Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

Utána kérdeztem a csúcsok bírták 105bar-ig de az adagoló mivel el volt tolva ezért csak 75bar környékén nyomott, a fényszóró este kap új növelt fényerejű izzókat, nincsenek besárgulva mert fél életét garázsban állta le a kocsi. :) szombatra kész a kicsike :D

Örömöm nem sokáig tartott.... most mondták, hogy a vezérműtengely meg van kopva sajna a kompresszió igen kevéske 12, 17, 18, 18 viszont az olajat nem eszi komolyabban... elvileg a szelepeknél lehet a hiba.... lehet távozik belőle a motor és inkább egy klímást újíttatok fel.... esetleg valaki nem tud jó állapotú verműtengelyt. :D

ide sem vinném javítani az autómat, :huh:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Mint már régebben is sokat küzdök még mindig az autóval. Olyan gondom van vele, hogy reggel, még 9fok-nál is alig akar beindulni. Tekeri-tekeri, aztán egyszer csak elkapja. Jó múltkor volt egy vezérmű szíj ugrásom, de szerencsére, csak 1szelep görbült meg, és 8db szelephimba tört. Utána cseréltem, hidrotőkéket 8db, szelephimbát 8db, porlasztót 4db, teljes adagoló felújítás. Hengerfej tömítés új, de nem tudom melyik vastagságú ment bele, új kipufogó sor tömítés, új szívosor tömítés. Régebben volt mérve a motor, és olyan 27 volt majdnem mind.

Most azt produkálja, persze, hogy hidegen nem indul, melegen viszonylag jól, és olaj van a vízben, de nem forr, csak picit a 90fok felett van olyan 2-3mm-el, a mutató. Ja, és a hengerfej és a blokk között, mintha olajzuhatag lenne.

Valaki ért rendesen a dízelhez?! Oda, ahol voltam adagolót csináltatni, az kirakott, aztán nem foglalkozott Velem. Most már jó lenne tényleg hozzáértő megnézné a kocsit, mert legszívesebben vennék már 5liter benzint, és egy doboz gyufát.

Köszönöm

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Mint már régebben is sokat küzdök még mindig az autóval. Olyan gondom van vele, hogy reggel, még 9fok-nál is alig akar beindulni. Tekeri-tekeri, aztán egyszer csak elkapja. Jó múltkor volt egy vezérmű szíj ugrásom, de szerencsére, csak 1szelep görbült meg, és 8db szelephimba tört. Utána cseréltem, hidrotőkéket 8db, szelephimbát 8db, porlasztót 4db, teljes adagoló felújítás. Hengerfej tömítés új, de nem tudom melyik vastagságú ment bele, új kipufogó sor tömítés, új szívosor tömítés. Régebben volt mérve a motor, és olyan 27 volt majdnem mind.

Most azt produkálja, persze, hogy hidegen nem indul, melegen viszonylag jól, és olaj van a vízben, de nem forr, csak picit a 90fok felett van olyan 2-3mm-el, a mutató. Ja, és a hengerfej és a blokk között, mintha olajzuhatag lenne.

Valaki ért rendesen a dízelhez?! Oda, ahol voltam adagolót csináltatni, az kirakott, aztán nem foglalkozott Velem. Most már jó lenne tényleg hozzáértő megnézné a kocsit, mert legszívesebben vennék már 5liter benzint, és egy doboz gyufát.

Köszönöm

Tutira hf-es a géped.

Link to comment
Megosztás:

Ilyet tudok,azért kérdeztem tudja-e nélkülözni a sas-t!

Mennyire kell előre bejelentkezni, ahhoz a Mester-hez, akit ajánlasz?!

Nekem, olyan 2-3 napig tudom mellőzni a kocsit, nagyon max 4. Tehát mondjuk jövő hét kedd-től, péntekig. Mert pénteken már gurulnia kellene. Azért kérdezem.

Link to comment
Megosztás:

Látom másnak is van gondja a járgányával :huh:

Az enyém megjavult, hidegen indul simán jobban megy valamivel mint korábban, de a nyomatéka sokkal jobb lett ja és nem füstöl. Most a vége 170km/h után van nem sokkal :) A fogyasztása még ismeretlen de 8 lityónál remélem kevesebb lesz :lol: a régi 5.0-5.5 fogyasztásom jó lenne visszakapni :D bár mivel csal az óra lehet az sem annyi volt :D

Mörfi nem rossz szerelő a mostani :D

Link to comment
Megosztás:

Nem tudom a többi 17DR-es hogy van vele, de Nekem DTL blokkom van. Annak ellenére, hogy a motorkód 17DR. Viszont mondták, hogy a DTL blokk csak akkor lehet turbós, ha a dugattyú szoknyás, amit nem tudok, mert annyira nem lett szétkapva.

Nekem is ment egyenes úton, GPS-szerint, tavaly tavasszal 150-et, 5személlyel, ment volna még, csak nem akartam.

Link to comment
Megosztás:

Mennyire kell előre bejelentkezni, ahhoz a Mester-hez, akit ajánlasz?!

Nekem, olyan 2-3 napig tudom mellőzni a kocsit, nagyon max 4. Tehát mondjuk jövő hét kedd-től, péntekig. Mert pénteken már gurulnia kellene. Azért kérdezem.

Ha gondolod megadom a számát és hívd fel.

20éve a szakmában van,lassan dolgozik,de megéri kivárni.

Link to comment
Megosztás:

Lehetséges,de nekem pl az adagolóban volt egy szimmering tönkremenve és ott szívott falsot...

Most ott van annál az adagolósnál, aki csinálta az adagolót, de azt mondta, hogy valószínűleg, csak levegős a rendszerem, azért nem indul, majd holnapra derül ki.

Ha nagyon nem megy, akkor lehet majd leviszem oda Kecskemétre.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.