Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektronikus gondok


Jocek MV6

Recommended Posts

Köszönöm megpróbálom amit írtál hátha bejön.

Van egy olyan elképzelésem ,bár lehet hogy butaság, hogy valamilyen közös probléma lehet mivel mindkét eszköz a gyujtás nélkük működik.

Lehetnek egy áramkörön?

Még a cd lejátszót megoldom de duda kerékpár szezonban nagyon fontos lenne.

Miért? Te a dudával kerékpározol!? :D
Link to comment
Megosztás:

Köszönöm megpróbálom amit írtál hátha bejön.

Van egy olyan elképzelésem ,bár lehet hogy butaság, hogy valamilyen közös probléma lehet mivel mindkét eszköz a gyujtás nélkük működik.

Lehetnek egy áramkörön?

Még a cd lejátszót megoldom de duda kerékpár szezonban nagyon fontos lenne.

Könnyen lehet, hogy közös a probléma, bár a rajz alapján külön biztin vannak. Fene tudja ki mikor mit mókolt már rajta. Na de vissza a bajhoz, ha a relén találsz stabil 12v-ot valamelyik lábán, de nem adja át a villanyt amikor meghúz akkor a relét kell lecserélni vagy javítani. Ha átadja akkor a relé után van a gond - csatlakozó vagy vezeték probléma. Ha nincs fix 12v a relé egyik lábán sem akkor a relé előtt van a bibi, sanszos a biztosíték. És még egy tipp : praktikus kivenni minden biztit mielőtt rámérsz, mert ha a helyén hagyod és úgy mérsz rá akkor valamilyen áramköri elemen keresztül is záródhat a műszered vizsgáló áramköre és az ugyanúgy 0 ohmot mutat mintha jó lenne a bizti! na küzdjél ! :icon13:

Link to comment
Megosztás:

Miért? Te a dudával kerékpározol!? :D

Tudod az a hobbim hogy az ártatlanul az út közepén biciklizőket a dudámmal riogatom.

Mivel most elromlott kénytelen vagyok mögéjük osonni az omegával és üresben jóll felpörgetni hogy a sportdob majd szét szakad, a kerékpáros meg ijedtében még mutogatni is elfelejt.

Az omegával osonás nagy meló inkább a dudálás. :evilgrin:

Link to comment
Megosztás:

Tudod az a hobbim hogy az ártatlanul az út közepén biciklizőket a dudámmal riogatom.

Mivel most elromlott kénytelen vagyok mögéjük osonni az omegával és üresben jóll felpörgetni hogy a sportdob majd szét szakad, a kerékpáros meg ijedtében még mutogatni is elfelejt.

Az omegával osonás nagy meló inkább a dudálás. :evilgrin:

Egy ismerősöm anno az 1.2-es Ladájába rakott egy 12v-os kis kompresszort és a munkahelyéről szervált mozdony kürtöt.Több alakalommal szem és fültanúja voltam a hatásnak.Nem csak a kerékpárosok de a nagyvérű BMW-k is meginogtak amikor ez a nemnormális rájuk dudált. :)

Link to comment
Megosztás:

Egy ismerősöm anno az 1.2-es Ladájába rakott egy 12v-os kis kompresszort és a munkahelyéről szervált mozdony kürtöt.Több alakalommal szem és fültanúja voltam a hatásnak.Nem csak a kerékpárosok de a nagyvérű BMW-k is meginogtak amikor ez a nemnormális rájuk dudált. :)

Most belehelyeztes a bogarat a fülembe.

Már csak a mozdony kürt beszerzése van hátra. :evilgrin:

Link to comment
Megosztás:

Az elmúlt napokban azon fáradoztam, hogy megoldjam a letört füles xenonlámpám probléjámát. Szerencsére a xenon és az enyémben levő projektoros lámpák is Hella gyártmányok. Szétszedtem mind. A különbség, hogy a xenon projekor háza műanyag, a sima H1 pedig fém, előbbinek a vetítőlencséjében kör alakű barázdák találatók, míg a második sima lencse. További különbség, hogy a xenonosnál a projektor előtt a lámpabúra aljában mintás az üveg a halogénesben pedig sima. Nameg a rendőr által figyelgetett matrica is D2S-H7-et ír, nem pedig H1-H7-et. A ház, az irányjelző, a lámpában lévő keret és a reflektor háza teljesen ugyan az.

Link to comment
Megosztás:

A biztosítékokat nem sikerült kiderítenem, de a relék kiosztása a következő:

1050314-20130601-vzUaQ0.jpg

R1=?

R2=Fényszórómosó

R3=Hűtővíz szivattyú

R4=Hűtőventillátor

R5=Közbenső hűtőventillátor

R6=Klíma hűtőventillátor

R7=Hűtőventillátor

R8=Hűtőventillátor

R9=Fűtött üzemanyagszűrő

R10=Üzemanyagszivattyú

R20=Üzemanyag-befecskendező szelepek

R21=Izzítógyertyák

R22=?

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

A biztosítékokat nem sikerült kiderítenem, de a relék kiosztása a következő:

R1=?

R2=Fényszórómosó

R3=Hűtővíz szivattyú

R4=Hűtőventillátor

R5=Közbenső hűtőventillátor

R6=Klíma hűtőventillátor

R7=Hűtőventillátor

R8=Hűtőventillátor

R9=Fűtött üzemanyagszűrő

R10=Üzemanyagszivattyú

R20=Üzemanyag-befecskendező szelepek

R21=Izzítógyertyák

R22=?

a biztik benne vannak a pdf-es kézikönyvben. google-ban meg lehet találni.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Nagy tisztelettel szeretnék információt kérni.Adott egy B2 omega 2.5dti.Szorványosan kicsapja a féklámpa biztit+ elől is egyet.Az érdekelne ,hogy elől milyen relék,biztosítékok vannak?

Konkrétan ezekre gondolok:

http://kepfeltoltes.hu/view/130531/DSC_1702_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Köszi a segítséget előre is

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=545420055504166&set=gm.508319652549951&type=1&theater

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Megoldódtak az elektronikai problémáim.

A dudánál az egyik meghalt a másiknál amelyiket kipróbáltam egy köztes csatlakozó eloxidálódott.

Az autóhifi kivágta az egyik saját biztijét ami természetesen a csatlakozó előtt van hogy ne is találja meg az ember ,sajnos úgy néz ki hogy a hifi tönkre ment szerintem végfok lesz mert a másik sima rádió működik ez meg hangot nem ad csak néha néha.

Link to comment
Megosztás:

Nagyon szépen köszönöm mindenkinek a segítséget,lehet hogy én vagyok hülye(sőt..) de az amit megadtatok az nem a B1 kiosztása?

Mert nem passzol a fénykép meg az általatok adott kiosztás.Már bocsánat ,hogy kekeckedem,de hülye vok az elektronikához:(

Nem, én direkt figyeltem rá hogy az Y25DT (ez a 2.5DTi becsületes neve ha jól tudom) motorhoz való kiosztást nézzem meg a programban...

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Nem, én direkt figyeltem rá hogy az Y25DT (ez a 2.5DTi becsületes neve ha jól tudom) motorhoz való kiosztást nézzem meg a programban...

Értem és köszönöm a segítséget,de ha összehasonlítom az ábrát a fényképpel nem ugyanaz:( ezt nem értem. Mindahogy azt sem ,hogy mi összefüggés van aközött ,hogy kimegy a féklámpa biztosíték,kicserélem ,utána világít az abs lámpa ,elöl kicserélem mindegyik biztosítékot mert nem látszik semmi, és kész hiba nélkül megy az autó.

Sajnos nem nagyon figyeltem autóvillamosságon:(

Link to comment
Megosztás:

Értem és köszönöm a segítséget,de ha összehasonlítom az ábrát a fényképpel nem ugyanaz:( ezt nem értem. Mindahogy azt sem ,hogy mi összefüggés van aközött ,hogy kimegy a féklámpa biztosíték,kicserélem ,utána világít az abs lámpa ,elöl kicserélem mindegyik biztosítékot mert nem látszik semmi, és kész hiba nélkül megy az autó.

Sajnos nem nagyon figyeltem autóvillamosságon:(

Ok nélkül nem durrognak el a biztik...

Link to comment
Megosztás:

Értem és köszönöm a segítséget,de ha összehasonlítom az ábrát a fényképpel nem ugyanaz:( ezt nem értem. Mindahogy azt sem ,hogy mi összefüggés van aközött ,hogy kimegy a féklámpa biztosíték,kicserélem ,utána világít az abs lámpa ,elöl kicserélem mindegyik biztosítékot mert nem látszik semmi, és kész hiba nélkül megy az autó.

Sajnos nem nagyon figyeltem autóvillamosságon:(

Nem lehet hogy az ajtóátvezetésnél van egy szakadás, meg egy test-zárlat?

Link to comment
Megosztás:

Nem tudom ,majd ha lesz időm a hétvégén megbontom és megnézem.De az a baj hogy teljesen random csinálja:( Most pl.egy hónappal ezelőtt volt gond ezzel

De mégegyszer is köszönöm a segítséget mindenkinek

Sky yót mond, érdemes az ajtó környékén keresgélni. Nekem is produkált hasonlót a csomagtér világitás bizti. Egy elemi szál néha letestelt néha nem , nem volt könnyű megtalálni. Leszigeteltem a vezetéket és jó lett. :icon13:

Link to comment
Megosztás:

Sky yót mond, érdemes az ajtó környékén keresgélni. Nekem is produkált hasonlót a csomagtér világitás bizti. Egy elemi szál néha letestelt néha nem , nem volt könnyű megtalálni. Leszigeteltem a vezetéket és jó lett. :icon13:

Na majd árvíz után:( Berendeltek .. De most éppen nem csapja ki a biztit..

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!Nem is tudom hogy hol kezdjem:Szóval adott egy 3.0 v6 omi amiben a klimaventilátor kikapcsolt állapotban gyújtáson elindul.a Kondenzvíz kivezetését nem lelem sehol.Szerelő cseréltettet velem hőgombát mondván hogy az a rossz DE NEM.Segitsetek légyszíves mert megöli az agyamat

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!Nem is tudom hogy hol kezdjem:Szóval adott egy 3.0 v6 omi amiben a klimaventilátor kikapcsolt állapotban gyújtáson elindul.a Kondenzvíz kivezetését nem lelem sehol.Szerelő cseréltettet velem hőgombát mondván hogy az a rossz DE NEM.Segitsetek légyszíves mert megöli az agyamat

Mi van a nagyival? Hol és mi folyik?
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!Nem is tudom hogy hol kezdjem:Szóval adott egy 3.0 v6 omi amiben a klimaventilátor kikapcsolt állapotban gyújtáson elindul.a Kondenzvíz kivezetését nem lelem sehol.Szerelő cseréltettet velem hőgombát mondván hogy az a rossz DE NEM.Segitsetek légyszíves mert megöli az agyamat

Melyik ventillátor az pontosan? Elöl a hűtőn levő kettő közül az egyik, netán a benti aminek több fokozata van? Be kell azonosítani a ventit aztán meg a reléjét első körben. Valószínűleg egy beégett relé adhat állandó feszültséget, azért indul el . Kapcs rajzod van?

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Sziasztok. Van egy Opel Omega B 2.5 td 1995-ös évjáratú kocsim. És olyan problémám van vele hogy a fordulatszám mérő és az üzemanyag szint jelző gondol egyet és vissza esik nullára és rövid idő közönként ez meg ismétlődik. Valami ötlet hogy a hibát hol keressem? Válaszotokat előre is köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. Van egy Opel Omega B 2.5 td 1995-ös évjáratú kocsim. És olyan problémám van vele hogy a fordulatszám mérő és az üzemanyag szint jelző gondol egyet és vissza esik nullára és rövid idő közönként ez meg ismétlődik. Valami ötlet hogy a hibát hol keressem? Válaszotokat előre is köszönöm.

Hasonlókat elég sok helyen lehet a fórumokon olvasni, szerintem itt is volt már. Ha jól emlékszem testkábel huncutság tud ilyesmiket előidézni.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.