Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

Tuti, hogy rossz a távirányítód? Nézdd meg az elem érintkezőjének forraszponját, az enyém is ott volt kitörve. Bár nem tudom a tied mit csinál, az enyém szeszélyes volt, inkább mint a mese: hol volt, hol nem. Két három ajtónyitásonként újra kellett "tanítani" (az általad leírt módon). Újraforrasztottam, visszaálltottam az érintkezőt (el is volt görbülve), utána semmi baja sem volt... Igaz, egy ideje nem használom, csak az (utólagos) riasztó távirányítóját.

Tuti, hogy meghalt...nekem is ez volt a probléma, de az előző tulaj megcsinálta, de most bekakikt teljesen mert a a + láb, amit a kis réz laphoz kellene forrasztani az ok, de a kis réz lapocska ami a nyákban van eltűnt teljesen az első ellenállásig.Próbáltam áthidalni, nagyjából sikerült is, de mivel remeg a kezem B) nem teljesen pontos lett a forrasztás, és nem világít semmi... B) Köszike :D ßye

Link to comment
Megosztás:

Van trükkje, ki kell cserélni...

Hi!

A cseréhez kell valami különleges dolog, vagy csak 2 csavar ki, régi feszítő le, új feszítő fel, és csavarok vissza? Most az újat próbáltam összenyomni, nem sikerült. Mennyire kell erősnek lennie?

Köszi!

Link to comment
Megosztás:

Kézzel nem összenyomható, legalábbis hozzám hasonló testalkattal :D

A görgőt rögzítő csavarra teszel egy kulcsot, és azzal tudod befeszíteni. :D

Beletettem, de nem kis szívás volt. Először úgy próbáltam, hogy leakasztottam a szíjat a generátorról, becsavaroztam a feszítő 2 végét, de egyszerűen nem tudtam annyira összenyomni, hogy a szíjat vissza tudjam tenni. Aztán kivettem a felső csavart, így elfordult az a lemez, aminek a csapja felül tartja a feszítőt, így már engedett annyit, hogy a szíjat vissza tudtam tenni. Aztán azt a lemezt visszafordítottam a helyére, és betekertem a csavart. Úgy néz ki, jó lett.

Link to comment
Megosztás:

Halihó!

Gyorsban kellene nekem a segítségetek... ;)

Tud valaki Opel Bontót? Mert a Szigetszentmiklósiban nincsen előtét ellenállás... :D és nem is tudni mikor lesz. Valamint a BC sem érkezett meg.

Vagy nincsen valakinek elfekvőben, vagy olyan ismerőse aki éppen bont egy omegát, vagy tart magánál egy digitklimás előtét ellenállást?

Mert most már igen komolyra fordult az idő és kellene a klíma... és nem minden parkoláskor kivenni a biztit, mert nem sokáig fogja bírni a biztosíték a sok ki-be húzogatást :D

Köszönöm mindenkinek!

Üdv, Adam :P

Link to comment
Megosztás:

www.opelka.hu Budaörs talán itt találsz

Köszike ;)

Holnap felcsörgőm őket, hogy van-e vagy mi van, mert megdöglök ebbe a melegben...meg jó lenne látni van e valami nyűgje a vasnak, mert nem látok semmit csak pár pontot a kijelzőn... :D Na de majd meglátjuk, szerintetek érdemes megcsináltatni a BC kijelzőt vagy bontóból érdemesebb "újat" venni?

Melyik bírja vajon tovább... :D

Nah köszi!

ßye, Adam :P

Link to comment
Megosztás:

Köszike ;)

Holnap felcsörgőm őket, hogy van-e vagy mi van, mert megdöglök ebbe a melegben...meg jó lenne látni van e valami nyűgje a vasnak, mert nem látok semmit csak pár pontot a kijelzőn... :D Na de majd meglátjuk, szerintetek érdemes megcsináltatni a BC kijelzőt vagy bontóból érdemesebb "újat" venni?

Melyik bírja vajon tovább... :D

Nah köszi!

ßye, Adam :P

BC 25től megy felfele, természetesen bontott. Ára függ attól, hogy milyen a kijelző. MID, vagy GID. Asszem így hívják őket.

Különbség köztük, hogy a MID mátrixos, a GID grafikus kijelző. MIDelőtt is volt egy változat, szegmenses kijelzővel.

Mivel bontott, használt, előbb-utóbb megint pixelhibái lesznek. Ált 4-5 évnél tovább nem bírják, a folyamatos hőterhelés, és a rezgés kikezdi a kötést.

Javítatni lehet, de drága. Opel16V tudja hol lehet. Házilag felejtős.

Javított sztem jobb buli, mert az tovább bírhatja, mint egy bontott.

Link to comment
Megosztás:

Halihó!

Gyorsban kellene nekem a segítségetek... ;)

Tud valaki Opel Bontót? Mert a Szigetszentmiklósiban nincsen előtét ellenállás... :D és nem is tudni mikor lesz. Valamint a BC sem érkezett meg.

Vagy nincsen valakinek elfekvőben, vagy olyan ismerőse aki éppen bont egy omegát, vagy tart magánál egy digitklimás előtét ellenállást?

Mert most már igen komolyra fordult az idő és kellene a klíma... és nem minden parkoláskor kivenni a biztit, mert nem sokáig fogja bírni a biztosíték a sok ki-be húzogatást :D

Köszönöm mindenkinek!

Üdv, Adam :P

Csatlakoznél Korihoz.Használtauto. hu-n próbáld az alkatrész szekció alatt. Szerintem találsz hamar elég sok B Omega van fent.

Link to comment
Megosztás:

mit lehet kezdeni az első ajtók kitámasztójának szörnyű hangjával?? És nehézkes mozgásával?

Baloldalt ki is kötöttem, mert kiszakította az ajtóba lemezt, erős vagyok én megfogom. Majd megheggesztettem mikor a rohadást a kerékáratnál...

Ötletek??

Link to comment
Megosztás:

mit lehet kezdeni az első ajtók kitámasztójának szörnyű hangjával?? És nehézkes mozgásával?

Baloldalt ki is kötöttem, mert kiszakította az ajtóba lemezt, erős vagyok én megfogom. Majd megheggesztettem mikor a rohadást a kerékáratnál...

Ötletek??

Állítólag a határoló tipushiba, és drasztikus módon cserével orvosolják (mármint egész ajtó cserével)... Az enyém is nehezen jár, és kattog.

Link to comment
Megosztás:

mit lehet kezdeni az első ajtók kitámasztójának szörnyű hangjával?? És nehézkes mozgásával?

Baloldalt ki is kötöttem, mert kiszakította az ajtóba lemezt, erős vagyok én megfogom. Majd megheggesztettem mikor a rohadást a kerékáratnál...

Nekem is ki van szakadva az ajtóból a konzolja bal oldalon, már előző gazdi műve volt. Amikor mondtam a kasznisnak

hogy meg kéne csinálni, elég cifrát káromkodott, és mondta hogy azzal próbálkozzak másnál. Az a baj, hogy abszolút

hozzáférhetetlen az ajtóban.

Link to comment
Megosztás:

Nekem is ki van szakadva az ajtóból a konzolja bal oldalon, már előző gazdi műve volt. Amikor mondtam a kasznisnak

hogy meg kéne csinálni, elég cifrát káromkodott, és mondta hogy azzal próbálkozzak másnál. Az a baj, hogy abszolút

hozzáférhetetlen az ajtóban.

Mázlisták, nálam nem az ajtóban esett szét hanem a heggesztés engedett el félig a kasztnin vezető oldalon...

Tud valaki egy ügyes lakatost...? :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Remélem valaki mostanában olvassa ezt a fórumot... A következő a problémám: indulnom kellene, de nem tudom beindítani a saját kocsimat! :D Nem fordul el a kulcs a gyújtáskapcsolóban. Szétbontottam az egész kormány körüli részt, de a kulcs körüli mechanikus részt sem leszedni, sem szétbontani nem tudom... Egyáltalán lehetséges ez? Illetve ha igen, akkor hogyan? (lassan én is úgy érzem bontószökevényt vettem) Üdv: Crime

ps: megáztattam WD40-nel, most jó... Csak kérdés meddig...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Remélem valaki mostanában olvassa ezt a fórumot... A következő a problémám: indulnom kellene, de nem tudom beindítani a saját kocsimat! :D Nem fordul el a kulcs a gyújtáskapcsolóban. Szétbontottam az egész kormány körüli részt, de a kulcs körüli mechanikus részt sem leszedni, sem szétbontani nem tudom... Egyáltalán lehetséges ez? Illetve ha igen, akkor hogyan? (lassan én is úgy érzem bontószökevényt vettem) Üdv: Crime

ps: megáztattam WD40-nel, most jó... Csak kérdés meddig...

Helloka!

Ilyen jelenség anyum Suzukijában volt, és neki a pótkulcs beiktatásával megoldódott a probléma. Elkopott a kulcsa, nem lehet neked is ez a hiba?Probáld meg másik kulccsal ha van...Jobb ötletem, hirtelen nincsen.

ßye,Adam :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Remélem valaki mostanában olvassa ezt a fórumot... A következő a problémám: indulnom kellene, de nem tudom beindítani a saját kocsimat! :D Nem fordul el a kulcs a gyújtáskapcsolóban. Szétbontottam az egész kormány körüli részt, de a kulcs körüli mechanikus részt sem leszedni, sem szétbontani nem tudom... Egyáltalán lehetséges ez? Illetve ha igen, akkor hogyan? (lassan én is úgy érzem bontószökevényt vettem) Üdv: Crime

ps: megáztattam WD40-nel, most jó... Csak kérdés meddig...

Valakinek már volt itt hasonló gondja asszem...ha jól rémlik a kormányzár rész hullott ott szét és amiatt nem fordult el,sőt valami utángyártott cuccot tett be és az se volt teljesen okés.

Valaki aki okosabb majd cáfol vagy helyesel...

Link to comment
Megosztás:

Valakinek már volt itt hasonló gondja asszem...ha jól rémlik a kormányzár rész hullott ott szét és amiatt nem fordult el,sőt valami utángyártott cuccot tett be és az se volt teljesen okés.

Valaki aki okosabb majd cáfol vagy helyesel...

Jaja :D

Nekem mutatta is az eltört betétet :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Remélem valaki mostanában olvassa ezt a fórumot... A következő a problémám: indulnom kellene, de nem tudom beindítani a saját kocsimat! :D Nem fordul el a kulcs a gyújtáskapcsolóban. Szétbontottam az egész kormány körüli részt, de a kulcs körüli mechanikus részt sem leszedni, sem szétbontani nem tudom... Egyáltalán lehetséges ez? Illetve ha igen, akkor hogyan? (lassan én is úgy érzem bontószökevényt vettem) Üdv: Crime

ps: megáztattam WD40-nel, most jó... Csak kérdés meddig...

Kopott kulcs miatt nem tudod rendesen elfordítani, vagy a másik, hogy tényleg haldoklik a kormányzár.

Arra figyelj oda, hogy a kulcsot ha bedugod, nemcsak fordítani kell, hanem kicsit nyomni is befele. Így kicsit kímélni lehet.

Amúgy asszem Omegánál ez is gyakori hiba lehet, mert nem először hallok ilyesmiről.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.