kori Elküldve November19, 2010 Megoszt Elküldve November19, 2010 A 18-as lábon pedig állandó plusznak kell lennie. Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsy Elküldve November30, 2010 Megoszt Elküldve November30, 2010 Üdv Kartársak! Srácok kellene egy kis segítség.Nincs töltésem. :excl: Gyújtás ráadáskor nem világít a töltés visszajelző(az izzó nincs kiégve).Az akksin mérve a fessz csökken gázadáskor,nem tölt a generátor.Álló motornál a generátornál ugyan azt a feszt mérem mint ami az akksin van.A történet úgy kerek,hogy előtte szerelőnél volt,HF-Kipuf sor tömítés és vez.mű szíj cserén.én otthon cseréltem baloldali szelepfedél tömítést.Most én barmolhattam volna el valamit?Elvileg olyan dolgot nem bontottam meg.Test kábelt akksi tartónál megtaláltam,helyén van.Ötlet?(Nincs a közelben szerelő és az autó sokat nem halad akksiról.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsy Elküldve December1, 2010 Megoszt Elküldve December1, 2010 Üdv Kartársak! Srácok kellene egy kis segítség.Nincs töltésem. :excl: Gyújtás ráadáskor nem világít a töltés visszajelző(az izzó nincs kiégve)............ Ma sikerült kilámpázni,nincs gerjesztés,nem világít a próbalámpa.Fesszabályzó csere.Az a szép,hogy 14 hónapos csak.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
fureszoszkar Elküldve December3, 2010 Megoszt Elküldve December3, 2010 Üdvözletem mindenkinek! Jön a karácsony! Szerencsétlen automataváltóm is így gondolja a üzemmód választó ledek villognak, vagy az összes virít. :excl: Valaki szedett már szét ilyen kapcsolót, vagy esetleg fel is újított? Minden segítséget szívesen fogadok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve December3, 2010 Megoszt Elküldve December3, 2010 Üdvözletem mindenkinek! Jön a karácsony! Szerencsétlen automataváltóm is így gondolja a üzemmód választó ledek villognak, vagy az összes virít. :lol: Valaki szedett már szét ilyen kapcsolót, vagy esetleg fel is újított? Minden segítséget szívesen fogadok. Váltó topikban kifejtve a dolog régebben :lol:... A programkapcsoló meghalódott. felújítható, de gari nélkül, vagy 70 e körül az új (minusz ha van kedvezmány csegőben stb) Nekem a P fokozat lába hajlott meg, illetve D ben ha mozgattam egy kicsit a kart, akkor. Mikor szerviz módba kapcsol, manuálisként használod?... Ilyenkor mondjuk nincs védelem a váltóban, szal visszaváltással csak okosan! De elindulásnál meg kéne visszatenni 1 be, mert magától nem vált vissza. Link to comment Megosztás: More sharing options...
apafoni Elküldve December3, 2010 Megoszt Elküldve December3, 2010 Sziasztok! Üdv mindenkinek! Egy kis segítség kellene, /ha, valaki tud/ Van egy 97-es automata váltós B OMEGA Nagyon hosszan csúsztat a váltó, viszont normálisan fel vált minden fokozatba. Kisebb emelkedőknél vissza vált! Alapjáraton szokott olyant csinálni az autó, hogy hirtelen felpörög egy pillanatra, aztán ki írja , hogy váltó hiba! Meg tudja mondani valaki , hogy milyen okból lehetséges ez? Előre is köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve December3, 2010 Megoszt Elküldve December3, 2010 Sziasztok! Üdv mindenkinek! Egy kis segítség kellene, /ha, valaki tud/ Van egy 97-es automata váltós B OMEGA Nagyon hosszan csúsztat a váltó, viszont normálisan fel vált minden fokozatba. Kisebb emelkedőknél vissza vált! Alapjáraton szokott olyant csinálni az autó, hogy hirtelen felpörög egy pillanatra, aztán ki írja , hogy váltó hiba! Meg tudja mondani valaki , hogy milyen okból lehetséges ez? Előre is köszi! Szia Itt válaszolok, hogy megtaláld, de van külön váltótopik! Mikor látott utoljára szerelőt az a váltó? Mit jelent nálad, hogy hosszan csúsztat? Alapjáraton, D ben, vagy N ben? Mondjuk kezdésnek egy olajszint és fékszalag ellenőrzése erősen javallott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
apafoni Elküldve December3, 2010 Megoszt Elküldve December3, 2010 Szia Itt válaszolok, hogy megtaláld, de van külön váltótopik! Mikor látott utoljára szerelőt az a váltó? Mit jelent nálad, hogy hosszan csúsztat? Alapjáraton, D ben, vagy N ben? Mondjuk kezdésnek egy olajszint és fékszalag ellenőrzése erősen javallott. Igen, meg találtam azt a topikot is :lol: A váltót tavaly , cseréltem és akkor még semmi gondja nem volt. Az előző meg halt/ az összes fogaskereket ledarálta/ Év elején cseréltem hengerfejet, és azóta csinálja ezt/ bár nem hiszem ,hogy össze függne/ Olaj csere kb:3 hónapja volt, mert elszállt a hűtőre előre menő gumicső, így ki nyomta az olajat. Azt ki derítettem ,hogy teljes feltőltés 8.6L ,ha le engeded a leeresztőn az olajat, akkor az utána töltés 4.2 Ez alapján jártam el. Írtad a fék szalagot, az pontosan hol is található? Link to comment Megosztás: More sharing options...
apafoni Elküldve December3, 2010 Megoszt Elküldve December3, 2010 Igen, meg találtam azt a topikot is :lol: A váltót tavaly , cseréltem és akkor még semmi gondja nem volt. Az előző meg halt/ az összes fogaskereket ledarálta/ Év elején cseréltem hengerfejet, és azóta csinálja ezt/ bár nem hiszem ,hogy össze függne/ Olaj csere kb:3 hónapja volt, mert elszállt a hűtőre előre menő gumicső, így ki nyomta az olajat. Azt ki derítettem ,hogy teljes feltőltés 8.6L ,ha le engeded a leeresztőn az olajat, akkor az utána töltés 4.2 Ez alapján jártam el. Írtad a fék szalagot, az pontosan hol is található? Bocs azt ki hagytam, induláskor és menet közben is hosszan csúsztat a váltó a következő fokozat kapcsolásáig ha nagyobb gázt adok. Kis emelkedőknél is vissza vált kettőt/ amit nem kéne / Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve December12, 2010 Megoszt Elküldve December12, 2010 Mi okozhatja a MID órájának folyamatos késését? Földpont-hiba miatt lehet ilyesmi? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December12, 2010 Megoszt Elküldve December12, 2010 Mi okozhatja a MID órájának folyamatos késését? Földpont-hiba miatt lehet ilyesmi? Pontatlan a kvarc benne. Mennyit késik? Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve December12, 2010 Megoszt Elküldve December12, 2010 Pontatlan a kvarc benne. Mennyit késik? Olyan napi 20-30percet. További hibajelensége, ami már korábban is volt téma, hogy levett gyújtásnál világít a bc, és 2-3 nap alatt le is szívja az akksit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsizoli Elküldve December12, 2010 Megoszt Elküldve December12, 2010 Olyan napi 20-30percet. További hibajelensége, ami már korábban is volt téma, hogy levett gyújtásnál világít a bc, és 2-3 nap alatt le is szívja az akksit. Na, akkor here is the time to visit EBAY.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve December12, 2010 Megoszt Elküldve December12, 2010 Na, akkor here is the time to visit EBAY.... Nyáron vettem Oldjawástól... Angol, és majdnem sorhiba-mentes. Vesz a nyavaja másikat. inkább lehúzom a csatit, és a helyén hagyom, vakon. Azt ha lesz időm rá, akkor rakok be helyette egy színes TFT kijelzőt, meg valami car-pc-t hozzá, meg megpróbálom a jelenlegi 'hardware' környezetbe illeszteni, hogy bohóckodjon ez is a lámpa/fék-hibával (meg esetleg kap egy GPS-modult, és lesz beépített navigáció) :lol: Amúgy van a 'szomszédban' egy autóbontó, épp az Omi-s MID/TID/GID-eket néztem. van nekik egy jópár, de elég 'borsos' az áruk. 15000-30000ft között mérik őket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
omega 2.5 Elküldve December16, 2010 Megoszt Elküldve December16, 2010 Sziasztok! Ma cseréltettem fékbetétet elöl, mert kiírta a BC a "brake pad" feliratot. Direkt úgy kértem az üzletben a fékbetétet, hogy visszajelzős legyen. Amikor kibontottam, akkor láttam, hogy nincs semmilyen csatlakozó rajta. Az eladó azt mondta, hogy a régiről kell átszerelni a csatlakozót. Most ki van cserélve a betét (persze nem visszajelzőst adtak) a problémám az, hogy most is világít a brake pad. Mit lehet vele csinálni, hogy megszűnjön? A régi fékbetét sem visszajelzős volt, de akkor miért írta ki a BC kb. két hete a hibaüzenetet? A dob belsejében van egy csatlakozó, ami egy dróttal össze van zárva, az lenne a fékvisszajelző csatlakozója? Csináltam képet róla, ha megtalálom a telefon adatkábeljét, akkor felrakom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve December16, 2010 Megoszt Elküldve December16, 2010 Sziasztok! Ma cseréltettem fékbetétet elöl, mert kiírta a BC a "brake pad" feliratot. Direkt úgy kértem az üzletben a fékbetétet, hogy visszajelzős legyen. Amikor kibontottam, akkor láttam, hogy nincs semmilyen csatlakozó rajta. Az eladó azt mondta, hogy a régiről kell átszerelni a csatlakozót. Most ki van cserélve a betét (persze nem visszajelzőst adtak) a problémám az, hogy most is világít a brake pad. Mit lehet vele csinálni, hogy megszűnjön? A régi fékbetét sem visszajelzős volt, de akkor miért írta ki a BC kb. két hete a hibaüzenetet? A dob belsejébe van egy csatlakozó, ami egy dróttal össze van zárva, az lenne a fékvisszajelző csatlakozója? Csináltam képet róla, ha megtalálom a telefon adatkábeljét, akkor felrakom. Igen. Az a stekker a visszajelző kábele. Elvileg abba kellene csatlakoztatva lennie a korábbi visszajelzőnek. De ha egy dróttal van rövidrezárva, akkor nem is volt benne kopásjelző. Amúgy a kopásjelző a fékbetét menetirány szerinti első oldalán levő lyukba csúszik be. Valószínű hogy kicsúszott a drót, azért írja az üzenetet. Igazítsd meg, és légy happy! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve December16, 2010 Megoszt Elküldve December16, 2010 Sziasztok! Ma cseréltettem fékbetétet elöl, mert kiírta a BC a "brake pad" feliratot. Direkt úgy kértem az üzletben a fékbetétet, hogy visszajelzős legyen. Amikor kibontottam, akkor láttam, hogy nincs semmilyen csatlakozó rajta. Az eladó azt mondta, hogy a régiről kell átszerelni a csatlakozót. Most ki van cserélve a betét (persze nem visszajelzőst adtak) a problémám az, hogy most is világít a brake pad. Mit lehet vele csinálni, hogy megszűnjön? A régi fékbetét sem visszajelzős volt, de akkor miért írta ki a BC kb. két hete a hibaüzenetet? A dob belsejébe van egy csatlakozó, ami egy dróttal össze van zárva, az lenne a fékvisszajelző csatlakozója? Csináltam képet róla, ha megtalálom a telefon adatkábeljét, akkor felrakom. A kopásjelző cserélendő a betéttel együtt, és külön kell megvenni kb 2500/db-ért. Ez akkora összeg, hogy sok kötsög már nem invesztál be az autóba, hisz csak egy sz@r Opelje van, és arra nemár hogy 5e forinttal többet kelljen költeni. Akkor nem jut egy mekis zabálásra, vagy nem tud elmenni moziba a legújabb luvnyájával. Akinek nem inge... Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve December16, 2010 Megoszt Elküldve December16, 2010 A kopásjelző cserélendő a betéttel együtt, és külön kell megvenni kb 2500/db-ért. Ez akkora összeg, hogy sok kötsög már nem invesztál be az autóba, hisz csak egy sz@r Opelje van, és arra nemár hogy 5e forinttal többet kelljen költeni. Akkor nem jut egy mekis zabálásra, vagy nem tud elmenni moziba a legújabb luvnyájával. Akinek nem inge... Mondjuk nekem is simán le van blindelve, de nem azért mert sajnáltam azt az 5000-et, hanem mert az egyik csatlakozó hiányzott mindig is, a másik meg szétrohadt. Így maradt a blindelés. Másrészt meg nálam amúgy se működött volna a kopásjelző, mert még előtte cseréltem volna, hogy 5000ft 'elkopjon' :lol: Mivel ragasztatom a betéteket, ezért meg nem veszek újat, így nincs benne a "csomagban" :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
omega 2.5 Elküldve December16, 2010 Megoszt Elküldve December16, 2010 Igen. Az a stekker a visszajelző kábele. Elvileg abba kellene csatlakoztatva lennie a korábbi visszajelzőnek. De ha egy dróttal van rövidrezárva, akkor nem is volt benne kopásjelző. Amúgy a kopásjelző a fékbetét menetirány szerinti első oldalán levő lyukba csúszik be. Valószínű hogy kicsúszott a drót, azért írja az üzenetet. Igazítsd meg, és légy happy! :lol: A szerelő megnézte, és ki is cserélte a drótokat, de nem változott a dolog. A visszajelző nem úgy működik, hogy van egy vezető réteg a betétben és ha odáig kopik, akkor záródik az áramkör a tárcsán keresztül? Link to comment Megosztás: More sharing options...
omega 2.5 Elküldve December16, 2010 Megoszt Elküldve December16, 2010 A kopásjelző cserélendő a betéttel együtt, és külön kell megvenni kb 2500/db-ért. Gondolom ezt az eladónak illett volna tudni. Mindegy ezért már nem szedetem szét újra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve December16, 2010 Megoszt Elküldve December16, 2010 A szerelő megnézte, és ki is cserélte a drótokat, de nem változott a dolog. A visszajelző nem úgy működik, hogy van egy vezető réteg a betétben és ha odáig kopik, akkor záródik az áramkör a tárcsán keresztül? Nem, pont fordítva, a tárcsa elkoptatja a jelzőben a 'vezetéket' (a kopásjelzőn keresztül van földre kötve a BC egyik -mostmegnemmondommelyik :lol: - lába) és a szakadás fog hibaüzenetet kiváltani. Ezért kell rövidre zárni a stekkert. Lehet hogy máshol is probléma van, valamelyik oldalon szakadt a vezeték. Gondolom ezt az eladónak illett volna tudni. Mindegy ezért már nem szedetem szét újra. Utólag is be lehet csúsztatni a kopásjelzőket (max a kereket kell leszedni). Viszont értelme nem sok lenne a fentebb említett javítás nélkül. Ha jól látom, nem nagyon van együtt csomagolva a betét meg a kopásjelző. Betétből van olyan, amin van furat és van olyan, amin nincs furat a kopásjelzőhöz. (Ja, meg van olyan, amin 'akusztikus' kopásjelző van :lol: magyarul egy rugó, ami korcog a tárcsán, ha lekopott az anyag :) ) Kopásjelzőt a legtöbb katalógus külön tételként hozza, lehet hogy a GM fékbetétben benne van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
omega 2.5 Elküldve December16, 2010 Megoszt Elküldve December16, 2010 Úgy ermlékszem, hogy nem volt rajta furat. Lehet, hogy oxidos lett a csatlakozó és azért sz@rakodik? Nem csodálnám, mert tiszta sár volt, és mivel nem volt rajta a fékbetét csatlakozója bele ment. Megpróbálkozok egy kis kontakt spay-vel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve December16, 2010 Megoszt Elküldve December16, 2010 Úgy ermlékszem, hogy nem volt rajta furat. Lehet, hogy oxidos lett a csatlakozó és azért sz@rakodik? Nem csodálnám, mert tiszta sár volt, és mivel nem volt rajta a fékbetét csatlakozója bele ment. Megpróbálkozok egy kis kontakt spay-vel. Pucold ki, és próbáld ki úgy. Amúgy lehet hogy eltört a vezeték a csatlakozó előtt. Elég merev fajta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ComPityu Elküldve December20, 2010 Megoszt Elküldve December20, 2010 BMW 525 TD :) :D (Flowa vörös posztója :D :lol: ) 525TD VS B Senátor ? :lol: Hát ez nem lenne verseny,,, Nem volt szenátor a sggetek alatt ! Neekm volt kettö is ! Meg 525 is. Senator de nem orhosszal vezet ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve December20, 2010 Megoszt Elküldve December20, 2010 525TD VS B Senátor ? :lol: Hát ez nem lenne verseny,,, Nem volt szenátor a sggetek alatt ! Neekm volt kettö is ! Meg 525 is. Senator de nem orhosszal vezet ! És akkor mivan? A motor meg a váltó a lényeg! Nekem meg A 3000-rem volt, manuál váltóval... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts