Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G szervízelés


tilona

Recommended Posts

Próbáltam leszedni a dobfék felső részét, de nem igazán akart megmozdulni.Kézzel megütögettem mindenfelől, de semmi.Kalapáccsal nem akartam.

Hogyan lehet azt leszedni?A torx csavart kiszedtem.

Pedig megpróbálhatod kalapáccsal! Nem durván, hanem 90 vagy 180o-ként elforgatva folyamatosan ütögetve.

Link to comment
Megosztás:

Szia! Fontos hogy a kezifek legyen kiengedve. Ha pedig lejott a dob, nehogy behuzd!

Elkepzelheto, hogy mar pereme van a dobnak, igy a fekpofakban akad. Huzd meg, usd meg erossen. Opelnal mondtak nekem, jartak mar ugy, hogy pofakkal egyutt jott le.

Most tavasszal én azt a peremet kicsit lecsiszoltam, így akkor könnyen lejött, tavasszal megint megnézem. Akkor lefestettem a dobokat, mert tiszta rozsda volt az egész...

Link to comment
Megosztás:

sziasztok

G astrán a világitáskapcsolót szeretném kicserélni

hogyan lehet kiszerelni?

O állásba kapcsolod,és az alján bedugsz egy vékony szöget,vagy valamit.Van rajta egy lyuk,és húzod.Aztán ha lejött a gomb 2 kis csavarhúzóval benyomod a reteszeket és kiveszed a kapcsolót.Valami ilyesmit ír a szerelési útmutató:)

Link to comment
Megosztás:

na megnézem Ok

de van egy kis keret a szellőzőrács meg a kapcsoló körül

O állásba kapcsolod,és az alján bedugsz egy vékony szöget,vagy valamit.Van rajta egy lyuk,és húzod.Aztán ha lejött a gomb 2 kis csavarhúzóval benyomod a reteszeket és kiveszed a kapcsolót.Valami ilyesmit ír a szerelési útmutató :)

Link to comment
Megosztás:

na megnézem Ok

de van egy kis keret a szellőzőrács meg a kapcsoló körül

A tekerőgomb alján találsz egy lyukat ha kihúzod belső világítás állásba. Oda benyomsz egy csavarhúzót, és le tudod húzni a gombot. Utána a gomb helyén be tudsz nyúlni, és két oldalon egy-egy csavarhúzóval be tudod húzni a rögzítő füleket, miközben húzod kifelé a kapcsolót.

Link to comment
Megosztás:

Ha nem jön le a fékdob, mert tegyük fel már a fékpofák peremet csináltak és abban felakad, akkor azt hogyan kell leszedni?

Elek írta, hogy a belső feléről hozzá lehet férni, és úgy valahogy ki lehet akasztani...

De sztem nem árt évente 1x a peremet leszedni, akkor nem kell ezzel szívni. Én most tavasszal szedtem le...

Link to comment
Megosztás:

Ha nem jön le a fékdob, mert tegyük fel már a fékpofák peremet csináltak és abban felakad, akkor azt hogyan kell leszedni?

A hátsó fék cseréjét a kézifék kötél visszaállításával kezdjük. Aztán kerék le, majd fékdob le. Ha szerencséd van simán lejön. Ha nem akar, ütögesd meg kalapáccsal ott ahol a kerékcsavarok vannak. Ettől meg kell hogy mozduljon, majd két kézzel megfogod, fordítod valamelyik irányba miközben húzod magad felé. Egyébként könnyen le szoktak jönni ezekről.

Vagy leírjam a teljes menetét?

Link to comment
Megosztás:

A hátsó fék cseréjét a kézifék kötél visszaállításával kezdjük. Aztán kerék le, majd fékdob le. Ha szerencséd van simán lejön. Ha nem akar, ütögesd meg kalapáccsal ott ahol a kerékcsavarok vannak. Ettől meg kell hogy mozduljon, majd két kézzel megfogod, fordítod valamelyik irányba miközben húzod magad felé. Egyébként könnyen le szoktak jönni ezekről.

Vagy leírjam a teljes menetét?

Nem értem, hogy Jenőt miért nem tudja használni. :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok remélem tudtok segíteni.Ma vettem észre ugye párás reggelente a szélvédő.A fűtést a szélvédőre szerettem volna állítani,de mintha körbe forogna a az irányválasztó,előre fúj állandóan,de a szélvédőre szinte alig egyik állásba sem..Valami el lehet törve benne nem tudom.Delhi klimás ha számit valamit. Hol kezdjem mi lehet a gond?Köszönöm.

G astra 04'

Link to comment
Megosztás:

Ma a téli gumi felrakása során tűnt fel, hogy a jobb hátsó lengéscsillapítóim "olajporosak", nem is kicsit. Az autóban 113 ezer kilométer van és gyanítom, hogy még nem voltak cserélve (az előző tulaj nem hiszem, hogy cseréltette). Arra gondoltam, hogy kicserélném magam.

Nézegettem az autóalkatrész kereskedők oldalait. Elég széles árskálán mozognak a különböző gyártóktól származó termékek. 9 ezertől a csillagos égig. Tudnátok ajánlani olyat amelyik megfelelő ár-érték aránnyal rendelkezik! Ugyanez lenne a kérdésem a "kutyacsontra" is. Többféle gyártó kínálja azokat is. Tudom, hogy a gyári alkatrészek lennének a legideálisabbak, de azok speciel méregdrágák. Ezért kellene valmi más gyártói alternatíva.

Végül egy "buta" kérdés: a kereskedőknél túlnyomó többségben vannak a gázos lengéscsillapítók. Jobbak ezek mint az olajosak? Van valami számottevő különbség közöttük?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.