Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Sziasztok problémám adódott, 98 F Astra Caravan. Az első ablaktörlőm végállásai felcserélődtek. Az ablaktörlő tuti jól működik csak éppen nem lent áll meg hanem fent. És ez piszkosul zavaró. Ezt csak úgy magától tette meg, semmi előzmény nem volt.

Ha valaki tud valami okosat akkor ossza meg velem.

Előre is köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok problémám adódott, 98 F Astra Caravan. Az első ablaktörlőm végállásai felcserélődtek. Az ablaktörlő tuti jól működik csak éppen nem lent áll meg hanem fent. És ez piszkosul zavaró. Ezt csak úgy magától tette meg, semmi előzmény nem volt.

Ha valaki tud valami okosat akkor ossza meg velem.

Előre is köszönöm.

Ha szabályosan mindíg ugyanott áll meg akkor csak a mechanikánál mozdult el a szerkezet a csavart fel kell lazítani és addíg kell játszani vele amig vissza nem áll a rend.

960445-20130320-UuBDxR.jpg

A bekarikázott csavarról van szó. Ha viszont össze-vissza, mindíg máshol áll meg az ablaktörlő akkor az ablaktörlő motornál a programtárcsa romlott el, ami szerintem nem javítható és az egész motort cserélni kell.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!Nos a"nemindulási problémám"még mindig fennáll. :blush: Ma volt soron az ECU,kaptam egyet a bontóból hogy próbáljam ki...Nem az a száma mint az enyémnek,de azt mondták a bontósok hogy ez nem alapfeltétel,hogy eggyezzenek a számok!Az a lényeg hogy ugyanolyan motorral szereltből legyen és immo nélküli!Elvileg egy 93-as 1,4.es C14NZ-s sedanból való..Na hazahoztam,már örültem mint majom a farkának,hogy jó lesz a verda...de nem..rádugtam,akksi bele..aztán már folyamatosan el is kezdett villogni a motorkontroll lámpa....és persze nem indult el..Van valami előmunkálat amit meg kell csinálni az ECU cseréje előtt,vagy csak egyszerűen nem belevaló ECU-t adtak a bontóba?? :goofy:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!Nos a"nemindulási problémám"még mindig fennáll. :blush: Ma volt soron az ECU,kaptam egyet a bontóból hogy próbáljam ki...Nem az a száma mint az enyémnek,de azt mondták a bontósok hogy ez nem alapfeltétel,hogy eggyezzenek a számok!Az a lényeg hogy ugyanolyan motorral szereltből legyen és immo nélküli!Elvileg egy 93-as 1,4.es C14NZ-s sedanból való..Na hazahoztam,már örültem mint majom a farkának,hogy jó lesz a verda...de nem..rádugtam,akksi bele..aztán már folyamatosan el is kezdett villogni a motorkontroll lámpa....és persze nem indult el..Van valami előmunkálat amit meg kell csinálni az ECU cseréje előtt,vagy csak egyszerűen nem belevaló ECU-t adtak a bontóba?? :goofy:

Az immo nélküliség alapfeltételt szerintem nem sikerült teljesíteni. A checkengi.e villogása immo hibát jelez. :rolleyes:
Link to comment
Megosztás:

Ott a pont.

:o A fenébe...akkor szerintem a bontósok is csak hasraütésszerűen adtak egyet.... :goofy: Mivel nem hibakódot villogtat,hanem csak folyamatosan villog a check engine!!Pedig direkt KIHANGSÚLYOZTAM nekik hogy NEM IMMOS KELL!!!Azért ha esetleg valakinek van elfekvőbe,megadom a számát az én ECU-mnak..16149919 YW AZHM

Amit ma belepróbáltam annak pedig:16234829 NQ BTPP. Ezt csak érdekességképpen adom meg,hátha valakinek ismerős a szám,és méginkább megerősít hogy sajnos immost próbáltam bele :omg:

Hát mindegy,van nekik jónéhány,addig hordom el tőlük,míg valamelyik csak jó lesz,ha nincs más megoldás...

Link to comment
Megosztás:

:o A fenébe...akkor szerintem a bontósok is csak hasraütésszerűen adtak egyet.... :goofy: Mivel nem hibakódot villogtat,hanem csak folyamatosan villog a check engine!!Pedig direkt KIHANGSÚLYOZTAM nekik hogy NEM IMMOS KELL!!!Azért ha esetleg valakinek van elfekvőbe,megadom a számát az én ECU-mnak..16149919 YW AZHM

Amit ma belepróbáltam annak pedig:16234829 NQ BTPP. Ezt csak érdekességképpen adom meg,hátha valakinek ismerős a szám,és méginkább megerősít hogy sajnos immost próbáltam bele :omg:

Hát mindegy,van nekik jónéhány,addig hordom el tőlük,míg valamelyik csak jó lesz,ha nincs más megoldás...

Nem tudom, hogy esetleg az azonosítószámban valahol van e jelzés arra, hogy immo vagy nélküli...

Ha kocsiból veszi ki, akkor nézd meg a hozzá való kulcsot. Ha szögletes, akkor nem immos, ha kerek a vége, akkor immos. Ez az általános ismertetőjele. Vagy le kell venni az alsó kormányburkolatot és ha látsz egy karikát a gyújtáskapcsoló körül, akkor immos.

Fojtószelepházat nem hoztál el?

Link to comment
Megosztás:

Nem tudom, hogy esetleg az azonosítószámban valahol van e jelzés arra, hogy immo vagy nélküli...

Ha kocsiból veszi ki, akkor nézd meg a hozzá való kulcsot. Ha szögletes, akkor nem immos, ha kerek a vége, akkor immos. Ez az általános ismertetőjele. Vagy le kell venni az alsó kormányburkolatot és ha látsz egy karikát a gyújtáskapcsoló körül, akkor immos.

Fojtószelepházat nem hoztál el?

Nem-nem,még injektort nem hoztam el,most az ECU-n megyek végig,aztán ha egyikre sem reagál,akkor jön az injektor......Nagyon kíváncsi vagyok már énis hogy ugyan mi okozza a problemát!!! :blink:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Úgy tünik megoldódott a ventillátor probléma. Utolsó dolog amit csináltam az volt,hogy kiszedtem a termosztátot,vízpumpát slagot felnyomtam neki :D és kapott 6bar nyomással vizet. elsőnek jött egy kis koszos víz utánna szép tiszta volt már mindenhol. Összetettem elkezdtem járatni és mostmár a mutató sem azt csinálta mint eddig,hogy kb 5perc után 100 fokott jelzett hanem kb 10-15perc járatás után elért a mutató a pirosnak a feléig majd bekapcsolt a ventillátor vissza hűtötte majd a 100 fok és a piros között kb kikapcsolt. Nem tudom,hogy végülis most a blokk mosás segítette e rajta vagy mi a csoda ,de lényeg,hogy úgy tünik mostmár jó lesz. Köszönöm a hasznos információkat és a segítőkészséget.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Úgy tünik megoldódott a ventillátor probléma. Utolsó dolog amit csináltam az volt,hogy kiszedtem a termosztátot,vízpumpát slagot felnyomtam neki :D és kapott 6bar nyomással vizet. elsőnek jött egy kis koszos víz utánna szép tiszta volt már mindenhol. Összetettem elkezdtem járatni és mostmár a mutató sem azt csinálta mint eddig,hogy kb 5perc után 100 fokott jelzett hanem kb 10-15perc járatás után elért a mutató a pirosnak a feléig majd bekapcsolt a ventillátor vissza hűtötte majd a 100 fok és a piros között kb kikapcsolt. Nem tudom,hogy végülis most a blokk mosás segítette e rajta vagy mi a csoda ,de lényeg,hogy úgy tünik mostmár jó lesz. Köszönöm a hasznos információkat és a segítőkészséget.

Királyság! :icon13:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!Nahát...Ma megvolt a BELEVALÓ ECU cseréje is,működő autóból volt kiszedve,mosmár nem villog a check engine lámpa mint tegnap...de NEM is indul az autó!!Még hétvégén lesz egy közp.injektor csere,aztán igazából már nem tudok semmit kicserélni,ami a beinduláshoz kellene,csak a komplett autót!! :evilgrin:

Bár én az injektorcserében már egyáltalán nem bízok!!Mert őszintén srácok,egy ilyen primitív közp.injektorba mi a fene tudna tudna tönkremenni,ami totál nemindulást okoz???Van egy alapjárati motor,pillangószelep,1db befecskendező szelep azt hello!!Ja meg egy pill.szelep jeladó!!Amiről járó motornál lehúztam a csatit régen,mikor még működött az autó,aztán ugyanúgy járt a moci...Komolyan nem hiszem hogy ez a baromi egyszerű injektor ilyen komoly galibát tudna okozni...Ráadásul úgy hogy porlassza is be a benzint...Mindegy már csak kíváncsiságból is kicserélem...Esetleg még ötletek?? :hiya:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!Nahát...Ma megvolt a BELEVALÓ ECU cseréje is,működő autóból volt kiszedve,mosmár nem villog a check engine lámpa mint tegnap...de NEM is indul az autó!!Még hétvégén lesz egy közp.injektor csere,aztán igazából már nem tudok semmit kicserélni,ami a beinduláshoz kellene,csak a komplett autót!! :evilgrin:

Bár én az injektorcserében már egyáltalán nem bízok!!Mert őszintén srácok,egy ilyen primitív közp.injektorba mi a fene tudna tudna tönkremenni,ami totál nemindulást okoz???Van egy alapjárati motor,pillangószelep,1db befecskendező szelep azt hello!!Ja meg egy pill.szelep jeladó!!Amiről járó motornál lehúztam a csatit régen,mikor még működött az autó,aztán ugyanúgy járt a moci...Komolyan nem hiszem hogy ez a baromi egyszerű injektor ilyen komoly galibát tudna okozni...Ráadásul úgy hogy porlassza is be a benzint...Mindegy már csak kíváncsiságból is kicserélem...

Hát ha porlassza be a benyát akkor nem hiszem hogy rossz lenne, egy sima mágnesszelep ami kinyit ha kapja a parancsot.

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

Sajnos valamièrt beázik a napfènytetőm a kocsiba :/ mit tehetek,h ne ázzon be? elöl a kèt efolyo ősszel ki lett takarítva de most,h lent állt a kocsi az essőben az ülèsem tiszta tòcsa lett :/

Hát ha ősszel lett takarítva akár az is lehet hogy azóta megint eldugult.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.