Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa A - Általános -


tourist

Recommended Posts

Szerintem csak nem adja vissza a videó, mert végig 6000 fölött váltottam el.

Ha azokra a videókra gondoltak, amik a Fux Corsájában voltak felvéve, akkor meg azért nem voltak addig forgatva, mert az NE nem szereti a nagyon magas fordulatszámokat, de szerintem 5500 fölött lett az is elváltva...

Én is 5500-6000 körül szoktam anno váltani. Felette már úgysincs semmi.

Link to comment
Megosztás:

Heló!

Van egy kis problémám a 91-es C14NZ-s A korzikámmal.

Egy jó ideje nagyon visszaesett a teljesítménye. Azóta sokat is zabál. És azóta a víthőfok mutató alig mozdul ki a minimumtól. Meleget nem fúj belül az autó egyáltalán. A termosztátra gondoltam, hogy kiakadt és állandóan nyitva van. Ezt hol találom az autóban? A vezérmű doboz alatt látok valamit, amire azt gondolom, hogy az. De ha az, akkor hogyan férek hozzá? Lekell bontanom a szíjat és a tárcsát?

Amióta ez a probléma van, néha bead egy 44-es hibát, ami ezt jelenti: Lambda szonda áramkör feszültség alacsony (keverék szegény). Ezt okozhatja ugyan ez a probléma, vagy a lambda szonda is rossz lehet?

Előre is köszi!

Link to comment
Megosztás:

Ez két külön probléma lesz szerintem.

A termosztátod majdnem biztos, hogy tönkre ment. Az pedig ott van, ahol nézted. Le kell venni a cseréhez a vezérlést.

A nagyobb fogyi pedig a Lambdaszonda miatt lehet, itt több dolog lehetséges. Gyanús, hogy a szonda ment tönkre.

Állandóan azt mondja a vezérlőnek, hogy szegény a keverék, mire a vezérlő több benzint ad a motornak.

Link to comment
Megosztás:

A nagyobb fogyi pedig a Lambdaszonda miatt lehet, itt több dolog lehetséges. Gyanús, hogy a szonda ment tönkre.

Állandóan azt mondja a vezérlőnek, hogy szegény a keverék, mire a vezérlő több benzint ad a motornak.

Vagy a jeladó, lévén nem érzékel normális motorhőfokot, és küldi a "sokbenyakell" jelet.

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm a válaszokat!

Azthiszem akkor szerelőre bízom. Nem merek játszani a vezérléssel. Pedig a termosztát nem drága egyáltalán. Bárdinál 2.100 Ft tömítéssel együtt. Meglátom, hogy utána is lesz-e 44-es hiba (valószínűleg igen) és a lambdát én is kitudom cserélni. Vagy az sem olyan egyszerű? Kell utána valamit kalibrálni, vagy beállítani?

Link to comment
Megosztás:

Remélem Stefan nem rémítettünk meg a szakértésünkkel! :P De mi értünk hozzá! :lol: Biztos látszott rajtunk! :P

Egyáltalán nem. Ilyen az igazi Corsa érzés :sowwy: :lol: :lol:

...na, meg Demó XE-je. Még mindíg remeg a lábam, ha eszembe jut :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

sziasztok

ma beinditottam a vasat .

lehet mégse fogom eladni :lol:

Király a gép és jó a döntés! :sowwy: Csak bánnád, ha eladnád sztem.

Bár, ha csak jó döntések lennének, akkor nekem sem lenne vasam :lol:

Mondjuk szerencsére azóta már Robi is kezd vigasztalódni az XE Vekivel.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.