Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G szervízelés


tilona

Recommended Posts

Gondolkodj picit Gabi.

Attól,hogy egy motoron változtattak itt-ott a környezetvédelmi normák miatt,attól még nem változott a motor alap felépítése,a csere periódusok maradtak a régiek,csak a rohadt marketingesek tolják ki ezeket,hogy jobban eladható legyen a "termék".

Ugyan ilyen marhaság a 30Ekm-enkénti olajcsere,a pollenszűrő,levegőszűrő stb stb.

Link to comment
Megosztás:

Gondolkodj picit Gabi.

Attól,hogy egy motoron változtattak itt-ott a környezetvédelmi normák miatt,attól még nem változott a motor alap felépítése,a csere periódusok maradtak a régiek,csak a rohadt marketingesek tolják ki ezeket,hogy jobban eladható legyen a "termék".

Ugyan ilyen marhaság a 30Ekm-enkénti olajcsere,a pollenszűrő,levegőszűrő stb stb.

Ez oké, el is hiszem, azért voltam tanácstalan, mert én eddig csak a 120e km-es adatot ismertem. Amúgy sztem egy C20NE meg egy Z18XE között a működési elvet leszámítva nem sok hasonlóság van, legalábbis remélem hogy azt a 13 évet az Opel motorfejlesztői nem csak imitt-amott pici változtatásokkal töltötték.

Link to comment
Megosztás:

Ez oké, el is hiszem, azért voltam tanácstalan, mert én eddig csak a 120e km-es adatot ismertem. Amúgy sztem egy C20NE meg egy Z18XE között a működési elvet leszámítva nem sok hasonlóság van, legalábbis remélem hogy azt a 13 évet az Opel motorfejlesztői nem csak imitt-amott pici változtatásokkal töltötték.

Háát,láttam már párat szétkapva,alapjaiban nem sok a különbség.

Link to comment
Megosztás:

Ez oké, el is hiszem, azért voltam tanácstalan, mert én eddig csak a 120e km-es adatot ismertem. Amúgy sztem egy C20NE meg egy Z18XE között a működési elvet leszámítva nem sok hasonlóság van, legalábbis remélem hogy azt a 13 évet az Opel motorfejlesztői nem csak imitt-amott pici változtatásokkal töltötték.

azért az már elszakadt volna, ha nem cserélik ki...

cseréld. azonnal. mert ha holnap egy váltásnál elszakad akkor vehetsz egy hengerfej le-felszerelést, meg 16 db szelepet...

Link to comment
Megosztás:

azért az már elszakadt volna, ha nem cserélik ki...

cseréld. azonnal. mert ha holnap egy váltásnál elszakad akkor vehetsz egy hengerfej le-felszerelést, meg 16 db szelepet...

az még a jobbik eset, de a dugatyú hajtókar.stb....

ezért jó a Z14XEP láncos :sowwy:

Link to comment
Megosztás:

Talán írtad valahol hogy ilyen mociról van szó?? :sowwy: ....C20-ról X18-ról írtál azok pedig szíjjasak...Calibrába és Coupéba pedig nem tettek Z14XEP-s mocit :P :lol: :lol:

Bocsi, de valakivel keversz :P Én nem tgabika76 vagyok, hanem gabesz76 !

Nem írtamC20-ról meg X18-ról.

Aláírásomban meg ott van a motorkód :lol:

Csak itt elkezdtétek írni a vezérműszíj cserét, arra írtam, hogy láncos.

Amúgy meg konkrét választ nem igazán kaptam sajnos :lol:

Akkor mégegyszer:

Z14XEP 95-ös twinport, 100.000 Km.

Olaj+ szűrő

levegőszűrő

pollenszűrő ezt biztos cserélni kellene, ugye?

gyertya, üzemanyagszűrő és még mit érdemes? Szeretném még sok-sok kilóméterig hibátlanul használni.

Köszi előre is a válaszokat.

Link to comment
Megosztás:

Ejjmá.

Nicket kéne váltanom?

Nem jó dolog beleolvadni a tömegbe. :lol:

:sowwy:

Azé két ember még nem tömeg!

Nem tehetek róla, hogy engem is ugyanúgy neveztek el kedves szüleim, mint téged, ráadásul ugyanabban az évben :lol:

Azért itt jól megtévesztettük szegény Qpack-ot :lol:

Link to comment
Megosztás:

Bakker ezt benéztem.... :lol: :sowwy:

A kérdésedre még egy kérdés...rendszeresen szervizelve volt eddig előírás szerint?

Szia!

Eddig becsületesen szervizelve volt. Anno bejáratás is lelkiismeretesen. Sokáig szeretném még használni.

Castrol 5w-s olaj, 10eKm-enként csere. Gyertya stb 60eKm-es szervíz, még opelnél.

Olajat nem eszi, fogyasztás 6.2-6.6 között vegyesben.

Link to comment
Megosztás:

ne cseréljek olajat pár a többi meg hogy cseréljem le.

Eredetileg "élettartam" olaj van benne, azaz nem kellene cserélni, DE ha úgy érzed, hogy a váltás nehézkes, esetleg van hangja a váltónak, mindenképpen cseréld le (főleg ha elérted már a százezret is....)

A friss olaj csodákra képes, a váltás is sokkal finomabb lesz tőle...

Link to comment
Megosztás:

Gondolkodj picit Gabi.

Attól,hogy egy motoron változtattak itt-ott a környezetvédelmi normák miatt,attól még nem változott a motor alap felépítése,a csere periódusok maradtak a régiek,csak a rohadt marketingesek tolják ki ezeket,hogy jobban eladható legyen a "termék".

Ugyan ilyen marhaság a 30Ekm-enkénti olajcsere,a pollenszűrő,levegőszűrő stb stb.

Szervizbe elöször 3000 utána csak 30000 nél kell vinni ez tényleg baromság.

Link to comment
Megosztás:

Szervizbe elöször 3000 utána csak 30000 nél kell vinni ez tényleg baromság.

A kötelező szervíz az első tényleg 30e-nél van(ki az aki 30e-et megy egy olajjal szerintem 10-12e-enként csere), de a gyári olajata ajánlatos lecseréni pár ezer km után.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.