Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Extra-felszerelések beépítése utólag + elektromos kérdések


Amusing

Recommended Posts

Én is utána olvastam volna, ha lehetne normális leírást találni!

"Általában", olyan dolgokat szoktam kérdezni ami nem egy fórum téma hanem egy olyan probléma amit azonnal meg kellene csinálnom!

Nem minden esetben!

Én vitát nem láttam, csak valaki félre értette a stílusom! De akkor a tiédet is félre lehetett volna!

"Fejlesztés", elhiszem, hogy nagyon ügyes vagy és ez igazán jó dolog!

Én az elektronikához nem sokat értek, inkább mechanikus ember vagyok!

Azt gondoltam, hogy ha az utánfutó rá van kötve, a kocsira csak akkor jelez, de ahogy láttam egyszerre és ez azt jelenti talán, hogy egy relé működteti!

Link to comment
Megosztás:

Minden esetre, van egy pár olyan fejlesztésem, (folyamatban) amitől megnyalod mind a 10 ujjad!

Én már meg is nyaltam :P ;)

Viccen kívül erre nem tudsz válaszolni?

sziasztok!

olyan kérdésem lenne hogy szeretném újra használhatóvá tenni a gyári távirányítós kulcsom. bicskakulcs miatt építettem ki belőle az elektronikát és a chippet.

arra gondoltam, hogy vennék elektronikát és a gyári nem távirányítós kulcsból kivenném az immo-t. Ez így a valóságban működne?

Link to comment
Megosztás:

Kulcs be gyújtás rá és nyomni kell a távírányító gombjait. nem így kell? na mind1 majd meglássuk :)

köszöntem!

Azért az csúnya lenne, ha a parkolóba állnék az autó anyós oldalán egy távirányítóval megvárnám még a cimbi ráadja a gyujtást én meg programozok egy távirányítót magamnak a kocsijához :D

Ez a gyujtás rá téma akkor működik, ha már össze volt tanítva a komfort elektronika a távirányítóval, de valami miatt (elem csere, sokszor nyomkodva volt a kocsitól távol stb.) a kulcs elfelejti tenni a dolgát.

Arra az esély, hogy vegyél egy elektronikát és gép nélkül feltanítsd, közel áll a nullához.

Link to comment
Megosztás:

Ma tettem egy újabb lépést a tempomat beépítéssel. Tegnapi hibám kapcsán elmentem egy opeles szakihoz, hogy nézze már meg van-e tárolt hiba.

Bár nem hittem, hogy valami is lenne mert az ismert módszerrel kivillogtattam itthon. Nem is talált semmit. De ha már ott voltam megkértem, hogy az ECU-ban kapcsolja be a tempomat funkciót. Szóval ez is kipipálva.

Itthon levettem az ECU-ró a két csatlakozót. Az egyik a motor felé megy a másik pedig az elektromos berendezések felé.

Sajnos nem találtam rajtuk semmi azonosító adatot, hogy melyik csatiba kell bekötnöm a tempomat kar vezetékeit (Ha jók az információim akkor az X57-es csatit keresem).

Úgy gondolom, hogy nem abba ami a motor felé megy.

Meg tudja ezt valaki erősíteni?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Valaki tudna nekem segíteni? :)

A probléma a következő: Eltörött a középkonzol kijelző a kocsiban (Astra G). Fedélzeti computer-es a gép, ami ugye írja a fogyasztást stb... és az lenne a kérdésem, hogy a sima kijelzőt ami csak az órát/dátumot/rádiót mutatja, azt bele tudom rakni úgy, hogy rendesen működjön, mint régebben ? Köszi előre is!

Link to comment
Megosztás:

hátha ez segít

egyébként X71 csati kell neked szerintem, de majd DV megmondja :)

Örök hála!!!!! Én is erre gondoltam, de most megerősítetted! :hiya:

Ha egyszer összefutunk akkor megyek mindkettőtöknek egy-egy sörrel! Nagyon sokat segítettetek már!

Egy lépéssel újra előrébb léptem!

Bele kell húznom, mert július végén megyünk nyaralni és akkor már pihentetni szeretném a bal lábam.

Link to comment
Megosztás:

Neked MID kijelződ törött el, ami 26 érintkezős.

A TID kijelzőnek csak 12 érintkezője van.

A kettő nem azonos kiosztású! Nem is tudod rádugni a csatlakozót!

Csak MID kijelzővel fog menni!

bextra.jpg

Köszönöm a nagyon részletes és gyors választ. Arra gondoltam, hogy csak az LCD-t cserélném ki úgy működne-e. Nem az egészet. Véleményem szerint nem, mivel nem is ugyanaz a karakterek elrendezése, csak rákérdeztem, hátha mégis. És hol tudnék MID kijelzőt beszerezni jó áron, ebben segítség ?

Link to comment
Megosztás:

sziasztok dobna nekem valaki egy rajzot a vonóhorog bekötéséről a műszerfalon belülről a hátsó csatlakozóig köszi

hi!

vedd ki a km órát ( a tacho csatiban a 7 érintkező van akkor csak izzó 1.2w) ha nincs érintkező, vezeték kell hozzá ami speciális csak a helyére kell tenni.A hátulja a csomagtartó fedél le és ott van a gyári csatlakozó ha szerencséd van.én magam csináltam semmi nem volt benne infot meg aranyért akartak adni a km bekötéséről,ha tudod mit hova kell kötni akkor 45-50 perc és kész. :icon1:

Link to comment
Megosztás:

hi!

vedd ki a km órát ( a tacho csatiban a 7 érintkező van akkor csak izzó 1.2w) ha nincs érintkező, vezeték kell hozzá ami speciális csak a helyére kell tenni.A hátulja a csomagtartó fedél le és ott van a gyári csatlakozó ha szerencséd van.én magam csináltam semmi nem volt benne infot meg aranyért akartak adni a km bekötéséről,ha tudod mit hova kell kötni akkor 45-50 perc és kész. :icon1:

a műszerfalban tegnap megcsináltam a vezeték pótlást gyári tüskékkel a km órától kell egy vezeték a multi micsodába

a biztitáblába is bekerült a hiányzó biztosíték most van két piros kábelem .

nekem van horgom a lámpák vezetékeire kötöttek rá de nem működik ha rádugok egy utánfutót nincs világítás

Link to comment
Megosztás:

a műszerfalban tegnap megcsináltam a vezeték pótlást gyári tüskékkel a km órától kell egy vezeték a multi micsodába

a biztitáblába is bekerült a hiányzó biztosíték most van két piros kábelem .

nekem van horgom a lámpák vezetékeire kötöttek rá de nem működik ha rádugok egy utánfutót nincs világítás

UFO-SCH.png

Link to comment
Megosztás:

Örök hála!!!!! Én is erre gondoltam, de most megerősítetted! :hiya:

Ha egyszer összefutunk akkor megyek mindkettőtöknek egy-egy sörrel! Nagyon sokat segítettetek már!

Egy lépéssel újra előrébb léptem!

Bele kell húznom, mert július végén megyünk nyaralni és akkor már pihentetni szeretném a bal lábam.

Kíváncsian várom a fejleményket, egyenlőre én még az anyagi lehetőségek megteremtésével vagyok elfoglalkva! :) Esetleg csinálnál néhány fotót a munkáról? Megnéztem és sajnons nekem sincs bekábelezve az autó :(

Link to comment
Megosztás:

Bizony, lehet, hogy ez is rossz!

A sebességjel, (WEG) az SCV érintkezőbe megy be. De lehet, hogy tárlatos... ezért nem tud mérni a km óra.

Keress, egy kék/piros vezetéket. Ha lehúzod, nem lesz sebességfüggő a hangerőszabályozása, ha csak ennyi baja van...

Szia!

Van amikor érdekes mód be-be ugrik az analóg km mutató, de csak egy pillanatra....

Link to comment
Megosztás:

a műszerfalban tegnap megcsináltam a vezeték pótlást gyári tüskékkel a km órától kell egy vezeték a multi micsodába

a biztitáblába is bekerült a hiányzó biztosíték most van két piros kábelem .

nekem van horgom a lámpák vezetékeire kötöttek rá de nem működik ha rádugok egy utánfutót nincs világítás

a biztosíték csak akkor kell ha ,az utánfutó csatlakozó -7- nél több mert , állandó +12v ad(lakókocsi stb) tacho 7-láb a másik fele multitimer 23-láb terhelve 21W a vissza jelző müködik ha van horog ,ha nincs,

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.