Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

sziasztok!

nem tudjátok gyárilag milyen olajjal töltik fel az 1.4 twinport asrtákat?

mert lassan egy első olajcserére viszem az autómat,és eddig egy mm olaj nem fogyott,pedig ugye bejáratós,és félek ha nem ugyanilyen viszkozitású kerül bele,azt esetleg csipegetni fogja...

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

nem tudjátok gyárilag milyen olajjal töltik fel az 1.4 twinport asrtákat?

mert lassan egy első olajcserére viszem az autómat,és eddig egy mm olaj nem fogyott,pedig ugye bejáratós,és félek ha nem ugyanilyen viszkozitású kerül bele,azt esetleg csipegetni fogja...

10w40, legalábbis nekem olyan volt

Link to comment
Megosztás:

igen,véleményem szerint is vmilyen 5w-s kell bele,mivel elég új még a moci :D 4000km :lol:

már csak azt kéne tudni,hogy gyárilag milyennel van feltöltve :unsure:

Sokfélét... :)

Legalábbis szervizenként változni szokott.

Ajánlom neked a Metabondot, ez minőségi olaj, és ebből mint klubtagnak van is

kedvezményed. Ebből az 5W40 5L neked 8982Ft, az 1L-es pedig 1890Ft.

Bp-en belül a kiszállítás ingyenes!

Ha érdekel, írj pü-t, vagy mailt!

Link to comment
Megosztás:

Nem akarom rontani Gabi az üzleted, de ha Tamásnak kell metabond, szólhat nekem is. :D

közelebb vagyok.

:D

van pár ismerősöm debrecenben,aki szintén tud :)

nem tudom,érdemes-e a gyári olajat használni,az ára alapján nem egy Castrol RS :unsure:

engem inkább a viszkozítás foglalkoztat.

mivel ez az első opelem,foglalkoztat az olajfogyasztás,és ezért akarok ugyanolyat beletenni,ami gyárilag van,mert erre rá sem néz a motor,nemhogy csámcsogná.értitek? :lol:

Link to comment
Megosztás:

nem, nem.

2004 tól minden opel motorba 5w30 as olaj kell. tessék kiolvasni a szervizkönyvet....

Ez az alacsony szulfáthamu tartalmú, ami a legtöbb euro4-es motorba kell?

Éppen most jött ki egy ilyen új metabond termék. :unsure:

http://www.metabond.hu/metabonddb/termek_r...?ism=1&tkod=189

1L 2500Ft, 5L 11300Ft és ebből klubtagoknak -10% kedvezmény. :)

Ha érdekel valakit, keressen meg.

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Végre újra netközelben. Visszaolvastam az előző napok írásait. Köszönöm a hozzászólásokat a kocsivétellel kapcsolatban. Azóta haver megvette a sárkányt és nagyon megvan vele elégedve. Én még annó 1.2 astrát vezette, ugyan klíma nélkül, de teljesen megvoltam vele légedve, tök jól ment, alig evett vmit és amikor családdal mentünk 4en hosszabb útra (300km), akkor sem volt vele semmi gond. Elég jól mozgatta ez a kis motor a kasznit. Igaz hogy a klímát tényleg úgy kell használni, hogy az ilyen kis motornál azért komolyan visszaveszi a teljesítményt. De én annó nélküle is jól megvoltam. Mégegyszer köszi mindenkinek a hozzászólásokat.

Rulezke grat a gépsárkányhoz!

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm! :unsure:

Ma jött haza a szerelőtől az autó - teljes átvizsgálás, folyadékcserék, efféle.

A bal első abs jeladó nem mindig érintkezik, ezt még ki kell cserézni, illetve a fényszóró búrákat is ki akarom, mert picit sárgák.

Viszont azt mondta a szerelőm, hogy a vezérlés "el volt rakva" egy foggal, és ezért nem ment úgy a motor, ahogy kéne (most teljes vezérlés csere volt+vizpumpa).

meg egy első ajtóhatároló is cserézve volt, mert állandóan rámcsukódott.

A klimát is ki kell még tisztítani, de hűt, mint a fene, csak elég büdi.

ja, és azt mondta a szerelőm, hogy az Astráknak híresen rossz a szellőztetésük - ezzel a Corsában sose volt gond! De már én is észrevettem, hogy állandóan párásodik az első szélvédő alja. Mi lesz télen??? ha odafagy??

Kicserélték a csapszeget a sebváltóban, ennek ellenére a hátsót irtó nehezen veszi. (de lehet, hogy csak én vagyok béna)

Mindezek ellenére, remélem, sok-sok kilométert megyünk majd együtt az autókával, szuper érzés ilyen nagy vasat vezetni!!! :) :D

Link to comment
Megosztás:

...De már én is észrevettem, hogy állandóan párásodik az első szélvédő alja. Mi lesz télen??? ha odafagy??...

Nem lehet, hogy neked is a tipikus belső keringtetés problémád van? Tudniillik, néha a belső keringtetés csappantyú állító motorja beszarik (vagy vmi mechanika probléma, már nem emlékszem), és folyamatosan belső keringtetésen van a szelllőzés, ami miatt persze párásodik az ablak.

Link to comment
Megosztás:

Lehet, bár most nézte át a szerelő és mindenféle szűrőt kicserélt. Főleg esős időben jelentkezik a párásodás. De köszi a tipet, jövő héten úgyis megyek vissza a szerelőhöz, majd mondom neki. :unsure:

A klima szépen leszedi a párát. :)

Esetleg nézd meg a következőt:

Add rá a gyújtást, a szellőzés irányát állítsd mondjuk a műszerfali fúvókák fele (lényeg, hogy ne az ablakra irányuljon), a ventillátort állítsd mondjuk 0-ra (hogy ne zavarjon a hangja), majd nyomkodd a belső keringtetés gombját. Minden nyomásra 1-2 mp-es halk elektromos motor hangot kellene hallanod a kesztyűtartó felől (mögül). Ha ez nincs meg, akkor gyanús, hogy belső keringtetés problémád van.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.