Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Sziasztok!

Régi problémámmal fordulok hozzátok:még mindig ingadozik az alapjáratom,néha ugy emelkedik v. esik mint a lift.

A következő munkákat végezetem el rajta az utóbbi időkben:

-alapjárati motor cseréje

-folytószelep potméter cseréje

-lamdaszonda cseréje

-vákumcsövek takarítása( mármint én csak kettőt látok,ami a pillangóházból kijön)

-pillangószelepház takarítása

A probléma még mindig fenn áll.nekem ugy tünik mintha fékezéskor jönne elő.volt már,h lefulladt kb 3-szor.

Nagyon tele van már a t..öm!

Ha van vkinek építő javaslata,nagyon szivesen venném!!!

Előre is köszönöm!

Útjeladó működik? Ha benyomod egyszerre a TID két gombját kíírja a pilanatnyi sebességet 53km/h-ig?

Link to comment
Megosztás:

A probléma még mindig fenn áll.nekem ugy tünik mintha fékezéskor jönne elő.volt már,h lefulladt kb 3-szor.

Nagyon tele van már a t..öm!

Ha van vkinek építő javaslata,nagyon szivesen venném!!!

Lehet mégis a vákuumcsöveket kellene megnézni. Ami a fékszervó felé megy vagy maga a fékszervó membránja.

Ha álló helyzetben nyomogatod a féket akkor is változik az alapjárat, vagy csak menet közben fékezéskor fullad?

Amiket cseréltél azokat mind újra vagy másik használtra?

Link to comment
Megosztás:

Lehet mégis a vákuumcsöveket kellene megnézni. Ami a fékszervó felé megy vagy maga a fékszervó membránja.

Ha álló helyzetben nyomogatod a féket akkor is változik az alapjárat, vagy csak menet közben fékezéskor fullad?

Amiket cseréltél azokat mind újra vagy másik használtra?

mindet újra cseréltem.ha álló helyzetben nyomogatom a féket akkor is tapasztalható az ingadozás.de nem mindig.....amikor kedve van.

sőt,ha álóó helyzetben jár a motor,s nem csinálok semmit,gondol egyet s elkezd ingadozni,de kisebb tartományban,mint máskor.

Van amikor felpörög 2000-ig is mikor megállok egy piros lámpánál.

( nem tudom mi az a TID.nekem nincs fedélzeti computerem,csak óra meg hőmérsékletjelző)

Link to comment
Megosztás:

mindet újra cseréltem.ha álló helyzetben nyomogatom a féket akkor is tapasztalható az ingadozás.de nem mindig.....amikor kedve van.

sőt,ha álóó helyzetben jár a motor,s nem csinálok semmit,gondol egyet s elkezd ingadozni,de kisebb tartományban,mint máskor.

Van amikor felpörög 2000-ig is mikor megállok egy piros lámpánál.

( nem tudom mi az a TID.nekem nincs fedélzeti computerem,csak óra meg hőmérsékletjelző)

Ez nálam is megvan...de én már belefáradtam a hiba üldözésébe...volt hogy nem csinálja van hogy igen.

Link to comment
Megosztás:

mindet újra cseréltem.ha álló helyzetben nyomogatom a féket akkor is tapasztalható az ingadozás.de nem mindig.....amikor kedve van.

sőt,ha álóó helyzetben jár a motor,s nem csinálok semmit,gondol egyet s elkezd ingadozni,de kisebb tartományban,mint máskor.

Van amikor felpörög 2000-ig is mikor megállok egy piros lámpánál.

( nem tudom mi az a TID.nekem nincs fedélzeti computerem,csak óra meg hőmérsékletjelző)

Arról van szó, ha egyszerre nyomod a két gombot 5 másodpercig ki kell, hogy írja a pillanatnyi sebességet 53km/h-ig. A műszeregység hátulján van egy érzékelő, innen "tudja" a motorvezérlő, hogy mozgásban van a kocsi, és emelt szinten tartja a fordulatszámot. Ha ez meghibásodik, akkor is elő szokott fordulni motorféknél, fékezésnél lefulladás. Ezt elllenőrizheted a két gomb egyidejű lenyomásával.

Link to comment
Megosztás:

Arról van szó, ha egyszerre nyomod a két gombot 5 másodpercig ki kell, hogy írja a pillanatnyi sebességet 53km/h-ig. A műszeregység hátulján van egy érzékelő, innen "tudja" a motorvezérlő, hogy mozgásban van a kocsi, és emelt szinten tartja a fordulatszámot. Ha ez meghibásodik, akkor is elő szokott fordulni motorféknél, fékezésnél lefulladás. Ezt elllenőrizheted a két gomb egyidejű lenyomásával.

holnap kipróbálom!de szerintem nem ez a baja....gondolom ha nem ir ki semmit,akkor rossz.

Link to comment
Megosztás:

más tipp?

Én megtanultam együtt élni ezzel. <_< Nekem azt csinálja, főleg ilyen hidegekben már, hogy beindítás után minden normális, majd kitolatok, aztán elindulok, de már akkor észlelem, hogy felváltáskor felpörög a motor valamint érzem, hogy húz a verda pedig nincs a gázpedálon a lábam. Aztán egy kereszteződéshez érek, stop tábla, megállok, ugye előtte már kuplungolok mikor már alacsony a fordulat, ekkor felpörög valamennyi fordulatra - ez mindig változó. Amíg mozgásban van a kocsi tartja azt a fordulatot, de amint megállt a kocsi, akkor elkezd csökkenni a fordulatszám és beáll alapra, persze ha megvárom és nem indulok el azonnal tovább. Azt megfigyeltem, ha ezt csinálja és utána direkt sokáig állok, hogy normalizálódjon az alapjárat, meg még kicsit hagyom úgy járni, akkor többet nem csinálja, maximum ha majdnem megfullasztottam. Ez is X-Akta hiba, mert minden jó a motor szívó oldalán, vákuum is. Nekem ez a "más tipp?"-em. :wacko:

Link to comment
Megosztás:

Én megtanultam együtt élni ezzel. <_< Nekem azt csinálja, főleg ilyen hidegekben már, hogy beindítás után minden normális, majd kitolatok, aztán elindulok, de már akkor észlelem, hogy felváltáskor felpörög a motor valamint érzem, hogy húz a verda pedig nincs a gázpedálon a lábam. Aztán egy kereszteződéshez érek, stop tábla, megállok, ugye előtte már kuplungolok mikor már alacsony a fordulat, ekkor felpörög valamennyi fordulatra - ez mindig változó. Amíg mozgásban van a kocsi tartja azt a fordulatot, de amint megállt a kocsi, akkor elkezd csökkenni a fordulatszám és beáll alapra, persze ha megvárom és nem indulok el azonnal tovább. Azt megfigyeltem, ha ezt csinálja és utána direkt sokáig állok, hogy normalizálódjon az alapjárat, meg még kicsit hagyom úgy járni, akkor többet nem csinálja, maximum ha majdnem megfullasztottam. Ez is X-Akta hiba, mert minden jó a motor szívó oldalán, vákuum is. Nekem ez a "más tipp?"-em. :o

Köszi hogy megfogalmaztad :) Így nekem nem kellett leírni, mert ugyanezeket nekem is produkálja ha épp olyan a kedve, de ahogy Te is írtad, megtanultam együtt élni ezzel :o

X-Akta hiba ez tetszik :wacko: :( ;) ;)

Link to comment
Megosztás:

... Ez is X-Akta hiba....

Neeem... az X-akta hiba az, amikor pl.: Novy jobb első ajtajában zörgött valami, amire fél évig vadászott, szétszedte, meghallgatta, megnézte, telenyomta valami szigetelős cuccal, bolhákat cserélt, és nem találta meg az okát soha, akkor amikor magától elhallgatott, hogy a p.csába került át az én ajtómba ugyan az a zörgés :wacko: :( ;) 300 km-t repült, aztán beleköltözött az enyémbe. Azóta se tudom kiírtani belőle <_< Valakinek nem küldhetném tovább? ;)

Link to comment
Megosztás:

Vegyé' dízelt. Se alapjárati moci, se sebességjeladó ;) :wacko:

Ne kend szét mostmár! ;)

Tippelni kell ugye ?

UTE-FTC : 1-1

Ne OFFoljatok! <_< :( Amúgy úgy gondolom nem várható el, egy 14-18 éves géptől hogy tökéletes legyen. Ekkora hibával azért együtt lehet élni szerintem. Nekem már fel sem tűnik.

Link to comment
Megosztás:

Hali! Az öregemnek van egy F astra classic, ami most lépte át a 60e km-t. Ilyenkor van nagyszervíz, és érdekelne hogy mit kell cserélni, megnézni az autón. Ha lenne esetleg egy km szerinti szervíztáblázat annak nagyon örülnék, de ha csak az aktuálisat leírja valaki az is nagyon jó. <_<

Köszi: Pett

Link to comment
Megosztás:

Hali! Az öregemnek van egy F astra classic, ami most lépte át a 60e km-t. Ilyenkor van nagyszervíz, és érdekelne hogy mit kell cserélni, megnézni az autón. Ha lenne esetleg egy km szerinti szervíztáblázat annak nagyon örülnék, de ha csak az aktuálisat leírja valaki az is nagyon jó. <_<

Köszi: Pett

Vezérműszíj csere, feszítő csere, vízpumpa csere. Ha a termosztát nem áll a helyzet magaslatán akkor csere. Gyertyacsere, ha van már bennük legalább 30ezer km, esetleg generátorszíj csere, ha szervós akkor ugye az is hozzátartozik, aztán megnézetni a fékfolyadékot, esetleg rálesni a fékbetéttekre fékpofákra. szerintem kb ennyit érdemes meglesni.

Link to comment
Megosztás:

Vezérműszíj csere, feszítő csere, vízpumpa csere. Ha a termosztát nem áll a helyzet magaslatán akkor csere. Gyertyacsere, ha van már bennük legalább 30ezer km, esetleg generátorszíj csere, ha szervós akkor ugye az is hozzátartozik, aztán megnézetni a fékfolyadékot, esetleg rálesni a fékbetéttekre fékpofákra. szerintem kb ennyit érdemes meglesni.

Ha benzines, akkor én kicserélném inkább a termosztátot is, nehogy 10e km után dögöljön be és újra bontani kelljen a vezérlést érte. <_<

Link to comment
Megosztás:

Vezérműszíj csere, feszítő csere, vízpumpa csere. Ha a termosztát nem áll a helyzet magaslatán akkor csere. Gyertyacsere, ha van már bennük legalább 30ezer km, esetleg generátorszíj csere, ha szervós akkor ugye az is hozzátartozik, aztán megnézetni a fékfolyadékot, esetleg rálesni a fékbetéttekre fékpofákra. szerintem kb ennyit érdemes meglesni.

Köszi a gyors választ

Link to comment
Megosztás:

Hali! Az öregemnek van egy F astra classic, ami most lépte át a 60e km-t. Ilyenkor van nagyszervíz, és érdekelne hogy mit kell cserélni, megnézni az autón. Ha lenne esetleg egy km szerinti szervíztáblázat annak nagyon örülnék, de ha csak az aktuálisat leírja valaki az is nagyon jó. <_<

Köszi: Pett

Vezérműszíj csere, feszítő csere, vízpumpa csere. Ha a termosztát nem áll a helyzet magaslatán akkor csere. Gyertyacsere, ha van már bennük legalább 30ezer km, esetleg generátorszíj csere, ha szervós akkor ugye az is hozzátartozik, aztán megnézetni a fékfolyadékot, esetleg rálesni a fékbetéttekre fékpofákra. szerintem kb ennyit érdemes meglesni.

Ezen kívül szerintem még:

Motorolaj, olajszűrő, levegőszűrő, benzinszűrő, pollenszűrő. (Az olajnál, olajszűrőnél, levegőszűrőnél akár 10, akár 15 ezres periódust tart, a benzinszűrőnél, pollenszűrőnél 30 ezres, ezért 60-nál mindet kell.)

Ja és fékfolyadékot nem nézetni kell, hanem lecserélni.

Nem minden benzinesnek van a vezérlés alatt a termosz, pl nekem sem.

Bár még mindig nem derült ki milyen motorú autóról van szó.

Ha tényleg classic, ahogyan írta, akkor esélyes, hogy x14nz.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.