Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Hát nem tudom de nekem nem fér bele a fejembe, hogy kétszer annyi űanyagot fecskendez be mint amennyit kéne, és mégsem fogyaszt kétszer annyit? :lol:

Nekem,1.4i-SE-m van,és nyáron úgy 5,5-6.5L--télen,6.5-8-ig kajol,persze szigorúan tatás stílusban hehe..de volt már 10L-is,Óvár-Szeged autópálya..de akkor volt hátul egy futó+rajta egy fűnyíró traki,és kilóhússzal végig..(már ahol lehetett) :D

Link to comment
Megosztás:

Üdv.

Remélem tudtok segíteni, a kérdésem a következő, hogy valaki meg tudná e mondani, hogy egy X16XEL '95-ös f astrának a főtengely végén lévő hosszbordás szíjtárcsánában milyen és mekkora csavar van ami oda fogja. Méreteket ha tudtok írni azt megköszönném. Mellékelek egy képet miről is érdeklődök.

Köszönöm.

Na nekem ez a csavar nem akar kijönni! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Szabályzat. Ha egy tapasztalt fórumozó megkér valamire, és elmagyarázza hogy kell, akkor lehet oka van.

Bocs hogy nem szedtem ki, 2010 es EPC be közbe megtaláltam a méretét...

HGF.CSAVAR, M12 X 62, ÉKSZÍJTÁRCSA A FORGATTYÚS TENGELYHEZ

Patacsinál van

Gyári cikkszám: 2005620

Cikk neve: CSAVAR FTG.ÉKSZíJTÁRCSA M12*62*1,75

Link to comment
Megosztás:

Bocs hogy nem szedtem ki, 2010 es EPC be közbe megtaláltam a méretét...

HGF.CSAVAR, M12 X 62, ÉKSZÍJTÁRCSA A FORGATTYÚS TENGELYHEZ

Patacsinál van

Gyári cikkszám: 2005620

Cikk neve: CSAVAR FTG.ÉKSZíJTÁRCSA M12*62*1,75

A tiédből nem kell kivenni, csak az idézetből :D Ha valaki idéz egy hozzászólást, amiben kép van, akkor kell kivenni :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

98-as Astra F 1.4 GL X14XE problémára keresem a megoldást.

A hibajelenség az, hogy hidegindításnál amíg még magasabb fordulatszámon jár a motor véletlenszerű kattogó hangot hallok.

Pár perc múlva amikor visszaesik a fordulatszám, megszűnik illetve később sem jelentkezik, sem gázadásra sem leállításkor.

A hang a motortérből jön bal oldalról valahonnan előröl.

Üdv

D.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

98-as Astra F 1.4 GL X14XE problémára keresem a megoldást.

A hibajelenség az, hogy hidegindításnál amíg még magasabb fordulatszámon jár a motor véletlenszerű kattogó hangot hallok.

Pár perc múlva amikor visszaesik a fordulatszám, megszűnik illetve később sem jelentkezik, sem gázadásra sem leállításkor.

A hang a motortérből jön bal oldalról valahonnan előröl.

Üdv

D.

Nem lehet, hogy a secunder levegő befúvó? Az addig működik hidegen amig magasabb a fordulat. Hallasz ilyenkor valami porszívó szerű hangot is?

Link to comment
Megosztás:

Nem lehet, hogy a secunder levegő befúvó? Az addig működik hidegen amig magasabb a fordulat. Hallasz ilyenkor valami porszívó szerű hangot is?

Elképzelhető! Porszívó hang még nem tűnt fel.

Amúgy megnézte egy barátom is, azt mondta hogy van benne egy olyan valami mint egy "hajszárító" annak lehet a hangja!

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok!

Egy 97-es Astra F 1.6 X16XEL van!És az lenne a kérdésem,hogy ezt a porszívót nem lehet kiiktatni?Van rajta csati és azt lehúzni?Számítana valamit ha kiiktatom?motorjelet vajon kigyújtaná?

Előre is köszönöm!

Üdv:zozo

Semmi jelentősége. Sokan kiiktatták már. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Van rajta csati?Föntről a motortérből hozzáférek,hogy lehuzzam?Akkor hogy ha lehuzom a csatit akkor nem fog ugy pörögni ugye?És a motorjelet nem gyújtja ki?

Köszi a választ! zozo

A szekunder levegő befúvatás a katalizátor védelmében van, hidegjáratásnál. A vezérlőegység ismer rá hibakódot.

Szerk: Ki lehet-e iktatni? Persze, nincs lehetetlen. De minek?

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok!

Egy 97-es Astra F 1.6 X16XEL van!És az lenne a kérdésem,hogy ezt a porszívót nem lehet kiiktatni?Van rajta csati és azt lehúzni?Számítana valamit ha kiiktatom?motorjelet vajon kigyújtaná?

Előre is köszönöm!

Üdv:zozo

Persze. Jó eséllyel csökkentenéd ezzel a katalizátorod élettartamát. Szerintem a magas fordulat maradna hiába iktatod ki a porszívót.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

5 ajtós 97-es astra F! Az lenne a kérdésem,hogy az elektromos antennának teljesen el kell tünni a kaszniban?Mert nekem egy kicsit kit marad!És van amikor nem is jön fel teljesen!

Ezzel lehet otthon valamit mokolni?

Előre is köszönöm!

zozo

Az nem túl jó, ha nem jön ki teljesen, ott valami rendellenesség lesz. Ha jól tudom Alex cartarsnak is van még villanyantennája, talán ő tud segíteni. (én a nem-elektromosat ha olyan helyen parkolok, mint pl. nagy bevásárlóközpontok, akkor totál le szoktam nyomni, mert van pár ember, akit az szórakoztat, ha letördelheti őket)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

5 ajtós 97-es astra F! Az lenne a kérdésem,hogy az elektromos antennának teljesen el kell tünni a kaszniban?Mert nekem egy kicsit kit marad!És van amikor nem is jön fel teljesen!

Ezzel lehet otthon valamit mokolni?

Előre is köszönöm!

zozo

Nekem elektromos. És mindig be megy teljesen. és ki is jön teljesen. És igen teljesen el kell tűnnie. Próbál dmeg szilikonnal befújni a antenna tagokat kint lévő állapotban, majd egy párszor nyomasd ki be hátha megindul. Mást nem igen tudsz kezdeni, A mechanikát ha szétszeded az már nem lesz az igazi.

Néha szokott nekem olyat ha hideg van és menet közbe ledermed az antenna akkor szorulva megy le, és ilyenkor néha nem megy le teljesen. De ilyenkor látszik is ahogy csukódik be az antenna, hogy szedi le a harmatot az antennáról. De ez csak nagyon hidegekbe van. és 2. ki be kapcsolásra teljesen visszahúzódik.

Én neked a szilikonos módszert ajánlom. Próba cseresznye. Vagy WD 40-el próbáld meg. El nem rontja egyik sem.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok !

Van egy érthetetlen problémám az autómmal. Astra f '96 1.4 60LE.

A váltó felőli henger hol megy, hol nem. Cseréltem gyertyákat, gyertyakábeleket (szerelő javaslatára) amikor cseszegettük az elosztót vagy a kábeleket, akkor járt szépen. Na azóta lettek cserélve a dolgok újra. Ment is egy hónapig, viszont erőtlen volt az autó. Hidegen nehezebben indul egy kicsit azóta. Amikor nem megy a henger (szikra van) akkor a kipufogó pupog.

Ha leveszem azt a vákuumcsövet, ami a fékrásegítő csövéről jön le és felmegy a pollenszűrő felé, akkor felmegy az alapjárat egy pillanatra és megszűnik a pupogás. Tehát megy mind a négy henger. Ezt ellenőriztem is pipalevétellel. Ha visszadugom a vákuumcsövet, akkor megint pupog és nem megy a kuplung felőli henger. Ezt még szerelő nem tudta megfejteni. Talán van itt valaki, aki épkézláb ötlettel elő tud állni.

Előre is köszönöm, ha valaki foglalkozik a problémámmal :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok !

Van egy érthetetlen problémám az autómmal. Astra f '96 1.4 60LE.

A váltó felőli henger hol megy, hol nem. Cseréltem gyertyákat, gyertyakábeleket (szerelő javaslatára) amikor cseszegettük az elosztót vagy a kábeleket, akkor járt szépen. Na azóta lettek cserélve a dolgok újra. Ment is egy hónapig, viszont erőtlen volt az autó. Hidegen nehezebben indul egy kicsit azóta. Amikor nem megy a henger (szikra van) akkor a kipufogó pupog.

Ha leveszem azt a vákuumcsövet, ami a fékrásegítő csövéről jön le és felmegy a pollenszűrő felé, akkor felmegy az alapjárat egy pillanatra és megszűnik a pupogás. Tehát megy mind a négy henger. Ezt ellenőriztem is pipalevétellel. Ha visszadugom a vákuumcsövet, akkor megint pupog és nem megy a kuplung felőli henger. Ezt még szerelő nem tudta megfejteni. Talán van itt valaki, aki épkézláb ötlettel elő tud állni.

Előre is köszönöm, ha valaki foglalkozik a problémámmal :D

Igazából a fékrásegítőhöz a vákumat pont az a henger "termeli" de azt, hogy ha lehúzod a csövet és ezáltal fals levegőt adsz a motornak mért javul meg ezt én sem értem. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.