Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Pl. C14SE-nél így van pedig. Lambdából milyen került bele?

Szerintem nem egy jeladóról beszélünk én azt mondom,hogy van a pillangószelepház és utánna a leömlő na annak az oldalán van egy levegőhőmérséklet jeladó ott nincs víz tegnap tekertem ki.lambdából bontott c14se hez való van benne de szerintem nem ez lesz a gond hnem injektor,hogy azon bellül mi azt még nem tudom :S

Link to comment
Megosztás:

Szerintem nem egy jeladóról beszélünk én azt mondom,hogy van a pillangószelepház és utánna a leömlő na annak az oldalán van egy levegőhőmérséklet jeladó ott nincs víz tegnap tekertem ki.lambdából bontott c14se hez való van benne de szerintem nem ez lesz a gond hnem injektor,hogy azon bellül mi azt még nem tudom :S

Én nem mondtam, hogy a jeladó helyén víz fog folyni, csak azt, hogy C14SE-nél megy egy vízcső a szívósorra, valszeg fűtés célzattal.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Jártam a reggel úgy, hogy tankolás után, nem tudtam az autót beinditani, az őninditó nem forgott, relék kattogtak, volt olyan is, hogy ráadva a gyújtást nem volt semmi áram. Majd segitettek betolni, pöccröff. Napközbe 10x inditóztam jó volt, megint elő jött ez a hiba, inditózás alatt megse mozdult az őninditó, kattogott, meg a relé is, mint ha régi csöngövel csengetnék, hol elment az áram hol nem. Ekkor is tolásra löktük be. 2 hete már csinált olyat, hogy őninditó fogaskereke egy helybe forgott, nem nyomta ki, és nem forgatta a motort. Mire gondoljak, mi lenne a hiba? Valaki járt már így?

Előre is köszönöm a választ ;)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Jártam a reggel úgy, hogy tankolás után, nem tudtam az autót beinditani, az őninditó nem forgott, relék kattogtak, volt olyan is, hogy ráadva a gyújtást nem volt semmi áram. Majd segitettek betolni, pöccröff. Napközbe 10x inditóztam jó volt, megint elő jött ez a hiba, inditózás alatt megse mozdult az őninditó, kattogott, meg a relé is, mint ha régi csöngövel csengetnék, hol elment az áram hol nem. Ekkor is tolásra löktük be. 2 hete már csinált olyat, hogy őninditó fogaskereke egy helybe forgott, nem nyomta ki, és nem forgatta a motort. Mire gondoljak, mi lenne a hiba? Valaki járt már így?

Előre is köszönöm a választ ;)

Önindító hibára. :devlish:

Ha nem értesz az önindító javításhoz, akkor legjobb ha szakemberre bízod!

Link to comment
Megosztás:

Önindító hibára. :devlish:

Ha nem értesz az önindító javításhoz, akkor legjobb ha szakemberre bízod!

De értek az őninditóhoz, csak nem értem hogy miért csörög, kattog a relék, meg hogy csinál olyan mint ha nem lenne rajta az akkumlátor nem lenne rajta, elmegy az áram pár pillanatra. Ha megkopogtatom akkor indulhat? Mert a őninditót csak hétvégén tudom levenni, de addig kellene a kocsi

Link to comment
Megosztás:

De értek az őninditóhoz, csak nem értem hogy miért csörög, kattog a relék, meg hogy csinál olyan mint ha nem lenne rajta az akkumlátor nem lenne rajta, elmegy az áram pár pillanatra. Ha megkopogtatom akkor indulhat? Mert a őninditót csak hétvégén tudom levenni, de addig kellene a kocsi

A kopogtatás olyan mint a ráolvasás. Ha a bendix behúzó tekercs nem húz be jól, nem lesz megfelelő kontaktus a főáramkörben. Lehet a réz érintkezők elégése az ok, vagy a szénkefék kopottsága, ami esetleg a forgórész csapágyazásának kopásával tetézve még bizonytalanabb érintkezést ad.

Egyszóval: csak a szétszerelés mutatja meg a hiba okát (okait). Addig térdre imára!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy probléma adódott leírom hátha valakinek is volt már hasonló, Az autó egyszer csak megállt minta nem lenne benne gázolaj, tettünk bele azért 20litert, a kuton, húztuk és húzásra indult, pár percig mondjuk nem volt alapjárat és erőtlen volt aztán jó, hazaérek leállítom az autót kivszem a kulcsot, és a kocsi jár tovább, minden műszer le alaphelyzetbe csak a motor jár, 2-3 x próbáltam hogy hátha de csak nem akarja magát lelőni. Olyat hallottam hogy talán mágnesszelep, vagy az immo szarakodik. Valaki valami érdemlegeset tud rá mondani? 1.7 Td 96' 50Kw, Opel motoros még.

Köszönöm

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy probléma adódott leírom hátha valakinek is volt már hasonló, Az autó egyszer csak megállt minta nem lenne benne gázolaj, tettünk bele azért 20litert, a kuton, húztuk és húzásra indult, pár percig mondjuk nem volt alapjárat és erőtlen volt aztán jó, hazaérek leállítom az autót kivszem a kulcsot, és a kocsi jár tovább, minden műszer le alaphelyzetbe csak a motor jár, 2-3 x próbáltam hogy hátha de csak nem akarja magát lelőni. Olyat hallottam hogy talán mágnesszelep, vagy az immo szarakodik. Valaki valami érdemlegeset tud rá mondani? 1.7 Td 96' 50Kw, Opel motoros még.

Köszönöm

Mágnesszelep.

Esetleg vedd ki és adj neki áramot , próbáldmeg hogy mülödik -e normálisan vagy még fagyos.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok, új vagyok még a forumon, de már lenne egy problémám. Van nekem egy 93-as astrám 2.0 8v 115ló és azt történt hogy van felénk egy kisebb bukkanó amin átmenve amikor a kocsi huppant, leállt a motor. Nah azóta nem indul, megnéztem, hogy a BC mit ir ki és a 19es hibakódot irja ami ha jól láttam indukciós impulzus jeladó. Kérdésem annyi lenne hogy mit nézzek meg a kocsin hol lehet a bibi ilyenkor?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok, új vagyok még a forumon, de már lenne egy problémám. Van nekem egy 93-as astrám 2.0 8v 115ló és azt történt hogy van felénk egy kisebb bukkanó amin átmenve amikor a kocsi huppant, leállt a motor. Nah azóta nem indul, megnéztem, hogy a BC mit ir ki és a 19es hibakódot irja ami ha jól láttam indukciós impulzus jeladó. Kérdésem annyi lenne hogy mit nézzek meg a kocsin hol lehet a bibi ilyenkor?

A BC nem tudja megmondani, mi baja a motornak, csak a saját problémáit tudja kijelezni. A motorét máshogy kell kideríteni, egy kis leírás: http://www.topbuzz.co.uk/info/fault_codes/fault_codes.pdf ;)

Link to comment
Megosztás:

A BC nem tudja megmondani, mi baja a motornak, csak a saját problémáit tudja kijelezni. A motorét máshogy kell kideríteni, egy kis leírás: http://www.topbuzz.c...fault_codes.pdf ;)

Akkor rosszul fejeztem ki magam a tudatlanságom miatt, rövidre zártam az a és b pontot aztán a sárga kis motor villanásait figyeltem. 3x 12 aztán 3x 19 a táblázatban kikeresve néztem hogy egy az indukciós impulzus jeladó a fordulatszámmérőhöz meg ez alapján gyujt vagy valami ilyesmi...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Lenne egy kérdésem, adott egy 1.4-es X14NZ típusú opel astra f és ha minden igaz megadta magát a lambda mert megnőtt a fogyasztása 9 litert eszik. Az lenne a kérdésem nem tudja-e valaki hogy mennyibe kerül egy belevaló nem univerzális szonda. Vagy nem lenne-e valakinek egy eladó?

Előre is köszi a válaszokat.

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Ezt az Astrát a lányomék tegnap vették és a volt tulaj mondta nekik,hogy a lambda rossz. Nekem is volt F-em a hibakódot,hogy lehet kiolvasni a 97-es gyártásún mert ahogy nekem volt a 92-en azon a diagnosztikai csatiban az A - B pontokat kellett összekötni de ezen a B pontban nincs érintkező.

Köszi a választ ha valaki tudja.

Link to comment
Megosztás:

Na a lambdán aztán felesleges ellenállást mérni... ;)

A hőgombán tényleg érdemes... :)

lehet :) www.youtube.com/watch?v=vdn4Dk5PSwc&feature=related

Szerintem felesleges kidani 6-36 e ft-ot ha egyszer tesztelni is lehet : egy sima voltmérőt rá kell kötni és ahogy bemelegszik a kipufogó kiad 1v-ot

De csak utána kell olvasni a neten .

Ha változó értéket mutat melegen a fordszám fügvényében akor üzemel :)

A fogyinövekedést a MAP , a kétvezetékes hőgomba és a folytószelep állás jeladó hibája okozza elsősorban ,ami akár vezetékszakadás vagy tömitetlen vákum miatt lép fel .

Régóta opelozok és a hőgomba elég gyenge láncszemnek minősül :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.