Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

Vagy rossz a szenzor, vagy a kábel, vagy az is lehet, hogy a hűtőről visszavág a forró levegő. Nekem is előfordult ugyanez, a megoldás az lett, hogy a hűtőmaszk téli takarását kivettem (gyári műanyag burkolat, az Opel embléma mögött).

Értem, minden esetre hétvégén ha nemlesz eső rápillantok

Köszi szépen

Link to comment
Megosztás:

A szélvédő alatti gumicsík (ami alatt a műanyag vízvető kis műnyag tartópöckei vannak, amiket 90'al kell elfordítani annak leszedésénél) visszaragasztásához milyen ragasztó ajánlott. A fele ennek a műanyag csíknak egy kicsit mozog és idegesít. A szélvédőragasztó jó erre? -a gumi/üveg ragasztásra nagyerejű kötéssel??

Link to comment
Megosztás:

S.O.S !

Valaki akinek X30XE alu szelepedele van mondja mar meg hogy mit csinalt az olajbetolto kupakjaval??? Verda szetszedve es ugy nez ki hogy vagy szivosor, vagy kupak van rajta!!

(kozen kiderult hogy ketfele szivosor is megy X30XE -re, valaki valamit tud?)

Koszi!!

Mire is gondolsz? Öcsémnek a bal oldalról a jobb oldalra, szélére, hátra került a beöntő. A kupak simán, az Omegához való toldás nélkül, lett rácsavarva. Kicsit izgi az utántöltés, de megoldható.

Link to comment
Megosztás:

Mire is gondolsz? Öcsémnek a bal oldalról a jobb oldalra, szélére, hátra került a beöntő. A kupak simán, az Omegához való toldás nélkül, lett rácsavarva. Kicsit izgi az utántöltés, de megoldható.

Kupak maradt a bal oldalon hatul. A szivosoron egy tartoful volt utban amihez egy cso volt rogzitve... leesett <_< Igy elfer es felre is lehet piszkalni betoltesnel a dolgokat.

/p

Link to comment
Megosztás:

Kupak maradt a bal oldalon hatul. A szivosoron egy tartoful volt utban amihez egy cso volt rogzitve... leesett <_< Igy elfer es felre is lehet piszkalni betoltesnel a dolgokat.

/p

Mi ezt a verziót alapban kilőttük, meg sem nézük, hogy úgy elférne-e? Amúgy sikerült elpasszolni a maradék pár fém szelepfedelet?

Link to comment
Megosztás:

Mi ezt a verziót alapban kilőttük, meg sem nézük, hogy úgy elférne-e? Amúgy sikerült elpasszolni a maradék pár fém szelepfedelet?

A Patyi Lacinak meg valamiert nem tetszett a masik oldalon forditva, valamit a nem szimmetrikus gyertyalukkal magyarazott. A lenyeg hogy megoldotta,

meg is szunt a budos vegre.

A szelepfedelek meg hosszutavu befektetesnek tunnek, ugy latszik mindenkinek bejon a muanyag <_<

Link to comment
Megosztás:

A szelepfedelek meg hosszutavu befektetesnek tunnek, ugy latszik mindenkinek bejon a muanyag <_<

Ja, mert semmi baj a műanyaggal (ráadásul jobban is mutat a motortérben):

  • Victor Reinz szelepfedél tömítés garnitúra (ha minden igaz kicsit vaskosabb a gyárinál, tehát jobban tömít),
  • a szelepfedél és a hengerfej érintkező része legyen tökéletesen tiszta (olaj- és zsírmentes),
  • fekete paszta ahova kell,
  • a csavarokat előírt nyomatékra meghúzni.

Ha nincs eleve baja a szelepfedélnek, akkor nem fog folyni.

Link to comment
Megosztás:

Ja, mert semmi baj a műanyaggal (ráadásul jobban is mutat a motortérben):
  • Victor Reinz szelepfedél tömítés garnitúra (ha minden igaz kicsit vaskosabb a gyárinál, tehát jobban tömít),
  • a szelepfedél és a hengerfej érintkező része legyen tökéletesen tiszta (olaj- és zsírmentes),
  • fekete paszta ahova kell,
  • a csavarokat előírt nyomatékra meghúzni.

Ha nincs eleve baja a szelepfedélnek, akkor nem fog folyni.

Az indexes forumon jonehanyan allitottak mar az ellenkezojet. Nekem meg eleve bajos volt, de a wessz sem lett volna hajlando levetel utan ugyanazt a muanyagot

visszatenni, csak ujat 50 ert.

Link to comment
Megosztás:

help........

van egy B omi caravan alól származó szintezős szettem.pumpa ,szabályzó és 2 teló.nekem ugy tünik,hogy kellene hozzá minimum még 2 db szelep is amit valami vezérlőelektronika vezérel a szbályzóból kiindulva mivel az nem közvetlenül a levegő nyomását állítja.

tud ebben valaki segíteni????

Én sajnos még nem láttam ilyen cuccot, de az elektromos rajz alapján van egy relé, egy jeladó az érzékelő karról, egy mágnesszelep a vákumpumpánál és a pumpa motorja.

Link to comment
Megosztás:

Az indexes forumon jonehanyan allitottak mar az ellenkezojet. Nekem meg eleve bajos volt, de a wessz sem lett volna hajlando levetel utan ugyanazt a muanyagot

visszatenni, csak ujat 50 ert.

Persze, a fémmel sose lesz baj. A műanyag ha el van vetemedve, akkor kuka. De ha nincs.... Nekem Reinz tömítés van műanyag fedél alatt kb 2 éve, nincs egy csepp olaj se...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! A minap furcsa tüneteket kezdett el produkálni az Omegám(x20se): másfél óra dugóban szobrozás után mikor kiszabadultunk gázadásra megtorpant és elkezdett rángatni. Valamint a motorhiba-lámpa is kivillant. Visszaváltás után megindult. Útközben ezt még eljátszotta párszor. Először gyújtókábelre tippeltem az eső-pára miatt,de azok nem húznak át. Viszont egyre inkább az Agr szelepre terelődik a gyanu,mivel régóta kivillan a motorhiba lámpa hosszú motorfékezés alatt,és néha az alapjáratom is ugrál 500 és 1000között a normál 750helyett. Azthiszem ezek mind Agr-re utaló jelek. Ha valaki alátámasztaná, vagy megcáfolná a hipotézisemet, szívesen veszem.

Ha tényleg agr,mennyire merhetek biztosan közlekedni így vele? Mi történne, ha szépen lekötném? (E85-tel megy a gép) Ki lehet normálisan takarítani vagy mindenképp új kell? Jelenleg nincs rá keret, ezért mertültek fel ezek a kókány megoldások hogy addigis használható legyen a kocsi. Köszönöm szépen <_<

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! A minap furcsa tüneteket kezdett el produkálni az Omegám(x20se): másfél óra dugóban szobrozás után mikor kiszabadultunk gázadásra megtorpant és elkezdett rángatni. Valamint a motorhiba-lámpa is kivillant. Visszaváltás után megindult. Útközben ezt még eljátszotta párszor. Először gyújtókábelre tippeltem az eső-pára miatt,de azok nem húznak át. Viszont egyre inkább az Agr szelepre terelődik a gyanu,mivel régóta kivillan a motorhiba lámpa hosszú motorfékezés alatt,és néha az alapjáratom is ugrál 500 és 1000között a normál 750helyett. Azthiszem ezek mind Agr-re utaló jelek. Ha valaki alátámasztaná, vagy megcáfolná a hipotézisemet, szívesen veszem.

Ha tényleg agr,mennyire merhetek biztosan közlekedni így vele? Mi történne, ha szépen lekötném? (E85-tel megy a gép) Ki lehet normálisan takarítani vagy mindenképp új kell? Jelenleg nincs rá keret, ezért mertültek fel ezek a kókány megoldások hogy addigis használható legyen a kocsi. Köszönöm szépen <_<

Ha a vákuumcsövet lehúzod róla (és ledugózod szépen, hogy a motor ne szívjon falsot...), akkor meg is történt a lekötés. Ezzel az elektromos része még működni fog, de mivel az csak egy mágnesszelep, a vákuumnyomás hiányában nem fog kinyitni a szelep. Ezzel a motorfék, illetve részterheléses üzemen szabadítod meg a motort a kipufogógáz visszaszívásától.

Ha ezután megjavult a dolog, akkor öröm és boldogság, ha nem, akkor más a ludas.

Amúgy az ugráló alapjárat akár lehet fals levegő probléma is (amikor megvettem a gépet, ugyanígy ingadozott az alapjárat, meg is lett egy -a vak világban lógó- vákuumcső.

Próbáld ki a lekötött EGR-t, és akkor meglátod.

Ja, meg villogtasd ki, hogy mi a kínja. Hátha mond valami hasznosat a MIL, és okosabb leszel tőle. :(

Lekötött EGR-el egy kicsit mintha dinamikusabb lenne a motor, jobban veszi a fordulatot bizonyos tartományokban. De ez persze lehet hogy csak pszichotikus eredetű tapasztalat! :wacko:

Link to comment
Megosztás:

Ha a vákuumcsövet lehúzod róla (és ledugózod szépen, hogy a motor ne szívjon falsot...), akkor meg is történt a lekötés. Ezzel az elektromos része még működni fog, de mivel az csak egy mágnesszelep, a vákuumnyomás hiányában nem fog kinyitni a szelep. Ezzel a motorfék, illetve részterheléses üzemen szabadítod meg a motort a kipufogógáz visszaszívásától.

Ha ezután megjavult a dolog, akkor öröm és boldogság, ha nem, akkor más a ludas.

Amúgy az ugráló alapjárat akár lehet fals levegő probléma is (amikor megvettem a gépet, ugyanígy ingadozott az alapjárat, meg is lett egy -a vak világban lógó- vákuumcső.

Próbáld ki a lekötött EGR-t, és akkor meglátod.

Ja, meg villogtasd ki, hogy mi a kínja. Hátha mond valami hasznosat a MIL, és okosabb leszel tőle. :wacko:

Lekötött EGR-el egy kicsit mintha dinamikusabb lenne a motor, jobban veszi a fordulatot bizonyos tartományokban. De ez persze lehet hogy csak pszichotikus eredetű tapasztalat! <_<

Köszi szépen a segítséget!!! Reggel kivillogtatom. Ha lezárom az Egr-t akkor elvileg kell tovább villognia a narancssárga lámpának?

Link to comment
Megosztás:

Most vettem észre sötétben, hogy nincs tolatólámpám.

Mivel hibaüzenet nincs a MID-en, így gondolom nem az égők égtek ki... Mivel van egy biztosítékon, azt még ellenőrizném a kapcsoló csere előtt?

A 15-ös biztin van. Szivargyútó, kesztyűtartó vil., aut.váltó, tempomat, hátsó-oldalsó ajtó párátlanító, sofőrülés-memória van ezen még.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!Egy olyan kérdésem lenne ,hogy B2 omega gyári szintállítós xenon lámpám van és a bal első lengőkaron lévő szenzor eltört.A kérdésem hogy hátsó lengőkaron lévőt találtam azt fel lehet tenni előre valahogy ,esetleg nincs valakinek eladó vagy nem tudtok olyan bontót ahol kaphatnák a válaszokat előre is köszi.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!Egy olyan kérdésem lenne ,hogy B2 omega gyári szintállítós xenon lámpám van és a bal első lengőkaron lévő szenzor eltört.A kérdésem hogy hátsó lengőkaron lévőt találtam azt fel lehet tenni előre valahogy ,esetleg nincs valakinek eladó vagy nem tudtok olyan bontót ahol kaphatnák a válaszokat előre is köszi.

Ebay a Te barátod.

http://cgi.ebay.co.uk/VAUXHALL-OMEGA-XENON...=item5888f1a186

Nekem van mindkettő, a héten ha nem sürgős megnézem Neked hogy ua. vagy sem, remélem nem felejtem el.

Amúgy jó bele a 98-tól, nem kell Facelift-hez ragaszkodni.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.