Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa A - Általános -


tourist

Recommended Posts

Sziasztok!

Meglett a probléma okozója, a gyújtás jeladó. Most már csak ki kell cserélni. Olyan kérdésem lenne, nem tudtok e vhol megfizethető áron ilyen alkatrészt, ugyanis a 16-18e Ft-ot egy kicsit sokallom egy egyszerű Hall jeladóért. Esetleg más is passzol oda?

Köszi előre is!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Mitől lehet az, hogy a vizhőfokmérő huzamos használat után is éppen csak kimozdul nyugalmi helyzetéből?

Ha indítás után a kiegyenlítő tartályban erősen áramlik a hideg víz,termosztát hibára utal! Előbb ezt ellenőrizd,mielőtt boltba rohannál. Nekem C12Nz-m van. A mutató ritkán megy 1/4 állás fölé,csak esetleg hosszabb helybenállás esetén.

Link to comment
Megosztás:

Ha indítás után a kiegyenlítő tartályban erősen áramlik a hideg víz,termosztát hibára utal! Előbb ezt ellenőrizd,mielőtt boltba rohannál. Nekem C12Nz-m van. A mutató ritkán megy 1/4 állás fölé,csak esetleg hosszabb helybenállás esetén.

Köszi a segítséget! Egyébként a mutató éppen hogy csak kimozdul pár millimétert huzamosabb használat után is.

Link to comment
Megosztás:

Mi úgyse tudjuk kihasználni, de még vezetni se az autóinkat. :P B) :lol:

Jaja ^_^ Megrögzött 8 szelepes a srác amúgy (pedig már volt neki 16V B-Corsa).

De szerintem csak még nem ismer és jót akar, vagy inkább azokat akarja lebeszélni, aki tényleg nem tudnák kordában tartani (magukat sem).

Sajna tapasztalatból mondja pár GSi Corsás haverja miatt, szerintem ezért az óvatossága.

Meg ő főleg szlalomozik és inkább súlyra megy, meg a jobb kezelhetőségre (arra lehet, hogy egy 8 szelepes jobb), nem tudom.

De, hogy így ismeretlenül véleményt mond, mondjuk nem csodálom, hogy kiakasztott... :huh:

Link to comment
Megosztás:

Jaja :lol: Megrögzött 8 szelepes a srác amúgy (pedig már volt neki 16V B-Corsa).

De szerintem csak még nem ismer és jót akar, vagy inkább azokat akarja lebeszélni, aki tényleg nem tudnák kordában tartani (magukat sem).

Sajna tapasztalatból mondja pár GSi Corsás haverja miatt, szerintem ezért az óvatossága.

Meg ő főleg szlalomozik és inkább súlyra megy, meg a jobb kezelhetőségre (arra lehet, hogy egy 8 szelepes jobb), nem tudom.

De, hogy így ismeretlenül véleményt mond, mondjuk nem csodálom, hogy kiakasztott... :huh:

Ismer, Szegeden beszéltünk és már ott is nagyon okos volt.

Link to comment
Megosztás:

Nah, rég nem írtam ide, de mostanában volt egy kis időm törődni a Nokedlival, úgyhogy alakulgat szép lassan az is.

Először is bekerültek a gyári GSi sportülései, baromi jól néz ki meg kényelmes is amikor már bent ülsz, de azt mér' nem mondta senki hogy beszállni sokkal nehezebb ha ilyen ülés van az autóban? Valamiért magasabban van mint az eredeti ülés, és hiába van nekem teljesen hátratolva, komplett akrobata gyakorlatsort kellett elsajátítanom a ki/beszálláshoz.

mycorsa_sport_l_sek_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Amúgy csak sztem idétlen a sportülések műanyag fejtámlája? Erősen gondolkodom rajta hogy kicserélem a széria ülés plüss(jellegű) fejtámláira.

Aztán még kerültek előre nagyobb fékek is egy Calibráról (256-os belső hűtésű, történetesen ATE PowerDisc):

mycorsa_nagyfek_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Viszont így meg nem megy fel az eredeti GSi alufelni mert beleér a nyeregbe (pedig ez a kisebb ET-jű változat), úgyhogy most egy ideiglenes felni van fent, de ez meg nem maradhat mert vagy 2 centit kilóg a sárvédő alól (ez most 6x14 ET 33, a rendes 5x14 ET47.5 helyett):

mycorsa_nagykerek_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Arról nem is beszélve hogy 185-ös gumik vannak rajta, és a Nokedlinek némiképp nehézséget okoz ezt 45 délceg paripával rendesen elforgatni, ha meg mégis sikerül akkor meg megkéri az árát benzinben... :huh: Aztán még találtam otthon egy rozsdamentes sportdobot is (valami DTM véggel), úgyhogy az is fel lett akasztva a Corsára, bár a 45LE nem üvölt tőle sokkal mérgesebben...:

mycorsa_kipu_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Meg végre felkerült az immár színrefújt SR/GT hátsó szárny is, sztem egész jól néz ki még ebben a fura színben is:

mycorsa_hatso_szarny_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Ja és ha már volt festékem, akkor színre fújtam a már korábban beszerzett Astra ablakmosó fúvókákat is (a Corsa gyárija elég szánalmas sztem), itt még lakk nélkül:

mycorsa_fuvokak_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A maradék időt meg kitöltöttem hátsó lámpabúra piktorkodással, sztem sokkal jobban néz így ki hogy nincs benne az index narancssárga sávja:

mycorsa_festett_lampabura_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Jah meg vágtam kicsit a váltókarból mert idétlen hosszú volt, így most majd' 5 centivel rövidebb. Igaz így meg negyedikben beleér a váltógomb a behúzott kézifékkarba, de majd igyekszem megtanulni hogy negyedikben ne húzkodjam a kéziféket. :lol:

Szóval már csak 4db nyomtávszélesítőt kéne találnom hogy feltehessem az eredeti felniket, és a Nokedli készen áll a télre.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Hát mégsem lett meg a probléma :lol: Nagyon gyanús, hogy motorvezérlőm szarakodik. Ez viszont elkeserít. C14NZről van szó, nem tudtok vmi értelmes árat mondani ilyen alkatrészre. Mi az amit még érdemes kifizetni érte? Hol érdemes venni? Lassan már fel lesz újítva az egész elektronikám :huh:

Köszi a segítséget!

Link to comment
Megosztás:

Amúgy csak sztem idétlen a sportülések műanyag fejtámlája? Erősen gondolkodom rajta hogy kicserélem a széria ülés plüss(jellegű) fejtámláira.

Kompatibilis, akár Astráét, Vectráét, stb is bele lehet tenni, de ha jössz pályanapra, akkor oda tudok neked vinni 2-t. Mondjuk azért előtte még megnézem, hogy milyen állapotban vannak, ha kellenek.

Link to comment
Megosztás:

Kösz, van fejtámlám az eddigi ülésből (akkor jöttem rá hogy ez mennyivel gagyibb amikor megláttam egymás mellett a kettőt), de lehet mégse lesz cserélve, mert ahogy néztem, hiába döntöm előre a háttámlát, nincs elég hely kiszedni, szóval megint ki kéne vennem az ülést...

Jah meg a sportülés vázában (üléssínjében) is van egy plusz merevítő amitől kevesebb a hely az ülés alatt, úghyogy most új helyet kell találnom az erősítőnek és az EÜ-doboznak...

Link to comment
Megosztás:

Kösz, van fejtámlám az eddigi ülésből (akkor jöttem rá hogy ez mennyivel gagyibb amikor megláttam egymás mellett a kettőt), de lehet mégse lesz cserélve, mert ahogy néztem, hiába döntöm előre a háttámlát, nincs elég hely kiszedni, szóval megint ki kéne vennem az ülést...

Jah meg a sportülés vázában (üléssínjében) is van egy plusz merevítő amitől kevesebb a hely az ülés alatt, úghyogy most új helyet kell találnom az erősítőnek és az EÜ-doboznak...

Ha kiszeded, akkor nézd meg alul, mert van elöl és hátul van 2-2 magasság állító csavar, amivel lehet emelni. Lehet neked fenti állásban van. Nálam az elsők vannak csak fent, így alátámaszt a combomnak.

Demo:

Pályanap? Jössz a hungaroringre 24-én?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.