Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

Mostanában -X fokok vannak reggelente így 2szer izzasztok, utána START, persze addig helyben rotyog amíg vakarom az ablakokat. Honnan tudnék diziles mesterfogásokat ellesni a reggeli indítózásra? (a kézikönyvön kívül)

Mondjuk nálunk a telepen, lehet lesni mit össze szenvednek a sok retekkel. Egy hőlégfúvó sokat segíthet -persze kigyújtani a kocsit is.

Tegnap kicsit szétbolhásztam a verdát, picit visszább vettem az adagoló nyomásán múlt hét végén -azóta mentem vagy 400 km-et szinte egy ütemben, igaz nem is megy annyira és nem vinnyognak néha 2.-ben is a papucsok de a nagynyomású elosztóból se ereszt a nafta -sík száraz, szétszedtem (persze nem darabjaira mert totál szétbontani valószínűleg nem lehet) megnéztem a csillapító munkahengert -annak kicsit nem szorulva kéne mozogni? Mert elég könnyen jár kézzel ki-be húzgálva?. Izzítás tökéletes, vákuumkacat jól kéne működjön mert hidegen behúz de mire kicsit melegszik ki is old, mégis maradt a rángatás. Megy az adagoló tetejéhez egy cső a légbeömlőtől vagy mitől (HF előtt a cooler után) na annak a fúrt lyukacsos csavarja eléggé kormos-retkes volt -az adagoló belseje is, nem lehet hogy abból rántott be valamit és azért? Mivel lehetne azt kipucolni megbontás nélkül? Mivel ott gondolom levegőt kapna nemigazán lenne célszerű egy kis petróleumot bele cseppenteni tisztítókúrának. Valakinek véleménye vagy inkább tapasztalata? Találgatásokon kívül... :D

Link to comment
Megosztás:

Mostanában -X fokok vannak reggelente így 2szer izzasztok, utána START, persze addig helyben rotyog amíg vakarom az ablakokat. Honnan tudnék diziles mesterfogásokat ellesni a reggeli indítózásra? (a kézikönyvön kívül)

4 izzítógyertya csere Bosch Duraterm-re és örül! :D

Link to comment
Megosztás:

Adhatom a postacímem??? :D ;) :P

Természetesen!

Küldünk zsákban meleget. :D :D

Ezt tedd a motortérbe éjszakára, és reggel pöccre fog indulni a verda, ha esetleg mégsem így lenne, akkor kövesd az én általam kifejlesztett és azóta már szabadalmi oltalomra is benyújtott eljárást. :D

Állj be a fűtött garázsba, és még az ablakot sem kell vakargatni. :D

U.I.:

Erre felénk lehet hogy az utcát is fűtik, de még idén "nyáron" nem volt +8 foknál hidegebb.

Link to comment
Megosztás:

Komolyra fordítva a szót. A hintaj mostanában az utcán kénytelen átvészelni az éjszaka viszontagságait, de eddig állta a sarat. Valami töröttorrú suuki attóó elálja a garázs bejáratát. :D

Azt viszont észrevettem, hogy az augusztusi akkumulátor csere óta sokkal könnyebben indul a motor. Bár mivel nagy hidegek még nem voltak így nem tudok nyilatkozni a hidegindításról.

Az a draizé, az nem fogyaszt több áramot a hagyományos Izénél? ;)

Link to comment
Megosztás:

Tényleg hengerfejes Dezső! :D De Gabi barátom szerint még ilyet ők sem láttak!!!

Vezcserével együtt 60E-ből meglesz! :D

Kicsit sokallom, nekem vezszijszakadáskor 50 ropi volt a komplett vezérlés , ezoldali két szimering, tömitések+karter tömités, olaj, hűtőviz, termosztát, +bontott HF+ síkolás+szelepszárszimeringek. Vagy ez megint csak a benyás előnye? ;) :P

Link to comment
Megosztás:

Kicsit sokallom, nekem vezszijszakadáskor 50 ropi volt a komplett vezérlés , ezoldali két szimering, tömitések+karter tömités, olaj, hűtőviz, termosztát, +bontott HF+ síkolás+szelepszárszimeringek. Vagy ez megint csak a benyás előnye? :D ;)

Elképzelhető, de cserébe újabb 300 ezer kilómétert mehet átlag 5,5-6 L/100 km-es fogyasztással. :D

Na jó! Lehet hogy csak 150 ezret. :P

Link to comment
Megosztás:

Kicsit sokallom, nekem vezszijszakadáskor 50 ropi volt a komplett vezérlés , ezoldali két szimering, tömitések+karter tömités, olaj, hűtőviz, termosztát, +bontott HF+ síkolás+szelepszárszimeringek. Vagy ez megint csak a benyás előnye? :D ;)

Számoljunk már aranyapám!

Vezérléscsere: 30E csak az anyag,ha nem utángyártott szarokat veszel(szíj,feszítő,vizpumpa)

HF le és gépimunka min 5E

HF csavarok(mer újat rakunk),tömítés min 10E

plusz még ez+az és a munkadíj a barátomnak.

Szal nem sok a 60E szerintem és tudom,hogy jó kezekben van a lovam.

Viszont írd már le nekem hol vásároltatok Karcsival,mert amit itt összesoroltál nem 50E,ha jó minőségű cuccokat vettetek.

Link to comment
Megosztás:

Számoljunk már aranyapám!

Vezérléscsere: 30E csak az anyag,ha nem utángyártott szarokat veszel(szíj,feszítő,vizpumpa)

HF le és gépimunka min 5E

HF csavarok(mer újat rakunk),tömítés min 10E

plusz még ez+az és a munkadíj a barátomnak.

Szal nem sok a 60E szerintem és tudom,hogy jó kezekben van a lovam.

Viszont írd már le nekem hol vásároltatok Karcsival,mert amit itt összesoroltál nem 50E,ha jó minőségű cuccokat vettetek.

Hát ha lól emlékszem.:

bontott HF 15+síkolás 3E

szíj+görgő szettben 7E

vízpumpa 5E

termosztát 3E

HF csavarokra már nem futotta :D

meg az apróságok: szelepszárszimering, szívosortömités, kipuftömités, kartertömités,szelepdekni tömités, 2db szimering, olaj, fagyálló.....

Nem tudom milyen alkatrészek voltak, de ha a Karcsinak jó akkor nekem is. Munkadíj nem volt. De most így jobban belegondolva alkatrészártól függöen tényleg nem sok a 60 ezer. Akkor visszaszívok mindent.:sssssssssz. :P ;)

Link to comment
Megosztás:

Ma délelőtt meg tuningoltam a Hintajt. :D

Lekaptam a katalizátort, és elszörnyülködve láttam, hogy nem látok semmit. Alávetettem egy másfél órás acetilén lángos kezelésnek és láss csudát, már átszűrődik rajta a fény. Holnap kiderül lett-e valami hatása.

Az utókezelésre is vannak eszközeim. A szomszéd szerelő havertől kaptam kölcsön egy speciális, kifejezetten katalizátorok tisztítására kifejlesztett eszközt.(1m-es pájszer) :D ;) Na ezt vetem be, ha nem hozott a mai tevékenységen megfelelő eredményt. :D

Csupán környezetvédelmi okokból, és környezettudatos viselkedésem tartott vissza a célszerszám használatától. :P :D :D

Link to comment
Megosztás:

Ma délelőtt meg tuningoltam a Hintajt. :D

Lekaptam a katalizátort, és elszörnyülködve láttam, hogy nem látok semmit. Alávetettem egy másfél órás acetilén lángos kezelésnek és láss csudát, már átszűrődik rajta a fény. Holnap kiderül lett-e valami hatása.

Az utókezelésre is vannak eszközeim. A szomszéd szerelő havertől kaptam kölcsön egy speciális, kifejezetten katalizátorok tisztítására kifejlesztett eszközt.(1m-es pájszer) :D ;) Na ezt vetem be, ha nem hozott a mai tevékenységen megfelelő eredményt. :D

Csupán környezetvédelmi okokból, és környezettudatos viselkedésem tartott vissza a célszerszám használatától. :P :D :D

Bár benyás vagyok de sokat kerregettem mostanába annálkül hogy elindult volna, gondolom a benzint sem szereti a katalizátor. Érdemes megnézni? Hol is van ,a kipufcsőben középen?

Link to comment
Megosztás:

Bár benyás vagyok de sokat kerregettem mostanába annálkül hogy elindult volna, gondolom a benzint sem szereti a katalizátor. Érdemes megnézni? Hol is van ,a kipufcsőben középen?

Kb. A sebváltó tar alatt, bár motorfüggő a dolog. Nekem 5 db. csavar fogja. Három elöl egy tömítéssel, és kettő rugós NASA csavar hátul.

A benzin kimondottan "jót tesz" neki.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.