Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektronikus gondok


Jocek MV6

Recommended Posts

525TD VS B Senátor ? :lol:

Hát ez nem lenne verseny,,, Nem volt szenátor a sggetek alatt ! Neekm volt kettö is ! Meg 525 is. Senator de nem orhosszal vezet !

Ott ki volt hangsúlyozva a TD... nem véletlenül, ugyanis Flowa "enyhén" dízel ellenes - volt.. míg át nem pártolt egy 2.2DTI re :lol: :)

De ez már történelem, olyan rég volt, hogy Bercit nem láttam vagy 2 éve... nem itt - élőben :D...

Link to comment
Megosztás:

Ott ki volt hangsúlyozva a TD... nem véletlenül, ugyanis Flowa "enyhén" dízel ellenes - volt.. míg át nem pártolt egy 2.2DTI re :lol: :lol:

De ez már történelem, olyan rég volt, hogy Bercit nem láttam vagy 2 éve... nem itt - élőben :)...

Ellenes. Sok minden ellenes volt ő, aztán forgott is rendesen az a köpönyeg. De a klubot neki köszönhetjük...

Link to comment
Megosztás:

E Rekord, 3800ccm, automata.. én nyertem :) :D Omegatd, ne dedózzunk, ok ? :D : :D Nem áll jól az nekünk :lol: :lol:

Miért? Néha muszáj, mert még azt hiszik a csikók, hogy ők sz@rták a spanyol viaszt. Ez olyan, mint a gyorsulás, néha le kell nyomni az ellenfelet, hogy érezze a törődést...

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...
Sziasztok.

Azt szeretném kérdezni tőletek, hogy valaki tud vélemény modani az ebay-en

Itt kapható generátorról? Szerintem jó árban van. De mi lehet az oka, hogy ennyire olcsó?

Email-ben az írták, hogy az unióban gyártják a holmit.

Laca

Az, hogy nem Magyarországon van a holmi. :D

Link to comment
Megosztás:

A helyszíntől függetlenül gondoltam. Én is erre tippelek, hogy kint volt piaca ennek bőven és gyártottak rengeteget és ezért olcsó kint. Mert lassan csere érett lesz a generátorom és gondolkodok rajta, hogy kipróbálom ezt. Csak nem örülnék neki ha mondjuk 1 év után már köhögne a cucc.

Link to comment
Megosztás:

A helyszíntől függetlenül gondoltam. Én is erre tippelek, hogy kint volt piaca ennek bőven és gyártottak rengeteget és ezért olcsó kint. Mert lassan csere érett lesz a generátorom és gondolkodok rajta, hogy kipróbálom ezt. Csak nem örülnék neki ha mondjuk 1 év után már köhögne a cucc.

Majdnem 20e ft, plusz a szállítás.

Ugyanennyiért jó helyen felújítják a generátorodat (már ha te nem tudom megcsinálni, meg beszerezni az alkatrészeket), garanciával.

És akkor legalább az eredeti cucc van benne, nem pedig egy istentudja milyen utángyári.

Link to comment
Megosztás:

Na ez a baj, hogy egyszer már beraktak valami sza-t nekem és 2 év és kb 30.000km után a csapágynak megint hangja lett. Azért köszönöm a gondolatokat. Még egy kicsit agyalok rajta mi legyen.

Csapágyak már csak ilyenek. Igaz, nem Opel generátorban, de cseréltem csapágyat, asszem 5000ft volt a két SKF csapágy. Ez a név meg eléggé garancia.

Ha jól van összehúzva a két pajzs, és nem feszül a tengely, akkor tartós lesz az eredmény.

Bronzgyűrűket, keféket meg szinte forintos tétel cserélni.

Munkaidő, tapasztalat nélkül (mmint generátoros tapasztalat, nem pedig gépészeti tapasztalat) kb 2-2,5 óra.

Egy szakműhely megcsinálja fél óra alatt. Igaz ők elkérnek 15-20e ft-ot, attól függően, hogy mit cseréltek.

Link to comment
Megosztás:

Na ez a baj, hogy egyszer már beraktak valami sza-t nekem és 2 év és kb 30.000km után a csapágynak megint hangja lett. Azért köszönöm a gondolatokat. Még egy kicsit agyalok rajta mi legyen.

Ne agyalj, az árt neked! Vedd meg azt a fost és ne csodálkozz, ha 2 év múlva be fog szarni. Skyrangr kollégának 100%-ban igaza van. 5E-ért vettem használt bontott generátort, 1500 volt a csapágy, valami kis összeg a bronzkefe, meg a munka, 10E-ből megvolt az egész, aztán mégiscsak gyári, igaz nem olyan csillivilli, mint az általad belinkelt...

Link to comment
Megosztás:

Csapágyak már csak ilyenek. Igaz, nem Opel generátorban, de cseréltem csapágyat, asszem 5000ft volt a két SKF csapágy. Ez a név meg eléggé garancia.

Ha jól van összehúzva a két pajzs, és nem feszül a tengely, akkor tartós lesz az eredmény.

Bronzgyűrűket, keféket meg szinte forintos tétel cserélni.

Munkaidő, tapasztalat nélkül (mmint generátoros tapasztalat, nem pedig gépészeti tapasztalat) kb 2-2,5 óra.

Egy szakműhely megcsinálja fél óra alatt. Igaz ők elkérnek 15-20e ft-ot, attól függően, hogy mit cseréltek.

Most, hogy olvasom, nekem ISS SKF ment bele, de nem volt 5E, lehet, hogy darabja volt 1500 körül...

Link to comment
Megosztás:

Most, hogy olvasom, nekem ISS SKF ment bele, de nem volt 5E, lehet, hogy darabja volt 1500 körül...

Ja, itt is a kettő együtt volt 5000, a legközelebbi csapágyastól. Per pill az volt a legközelebb, és SOS volt, lévén hétvége :D

Szénkefe meg asszem valami sarokcsiszolóé passzolt pont bele. Kis reszelés után bele is ugrott, azt jóság lett :).

Hézagoló gyűrű szokott lenni otthon mindenféle méretben (mint StahlJuditnak fürjtojás a hűtőben :) ), úgyhogy full generál lett. Megjegyzem, az a generátor már évek óta megy, probléma nélkül.

Ráadásul ez csili-villi is lett, mert homokfúvást kaptak a pajzsok (asszem ez 2 sörömbe került, a drehás haver jóvoltából), meg némi hőálló feketét a középrész.

Végső összeg:

-csapágyak: 5e ft,

-kefék: 2e ft,

-hézagolók: 1e ft,

-homokfúvás: 2 söricillin,

-4 pisszenésnyi hőálló fekete festék: 100ft

-meg 2-2,5 óra munka, meg 20km motorozás (anyagbeszerzés címén)

Szóval erős a kontraszt... megbízhatatlan utángyári vacak VS. gyári, felújított... illetve ~18e ft+posta VS. ~10e ft(+saját munka)

Link to comment
Megosztás:

  • 3 weeks later...
Akkor én nyertem. A3000 dualram, manual váltó. Mindent visz...

Abba még bele tettem volna a seggem, egy próba erejéig minimum !!! :)

De persze a cél az 5.7-V8,,, :-D "tojok rá hogy Opel v sem , de V8 legyen" Most adtunk el egy 67-es Eldorádót 7,1 es moci, kár hogy elsö kerekesre csinálta a ,nagyon hülye amcsi,,,,. Na annak olyan hangja van, hogy recsakaaaaaa,,, :D

Link to comment
Megosztás:

Abba még bele tettem volna a seggem, egy próba erejéig minimum !!! :D

De persze a cél az 5.7-V8,,, :-D "tojok rá hogy Opel v sem , de V8 legyen" Most adtunk el egy 67-es Eldorádót 7,1 es moci, kár hogy elsö kerekesre csinálta a ,nagyon hülye amcsi,,,,. Na annak olyan hangja van, hogy recsakaaaaaa,,, :D

Hát sok sikert... túl sok nem készült belőle :)

Link to comment
Megosztás:

Abba még bele tettem volna a seggem, egy próba erejéig minimum !!! :)

De persze a cél az 5.7-V8,,, :-D "tojok rá hogy Opel v sem , de V8 legyen" Most adtunk el egy 67-es Eldorádót 7,1 es moci, kár hogy elsö kerekesre csinálta a ,nagyon hülye amcsi,,,,. Na annak olyan hangja van, hogy recsakaaaaaa,,, :D

Jó is volt, lehetett élvezkeni. A V8 meg V8, számomra onnan kezdődik a V motor, annak van gurgulázó hangja...

Link to comment
Megosztás:

Olyan napi 20-30percet.

További hibajelensége, ami már korábban is volt téma, hogy levett gyújtásnál világít a bc, és 2-3 nap alatt le is szívja az akksit.

Ezt nekem is produkálta. Az óra nem késik, de volt hogy nem aludt el a háttérvilágítás. Ez a hiba megszűnt, de maradt helyette egy olyan, hogy a belső világítás gyújtáson késleltet és nem alszik ki egyből.

Komfortvezérlő lesz a kaki valószínű, kéne gubizni egyet rádugni és kipróbálni, de nem volt érkezésem foglalkozni még a dologgal.

Elvileg a komfortvezérlő viszi az ablakemelőket, a centrált, a belső világítást, meg a BC világítást is többek között. Anyós oldali lábnál van a doboz a kárpit mögött, nem nagy dolog kicserélni.

Amúgy tuti valami testhibát produkál az elektronika, mert olyanok a jelenségek, de minden bekötés oké, valószínű a belsejében van a bibi.

Majd egyszer szerzek egy másikat, oszt csere.

Üdv

Link to comment
Megosztás:

  • 2 months later...

Beirom ide, hatha valaki errejar es beirja a megoldast:

Szivosor le-fol es gyujtascsere utan nem tudom torolni a tarolt hibakodokat. (elotte oke volt)

ECU csere utan a masik ECUval ugyanez a helyzet.

Elo adatok rendben ahogyan elotte, az output testek nem mukodnek (elotte nem probaltam oket, lehet hogy osszefugg)

Kutyu: OP-COM 090820B

Reszemrol teljes tanacstalansag B)

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Sziasztok,

Az X25XE és X30XE másodlagos levegő szivattyút szét lehet szedni? Vizet kapott és csapágyas lett, nagyon csúnya hangja van... Ha lehúzom a csatiját, akkor fog hibakódot dobni? Mert ha reléjét kihúzom akkor hibakódot dobott a Calibra, de ez a része egyezik Omi-val.

Köszönöm.

M_sodlagos_leveg__szivatty__www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.