Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G szervízelés


tilona

Recommended Posts

Sziasztok!

Régebben írtam egy hibajelenséget: valami kotyogott a csomagtartó környékéről... Ígértem, hogy megírom, hogy mi volt a hiba oka. Volt lengéscsillapító csere, mert már időszerű volt, a hátsó kipufogó dob tartó gumikat is kicseréltem, még mindig volt kotyogás. Ma a gumi cserénél a kipufogó dob környékén egy hővédő lemez fityegett, aminek a tartó csavarja el volt rohadva, és ez volt a hang okozója. Csak baromira nem látszott...

Szeretnék segítséget kérni ismét, hátha valaki találkozott már valami hasonlóval.
Az autót alulról nézve az üzemanyag tartály mellett van egy cső (visszafolyó talán). Úgy néz ki, hogy kb ujjnyi vastag cső, ami az utolsó 3 cm-en vastagabb lesz, és egy csonkra van bilinccsel rögzítve.
Nos ez a cső a bilincs mellett meg van repedve. A szerelő azt mondta, hogy ezt úgy lehet orvosolni, hogy ezt a csövet kicseréljük, de ehhez le kell venni az üzemanyag tartályt is, hogy a msáik végéhez is hozzá lehessen férni.

Nem lehet valahogy a sérült részt levágni, és megtoldani valahogy? Van esetleg valami trükk erre?

Készítettem egy képet is: http://kepfeltoltes.hu/view/130418/IMG_20130418_165229_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Link to comment
Megosztás:

150 KM után fél cm esett a tartályból.nemhinném hogy hengerfejes a gép mert vizet nem forralja nem bugyog stb

Múlt héten hoztam vissza a szervízből sok mindent megcsináltattam rajta de valahogy ezek megmaradtak...

hello

a vizfogyához hozzászolva,ha nem hengerfejes akkor nézd meg hogy nem engedi e a fütéscsapod a középkonzol alatt a vizet, vagy a vizpumpánál nem csöpög,vagy valahol a gumicsöveknél nem engedi el !

Link to comment
Megosztás:

hello

a vizfogyához hozzászolva,ha nem hengerfejes akkor nézd meg hogy nem engedi e a fütéscsapod a középkonzol alatt a vizet, vagy a vizpumpánál nem csöpög,vagy valahol a gumicsöveknél nem engedi el !

Lám milyen igazad volt :) tiszta viz az autastér.

Egyvalamit még nem értek miért van az, hogy mikor gázt adok az utastérből lehet hallani egy kopogást vagy kattogást,az érdekes az egészben hogy akkor csinálja ha menet közben van.Csak ha gurul akkor csinálja ezt(állóhelyben nem vettem észre vagy nem figyeltem...).Még akkor is ha kuplung be és pici gáz mikor leveszem a lábam a pedálról akkor nem.Nemtudom megmondani hogy az utastérből jön e vagy a motortérből de egyértelműen a jobb felén mintha a légszűrőhöz közel.Gázon és benzinen is

Létezik az, hogy a motor kopog?,de akkor nem kellene hallanom gáz nélkül is?

Link to comment
Megosztás:

Az első lökhárítót nehéz leszedni?Miket, és hogyan kell hozzá leszedni?A kerékjáratban lévő boritást is le kell hozzá szedni?

A borítást (dobbetétet) nem kell. A kerékjáratokban van 2 csavar, valamint a lökhárító felső és alsó részén középen (a két lámpa között illetve a kocsi alatt) 3-3 patent és már lent is van.
Link to comment
Megosztás:

"Az autót alulról nézve az üzemanyag tartály mellett van egy cső (visszafolyó talán). Úgy néz ki, hogy kb ujjnyi vastag cső, ami az utolsó 3 cm-en vastagabb lesz, és egy csonkra van bilinccsel rögzítve.

Nos ez a cső a bilincs mellett meg van repedve. A szerelő azt mondta, hogy ezt úgy lehet orvosolni, hogy ezt a csövet kicseréljük, de ehhez le kell venni az üzemanyag tartályt is, hogy a msáik végéhez is hozzá lehessen férni.

Nem lehet valahogy a sérült részt levágni, és megtoldani valahogy? Van esetleg valami trükk erre?

Készítettem egy képet is: http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg"

Erre van valakinek ötlete? Ez lenne az ún. szuszogó, amin keresztül a tankoláskor távozik a benzin elől a levegő? :) Köszönöm előre is..

Illetve aktuális lesz lengéscsillapító csere hátul... Két márka között hezitálok: Bilstein és Sachs... (Monroe-t a fórumon olvasottak alapján elvetettem :D)

Link to comment
Megosztás:

Ne reménykedj, nem tudod megtoldani, folyni fog. Én már megpróbáltam és nem jött be... sajna le kell venni azt a tankot. Főleg hogy az új csövet is csak egyben kapod meg, a toldástól a tank tetejéig.

Ez a cső amúgy mire jó, minek kell?

Link to comment
Megosztás:

Ez a cső amúgy mire jó, minek kell?

Úgy tudom, hogy ez arra való, hogy amikor tankolsz, akkor a benzin által kiszorított levegő ezen a csövön keresztül jön ki a tankból. Így ebben a csőben állítólag csak akkor lehet benzin, ha tele tankolom...

Szerintetek ezzel közlekedhetek még, vagy van kockázata a dolognak?

Milyen néven lehet ezt a csövet megvenni?

Bár ha rosszul tudom, javítsatok... :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok én egy 2004-es 1.2 es g astra tulajdonos vagyok a problémám a következő:

kb olyan 2500 as fordulatnal bentröl olyasmi hangot halottam mintha vmi rezonálna és a motortér jobb oldalábol jött a hang

gázelvételnél és gázadásnál eggyaránt,késöbb kiderült h eggyértelmüen a motorbol jön a hang

ez a hang állo helyzetbe is megvan kb ugyan ennél a fordulatnál méghozzá elég eröteljes hang.ha vkinek volt már vmi hasonlo problémája legyenszives irjon hozzá

elöre is köszi


videon nehez kihallani de azért hátha vki tud segiteni

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

ma megvolt a szerviz. A pollenszűrőt nem cseréltem ki mert gondoltam ha majd feltöltetem a rendszert, illetve kitakaríttatom utána úgyis új szűrőt kell tenni bele. Jól gondoltam? Vagy nincs köze hozzá?

Viszont láttam egy kért jelenséget, szerintetek? Az első képen kapott a régi szűrőből is anyagot, de volt ott előtte is...

IMAG0280_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
IMAG0281_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
IMAG0282_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
IMAG0283_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

ma megvolt a szerviz. A pollenszűrőt nem cseréltem ki mert gondoltam ha majd feltöltetem a rendszert, illetve kitakaríttatom utána úgyis új szűrőt kell tenni bele. Jól gondoltam? Vagy nincs köze hozzá?

Viszont láttam egy kért jelenséget, szerintetek? Az első képen kapott a régi szűrőből is anyagot, de volt ott előtte is...

2. 3. képhez, nem fogy a szervó olajad?

Link to comment
Megosztás:

Az elvileg a nivó. Nincs róla képed?

Holnap majd lefényképezem. Nivó is érdekel, vagy csak a szint? De valószínű akkor a nivó alatt lehet a szintem. Milyen olajat kell vegyek? Cromaxon néztem de ott csak annyi van hogy zöld. Más jellemzője nincs ennek a szervó olajnak? Egy teljes feltöltéshez mennyi kell?

Link to comment
Megosztás:

Holnap majd lefényképezem. Nivó is érdekel, vagy csak a szint? De valószínű akkor a nivó alatt lehet a szintem. Milyen olajat kell vegyek? Cromaxon néztem de ott csak annyi van hogy zöld. Más jellemzője nincs ennek a szervó olajnak? Egy teljes feltöltéshez mennyi kell?

Igen, csak annyi, hogy zöld, az jó bele.

Nekem még egy 50e km-e töltöttek bele 2dl-t, azóta ha 1dl ha elment, de lehet még annyi sem. Vegyél, töltsd fel. Ha gyorsan fogy, akkor meg kell nézetni, de egy felújítás az drága dolog....

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Igen, csak annyi, hogy zöld, az jó bele.

Nekem még egy 50e km-e töltöttek bele 2dl-t, azóta ha 1dl ha elment, de lehet még annyi sem. Vegyél, töltsd fel. Ha gyorsan fogy, akkor meg kell nézetni, de egy felújítás az drága dolog....

Nem lehet hogy csak valami tömítés szállt el? Csak ott látszik a folyás ahol lefényképeztem, sehol máshol. Mennyire drága dolog a felújítás?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Féktárcsa -és betétek cseréje előtt állok, melyik márkát ajánljátok leginkább ár-érték arányban? (A szervizben a Ferodo-t ajánlották tárcsából és betétből is).

Ugyanez a kérdés stabilizátor pálcára is. (ma voltam műszakin, átengedték, de ezeket írták össze, hogy 1-2000km múlva cseréljem azért le!)

2007-es Z14XEP. Amúgy most van benne 60.000km és még gyári minden benne...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Féktárcsa -és betétek cseréje előtt állok, melyik márkát ajánljátok leginkább ár-érték arányban? (A szervizben a Ferodo-t ajánlották tárcsából és betétből is).

Ugyanez a kérdés stabilizátor pálcára is. (ma voltam műszakin, átengedték, de ezeket írták össze, hogy 1-2000km múlva cseréljem azért le!)

2007-es Z14XEP. Amúgy most van benne 60.000km és még gyári minden benne...

fék:

gm,ate,textar,ferodo,brenbo

stabpálca:

gm,trw

szerintem ;)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Féktárcsa -és betétek cseréje előtt állok, melyik márkát ajánljátok leginkább ár-érték arányban? (A szervizben a Ferodo-t ajánlották tárcsából és betétből is).

Ugyanez a kérdés stabilizátor pálcára is. (ma voltam műszakin, átengedték, de ezeket írták össze, hogy 1-2000km múlva cseréljem azért le!)

2007-es Z14XEP. Amúgy most van benne 60.000km és még gyári minden benne...

A gázt nyomd, ne a féket. nekem is ugyanaz a kocsi, de még MIN 50e km-t elmegy a gyári betétekkel. Most 102e van benne... A stabilizátor az köszönhető a jó magyar utaknak. Habár az enyim még bírja, most kerékcserekort néztem meg.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.