Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G szervízelés


tilona

Recommended Posts

Végülis webshopból megoldható a megrendelés, csak jó lenne, ha valakinek lenne tapasztalata is vele, mert nem szeretnénk csak úgy vaktában bevásárolni, aztán pedig nem jó bele. Nem a ráköltött pénz miatt, hanem ha nem jó bele, akkor aztán visszarakni a régit, az meg most még csak alig szivárog, de lehet, hogy a kosz tömíti, és ha kitakarítják, akkor meg majd egykettőre elereszti az olajat. Ezért is kérdeztem itt, mert én is találtam azthiszem a unixautónál hasonló áron, de valahogy nem volt egyértelmű, hogy az a Bosch-hoz való vagy sem.

Nyeregcsere felújítottban kb 40000.- per oldal, bontottban 25000.- 30000.- egy pár van ahol 50000.- de letöbbje bosch nem lucas.

Én egy bosch-ba ilyet tettem bele a két porvédő a nyereg csúszóstiftjein teljesen jók voltak a dugattyú karmantyú teljesen jó és méretpontos volt, a porvédő a dugattyún totál jó volt. A többi szirszart nem cseréltem mert ott nem eresztett. Annyi van vele, hogy nem szabad visszanyomni a dugattyút hanem csavarni kell.

De ha megnézed 3800 Ft egy oldalra. Ha nem válik be ennyit buktál.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Pár hónapja vettem egy 2002 évj. Astrát, ő az első Opel a családban ezért még igencsak tudatlan vagyok.

Az utóbbi időben azt tapasztaltam, hogy váltás közben felpörög kicsit a motor. (Persze nem azért mert rajta felejtem a lábam a gázpedálon) <_<

Van valakinek ötlete, hogy ezt mi okozhatja?

Elöre is köszi

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Pár hónapja vettem egy 2002 évj. Astrát, ő az első Opel a családban ezért még igencsak tudatlan vagyok.

Az utóbbi időben azt tapasztaltam, hogy váltás közben felpörög kicsit a motor. (Persze nem azért mert rajta felejtem a lábam a gázpedálon) <_<

Van valakinek ötlete, hogy ezt mi okozhatja?

Elöre is köszi

Üdv a Fórumon!

Alapjárat normális? (700/perc)

Link to comment
Megosztás:

Nyeregcsere felújítottban kb 40000.- per oldal, bontottban 25000.- 30000.- egy pár van ahol 50000.- de letöbbje bosch nem lucas.

Én egy bosch-ba ilyet tettem bele a két porvédő a nyereg csúszóstiftjein teljesen jók voltak a dugattyú karmantyú teljesen jó és méretpontos volt, a porvédő a dugattyún totál jó volt. A többi szirszart nem cseréltem mert ott nem eresztett. Annyi van vele, hogy nem szabad visszanyomni a dugattyút hanem csavarni kell.

De ha megnézed 3800 Ft egy oldalra. Ha nem válik be ennyit buktál.

Ilyen áron evvel a tapasztalattal én beruháznék rá

Van valami ötleted..?

Ha egy ideig tartja az még nem gond de hogy mitől pörögne fel magától azt passzolom. Mennyire emeli meg a fordulatot?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Elektromos szervó ügyében szeretnék tanácsot kérni.

2001-es masina 120 ezer km, kb 1 éve használom. Eddig hiba nélkül üzemelt, most azonban érezhetően nehéz lett a kormány.

Pár nap múlva hibajelenség megszűnt, aztán pár nap múlva újra nehéz.

Nem menet közben válik nehezebbé a kormányzás, hanem indítás után olyan mintha csak félgőzzel működne a szervó.

Aztán a következő indításnál hibátlan.

Olaj le van cserélve, futómű átvizsgálva. Van ennek valami elektromos típushibája?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Pár hónapja vettem egy 2002 évj. Astrát, ő az első Opel a családban ezért még igencsak tudatlan vagyok.

Az utóbbi időben azt tapasztaltam, hogy váltás közben felpörög kicsit a motor. (Persze nem azért mert rajta felejtem a lábam a gázpedálon) <_<

Van valakinek ötlete, hogy ezt mi okozhatja?

Elöre is köszi

vonohorog van rajta?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nincs rajta vonohorog,

ill ma figyeltem és jellemzőbb hogy hidegen csinálja.

akkor passzolom

mert jártam ugy hogy a vonohoroghoz az utánfutó rosszul volt bekötve és kivágta a féklámpa biztit

ekkor produkált ilyet egy Astra-G

váltásnál felpörgöt

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nincs rajta vonohorog,

ill ma figyeltem és jellemzőbb hogy hidegen csinálja.

Nálam új kora óta hasonló a helyzet. Semmilyen okossággal nem sikerült megjavítani, bár 150e km alatt hibát, bajt sem csinált. Én úgy tudok úrrá lenni rajta, hogy hideg motornál nem indulok el azonnal, pár mp-ig hagyom alapjáraton ketyegni, utána elindulva már nem (mindig) csinálja. Itt a fórumon vagyunk így páran (azt hiszem, Smith cartárs is ilyennel birkózik). Az enyémen sincs horog. Szóval, wessz, ne tartsd magadban tízpontos megoldást. :lol:

(-Szerk.: ezek szerint wessz sem lát megoldást, akkor szerintem így jártunk... <_< )

Link to comment
Megosztás:

Nálam új kora óta hasonló a helyzet. Semmilyen okossággal nem sikerült megjavítani, bár 150e km alatt hibát, bajt sem csinált. Én úgy tudok úrrá lenni rajta, hogy hideg motornál nem indulok el azonnal, pár mp-ig hagyom alapjáraton ketyegni, utána elindulva már nem (mindig) csinálja. Itt a fórumon vagyunk így páran (azt hiszem, Smith cartárs is ilyennel birkózik). Az enyémen sincs horog. Szóval, wessz, ne tartsd magadban tízpontos megoldást. :lol:

(-Szerk.: ezek szerint wessz sem lát megoldást, akkor szerintem így jártunk... <_< )

Azért köszi a segítséget, ha valakinek eszébejuttna még valami várom...

Nekem elötte Ladám volt, őt ismertem tetőtől talpig, de az új szerzeményről nincs tapasztalatom.

Mire érdemes figyelni 2002 évj. 1.4 ...?

Link to comment
Megosztás:

Azért köszi a segítséget, ha valakinek eszébejuttna még valami várom...

Nekem elötte Ladám volt, őt ismertem tetőtől talpig, de az új szerzeményről nincs tapasztalatom.

Mire érdemes figyelni 2002 évj. 1.4 ...?

A fórumra <_<

- vezérlés felújítás kellő időpontban

- olajcserék évente (vagy max 15E km-ként), légszűrő, olajszűrő

- klíma (ha van) annak karbantartása, pollenszűrő

- meg minden amire a ladánál is figyeltél :lol:

- lehetőleg ne told be ha nem indul mert tönkrevághatja a katalizátort

- ha sárgalámpázik mihamarabb villogtatsd ki mi a hibakód, hogy időben kiderüljön mi a baj.

és ha nagyon akarsz figyelni rá akkor töltsd le az aláírásomban lévő táblarendszert...

hasznos lehet

ÜDV:frz

Link to comment
Megosztás:

akkor passzolom

mert jártam ugy hogy a vonohoroghoz az utánfutó rosszul volt bekötve és kivágta a féklámpa biztit

ekkor produkált ilyet egy Astra-G

váltásnál felpörgöt

Akkor nem a féklámpa biztit kellene megnéznie, mert vonóhorogtól ftln, lehet, hogy elment az örök vadászmezőkre, bár annak a napi első induláskor fel kellene tűnnie <_<

Link to comment
Megosztás:

A fórumra <_<

- vezérlés felújítás kellő időpontban

- olajcserék évente (vagy max 15E km-ként), légszűrő, olajszűrő

- klíma (ha van) annak karbantartása, pollenszűrő

- meg minden amire a ladánál is figyeltél :lol:

- lehetőleg ne told be ha nem indul mert tönkrevághatja a katalizátort

- ha sárgalámpázik mihamarabb villogtatsd ki mi a hibakód, hogy időben kiderüljön mi a baj.

és ha nagyon akarsz figyelni rá akkor töltsd le az aláírásomban lévő táblarendszert...

hasznos lehet

ÜDV:frz

Hát igen,....... a Ladát sokszor toltam! Van is Story bőven.

Link to comment
Megosztás:

akkor passzolom

mert jártam ugy hogy a vonohoroghoz az utánfutó rosszul volt bekötve és kivágta a féklámpa biztit

ekkor produkált ilyet egy Astra-G

váltásnál felpörgöt

A féklámpa biztosítéka hogy függ össze az alapjárat emelkedésével? <_<

Link to comment
Megosztás:

Nálam új kora óta hasonló a helyzet. Semmilyen okossággal nem sikerült megjavítani, bár 150e km alatt hibát, bajt sem csinált. Én úgy tudok úrrá lenni rajta, hogy hideg motornál nem indulok el azonnal, pár mp-ig hagyom alapjáraton ketyegni, utána elindulva már nem (mindig) csinálja. Itt a fórumon vagyunk így páran (azt hiszem, Smith cartárs is ilyennel birkózik). Az enyémen sincs horog. Szóval, wessz, ne tartsd magadban tízpontos megoldást. :lol:

(-Szerk.: ezek szerint wessz sem lát megoldást, akkor szerintem így jártunk... <_< )

Akkor végül ez normális?

Link to comment
Megosztás:

Akkor végül ez normális?

Nem, de még senkinek sem sikerült előbbre jutni a megoldásban. Az elektronika egyébként úgy van beállítva, hogy váltáskor (kuplung kinyomáskor) ne essen vissza rögtön a fordulat, kicsit kitartja, de a mi esetünkben nem erről van szó: hideg motornál mondjuk 1500-2000 RPM körül akarsz elváltani, és feldobja 2500-3000 RPM környékére. Melegen ugye no problem, de hidegen idegesítő. Na, erre írtam az imént, hogy én ezzel a kicsit várós-melegítős dologgal tudom elkerülni... Valószínű, hogy egy jeladó hibás adata miatt próbál kompenzálni az ECU. Olvass vissza, régebben itt valahol Smith cartárs cserélgetett ezt-azt egy másik gépről, de ő sem jutott messzire. <_<

Link to comment
Megosztás:

Nem, de még senkinek sem sikerült előbbre jutni a megoldásban. Az elektronika egyébként úgy van beállítva, hogy váltáskor (kuplung kinyomáskor) ne essen vissza rögtön a fordulat, kicsit kitartja, de a mi esetünkben nem erről van szó: hideg motornál mondjuk 1500-2000 RPM körül akarsz elváltani, és feldobja 2500-3000 RPM környékére. Melegen ugye no problem, de hidegen idegesítő. Na, erre írtam az imént, hogy én ezzel a kicsit várós-melegítős dologgal tudom elkerülni... Valószínű, hogy egy jeladó hibás adata miatt próbál kompenzálni az ECU. Olvass vissza, régebben itt valahol Smith cartárs cserélgetett ezt-azt egy másik gépről, de ő sem jutott messzire. <_<

Oké utána olvasok. Addig is köszi.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.