Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Megoldódott a probléma. A gyári Ac-t visszatettem, és ezzel tökéletes. Persze egy nagyon minimális torpanás maradt. De az azért van mert alig köszörül már szegény AC :\ Walbro GSS340 AC volt benn, és mindig felpörgött(valahogy levegőt szívott) és nem volt anyag, azért fulladt be.

Link to comment
Megosztás:

Remélem itt többen tudnak segíteni, mint a Vectra A -ba, ezért ide is leírnám a hibát amire nem bírok rájönni, és neten sem találok magyarázatot. X20XEV motor. Azt produkálja, hogy elindulás után 1-2 perccel elkezd rángatni egyre jobban, és gázadásra nem pörög fel, csak puffog, és fullad. A végén a motor is leáll. Gyújtás le-vissza, újraindítom, és mint ha semmi nem történt volna, megy tovább teljesen jól, de csak pár percig. Ezek után pörgetni sem nagyon lehet, mert 3ezertől teljesen halott. Ezek a jelek utalhatnak a "gyújtáskocka" hibájára? Cseréltem már ac-t, üzemanyag szűrőt, üzemanyag csöveket, komplett benzinhidat nyomásszabályzóval, gyertyákat, gyújtókábelokat. Gyújtáskocka csatlakozója teljesen tiszta(nincsen oxidálódás, vagy ilyesmi). Ha jól működik az autó, őzbarnák a gyertyák, rángatózás és paffogás után pedig kormosak. Köszi előre is a segítséget! :)

Nekem ugyan ez a bajom, de az enyém ha bemelegszik akkor megjavul.

Link to comment
Megosztás:

Egy kérdés:

1993-as csepp hátsós Astrám van. Az első ajtónál a tömítőgumi (ami az ajtónál levő rést szigeteli és ami valamilyen anyaggal fel van ragasztva a kasznihoz) kezd elválni.

Mivel korábbi kocsimjaimnál ilyennel még nem találkoztam, ezért érdeklődnék, hogy milyen ragasztóval lehetne az a helyére ragasztani?

Előre is köszönöm a segítséget.

Link to comment
Megosztás:

Egy kérdés:

1993-as csepp hátsós Astrám van. Az első ajtónál a tömítőgumi (ami az ajtónál levő rést szigeteli és ami valamilyen anyaggal fel van ragasztva a kasznihoz) kezd elválni.

Mivel korábbi kocsimjaimnál ilyennel még nem találkoztam, ezért érdeklődnék, hogy milyen ragasztóval lehetne az a helyére ragasztani?

Előre is köszönöm a segítséget.

Tapasztalatom nincs benne, de szilikonragasztóval tenném fel, az rugalmas.

Link to comment
Megosztás:

Üdv Jóemberek!

Létezik olyan, hogy lehessen kapni üzemanyagtartály tartó pántot?

Kombi Astrához kellene, az a fele, ami alatt a gumi bak van.

A gumibaknál elrohadt, lakatos komám hegesztett rá ugyan egy lemezcsíkot, de közölte, hogy a gumibak alatt valószínű el van rohadva a tank, mert tiszta gázolaj az alja...

Na erre szereztem egy tankot, ma leszedtem az autóról, kiderült, mégsem lukas, valószínű a szintjelző alatti tömítés alatt szivárog.

Ilyet vajon lehet kapni bótban?

Mondjuk nem tudom hogy varázsolom ki azt a pántot a helyéről, a két végén egy lemez rá van hajlítva a csapra, de meglehetősen be van rohadva a csap, próbáltam kloffolni, de meg se mozdul, mondjuk ritka szar helyen van.

köszi :)

Link to comment
Megosztás:

Üdv Jóemberek!

Létezik olyan, hogy lehessen kapni üzemanyagtartály tartó pántot?

Kombi Astrához kellene, az a fele, ami alatt a gumi bak van.

A gumibaknál elrohadt, lakatos komám hegesztett rá ugyan egy lemezcsíkot, de közölte, hogy a gumibak alatt valószínű el van rohadva a tank, mert tiszta gázolaj az alja...

Na erre szereztem egy tankot, ma leszedtem az autóról, kiderült, mégsem lukas, valószínű a szintjelző alatti tömítés alatt szivárog.

Ilyet vajon lehet kapni bótban?

Mondjuk nem tudom hogy varázsolom ki azt a pántot a helyéről, a két végén egy lemez rá van hajlítva a csapra, de meglehetősen be van rohadva a csap, próbáltam kloffolni, de meg se mozdul, mondjuk ritka szar helyen van.

köszi :)

Azok a pántok szinte leszedhetetlenek... :)

Link to comment
Megosztás:

Üdv Jóemberek!

Létezik olyan, hogy lehessen kapni üzemanyagtartály tartó pántot?

Kombi Astrához kellene, az a fele, ami alatt a gumi bak van.

A gumibaknál elrohadt, lakatos komám hegesztett rá ugyan egy lemezcsíkot, de közölte, hogy a gumibak alatt valószínű el van rohadva a tank, mert tiszta gázolaj az alja...

Na erre szereztem egy tankot, ma leszedtem az autóról, kiderült, mégsem lukas, valószínű a szintjelző alatti tömítés alatt szivárog.

Ilyet vajon lehet kapni bótban?

Mondjuk nem tudom hogy varázsolom ki azt a pántot a helyéről, a két végén egy lemez rá van hajlítva a csapra, de meglehetősen be van rohadva a csap, próbáltam kloffolni, de meg se mozdul, mondjuk ritka szar helyen van.

köszi :)

Az AC alá kapható tömítés, akkor ide is.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Hát igen, elég ratyi módon oldotta meg ezt az Opel, nem gond, ha leszedhetetlen, csak ne rohadna el...akkor marad a hegesztés. :(

Jah! :S Amikor alvázvédelmet csináltam azok a stiftek voltak amiket nem tudtam leszedni... később rájöttem, hogy hogyan lehetett volna, de már semmi kedvem nincsen azt szétkapni... Egyébként az a rész az egyetlen, ahova drótkoronggal sem tudtam igazán bejutni, így kb 1 liter rozsdamaróval próbáltam elérni megfelelő fémtiszta felületet... eredmény egész jó! :) Már nem rohadnak azok a merevítő tányérok sem. A pántokat végül ledrótkorongoztam, aztán szépen lekezeltem... Azóta is jó a helyzet. Nálam a tank lyukadt ki... :S

Link to comment
Megosztás:

Jah! :S Amikor alvázvédelmet csináltam azok a stiftek voltak amiket nem tudtam leszedni... később rájöttem, hogy hogyan lehetett volna, de már semmi kedvem nincsen azt szétkapni... Egyébként az a rész az egyetlen, ahova drótkoronggal sem tudtam igazán bejutni, így kb 1 liter rozsdamaróval próbáltam elérni megfelelő fémtiszta felületet... eredmény egész jó! :) Már nem rohadnak azok a merevítő tányérok sem. A pántokat végül ledrótkorongoztam, aztán szépen lekezeltem... Azóta is jó a helyzet. Nálam a tank lyukadt ki... :S

Merevítő tányérok? Amire a rugó felfekszik?

Valaki nem emlékszik, mennyire feszül az a pánt, ami a tankot tartja, mégpedig az a fele, ami alatt a gumibak van?

Meghegesztettem a pántot, de az új tanknál nagyon feszül, amikor csavarozom össze, egész lapos lesz az a gumibak. Attól félek a hegesztés elfárad...

Pedig ugyanolyan tank, nem tudom ez miért feszül annyira...lehet, valamit elb...tam. :)

Link to comment
Megosztás:

Merevítő tányérok? Amire a rugó felfekszik?

Valaki nem emlékszik, mennyire feszül az a pánt, ami a tankot tartja, mégpedig az a fele, ami alatt a gumibak van?

Meghegesztettem a pántot, de az új tanknál nagyon feszül, amikor csavarozom össze, egész lapos lesz az a gumibak. Attól félek a hegesztés elfárad...

Pedig ugyanolyan tank, nem tudom ez miért feszül annyira...lehet, valamit elb...tam. :)

Nem! Azok nem is rohadtak... Azok amiket alul a lemezre raktak, hogy a pántokat azokba akasszák, illetve a biztonsági öveket legyen mihez rögzítsék. Az merevíti a lemezt.

A pántok nálam eléggé feszülnek. A tank nem roppant össze, de nem lehet megmozdítani. Én a gumi alatt is kifújtam alvázvédővel, no meg az a része volt a tanknak lukas, amit lekezeltem tank tömítő gyurmával. Egész jó lett. :) Az egész tankot rozsdátlanítottam, és újra festettem... ez volt a gond! :S A szivacsossá vált lemezből ömlött ki a benzin. most viszont szerintem örökre letudva a tank rohadása! :)

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Segítséget kérnék!

Olyan gondom van,hogy a vízhőmérsékletet jelző mutatója,gyújtás ráadása után szaladgál le-föl.Majd később mikor bemelegszik a motor beáll egy pontra.Ez a pont az üzemi hőfok felett van jóval,bár probléma még nem volt.(forrás)A műszer rossz vagy a hőgomba?Vagy nemtom...minden más jónak tűnik.

Előre is köszi a segítséget!

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Segítséget kérnék!

Olyan gondom van,hogy a vízhőmérsékletet jelző mutatója,gyújtás ráadása után szaladgál le-föl.Majd később mikor bemelegszik a motor beáll egy pontra.Ez a pont az üzemi hőfok felett van jóval,bár probléma még nem volt.(forrás)A műszer rossz vagy a hőgomba?Vagy nemtom...minden más jónak tűnik.

Előre is köszi a segítséget!

Kontakthiba is lehet vedd le a csatit a hőgombáról kissé nyomd össze a sarut és tedd vissza, hátha....

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Mitől lehet, hogy ha a gázról leszállva motorfék üzemmódban gondol egyet a motor és mintha felduplázódna a motorfék ereje. Van hogy gáz nélkül is berángat, ha odalépek neki gond nélkül megy???

Inkább ez úgy lehet, hogy nem felduplázódik, hanem akkor kezd el igazán motorfékezni a kocsi, addig valamiért dolgozik a motorral, tehát üzemanyagot fecskendez be az ECU. Ez lehet attól is, hogy nincs elegendő vákuum a vákuumrendszerben.

Link to comment
Megosztás:

Inkább ez úgy lehet, hogy nem felduplázódik, hanem akkor kezd el igazán motorfékezni a kocsi, addig valamiért dolgozik a motorral, tehát üzemanyagot fecskendez be az ECU. Ez lehet attól is, hogy nincs elegendő vákuum a vákuumrendszerben.

Vagy a gázbowden nem megy vissza alaphelyzetbe, mert szorul, vagy túl feszesre van állítva. Esetleg a fojtószelep poti kh-s.

Link to comment
Megosztás:

sziasztok az mitől lehet hogy azt vettem észre amikor kevés benya van a kocsiba/ nem pirosba van a mutató !/ akkor alig akar menni pl elindulok egyesbe olyan mintha nem kapna benzint amikor benyomom a kuplungot kicsit akkor elkezd kicsit húzni, kettesbe ugyan ez, hármasba négyesbe viszont már semmi baja, meg amit még tapasztaltam hogy ha tankolok bele benzint akkor semmi baja:) létezik hogy az üzemanyagszűröm van eltömődve és amikor több a benzin akkor jobban átfolyik rajta?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.