Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


hemi

Recommended Posts

  • Hozzászólások 6,1k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Jó estét mindenkinek !

A változatosság kedvéért lenne néhány kérdésem !

Olvastam asszem az eladó alkatrészek topicban , hogy fehérgsi árulja a kocsiából a klímát meg a fed. comp. kijelzőt ! Azt szeetném megtudni , hogy jók-e ezek az én Vectrámba ?? Most nincs benne fed. com. kijelző csak óra meg kinti hőmérséklet jlező a fűtés kapcsolói melett !

Link to comment
Megosztás:

Jó estét mindenkinek !

A változatosság kedvéért lenne néhány kérdésem !

Olvastam asszem az eladó alkatrészek topicban , hogy fehérgsi árulja a kocsiából a klímát meg a fed. comp. kijelzőt ! Azt szeetném megtudni , hogy jók-e ezek az én Vectrámba ?? Most nincs benne fed. com. kijelző csak óra meg kinti hőmérséklet jlező a fűtés kapcsolói melett !

Vectra/Calibra > 7.jpg

Astra > 166457_4.jpg

Infó : http://www.opel-magazin.hu/index.php?optio...d=44&Itemid=105

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem egy 1994-es 1.6-os injektoros vectrával kapcsolatban.

A hiba tünet a következő:

A motor elkezd fulladozni - motor chekker világít - ilyenkor ha nem menet közben vagyok akkor leáll a motor. Menet közben ugye a kerekek nem engedik leállni a motort és pár másodperc múlva a tünet megszűnik, a kocsi minden hiba nélkül megy tovább (hiba jelző tovább világít).

Az egész olyan mintha akkor amikor elkezdődik a gond túl sok anyagot kapna és attól fullad. Ha kinyomom a kuplungot és a gázt tövig nyomom fulladás közben akkor a motor felpörög és a hiba szinte azonnal elmúlik.

Nem tudom mi lehet ez de egyre gyakrabban csinálja és gondolom meg lehetne oldani a problémát.

Szervízben gyakorlatilag nem tudom megmutatni, mert mire odaérnék már semmi baja.

Segítsetek ha tudtok.

Előre is kösz!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem egy 1994-es 1.6-os injektoros vectrával kapcsolatban.

A hiba tünet a következő:

A motor elkezd fulladozni - motor chekker világít - ilyenkor ha nem menet közben vagyok akkor leáll a motor. Menet közben ugye a kerekek nem engedik leállni a motort és pár másodperc múlva a tünet megszűnik, a kocsi minden hiba nélkül megy tovább (hiba jelző tovább világít).

Az egész olyan mintha akkor amikor elkezdődik a gond túl sok anyagot kapna és attól fullad. Ha kinyomom a kuplungot és a gázt tövig nyomom fulladás közben akkor a motor felpörög és a hiba szinte azonnal elmúlik.

Nem tudom mi lehet ez de egyre gyakrabban csinálja és gondolom meg lehetne oldani a problémát.

Szervízben gyakorlatilag nem tudom megmutatni, mert mire odaérnék már semmi baja.

Segítsetek ha tudtok.

Előre is kösz!

Azért még éppen meg tudják nézni! Ha a lámpa világít, akkor a hiba még kiolvastható! Egy TECH-es kiolvasás pár ezer forintocska... ennyit megér... :blink:

Mondjuk lehetséges, hogy te magad is ki tudod villogtatni a hibakódot...de ahhoz én nem tudok segíteni. Majd a többiek.

Link to comment
Megosztás:

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Sziasztok !!

(Előre is megkérem a kedves moderátor Cartársakat , hogyha jobb helyet találnak a hozzászólásnak moderálák oda csak jelezzék , hoyg megtaláljam !! Köszi !)

Szóval azt szeretném kérdezni , hogy rendelt-e valaki már gumit a www.gumik.com oldalról (valahol már olvastam hozzászólásokat a fórumon de már nemtom hol:) és , hogy melyik a jobb fizetési lehetőség a 2 közül vagyis én átutalom vagy ők leemelik a kártyámról különbség , hogy átultalni kézhezvétel előtt kell , leemelni pedig utána fogják , ha megkaptam !

Üdv !!

Link to comment
Megosztás:

...melyik a jobb fizetési lehetőség a 2 közül vagyis én átutalom vagy ők leemelik a kártyámról különbség , hogy átultalni kézhezvétel előtt kell , leemelni pedig utána fogják , ha megkaptam !

Tapasztalatom ugyan nincs, de én ugyan előre nem fizetnék semmiért... bár lehet hogy csak ronda bizalmatlan vagyok :rolleyes: , de nekem jobban tetszik az Abaqua megoldása, ahol futár házhozhozza a gumit, és neki fizetsz kápében, miután megnézted hogy mit kaptál.

Link to comment
Megosztás:

Tapasztalatom ugyan nincs, de én ugyan előre nem fizetnék semmiért... bár lehet hogy csak ronda bizalmatlan vagyok :rolleyes: , de nekem jobban tetszik az Abaqua megoldása, ahol futár házhozhozza a gumit, és neki fizetsz kápében, miután megnézted hogy mit kaptál.

Hát igen én is bizalmatlan vagyok egy kicsit azért kérdeztem és nekem is az a megoldás tetszene a legjobban de olyan nincs ! Vagy csekken fizetsz vagy átutalsz , vagy megadod a kártyád összes adatát és levonják a lóvét !

Link to comment
Megosztás:

...nekem is az a megoldás tetszene a legjobban de olyan nincs ! Vagy csekken fizetsz vagy átutalsz , vagy megadod a kártyád összes adatát és levonják a lóvét !

Hát én ilyen esetben nem vennék ott gumit. Erre még nem gondoltál? Amit írtam ellenpéldának (Abaqua), nem nézted meg? Ugyan nem ismerem az árszínvonalakat, de lehet nincs is olyan nagy különbség

Link to comment
Megosztás:

Hát én ilyen esetben nem vennék ott gumit. Erre még nem gondoltál? Amit írtam ellenpéldának (Abaqua), nem nézted meg? Ugyan nem ismerem az árszínvonalakat, de lehet nincs is olyan nagy különbség

De van árban különbség elhiheted és nem kamu a cég az is biztos csak azt szeretném tudni a két rossz lehetőség közül melyik a kissebbik !!

Link to comment
Megosztás:

Eddig nem akartam szólni, mert nem akarok antiszociális lenni, de ez nem annyira A Vectra téma. :blink:

A hozzászólás eleje azzal kezdődik , hogy megkérem a mélyen tisztelt moderátor urakat , hogy oda tegyék a hozzászólást ahová való ! Nem Off a dolog , hanem nem tudtam hova tegyem !! :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Üdv.

92-93 évjárat körüli vektrákra mennyire jellemzö a korrozió?

Csak azért kérdem mert amiket eddig láttam a hátso iveket már kikezdte a rozsda.

Csak itt jellemzöbb a rozsda ennél a tipusnál?

Valamint 1.6 ost érdemes venni, vagy nagyobb mocival 2.0 8v, vagy esetleg 2.0 16v GT ezt a fogyasztás miatt kérdezem mert gondolom egy nagyobb moci könnyebben mozgatja azt a kasztnit mint az 1.6 os.

500 ezer FT környékén mik a lehetöségek.

Válaszaitokat elöre is köszönöm.

Üdv

Link to comment
Megosztás:

Üdv.

180 000 ezer km feletti futásteljesitmény után még érdemes megvenni egy vectrát vagy astrát vagy omegát.?

Vagy az Opel sosem kop el?

Üdv

A magam részéről C20NE ügyben tudok nyilatkozni, ott szvsz nem számít túl soknak a 180000km, (sőt Caliban '92-'93-as évjárat esetén ritka az amelyikben TÉNYLEGESEN ennyi van) elég sűrűn látni a neten 4-500000km-t elfutott C20NE motorokat, sőt találkoztam már egy olyannal is, amiben 900000km! volt.

Rozsda: ez nagyban függ attól hogy mennyire gondos gazdája volt előzőleg az autónak, a hátsó kerékív rozsdásodás ha nem kezelték elég gyakori a 12-15 év körüli Vectrákon, de Astrákon, Calibrákon és Omegákon is, amennyire én tudom '95 után valamelyest javult a helyzet a korrózióvédelem terén, de ez majd kiderül pár év múlva, amikor ezek az autók is lesznek 15 évesek. Viszont ha gondos gazdija volt aki esetleg garázsban tartotta, illetve télen sűrűn lemosta róla a kicsapódott sót, akkor azért lehet találni olyan 15 éves Opelt is, amelyik nem rohad a sárvédőíveknél. Ki kell fogni, na.

Link to comment
Megosztás:

Azért még éppen meg tudják nézni! Ha a lámpa világít, akkor a hiba még kiolvastható! Egy TECH-es kiolvasás pár ezer forintocska... ennyit megér... :)

Mondjuk lehetséges, hogy te magad is ki tudod villogtatni a hibakódot...de ahhoz én nem tudok segíteni. Majd a többiek.

Sziasztok!

U.a. a gondom, mint a kollégának, és azt szeretném kérdezni, hogy igaz-e az miszerint a '94 utáni gépeknél a hibakód kivillogtatásával több kárt csinálunk, mint hasznot?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

U.a. a gondom, mint a kollégának, és azt szeretném kérdezni, hogy igaz-e az miszerint a '94 utáni gépeknél a hibakód kivillogtatásával több kárt csinálunk, mint hasznot?

Szvsz marhaság. Bár én még sosem próbáltam, de ismerek molyat akinek '97-es Calibrája van, és még sosem panaszkodott hogy hibakód kiolvasás után valami rosszabb lett volna, mint előtte. Csak gondosan kell hozzáállni és a megfelelő kivezetéseket kell összekötni.

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Sziasztok !!

Hála istennek megjöttek a nagyon faja FALKEN gumik az alufelnikre és már csak hetek választanak el bennünket a jóidőtől ami felvet egy újabb problémát ! Ahogy jobban utánna számoltam az új gumikkal a tavaj vett új felnik igen jó összeget kóstálnak darabonként is és , ha valakinek megtetszik (ne adja neki a jóisten :) ) akkor csak 4 db kerékcsavar választja el a csodaszép kerekeimtől és ez nem jó !

Szóval szeretnék venni felniőr csavarokat hátha kicsit lelassitja a drága elkövetőt , ha meg nem is akadályozza ! Csak nem tudom HOL ? MILYET ? MENNYIÉRT ?

Ebben szeretném segítségeteket kérni !!

KÖSZI !

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.