Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

120 ezernél csörög a kinyomócsapágy és néha megcsúszik a kuplung.

elég csapágyat és tárcsát cserélni vagy szerkezetet is??

Elküldve
ha tárcsát cserélek akkor kell szerkezetet is ezekszerint?

Kiszerelés után eldönthető. Nálam kb 180 ezerig fut egy szerkezet, de ez nem általános. Gondolom tipusa és vezetője válogatja. Igaz, hogy legutóbb egy 180 ezres cserekor a szerelő szerint a szerkezetem még tök jó volt, mégis amikor kicserélte, utána egész másként viselkedett, sokkal finomabban működött.

Elküldve

ezt nem értem

ha egyszerre cserélem, akkor mért szedném szét többször

azt akartad irni ha van kedvem szétszedni többször, akkor nem kell egyszerre??

ezekben a szerkezet ennyire a tárcsával együtt kopik??? vagy ez is használatfüggő??

csak azért kérdezem, mert pl a warnyúba 3 tárcsát cseréltünk, egy szerkezetet SE!!

ladát is kb igy, szerkezetet ritkán cseréltünk.

Elküldve
Kiszerelés után eldönthető. Nálam kb 180 ezerig fut egy szerkezet, de ez nem általános. Gondolom tipusa és vezetője válogatja. Igaz, hogy legutóbb egy 180 ezres cserekor a szerelő szerint a szerkezetem még tök jó volt, mégis amikor kicserélte, utána egész másként viselkedett, sokkal finomabban működött.

én is igy gondolkoztam, hogy nem kötelező, de azért 180 ezer az csak 180 ezer km, és érthető, ha más az uj cuccal :huh:

Elküldve
ezt nem értem

ha egyszerre cserélem, akkor mért szedném szét többször

azt akartad irni ha van kedvem szétszedni többször, akkor nem kell egyszerre??

ezekben a szerkezet ennyire a tárcsával együtt kopik??? vagy ez is használatfüggő??

csak azért kérdezem, mert pl a warnyúba 3 tárcsát cseréltünk, egy szerkezetet SE!!

ladát is kb igy, szerkezetet ritkán cseréltünk.

Nálam tárcsa + szerkezet együtt cserés!

Elküldve
ezt nem értem

ha egyszerre cserélem, akkor mért szedném szét többször

azt akartad irni ha van kedvem szétszedni többször, akkor nem kell egyszerre??

ezekben a szerkezet ennyire a tárcsával együtt kopik??? vagy ez is használatfüggő??

csak azért kérdezem, mert pl a warnyúba 3 tárcsát cseréltünk, egy szerkezetet SE!!

ladát is kb igy, szerkezetet ritkán cseréltünk.

A majd harminc éves bogaramban :lol: előszőr a tátcsa szakadt szét. Persze csak azt cseréltem. Alig egy hónap mulva ismét Frédi-Béni volt, mert a szerkezet adta meg magát, de vitte a csapágyat is. :huh: Kétszer toltam hazáig (összesen Kb. :800 m síkúton) kétszer szedtem szét, 2x szaladgáltam alkatrészért, viszont a végén már csukott szemmel, hátrakötött kézzel, háttal állva, szimultán szét-össze szereltem, Kb 40 perc alatt.

Mindennek van haszna. :)

Elküldve
a végén már csukott szemmel, hátrakötött kézzel, háttal állva, szimultán szét-össze szereltem, Kb 40 perc alatt.

Ezt úgy elképzeltem... :huh: :lol:

  • 3 weeks later...
Elküldve

sziasztok

az lenne a kérdésem hogy van egy opel astrám f-es 1,8-as 115 lóerős automataváltós

és az a gond vele hogy amíg a motor be nem melegszik nem lehet vele elindulni mert villogni kezd a sportfokozat visszajelzője miután D-be teszem

mi a lehet a gond vele??

Elküldve
ja és tudom hogy ez nem ide tartozik de még kellene ugyanerre a kocsira hátsó kipufogó dob

kb hány rugóért van?

BOSAL Belga gyártmány 11620 Ft

Elküldve
sziasztok

az lenne a kérdésem hogy van egy opel astrám f-es 1,8-as 115 lóerős automataváltós

és az a gond vele hogy amíg a motor be nem melegszik nem lehet vele elindulni mert villogni kezd a sportfokozat visszajelzője miután D-be teszem

mi a lehet a gond vele??

A váltó olajszintje rendben van? :)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.