Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Mit fújjak be pontosan és hol? WD40 is jó? mert az van kéznél :devlish:

Azt a gumi csövet amit bekarikáztál és szigorúan féktisztítóval. Elindítod a kocsit, felnyitod a motorháztetőt és a kérdéses csőre fújsz féktisztítót. Nah már ha a fordulat megemelkedik egy pillanatra akkor a csövön keresztül falshot szív a szekér, és az a cső akkor kuka.

Link to comment
Megosztás:

Vagy kevéske benzin is jó. Petya beelőzött :devlish:

Az alapjárati meg pont ott van a cső mellet. Torxcsavar kihajt, szépen kihúzod, féktisztítóval (csodaszer, legyen otthon) lefújod, fogkefével lesikálod óvatosan.

Ne tekergesd össze-vissza. Ahova bemegy ott is kipucol. Előfordul, hogy 2x 3x is meg kell csinálni, hogy tiszta legyen.

Nekem amikor a Map csöve be volt repedve, inkább fulladozott.

A 8.9l városban 5km-es nekifutásokkal nem igazán mondható olyan soknak.

Link to comment
Megosztás:

Azt a csövet most cserélték ki, meg egy ugyan olyan vastagságút is az injektor háta mögött amit lehúzva levegő jött az injektorból...

A féktisztító az is valami spray és így keressem a Tecskóban ? :devlish:

A motoros problemra senkinek nincs ötlete?

Link to comment
Megosztás:

Motorháztető telósításáról van szó. :devlish: A felső tényleg adva van, mert a gyári zsanér felső csavarja van felfúrva, de a sárvédőn nem mindegy hova teszed az alsó rögzítést.

Csak egy csavarhely van a sárvédőn ahova stimmel :lol:

Link to comment
Megosztás:

A MAP vagy MAF izé úgy tudom ott van az ablakmosó tartály és a kis "ufó"vákuumszelep között, az alatt a vékony műanyag takaró alatt, ahova egy cső megy.http://kepfeltoltes.hu/view/100514 :devlish:

Igazad van! Elnéztem. Akkor talán a nyomásszabályozó vákuumcsöve lehet. Mondjuk nekem a nyomásszabályozó vákuumcsöve a pillangószelep házának a végénre van kötve és úgy megy a nyomásszabályozóba. De hát ez nem is C14SE

Link to comment
Megosztás:

Ezt most kezdem érteni, csak azt nem értem, hogy megleste egy szerelő a gépet és azt mondta hogy ha lehúzta azt a bizonyos csövet, akkor nem történik semmi... kéne hogy történjen valami? :devlish: Megnéztem egy másik ua befecskendezőn is és ott sem történik semmi ha lehúztuk azt a csövet.

Link to comment
Megosztás:

Ezt most kezdem érteni, csak azt nem értem, hogy megleste egy szerelő a gépet és azt mondta hogy ha lehúzta azt a bizonyos csövet, akkor nem történik semmi... kéne hogy történjen valami? :lol: Megnéztem egy másik ua befecskendezőn is és ott sem történik semmi ha lehúztuk azt a csövet.

Most a szakik Soltvadkerten buliznak, légy egy kis türelemmel! :lol: Mondjuk, én azt a csövet le sem tudtam húzni onnan, de talán az is lehet, hogy csak nagyobb fordulatnál/nyitott pillangószelepnél van valamilyen szerepe...de nem is szeretnék találgatni, az nem való. :lol: :devlish:

szerk.: Egyébként a magasabb fogyasztást simán eredményezheti az, hogy nem (mindig) megy az egyik henger. Ha jól értem, próbáltátok/megnéztétek, hogy ad-e szikrát és nem adott. Nos, ha a rotor/gyújtáskábel/gyertya rendben vannak akkor tovább kéne haladni visszafelé a rendszerben. Gondolok itt a trafóra és az alatta elhelyezkedő gyújtásmodulra illetve azok csatlakozóira. Mondom, abban az esetben ha bizotsnak tűnik, hogy nincs szikra és azért nem megy a henger! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Probáltam értelmezni ezt a képet de valahogy nem ismerős... :devlish:

Az alatt a nagy fekete izé alatt van amit két nagy csavar szorit rá az injektorházra. Valójában ez olyasmi mint egy karburátor, csak nincs úszóka, hanem az injektor adagolja bele a benzint, de ugyanúgy a pillangószelep állása(arra is van egy jeladó oldalt) illetve annak alapján szabályozza a bejutó keveréket mint a karburátorosnál.

szerk.: na ja, zotya ügyesebb volt... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Motorháztető telósításáról van szó. :devlish: A felső tényleg adva van, mert a gyári zsanér felső csavarja van felfúrva, de a sárvédőn nem mindegy hova teszed az alsó rögzítést.

úgy kell tenni, hogy ha felnyitod a motorháztetőt akkor kicsit túlemeled a kiakasztási ponton , és ahol leér a nyitott teleszkóp, oda furod. Ezáltal biztosítod a túlemelést a rögzítés miatt és ha behal a teleszkópod még mindig ki tudod akasztani anélkül hogy szét kéne bombáznod a teleszkópokat.

u.i.: ahogy Karcsién láttam ott szerintem egy egyik sárvédő csavart fogta be ilyen célra.

Van lyuk a sárvédő azon peremén. Én csak egyszerűen azt használtam a faudi fej rögzítéséhez.

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Sziasztok!

Lehet hülye kérdés, de nem értek hozzá... az normális hogy 1500as fordulaton 4.ben "csörög" a motor? Bár megfigyeltem kisebb fokozatokban is bizonyos fordulatokon... Milyen fordulat az egészséges a motoromnak? Mert én simán 4.ben megyek 50el 1500as fordulat kb. Ja nekem alapjárat is elég dieseles...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Lehet hülye kérdés, de nem értek hozzá... az normális hogy 1500as fordulaton 4.ben "csörög" a motor? Bár megfigyeltem kisebb fokozatokban is bizonyos fordulatokon... Milyen fordulat az egészséges a motoromnak? Mert én simán 4.ben megyek 50el 1500as fordulat kb. Ja nekem alapjárat is elég dieseles...

Szerintem 1500-alatt nincs értelem kínozni.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Lehet hülye kérdés, de nem értek hozzá... az normális hogy 1500as fordulaton 4.ben "csörög" a motor? Bár megfigyeltem kisebb fokozatokban is bizonyos fordulatokon... Milyen fordulat az egészséges a motoromnak? Mert én simán 4.ben megyek 50el 1500as fordulat kb. Ja nekem alapjárat is elég dieseles...

A gyertyák alatt van egy fém lapocska, ami ( asszem a ) leömlőt takarja . Nézd meg azt, lehet az zörög. Nekem sajna már nincsenek meg a hozzávaló fülek, így az alja nincs rögzítve.

Vagy, előzőleg egy kadettem volt, annak előgyújtási problémái voltak, azért csörgött be a motor.

Link to comment
Megosztás:

A gyertyák alatt van egy fém lapocska, ami ( asszem a ) leömlőt takarja . Nézd meg azt, lehet az zörög. Nekem sajna már nincsenek meg a hozzávaló fülek, így az alja nincs rögzítve.

Vagy, előzőleg egy kadettem volt, annak előgyújtási problémái voltak, azért csörgött be a motor.

Na hétfőn viszem szerelőhöz elvileg...megkonzultálom vele, hogy mi lehet ennek az oka...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!Problémám a "napi"km számlálóval van... ha lenullázom akkor nem pörög tovább hanem 9 ről megint csupa nulla lesz.aztán később egyet ugrik és így tovább... .Gondolom mechanikai probléma lehet mert az összkilóméter az megy rendesen. (c16se motor fordulatszámmérős panel) Esetleg valami ötlet? vagy kuka és csere? köszi

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!Problémám a "napi"km számlálóval van... ha lenullázom akkor nem pörög tovább hanem 9 ről megint csupa nulla lesz.aztán később egyet ugrik és így tovább... .Gondolom mechanikai probléma lehet mert az összkilóméter az megy rendesen. (c16se motor fordulatszámmérős panel) Esetleg valami ötlet? vagy kuka és csere? köszi

Szétt kell szedni, gondolom a mechanikával van valami. Úgyis meglátod mekkor a baj, javítható-e, nem olyan bonyolult szerkezet.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.