J0hnny Elküldve Január27, 2008 Megoszt Elküldve Január27, 2008 M8 :lol: Hopp,akkor rosszul emlékeztem! :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január27, 2008 Megoszt Elküldve Január27, 2008 Hopp,akkor rosszul emlékeztem! :huh: Én is csak azért vágtam rá, mert két hete szedtem szét az enyémet :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január27, 2008 Megoszt Elküldve Január27, 2008 120 ezernél csörög a kinyomócsapágy és néha megcsúszik a kuplung. elég csapágyat és tárcsát cserélni vagy szerkezetet is?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január27, 2008 Megoszt Elküldve Január27, 2008 szerkezetet is Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január27, 2008 Megoszt Elküldve Január27, 2008 120 ezernél csörög a kinyomócsapágy és néha megcsúszik a kuplung. elég csapágyat és tárcsát cserélni vagy szerkezetet is?? Mindent! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január27, 2008 Megoszt Elküldve Január27, 2008 ha tárcsát cserélek akkor kell szerkezetet is ezekszerint? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január27, 2008 Megoszt Elküldve Január27, 2008 ha tárcsát cserélek akkor kell szerkezetet is ezekszerint? Hát ha van kedved többször szétszedni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Január27, 2008 Megoszt Elküldve Január27, 2008 ha tárcsát cserélek akkor kell szerkezetet is ezekszerint? Kiszerelés után eldönthető. Nálam kb 180 ezerig fut egy szerkezet, de ez nem általános. Gondolom tipusa és vezetője válogatja. Igaz, hogy legutóbb egy 180 ezres cserekor a szerelő szerint a szerkezetem még tök jó volt, mégis amikor kicserélte, utána egész másként viselkedett, sokkal finomabban működött. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január27, 2008 Megoszt Elküldve Január27, 2008 ezt nem értem ha egyszerre cserélem, akkor mért szedném szét többször azt akartad irni ha van kedvem szétszedni többször, akkor nem kell egyszerre?? ezekben a szerkezet ennyire a tárcsával együtt kopik??? vagy ez is használatfüggő?? csak azért kérdezem, mert pl a warnyúba 3 tárcsát cseréltünk, egy szerkezetet SE!! ladát is kb igy, szerkezetet ritkán cseréltünk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január27, 2008 Megoszt Elküldve Január27, 2008 Kiszerelés után eldönthető. Nálam kb 180 ezerig fut egy szerkezet, de ez nem általános. Gondolom tipusa és vezetője válogatja. Igaz, hogy legutóbb egy 180 ezres cserekor a szerelő szerint a szerkezetem még tök jó volt, mégis amikor kicserélte, utána egész másként viselkedett, sokkal finomabban működött. én is igy gondolkoztam, hogy nem kötelező, de azért 180 ezer az csak 180 ezer km, és érthető, ha más az uj cuccal :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Január27, 2008 Megoszt Elküldve Január27, 2008 ezt nem értem ha egyszerre cserélem, akkor mért szedném szét többször azt akartad irni ha van kedvem szétszedni többször, akkor nem kell egyszerre?? ezekben a szerkezet ennyire a tárcsával együtt kopik??? vagy ez is használatfüggő?? csak azért kérdezem, mert pl a warnyúba 3 tárcsát cseréltünk, egy szerkezetet SE!! ladát is kb igy, szerkezetet ritkán cseréltünk. Nálam tárcsa + szerkezet együtt cserés! Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Január27, 2008 Megoszt Elküldve Január27, 2008 Nálam tárcsa + szerkezet együtt cserés! Azt még el tudom képzelni, hogy csak kinyomócsapágy legyen cserés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január27, 2008 Megoszt Elküldve Január27, 2008 Azt még el tudom képzelni, hogy csak kinyomócsapágy legyen cserés. De azért önmagában nem éri meg szétszedni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Január27, 2008 Megoszt Elküldve Január27, 2008 ezt nem értem ha egyszerre cserélem, akkor mért szedném szét többször azt akartad irni ha van kedvem szétszedni többször, akkor nem kell egyszerre?? ezekben a szerkezet ennyire a tárcsával együtt kopik??? vagy ez is használatfüggő?? csak azért kérdezem, mert pl a warnyúba 3 tárcsát cseréltünk, egy szerkezetet SE!! ladát is kb igy, szerkezetet ritkán cseréltünk. A majd harminc éves bogaramban :lol: előszőr a tátcsa szakadt szét. Persze csak azt cseréltem. Alig egy hónap mulva ismét Frédi-Béni volt, mert a szerkezet adta meg magát, de vitte a csapágyat is. :huh: Kétszer toltam hazáig (összesen Kb. :800 m síkúton) kétszer szedtem szét, 2x szaladgáltam alkatrészért, viszont a végén már csukott szemmel, hátrakötött kézzel, háttal állva, szimultán szét-össze szereltem, Kb 40 perc alatt. Mindennek van haszna. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január27, 2008 Megoszt Elküldve Január27, 2008 hát itt is hallhattunk illetve olvashattunk többféle verziot :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január27, 2008 Megoszt Elküldve Január27, 2008 a végén már csukott szemmel, hátrakötött kézzel, háttal állva, szimultán szét-össze szereltem, Kb 40 perc alatt. Ezt úgy elképzeltem... :huh: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Január27, 2008 Megoszt Elküldve Január27, 2008 Ezt úgy elképzeltem... :huh: :lol: És cigi lógótt a számból. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január27, 2008 Megoszt Elküldve Január27, 2008 És cigi lógótt a számból. :huh: és koszos kisujjal toltad fel a szemüveget :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gollob Elküldve Február13, 2008 Megoszt Elküldve Február13, 2008 sziasztok az lenne a kérdésem hogy van egy opel astrám f-es 1,8-as 115 lóerős automataváltós és az a gond vele hogy amíg a motor be nem melegszik nem lehet vele elindulni mert villogni kezd a sportfokozat visszajelzője miután D-be teszem mi a lehet a gond vele?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gollob Elküldve Február13, 2008 Megoszt Elküldve Február13, 2008 ja és tudom hogy ez nem ide tartozik de még kellene ugyanerre a kocsira hátsó kipufogó dob kb hány rugóért van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gollob Elküldve Február13, 2008 Megoszt Elküldve Február13, 2008 ja és a pontos típus: Opel astra f1 1,8i 115 Le autómataváltó( sport fokozattal) asr abs esp Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február13, 2008 Megoszt Elküldve Február13, 2008 ja és tudom hogy ez nem ide tartozik de még kellene ugyanerre a kocsira hátsó kipufogó dob kb hány rugóért van? BOSAL Belga gyártmány 11620 Ft Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február13, 2008 Megoszt Elküldve Február13, 2008 sziasztok az lenne a kérdésem hogy van egy opel astrám f-es 1,8-as 115 lóerős automataváltós és az a gond vele hogy amíg a motor be nem melegszik nem lehet vele elindulni mert villogni kezd a sportfokozat visszajelzője miután D-be teszem mi a lehet a gond vele?? A váltó olajszintje rendben van? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Február13, 2008 Megoszt Elküldve Február13, 2008 BOSAL Belga gyártmány 11620 Ft A Bosal nem olasz? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február13, 2008 Megoszt Elküldve Február13, 2008 A Bosal nem olasz? :) Unix ezt írja... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts