Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Elnézést kérek , Győr Moson környékén nem tudna nekem valaki segíteni kipróbálni a rádiómat vagy egy másikat beletenni a kocsimba? Az a bajom hogy az egyik oldalon halkabban szólnak a hangszórók és nem tudom most vegyek-e egy másik fejegységet vagy mi lenne a megoldás?? A hangszórókat már megnéztem azokkal nincsen gond.

Link to comment
Megosztás:

Elnézést kérek , Győr Moson környékén nem tudna nekem valaki segíteni kipróbálni a rádiómat vagy egy másikat beletenni a kocsimba? Az a bajom hogy az egyik oldalon halkabban szólnak a hangszórók és nem tudom most vegyek-e egy másik fejegységet vagy mi lenne a megoldás?? A hangszórókat már megnéztem azokkal nincsen gond.

Ki tudod szedni a sajátot, van hozzá kiemelőd?

Link to comment
Megosztás:

Már vettem ki egy párszor. Mindenféle erőfeszítés nélkül... Nem lett semmi baja.

ha gyári és minden a helyén van akkor sztem erőfeszítés nélkül nem jön az ki

membrán szakadás lehet oka a gyér hangerőnek egyébként, he lepattintod a rácsot a hangsz elöl megtod lesni

Link to comment
Megosztás:

Kedves Opeles társaim, az mitől van, hogy a fűtésem hőfokát nem tudom szabályozni? Amint eléri a motor az üzemi hőfokot kellemesen bedurrant, h kisgatyában is ömlik rólam a víz. Ez akkor is úgy van, ha maxon van és ha teljesen letekerem (bowden a helyén van). Erre szokták azt mondani, h "jóból is megárt a sok".

Link to comment
Megosztás:

Kedves Opeles társaim, az mitől van, hogy a fűtésem hőfokát nem tudom szabályozni? Amint eléri a motor az üzemi hőfokot kellemesen bedurrant, h kisgatyában is ömlik rólam a víz. Ez akkor is úgy van, ha maxon van és ha teljesen letekerem (bowden a helyén van). Erre szokták azt mondani, h "jóból is megárt a sok".

Mindegyik végét nézted a bowdennek vagy csak a tekerők mögött?

Link to comment
Megosztás:

Mindegyik végét nézted a bowdennek vagy csak a tekerők mögött?

Igen, de a biztonság kedvéért az utas lábánál található reteszt kézzel is ki-be csukogattam. De a hiba nem ott lesz. A vezeteőoldali fűtőrácson ömlik be a motor hője, míg középen szinte hideg, huzatos levegő szivárog be, amikor az elülső és alsó csatornákra van állítva a gomb. Ha a belső keringető be van kapcsolva akkor ez a kevés friss levegő is megszűnik. A vezető oldalon minden eetben, minden álláson ömlik a meleg.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Sajnálatos módon a benzin tankom levegőztető csövé "elszabadult" és hozzáért a kerékhez, ami szépen forgácsolta, lyukas is lett. Most arrébb rögzítettem, éppen elutaztunk. Otthon szeretném megoldani, az járható út, hogy veszek egy rövid csődarabot és két toldalékot és kivágom a szakadt részt, majd betoldom az újat? Ha igen mi annak a csőnek a neve és szerintetek hol lehet kapni?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Sajnálatos módon a benzin tankom levegőztető csövé "elszabadult" és hozzáért a kerékhez, ami szépen forgácsolta, lyukas is lett. Most arrébb rögzítettem, éppen elutaztunk. Otthon szeretném megoldani, az járható út, hogy veszek egy rövid csődarabot és két toldalékot és kivágom a szakadt részt, majd betoldom az újat? Ha igen mi annak a csőnek a neve és szerintetek hol lehet kapni?

Szerintem az benzincső...mivel benzingőz is közlekedhet benne a toldásnak is bírni kell ezt.

Link to comment
Megosztás:

Kedves Opeles társaim, az mitől van, hogy a fűtésem hőfokát nem tudom szabályozni? Amint eléri a motor az üzemi hőfokot kellemesen bedurrant, h kisgatyában is ömlik rólam a víz. Ez akkor is úgy van, ha maxon van és ha teljesen letekerem (bowden a helyén van). Erre szokták azt mondani, h "jóból is megárt a sok".

Mindegyik végét nézted a bowdennek vagy csak a tekerők mögött?

Igen, de a biztonság kedvéért az utas lábánál található reteszt kézzel is ki-be csukogattam. De a hiba nem ott lesz. A vezeteőoldali fűtőrácson ömlik be a motor hője, míg középen szinte hideg, huzatos levegő szivárog be, amikor az elülső és alsó csatornákra van állítva a gomb. Ha a belső keringető be van kapcsolva akkor ez a kevés friss levegő is megszűnik. A vezető oldalon minden eetben, minden álláson ömlik a meleg.

Mi lehet a gond, szerintem a Műszerfal héj mögött nagyon össze vannak kuszálva a dolgok. De vajon mi a gáz?

Link to comment
Megosztás:

Astra fűtésboxát még nem szedtem szét, de a vectránál a két oldal leffentyűit egy kis rúd köti össze. Ha az szétakad, az a tekerőn nem érződik, ellenben csak az egyik oldalt tudjuk nyitni-zárni. Nem lehet hogy itt is ez a probléma?

Hát, fűtés az van ezerrel, tehát a télen nem lesz gond. Tavasszal szét lesz kapva a műszerfal úgy is, mert az előző tulaj nem ismerte a pollenszűrő cseréjének mibenlétét és hát, vastagon áll ott a cucc. Mikor cseréltem a szűrőt, 3 darabban szedtem ki a tokjából. :blink:

Link to comment
Megosztás:

Hali, klímás astránál melybe X16SZR motor van mire dobja a 0481-es hibakódot? Megnéztük, valami "hűtőventillátor 2 ellenállás hiba". Ezt merre keressük? ill mi a szerepe? Van még egy olyan hiba is hogy nem indul el magától a hűtőventillátor,ezért nyomógombbal van megoldva. Ez mitől lehet? A műszerfalon a hőmérsékletet mutatja. Előre is köszi

Link to comment
Megosztás:

Hali, klímás astránál melybe X16SZR motor van mire dobja a 0481-es hibakódot? Megnéztük, valami "hűtőventillátor 2 ellenállás hiba". Ezt merre keressük? ill mi a szerepe? Van még egy olyan hiba is hogy nem indul el magától a hűtőventillátor,ezért nyomógombbal van megoldva. Ez mitől lehet? A műszerfalon a hőmérsékletet mutatja. Előre is köszi

Húzd le a hőgomba csatiját a hűtő vezérlés felöli oldalán majdnem lent van a csati két kábát zárd rövidre ha elindul a venti a gomba kuka.Persze gyujtáson.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.