tudna segiteni valaki vagy már volt ilyen gondja valakinek megköszönném a segitséget.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Lenne nekem egy olyan gondom kicsi sárga és a müszerfalon világit (check engine)

Opel Astra f kombi 93-as c16nz-os motor 1.8 i katalizátor.

A következő képpen mosolyog rám a kicsi felirat, motor beinditása után kb 2-3 perc és villágit.

Volt hogy észrevettem hogy menet közbe elaludt 3-10 percre aztán megint felgyulladt.

A gond összefügésse hogy minden sebességben pontosan kb 1400-1500 között rángat a motor eléggé, 1400 alatt vagy 1500 felett már nem.

Ha tudna segiteni valaki vagy már volt ilyen gondja valakinek megköszönném a segitséget.

Hi!

Először is meg kéne tudni, mit jelez a lámpa, ehhez itt találsz egy kis segítséget, utána okosabbak leszünk :(

Egyébként érdekes ellentmondás ez a C16NZ és az 1.8i, valamelyiket elírtad :)

Link to comment
Megosztás:

Hi!

Először is meg kéne tudni, mit jelez a lámpa, ehhez itt találsz egy kis segítséget, utána okosabbak leszünk :(

Egyébként érdekes ellentmondás ez a C16NZ és az 1.8i, valamelyiket elírtad :)

Pontosan nem értettem hogyan lehet megtudni a hibakodot milyen modon, ha leirnád az jo lenne mert nem akarom az elektronikát hazavágni.

Link to comment
Megosztás:

Pepe linkjében(az "itt" szóra klattyolva) megtalálod, igaz angolul van.... :)

Oké naggyábol leforditottam megis csináltam a kisütést és jelezte is a hibakodot de pontosan nem tudom kiolvasni mert két külömbözö modon villog .

Elösször villan szünet villan villan ezt megcsinalja kb 5 ször utána villan szünet villan villan villan ezt kb 3 szor :( probálom értelmezni amit az oldal ir de nemvágom hogy tudom pontosan kiolvasni meddig kell olvasni vagy hogy miért két féle képpen jelez.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.