Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa A - Általános -


tourist

Recommended Posts

Hát nekem 15 év alatt amióta vezetek még sosem vetették össze a forgalmiban szereplő motorszámot a motoron találhatóval (sőt ki sem nyittatták velem a géptetőt soha), de ettől még lehet hogy nálad ezzel kezdik, mondjuk mindjárt a jövő héten. Szóval ez olyan kockázat amit neked kell vállalnod, konkrétabb tapasztalatokért meg kerest Demót itt a Corsa topikokban, ő sztem már nem is emlékszik arra hogy milyen érzés olyan autóval menni amiben az a motor van amivel a gyárból kigurult. ;)

Link to comment
Megosztás:

Az mennyire gáz, hogy ha olyan autóval járok ami papíron 1.4-es, de igazából egy 2000res motor van benne? Oké, hogy okos műszakira kell vinni, de rendőrbácsik ki szokták szúrni, hogy valami nem stimmel? Vagy ettől nem kell tartani?

Mindenképp rizikós. A legnagyobb probléma nem is a rendőr, mert ha ember módjára közlekedsz, nem szoktak problémázni.

Ami már kellemetlenebb, ha balesetet csinálsz, mert akkor valószínű, hogy megnézik.

Link to comment
Megosztás:

Aláírom tényleg necces a dolog, De nálam sem ellenőriztek még motorszámot, pedig kétszer is feljelentéssel fenyegettek a rendőrök, aztán mindkét esetet megúsztam ejnye-bejnyével. Pedig csak annyi volt hogy a kéziféket, az úra belőtt gyertyahézagokat, a lábamra beállított kuplungot és a gyorsulást teszteltem a Pláza alatt meg a Tesco parkolóban. A Pláza alatt majdnem kaszniig bontatták velem az autót. A vicces az volt hogy Jason Statham ruciban voltam akkor mert a Kaszinóba készültem :lol:

Más: És az mennyire gáz ha a papíron a járgány 1.3 vagy 1.4 akár lehet injektoros is de valójában csak egy 1.0 -s moci van bennt. Mert forgalmi alapján nyomják a lóerőadót ;) szal hülyeség is

Megint más: Hallottatok már Wankel motort üzem közben? Rettenet milyen hülye hangja van, de a teljesítményétől majdnem kiakadt az állkapcsom. Asszem az 1.2 -es Wankel megfelel egy 2.0 benzinesnek. Azért az nem mindegy. @(o.O)@

Link to comment
Megosztás:

Attól függ, mit raksz minek a helyére.

De lényegében jó lesz, hacsak nem F28-as 6 sebességes váltót teszel bele. ;)

Egy 1.4es alap motor plussz váltó helyett szeretnék berakni egy C20NE motort és egy F16os váltót. Eennek a váltónak állítólag annyi baja van, hogy a jeladója rossz, így az óra nem méri a sebességet. Ez mennyire javítható/drága cucc?

Link to comment
Megosztás:

Egy 1.4es alap motor plussz váltó helyett szeretnék berakni egy C20NE motort és egy F16os váltót. Eennek a váltónak állítólag annyi baja van, hogy a jeladója rossz, így az óra nem méri a sebességet. Ez mennyire javítható/drága cucc?

Elvileg simán cserélhető.

Viszont akkor kellenek féltengelyek, mert gyári megoldáshoz nem fogsz cuccot találni. ;)

Link to comment
Megosztás:

Ejj most nézem de sok veszprémi meg veszprém környéki Corsás lett hirtelen... egyszer szívesen megnézném az autótokat. (Sajna az enyém az most garázsban pihenget, októberig nem is gurul ki újra)

Az enyém sajnos egyelőre még csak gondolatban létezik. Most tervezgetem a vételét, de előtte szeretnék minél jobban informálódni az egészről, hogy mi hogy megy ;) De reményeim szerint egy két hónapon belül már meglehet a kicsike :lol:

Link to comment
Megosztás:

Igen-igen azt tudom, hogy abból speckó kell majd. A váltó jeladót nemtudod mennyibe kerül cserélni?

Nem, ilyen javításokkal nem foglalkozom. Na meg lehet 5-perces meló, de lehet 3-4 órás is. Attól függ, mi ment tönkre.

Viszont átépítésben bármit megoldok, féltengelyeket is gyártok kis és nagy csuklóval is.

Link to comment
Megosztás:

Ejj most nézem de sok veszprémi meg veszprém környéki Corsás lett hirtelen... egyszer szívesen megnézném az autótokat. (Sajna az enyém az most garázsban pihenget, októberig nem is gurul ki újra)

Én még nem tudok más corsát itt Veszprémben

Link to comment
Megosztás:

Pár oldallal előrébb leírtam már, de akk most dióhéjban: Szilveszterkor elszálltam vele a jeges úton és összetört az eleje. első sárvédők, lámpák, indexek, ködlámpák homlokfal, motorháztető, lökhárítók sérültek. A motor és a hűtő viszont éppségben van és működik is szépen. Saját "lábon" hoztam haza a baleset helyszínéről de a jobb eleje kb 2 centivel hátrébb van és az első futóművek most terpesztenek és ennek köszönhetően a féltengelyem is beleér a kaszniba. Csak ennyi a baja. ;) A motortérben, a rugalmas alakváltozásnak köszönhetően csak kis mértékben rogyott a kaszni és nagyjából a motorblokk vonaláig terjedt szal bakok meg a felfüggesztés nem sérült. Csak ki kéne huzatni a jobb elejét, meg kikalapálni. Aztán új festés

Link to comment
Megosztás:

Nah, ma megent megviccelt a corsácskám. A Lurdy előtt, ahol Csepel felé kell fordulni, a híd alatt, a balos kanyarban megint kiugrott a féltengely. Ott állok, vakarom a fejem, se kulcs, se emelő, hogy a rákba fogom visszatenni. Közben majdnem belém jött egy R8-as, jobb helyen nem is adhatta volna meg magát. De, mivel csak 800 kiláról beszélünk, eltoltam onnan, a motortérből szerencsére vissza tudtam tenni. Jövő7 végén tervezek egy hosszabb utat (go home, M3) így kicsit parázok, hogy mivan, ha a pályán jut eszébe újra.

Arra gondoltam, hogy a terpesztés miatt csúszkál ki. 3 centivel min. kintebb van, mint kellene. Mivel szilentet már cseréltem, most toronycsapágyat vettem számba, nem tudom, hogy az mennyit segítene. Már a toronymerevítésre is gondoltam, mert hátha, de fingom sincs, hogy mitől terpeszt, arról meg pláne, hogy miért ugrál ki. ;)

Link to comment
Megosztás:

Nah, ma megent megviccelt a corsácskám. A Lurdy előtt, ahol Csepel felé kell fordulni, a híd alatt, a balos kanyarban megint kiugrott a féltengely. Ott állok, vakarom a fejem, se kulcs, se emelő, hogy a rákba fogom visszatenni. Közben majdnem belém jött egy R8-as, jobb helyen nem is adhatta volna meg magát. De, mivel csak 800 kiláról beszélünk, eltoltam onnan, a motortérből szerencsére vissza tudtam tenni. Jövő7 végén tervezek egy hosszabb utat (go home, M3) így kicsit parázok, hogy mivan, ha a pályán jut eszébe újra.

Arra gondoltam, hogy a terpesztés miatt csúszkál ki. 3 centivel min. kintebb van, mint kellene. Mivel szilentet már cseréltem, most toronycsapágyat vettem számba, nem tudom, hogy az mennyit segítene. Már a toronymerevítésre is gondoltam, mert hátha, de fingom sincs, hogy mitől terpeszt, arról meg pláne, hogy miért ugrál ki. :lol:

A toronymerevítéstől nem lesz jobb. Egy alsó toronytámasznak akkor már több értelme lenne, de inkább meg kéne csinálni rendesen, akkor sem fog tudni kiugrani. Vidd el egy futóműveshez. Egyébként rajta van a biztosítógyűrű a tengelyen?

A csuklóra is érdemes lenne ránézni, lehet, hogy már a végét járja. Nem szokott recsegni-ropogni kanyarodáskor?

Jó tengely van egyáltalán benne? ;) :lol:

Link to comment
Megosztás:

A toronymerevítéstől nem lesz jobb. Egy alsó toronytámasznak akkor már több értelme lenne, de inkább meg kéne csinálni rendesen, akkor sem fog tudni kiugrani. Vidd el egy futóműveshez. Egyébként rajta van a biztosítógyűrű a tengelyen?

A csuklóra is érdemes lenne ránézni, lehet, hogy már a végét járja. Nem szokott recsegni-ropogni kanyarodáskor?

Jó tengely van egyáltalán benne? ;) :lol:

Annyira még nem volt megbontva, hogy megnézzük a bizt. gyűrűt és a csuklót! Ez csak most fordul meg velem másodszorra, de az előző gazdinál pl. egyszer sem. Recsegés-ropogás megvan, csak akkor, ha full kitekerve megyek hátra, balra, gondolom ez az lehet. Ha lesz egy kevéske időm, szétszedem, mert gondolom nem 20 perces meló egy féltengelycsere.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.