Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

Én csak a B2 ből indulhatok ki. ott 235/45 R17 et ír a könyvem. Onnan visszanézve 205/65 R15... ill 265/40 R17... ez lesz fenn nyáron hátul :rolleyes: :D

265 széles??? :D Aaaaazz kajak :)

Nekem volt hátul 245, elől 235 széles a 18"-oson, de aztán amikor jó lett volna megcserélni az elsőt a hátsóval.... Érted? :) :)

Link to comment
Megosztás:

265 széles??? :D Aaaaazz kajak :)

Nekem volt hátul 245, elől 235 széles a 18"-oson, de aztán amikor jó lett volna megcserélni az elsőt a hátsóval.... Érted? :) :D

Nem... :) - 4 db 265 ösöm van... :rolleyes: igaz 2 egy ideig egy bömösön volt, de túl széles rá és visszavásárolom...

én nem nagyon gondolkodom 17 nél nagyobban... azért ez még nem kuwaiti autópálya... :D

Link to comment
Megosztás:

265 széles??? :) Aaaaazz kajak :rolleyes:

mondjuk peremezni kell... dehát vmit vmiért.... Elvileg ezt a 2,2 esre szántam.. amikor megvettem, még nem volt meg a 3,2 es... de bíztam benne, hogy 1x.....

van 2 készlet majdnem egyforma felni - AEZ Simas-X a 2,2 esen marad a 7" széles a 235/45 -tel, az újra meg előre 8 szélesre 235, hátra meg a 9,5 esekre a 265 megy majd fel .....

Link to comment
Megosztás:

Amúgy a rendőr ől azért ha nem egyforma méretú gumi van fenn elöl és hátul,

de tényleg marha buta lehet a 265-ös hátul!

Én nem mondtam, hogy buta!! :) :)

Én csak azt, hogy kajak :rolleyes: Izmos :) Brutál

Majd a kolléga beszámol, mennyire sétál keresztbe az úton. De az még odébb van, mire kitavaszodik...

Mondjuk egy rendőrrel sem találkoztam, aki vette volna a fáradtságot, és nézegette volna, hogy mekkora gumi van elől meg hátul. Tény, hogy nem szabályos.

Link to comment
Megosztás:

sziasztok! ma regisztráltam az oldalon és azért ide irok mert nem enged uj témát inditani, azt irja nem vagyok rá jogosult. az a gondom hogy vettem egy 2.5td 96os omegát aminek az adagoloja rossz volt (melegen nem indult). az adagolot megcsinálák most indul de viszont nem megy az auto. alapjárat rendben viszont kétezres fordulatig nem reagál a gázadásra csak nagyon minimálisan. utána megindul de az sem az igazi. ha valakinek van ez ügyben "tapasztalata" kérem segitsen! előre is kösz! üdv:egy uj de eddig csalodott omegás

adagolófedelet kell a tüzfal fele csusztatni,de nagyon csekély mértékben kel a mozgatást csinálni,mert ha egyszerre sokat mozditasz a motor fepörög az égig.Türelemjáték a beállítása. :rolleyes:

Ma cseréltem HDK(adagoló) fejet és állitottam be.Csökkent a fogyim,gázpedálra sokkal érzékenyebb, és újbol megy mint az ökör. :)

Link to comment
Megosztás:

adagolófedelet kell a tüzfal fele csusztatni,de nagyon csekély mértékben kel a mozgatást csinálni,mert ha egyszerre sokat mozditasz a motor fepörög az égig.Türelemjáték a beállítása. :rolleyes:

Ma cseréltem HDK(adagoló) fejet és állitottam be.Csökkent a fogyim,gázpedálra sokkal érzékenyebb, és újbol megy mint az ökör. :)

remélem ez jobb tipp mint a csapágy a nyelestengelyhez :) végülis csak egy különbség volt, egyik dizli másik benyás :)

de azért nélküled az kimaradt volna ám, ezért mindenféle képpen köszönet jár :D

Link to comment
Megosztás:

remélem ez jobb tipp mint a csapágy a nyelestengelyhez :) végülis csak egy különbség volt, egyik dizli másik benyás :rolleyes:

de azért nélküled az kimaradt volna ám, ezért mindenféle képpen köszönet jár :)

gyakorlati tapasztalat :) ,közel 1 órát szórakoztam a beállítással,akit kérdeztem nemtudta megmondani ,hogy mikor merre kell állítani,kikellett tapasztalni.

Link to comment
Megosztás:

A képen a (vastag barna melletti) tiszta pirosat és a feketét kell megcserélni tudtommal.

Köszike! 1 a baj...két fekete van! :) Melyikre gondolsz?

így van.

ha pedig így sem műxik rendesen a rádió, akkor

a feketét el kell vágni, és oda is a pirosat rákötni a csatira.

Meg próbálom az elsőképpen, ha eláruljátok melyik feketéről lenne szó. Mert 2 is van...van egy tippem, hogy a felső sorban lévőről van szó, de lehet nem... :D

Kicsit most nem vagyok képben manapság, mert szétszórt is vagyok, meg minden bajom is van, szóval ha egyértelmű nézzétek el, ha hülyeséget kérdezek... :D de én akkor is kettőt látok... :)

Köszi :)

Megnéztem, és a kettő fekete egymás alatt és felett van...melyik a célpont a barnával egy sorban vagy a pirosak mellet? :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Amelyik mellett az üres hely van.

:rolleyes: Megcsináltam de semmi változás nem történt!!!Ugyan úgy működik mint előtte! Megcseréltem, vagyis átkötöttem, mert nem tudtam hogyan kiszedni a lábakat,de semmi, csak gyújtáson megy, még első fázisban sem. De ez a rádió már működött a fater ex omijában rendesen. Itt mért nem?! :) És ha a felsőt cserélem meg?

Köszi, :)

Link to comment
Megosztás:

az a gond h ezen már tul vagyunk. ha egy picit is elmozditjuk elmegy az alapjárat mintha pumpálnád a gázt. az a baj h az elözö tulaj nem akarta az adagolot rendbe tenni ezért beépitettek egy nyomogombot a kormány alá hogy melegen ennek segitségével izzitson!!! és állitolag ugy indult. de valoszinüleg az elötöltést is elállitották müszer szerint most 70 fokos. a baj h nem tudjuk mi a gyári érték. valoszinüleg az egész beállitást az alapoktol kell kezdeni de az csak müszeresen megy. a baj h nagyon nehéz épkézláb szerelöt találni akinek mindene meglenne hozzá:). ha esetleg valaki tud gyári értékekről azt megköszönném! egyébként neked miért kellett adagolofejet cserélned? ja és ha valaki tud a dunántulon mondjuk veszprém 100km-es körzetén belül jo szervizet ahol értenek ehhez az légyszi irja meg! köszönöm!

gyakorlati tapasztalat :rolleyes: ,közel 1 órát szórakoztam a beállítással,akit kérdeztem nemtudta megmondani ,hogy mikor merre kell állítani,kikellett tapasztalni.
Link to comment
Megosztás:

Hello, lenne nekem is egy kis kérdésem, hogy hogyan lehet ki szedni a világitás kapcsolot a helyéröl?, mert nincs benne semmi világitás, szeretnék bele tenni ledeket. A válaszokat is elore meg köszönöm!

UDV!

Helló

A műszerfal oldalát kell leszedni. /ha nyitva az ajtó látod/ azt eltávolítva máris garázdálkodhatsz a kapcsolón :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Helló

A műszerfal oldalát kell leszedni. /ha nyitva az ajtó látod/ azt eltávolítva máris garázdálkodhatsz a kapcsolón :rolleyes:

Kösz a tanácsot, holnap meg is nézem mit tehetek vele, az F Astrá ban is cseréltem, de abban be kelet forrasztani a egö helyére, és azután az egész kapcsolot elég nehéz volt osze rakni, remélem ezzel nem lesz anyi gond.

UDV!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Kérdésem a következő: kigyulladt a motorr hibakód lámpa a műszerfalon. Állítólag ki lehet villogtatni,ha két érintkezőt összeérintesz. Az a baj,hogy nem tudom,hogy hogyan és melyiket?!

Valaki csinált már ilyet? Az a baj,hogy már sehol nem dolgoznak és nem tudom kiolvastatni a hibát.

Köszi!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Kérdésem a következő: kigyulladt a motorr hibakód lámpa a műszerfalon. Állítólag ki lehet villogtatni,ha két érintkezőt összeérintesz. Az a baj,hogy nem tudom,hogy hogyan és melyiket?!

Valaki csinált már ilyet? Az a baj,hogy már sehol nem dolgoznak és nem tudom kiolvastatni a hibát.

Köszi!

Szia

Tessék,csak kicsit vissza kellett volna olvasnod.........http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=422&st=3820

Ui: azért legközelebb írd le az évjáratot és a motor tipusát is,könnyebb lesz segítenünk.

Link to comment
Megosztás:

Akkor kösd rá a pirosat a csati pirosára és feketéjére is :)

:rolleyes: Meg történt...állandó tápot kap, most működik, bár nem kapcsol ki, ha leállítom a gyújtást,de megy nélküle is!

Köszike a segítséget!

Másik kérdés: (bosszant) hogy ha ablakot akarok mosni, akkor fél óra míg fől ér a mosószer, de ez idő alatt dolgozik az ablak törlő...na ez karcolja az üveget mint állat, főleg, ha koszos...fater omija is ilyen volt, tipus hiba nem tudom, de már tiszta karc az üvegem. Ötlet, hogyan lehetne ezt megszüntetni?

Hallottatok már olyanról, hogy a szélvédőre kell kenni, rakni, és a karcokat eltünteti?Mert ha igen akkor írjátok meg a nevét :) Kellene ilyen cucc...

Mindenkinek boldog karácsonyt!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Kérdésem a következő: kigyulladt a motorr hibakód lámpa a műszerfalon. Állítólag ki lehet villogtatni,ha két érintkezőt összeérintesz. Az a baj,hogy nem tudom,hogy hogyan és melyiket?!

Valaki csinált már ilyet? Az a baj,hogy már sehol nem dolgoznak és nem tudom kiolvastatni a hibát.

Köszi!

Szia

Tessék,csak kicsit vissza kellett volna olvasnod.........http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=422&st=3820

Ui: azért legközelebb írd le az évjáratot és a motor tipusát is,könnyebb lesz segítenünk.

Itt egy link: http://www.omegaowners.com/forum/YaBB.pl?num=1189022687

Mindent megtalálsz kivéve a 2.0 kód listáját, vagy is én nem láttam hirtelen, de a 2.5 fent van, sok sikert! :rolleyes: Pacsek

Link to comment
Megosztás:

Helló

A műszerfal oldalát kell leszedni. /ha nyitva az ajtó látod/ azt eltávolítva máris garázdálkodhatsz a kapcsolón :rolleyes:

Hello, ma meg nésztem a műszerfal oldalát de nem találtam rajta egy csavart sem, és nem ugy nézem ami onnan ki jön könyen, feszegetni nem akartam. Probálok valami csavarokat keresgélni annál a kis apropenz tartonál ami pont alata van a kapcsolónak.

Link to comment
Megosztás:

Hello, ma meg nésztem a műszerfal oldalát de nem találtam rajta egy csavart sem, és nem ugy nézem ami onnan ki jön könyen, feszegetni nem akartam. Probálok valami csavarokat keresgélni annál a kis apropenz tartonál ami pont alata van a kapcsolónak.

Hello!Én nem szedtem még szét, de szerintem ugyan úgy jön le mint a másik oldal... le kell pattintani, és ott lesznek a csavarok meg a többi, azt a sonka formájú b@szásról beszélek, olyan mint amin a légszák meg a gyerek üléses képecske van. :rolleyes:

Bár nem tudom, de ha vársz egy kicsit míg meg reggelizek kimegyek és megnézem... :)

Addig is pacsek

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.