Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G szervízelés


tilona

Recommended Posts

HI!

Meg tudná mondani valaki, hogy Z16XEP ( G 1.6 twinport ) motorba nagyságrendileg (vagy pontosan) mennyibe kerül 1 db gyújtógyertya?

(vagy 4 db ha szettben van)

ÜDV.

Szervizben 5.000 körül mérik a gyári GM-szettet. Ajánlatos a gyárinál maradni.

Link to comment
Megosztás:

NGK (na ez tutira jófajta!)-nak darabja 1170Ft (birner hungaria)

Kösz... Akkor csak megrémisztettek, mert egy ismerősöm Faterja, mikor meglátta a TWINPORT feliratot felkiáltott:

Na, ebbe jó drága lesz a gyújtógyertya! Én meg egyből berosáltam, de akkor tévedett!

Igaz Ő SUZUKI szervízben dolgozik.. Lehet hogy összekevert valamit...

ÜDV.

Link to comment
Megosztás:

Kösz... Akkor csak megrémisztettek, mert egy ismerősöm Faterja, mikor meglátta a TWINPORT feliratot felkiáltott:

Na, ebbe jó drága lesz a gyújtógyertya! Én meg egyből berosáltam, de akkor tévedett!

Igaz Ő SUZUKI szervízben dolgozik.. Lehet hogy összekevert valamit...

ÜDV.

Ahhoz képest, hogy a ladába 1000 Ft a 4 db, tényleg sokba kerül :blush:

Link to comment
Megosztás:

Kösz... Akkor csak megrémisztettek, mert egy ismerősöm Faterja, mikor meglátta a TWINPORT feliratot felkiáltott:

Na, ebbe jó drága lesz a gyújtógyertya! Én meg egyből berosáltam, de akkor tévedett!

Igaz Ő SUZUKI szervízben dolgozik.. Lehet hogy összekevert valamit...

ÜDV.

Hát ez egyeltalán nem drága.

SVbe a normál gyertya volt 2500Ft, az iridium meg 4000Ft.(igaz az 60-80e km minimum, de 'kicsit' nagyobb fordulatszámon)

Amúgy ha ilyen olcsó, akkor nem érdemes vele sokat várni. 2 év vagy 60e km-t írnak, ha jól emléxek. Valami speciális szerszám kell hozzá? Vagy mekkora dugókulcs? Amúgy egyforma a Z14XE, Z14XEP, Z16XE, Z16XEP gyertyáinak kulcsmérete? (UHUHU?)

Link to comment
Megosztás:

Kösz... Akkor csak megrémisztettek, mert egy ismerősöm Faterja, mikor meglátta a TWINPORT feliratot felkiáltott:

Na, ebbe jó drága lesz a gyújtógyertya! Én meg egyből berosáltam, de akkor tévedett!

Igaz Ő SUZUKI szervízben dolgozik.. Lehet hogy összekevert valamit...

ÜDV.

nem lehet vmi fiatal csóka....szerintem ő a twinport-ból a twin spark-ra asszociált ami az alfáknál van és ott 2x annyi a gyertya, mint a henger! 4 henger -->8db gyertya...de hogy egy magát szerelőnek nevező ennyire ne legyen tisztába ezzel...nagyon beszorulhatott ebbe a szervízbe...(régen ott dolgozhat) :blush:

Link to comment
Megosztás:

nem lehet vmi fiatal csóka....szerintem ő a twinport-ból a twin spark-ra asszociált ami az alfáknál van és ott 2x annyi a gyertya, mint a henger! 4 henger -->8db gyertya...de hogy egy magát szerelőnek nevező ennyire ne legyen tisztába ezzel...nagyon beszorulhatott ebbe a szervízbe...(régen ott dolgozhat) :blush:

meg az alfáknál a 2 gyetya különbözik méretben is......

multkor cseréltem alfában 32e ft volt a 8 gyertya mert a második gyertya speckó jó drága az első az mezei.....

Link to comment
Megosztás:

nem lehet vmi fiatal csóka....szerintem ő a twinport-ból a twin spark-ra asszociált ami az alfáknál van és ott 2x annyi a gyertya, mint a henger! 4 henger -->8db gyertya...de hogy egy magát szerelőnek nevező ennyire ne legyen tisztába ezzel...nagyon beszorulhatott ebbe a szervízbe...(régen ott dolgozhat) :lol:

Ja, valszeg erre gondolhatott, én meg jól bevégbélsároztam... :blush:

Link to comment
Megosztás:

NGK (na ez tutira jófajta!)-nak darabja 1170Ft (birner hungaria)

Na én ezt tutira kidobtam a p.csába mert dadogott tőle a motor ingadozott az alapjárat. Kb.2000km-t kínlódtam mire kiszűrtem (szűrtük a fórumtársak segítségével), hogy a gyertya a ludas. Pedig katalógusból lett kinézve a típus. Utána bevittem a gyári gyertyát (Bosch Z14XE) és mondtam az eladónak, hogy ilyet kérek. Meg is szűnt a hiba. A négy darab 4000ft körül volt.

Link to comment
Megosztás:

Na én ezt tutira kidobtam a p.csába mert dadogott tőle a motor ingadozott az alapjárat. Kb.2000km-t kínlódtam mire kiszűrtem (szűrtük a fórumtársak segítségével), hogy a gyertya a ludas. Pedig katalógusból lett kinézve a típus. Utána bevittem a gyári gyertyát (Bosch Z14XE) és mondtam az eladónak, hogy ilyet kérek. Meg is szűnt a hiba. A négy darab 4000ft körül volt.

Köszönöm a kimerítő tájékoztatást Gyertya ügyben!

ÜDV:FRZ

Link to comment
Megosztás:

Na én ezt tutira kidobtam a p.csába mert dadogott tőle a motor ingadozott az alapjárat. Kb.2000km-t kínlódtam mire kiszűrtem (szűrtük a fórumtársak segítségével), hogy a gyertya a ludas. Pedig katalógusból lett kinézve a típus. Utána bevittem a gyári gyertyát (Bosch Z14XE) és mondtam az eladónak, hogy ilyet kérek. Meg is szűnt a hiba. A négy darab 4000ft körül volt.

Milyen márka/típus volt?

Link to comment
Megosztás:

Milyen márka/típus volt?

NGK! :blush: :lol:

Helyette vettem Bosch Super Plus FLR8LDCU+ gyertyákat. Nekem gyárilag FLR8LDCU-val volt szerelve de ezt már nem gyártják csak a +-ost.

Itt olvashatsz róla többet!

Ezzel azóta semmi bajom. A gyárival 60Ekm-t mentem le és csak azért cseréltem le mert féltem, hogy ott maradok valahol.

Link to comment
Megosztás:

NGK! :blush: :lol:

Helyette vettem Bosch Super Plus FLR8LDCU+ gyertyákat. Nekem gyárilag FLR8LDCU-val volt szerelve de ezt már nem gyártják csak a +-ost.

Itt olvashatsz róla többet!

Ezzel azóta semmi bajom. A gyárival 60Ekm-t mentem le és csak azért cseréltem le mert féltem, hogy ott maradok valahol.

Ez kétpólusú!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok Márkatársak!

Egy ismerős megkért, hogy szerezzem meg neki a G astra javítási kézikönyvét. Valakinek nincs ez meg véletlenül egy .PDF file-ba amit közkincsé tudna tenni?

Előre is Köszönöm!

Üdv:BB

OPEL_ASTRA_G_igy_csinald_98_marciustol

ez jó lenne?

Link to comment
Megosztás:

két polusut szoktunk beletenni, az jó bele...

Értem én, de 2003 modellévnél változott a dolog, tehát utána sima volt benne gyárilag, nem sokpólusú.

Amúgy a gyári gyertya, amit kiszedtünk belőle ugyanolyan volt, mint amit kaptam hozzá vázszám alapján. (nem a sokpólusú verzió)

gezoli: és az miért baj?

Link to comment
Megosztás:

Értem én, de 2003 modellévnél változott a dolog, tehát utána sima volt benne gyárilag, nem sokpólusú.

Amúgy a gyári gyertya, amit kiszedtünk belőle ugyanolyan volt, mint amit kaptam hozzá vázszám alapján. (nem a sokpólusú verzió)

gezoli: és az miért baj?

Én amit beleraktam az ugyanolyan mint ami gyárilag benne volt vagyis kétpólusú. Az én autóm 2003-as Z14XE.

Szerintem ha ugyanolyat vettél ami benne volt akkor nincs probléma.

Lehet, hogy már ezen is spóroltak a lengyelek!?

Link to comment
Megosztás:

NGK! :blush: :lol:

Helyette vettem Bosch Super Plus FLR8LDCU+ gyertyákat. Nekem gyárilag FLR8LDCU-val volt szerelve de ezt már nem gyártják csak a +-ost.

Itt olvashatsz róla többet!

Ezzel azóta semmi bajom. A gyárival 60Ekm-t mentem le és csak azért cseréltem le mert féltem, hogy ott maradok valahol.

Érdekelne a típus, hogy mit hoz a katalógus, valószínű, hogy csak benézték....

NGK nem rossz gyertya, én még motornál nem hallotam, hogy gond lett volna vele, japánok azzal szerelik...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.