Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

Sziasztok!

Lenne egy kérdésem. Anno az A Omega 2000es 8 szelepes 115LE-s, c20ne típusú motorral futott.

Ez a motor miben különbözik a B Omega 2000-es, 8szelepes, 115LE-s x20se típusú motorjától?

A kérdés azért lenne érdekes, mert a tulajdonomban levő x20se vándorolna egy A Omiba, amiben c20ne motor volt.

És ugye itt felmerül, hogy a dolognak lehet e technikai, illetve jogi akadálya (forgalmi, motorszám, stb...).

Köszi, Gábor

Link to comment
Megosztás:

Asszem csak a blokkja maradt ugyanaz. Minden más változott.

Motorszám miatt necces a dolog, mivel nem típusazonos. Átépítésit kell szerintem

kérni rá, de ahhoz meg asszem nem kell semmi különös dolog, csak a motor

származási papírja, mert ugyanannyi lóerős. Meg persze perkálni kell tizenezer

forintot (illeték az átépítésire) + új forgalmi + új zk :huh:

Link to comment
Megosztás:

Asszem csak a blokkja maradt ugyanaz. Minden más változott.

Motorszám miatt necces a dolog, mivel nem típusazonos. Átépítésit kell szerintem

kérni rá, de ahhoz meg asszem nem kell semmi különös dolog, csak a motor

származási papírja, mert ugyanannyi lóerős. Meg persze perkálni kell tizenezer

forintot (illeték az átépítésire) + új forgalmi + új zk :huh:

Aha, tehát a blokk cserélhető? Mert az illetőnek csak a motor+a hengerfej kell, semmi más.

Mondjuk ezen nincs motorszám, mert már lemállott, de sztem az övét lehet csatolni hozzá, mivel asszem plakettes.

Link to comment
Megosztás:

Aha, tehát a blokk cserélhető? Mert az illetőnek csak a motor+a hengerfej kell, semmi más.

Mondjuk ezen nincs motorszám, mert már lemállott, de sztem az övét lehet csatolni hozzá, mivel asszem plakettes.

Azért még jobban utána kéne járni ennek, mert csak ránézésre mondom, hogy ugyanaz a blokk :huh:

Link to comment
Megosztás:

Azért még jobban utána kéne járni ennek, mert csak ránézésre mondom, hogy ugyanaz a blokk :huh:

Ahha... Ránézésre nekem is stimmel...

Elvi síkon csak a befecskendezés különbözhet, nem?

Lehet hogy felfogatásban, vagy egyéb dolgokban is különbözik?

Tudna vki segíteni ebben? Hogy végre megszabaduljak a mocitól...

Ezen a lapon is említve vagyon, de csak apróságok... http://www.omega4ever.hu/c20ne.html

Link to comment
Megosztás:

A hengerfej, szívósor is biztosan különbözik. És ez már DIS gyújtásos, van benne vákumos AGR szelep,

és más a légtömegmérője, ECU-ja is.

A felfogatása ugyanaz.

hengerfej különbözhet!? gyújtás, agr ok.

Arra gondoltam, hogy a teljesen lecsupasztott blokkra rárakom a motorjáról a cuccokat (befecsk, gyújtás, generátor, egyéb csömböllék), és kész.

Szitu az, hogy az ő mocija főtengely csapágyas lett, és kókler módon lett javítva, nem lett megköszörülve, sérült a persely, és a főtengely is.

Így inkább motort cserél, mive szétszedni az eredetit, stbstb, hisz ez jóval többe fájna...

Végülis logikus...

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Meg kellene nézni a klimával kapcsolatos kapcsolót ill reléket(elvileg ha megy a klima mindentöl függetlenül"1"-es állásban megy a befúvóventilátor)Ez csak egy tipp.Lehet,hogy a kapcsolód haldoklik.Bár akkor a többi fokozat is vacakolna.DE az tuti,hogy ha megy a klima ha be kapcsolod a befúvatást ha nem 1-esen megy a ventilátor.

Meglett a bibi... Kiderült hogy a klíma visszajelző led-je kiégett vagy nem megy és... :lol: Nem csoda hogy nem úgy ment a kocsi ahogy kéne :huh:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.