Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa A - Általános -


tourist

Recommended Posts

Sziasztok!

Na fejlődik a vas. smile.gif

Ott tartok, hogy elhoztam Szegedre, kb 150 km-t jött, és nem történt meg a rég említett leállás, nem indulás.

Most azonban kezd elszállni a fordulatszám probléma. Szinte minden lassításnál kuplunk benyom, fordulat leesik 500-ra, ha gyorsan, akkor le is áll, máskor hirtelen eszmél, s 1200 fpm, majd újra tökéletes alapjárat.

Szerintetek? Mi az Ecura gondolunk. Esetleg nincs Szeged könyékén vki c14nz/c12nz (Úgy tudom azonos az Ecu) motorral egy próbára?

Köszi

Link to comment
Megosztás:

Nálam akkor jelentkezett ilyen probléma, amikor rosszul volt beállítva a megszakító de az enyém porlasztós, karburátoros (15 fokos utógyújtást állítottak szegénynek), aztán mi adtunk olyan 3-5 fokos előgyújtást és megszűnt a probléma. De az alkatrészben még így is vannak beégések a helytelen beállítás miatt, szal cserélni kell vagy perselyeztetni.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ha jól emlékszem olvastam már valahol itt a fórumon, csak most sehol sem találtam, hogy A Corsánál gyakran előfordul hogy megszorul a tárcsafék.

Lehet ezt valahogy orvosolni vagy egyszerűbb váltani másik nyeregre + tárcsára?

Én most ott tartok, hogy kb kéthetente szét kell szedni a nyerget, meg fel kellene szabályoztatni a tárcsákat.

A tárcsákban meg a betétekben max 10e km van, de lassan kuka az egész :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ha jól emlékszem olvastam már valahol itt a fórumon, csak most sehol sem találtam, hogy A Corsánál gyakran előfordul hogy megszorul a tárcsafék.

Lehet ezt valahogy orvosolni vagy egyszerűbb váltani másik nyeregre + tárcsára?

Én most ott tartok, hogy kb kéthetente szét kell szedni a nyerget, meg fel kellene szabályoztatni a tárcsákat.

A tárcsákban meg a betétekben max 10e km van, de lassan kuka az egész :rolleyes:

Sosem találkoztam ilyennel,van fékfelújítókészlet és azzal elég sok problémát meglehet oldani.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ha jól emlékszem olvastam már valahol itt a fórumon, csak most sehol sem találtam, hogy A Corsánál gyakran előfordul hogy megszorul a tárcsafék.

Lehet ezt valahogy orvosolni vagy egyszerűbb váltani másik nyeregre + tárcsára?

Én most ott tartok, hogy kb kéthetente szét kell szedni a nyerget, meg fel kellene szabályoztatni a tárcsákat.

A tárcsákban meg a betétekben max 10e km van, de lassan kuka az egész :rolleyes:

De ha nagyon szar a féknyerged,akkor van egy pár 236-os nem hűtött tárcsához való féknyergem!!!

Olcsóban megszámítom,ha érdekel küldj pü.-et... <_<

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ha jól emlékszem olvastam már valahol itt a fórumon, csak most sehol sem találtam, hogy A Corsánál gyakran előfordul hogy megszorul a tárcsafék.

Lehet ezt valahogy orvosolni vagy egyszerűbb váltani másik nyeregre + tárcsára?

Én most ott tartok, hogy kb kéthetente szét kell szedni a nyerget, meg fel kellene szabályoztatni a tárcsákat.

A tárcsákban meg a betétekben max 10e km van, de lassan kuka az egész :rolleyes:

Vegyél úszónyerges, hűtött 236-osat, vagy ha nincs 13-as kereked, akkor inkább egyből 256-osat. <_<

Link to comment
Megosztás:

A 256oshoz kell valami átalakítás? vagy csak két nyereg, két tárcsa, betétek aztán kész?

Mindegyik 14es felni felmegy rá?

A 256-os a legnagyobb, ami átalakítás nélkül felmegy.

A legtöbb 14-es rámegy, de az 5" szélesek szerintem még nem. Az 5,5x14 ET49 viszont már tuti. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

A gyári 14"-os Gsi felni sem, még a kisebbik ET-s (ET 47.5) se. Erre a felnire gondolok, emiatt kell most nekem is pogikat csináltatnom:

5,5coll széles felnijeim vannak, viszont az ET szám nincs beleütve, holnap megpróbálom megmérni, de szerintem 45 mm alatt van.

Két centis pogácsáim vannak, csak azt még soha nem próbáltam, hogy elfér-e egyáltalán velük a kerék.

Ha esetleg érdekel van két 2 centis bonamit szélesítésem amire nincs szükségem.

Link to comment
Megosztás:

Hali! Központozó gyűrűje van valakinek? Kéne 4 a felnieimhez mert nélkülük dobolnak és nem akarok futóművet cserélni mostanában...

Van egy esztergályos itt Veszprémben az Aradi Vértanúk úti garázssoron (a KC mögött), az sztem fillérekért csinál neked ilyet. Nekem most csinál 500Ft/db munkadíjért nyomtávszélesítőket...

Link to comment
Megosztás:

Mármint gyűrű vagy lengéscsillapító? Lengéscsitítók: Benzines vagy Dízel (asszem a dízelé keményebb egy picit)? Közp.gyűrűt gondolom nem lényeg részleteznem. :rolleyes:

Lengéscsillapítóim vannak még.

Ami tuti van, az egy pár egy 86-os 1.2S-ből, van egy pár 92-es 1.4i-ből és van még egy pár B Corsa gátlóm, ami szintén jó A-ba.

Link to comment
Megosztás:

Hali! :rolleyes:

Tudja vki,hogy pontosan mire is szolgál a motortér hátuljában a tűzfalra fogatott aszem ellenállás,aminek az egyik oldalára az van írva,hogy 95 a másikra meg,hogy 98? Mert én úgy hallottam,hogy a benzin adagolását ezzel állítja a computer.

Nekem a 95 van kifelé és a 98 befelé,soha nem próbáltam megfordítani,mert 95-öst szoktam tankolni.

Egyik ismerősömnek a C12NZ-s Corsaban 91 és a másik oldalán 95 van rajta, a 91 van kifelé,pedig 95-öst tankolnak mindíg,nem lehet ez gáz? Nem lehet,hogy kevesebbet enne nekik,ha meg lenne fordítva és a 95 lenne kifelé? Azt viszont megfigyeltem,hogy a csatiba való fordítva bedugás nélkül nem lehet a foglalatot/csatit fordítva bepattintani a helyére,tehát nem lehet az,hogy a 95öt használja,csa fordítva van felfogatva. <_<

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.