Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Jó, hogy Velo azért itt van - tényleg a Coupés társaság szinte teljesen elhagyta a fórumot. Pedig pont az lenne most a lényeg, hogy most lehetne változtatni azokon a dolgokon, ami nem tetszik, hogy tényleg olyan legyen a klub, mint szeretnénk. Nem azt kell megmondani most, miért nem jó, miért nem működik valami - hanem azt, hogy hogyan lenne jó, hogyan lehet olyan, amilyennek szeretnénk.

Az ingyenesség speciel olyan dolog, amivel nem értek egyet - olcsóbb lehet, szintek lehetnek, de ingyenes ne legyen. Ennek két oka van:

1. a társaság hígulása - inkább tartózkodnék olyan jellegű, teljesen ingyenes, nyílt fórumtól, mint pl. a CS, ahol helyenként tűrhetetlen stílusban megy a fik@zás. Sajnos ez is az ingyenes fórumok hozadéka. Szerencse, hogy pl. a coupe forum nem ilyen, de ez részint a kis taglétszám eredménye is. A tagdíj elsődleges szűrő - névhez kötött, nem mint egy SMS, így aki fórumozik, az vállalja magát és a véleményét. Persze azért lehet nyitni a fórumot, csak ahhoz több moderátor kell, mint azt Hemi is írta.

2. a legfrissebb fejleményeknek köszönhetően a klubtagság jóval több előnnyel fog járni, mint egy matrica meg rendszámtáblakeret. Gondolok itt a tervbe vett "egyesületi kedvezményprogram" kódnév alatt futó, most körvonalazódó dologra, ami pl. autóvásárlásnál, alkatrésznél tíz-százezres előnyt jelenthet. Azért ezt nem kéne ingyen osztogatni...

Link to comment
Megosztás:

Örülök, hogy pozitívan fogadtátok a hozzászólásomat függetlenül attól, hogy mit lehet belőle megvalósítani és mit nem :rolleyes: Igen, olvastam a multkor a mailt, amiben a MOTE átalakításáról volt szó, amiket leírtam, azok részben fedik az abban leírtakat, viszont attól teljesen függetlenül, a saját véleményem csokorba szedése (ezexerint úgy látszik, Ti is hasonlóképpen gondolkoztok bizonyos dolgokban és ennek örülök).

Természetesen szivesen átmásolom bárhova, csak segítsetek hova :mellow: Ide? Szerintem ezt az egész csevejt át kellene tenni akkor a neki megfelelő helyre, onnantól hogy telo felvetette a témát :D

Bocsánat, hogy belebrekegek, de:

Velo! Szóltál valakinek, hogy nem kaptál rendszámtáblakeretet és matricát? Azért kérdezem, mert amúgy azt korábban is kérni kellett külön. Nekem is pl.

Ami az ingyenességet illeti. Ha elolvastad az idevágó topikot, akkor láthatod, hogy mi a terv, és benne van ez is.

Persze, kérdezgettem (már nemtudom kitől), voltak igéretek hogy ekkor meg akkor, aztán szép lassan feledésbe merült... ez legyen a legnagyobb bajom, nem haltam bele, ilyenek miatt nem szokásom hogy csudázzak, egyébként sem a rendszámkeret az elvárásom a klubtól, hanem egy jó társaság, jó körülmények között :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Örülök, hogy pozitívan fogadtátok a hozzászólásomat függetlenül attól, hogy mit lehet belőle megvalósítani és mit nem :rolleyes: Igen, olvastam a multkor a mailt, amiben a MOTE átalakításáról volt szó, amiket leírtam, azok részben fedik az abban leírtakat, viszont attól teljesen függetlenül, a saját véleményem csokorba szedése (ezexerint úgy látszik, Ti is hasonlóképpen gondolkoztok bizonyos dolgokban és ennek örülök).

Természetesen szivesen átmásolom bárhova, csak segítsetek hova :mellow: Ide? Szerintem ezt az egész csevejt át kellene tenni akkor a neki megfelelő helyre, onnantól hogy telo felvetette a témát :D

Persze, kérdezgettem (már nemtudom kitől), voltak igéretek hogy ekkor meg akkor, aztán szép lassan feledésbe merült... ez legyen a legnagyobb bajom, nem haltam bele, ilyenek miatt nem szokásom hogy csudázzak, egyébként sem a rendszámkeret az elvárásom a klubtól, hanem egy jó társaság, jó körülmények között :unsure:

Oda

Link to comment
Megosztás:

Hic, szerintem nem azon múlik egy fórum légköre, hogy ingyenes-e vagy sem. Én ismerek olyan ingyenes fórumot, ahol rengeteg felhasználó van, mégsem megy az mint a carstylingon. Ami ott pl a fő baj, hogy büntetlenül (moderátori szankciók hiánya) lehet bármit mondani, gyakorlatilag semmi sem tilos, szana szét lehet offolni mindent, a kutyát nem érdekli. Az hogy milyen a társaság, odafigyelés és nevelés kérdése, illetve a társaság öszzetételének függvénye, nempedig pénzkérdés. Ha egy olyan ingyenes fórumon, ahol meg van nevelve a nép, megtanítva a normális fórumozásra, és odajön egy olyan, aki szítja a tüzet, akkor jóesteben ez úgy megy, hogy maguk a fórumozók szólnak rá, normális stílusban, hogy "öreg, vagyél vissza" és/vagy a moderátorok jelzik, hogy megmozdulásának súlyosságától függően, milyen szankcionális eljárások várhatnak rá a közeljövőben, hogyha nem hagyja abba.

érdekes, de a TotalCaron most épp egy autós klubról, történetesen magyarországon abból is a legnagyobbról, a Toyota Klubról írnak a Toyota hét révén... Érdekes dolgokat olvasni:

A klubban különlegesen sok aktív tag van. Váraljai Miklós, az alapító elnök mellett hat elnökségi tag dolgozik. Külön felelőse van a honlap tartalomnak, külön ember foglalkozik a sajtóval, a kapcsolatokkal. A klubtagok adminisztrálását, nyaggatását is külön ügyosztály végzi. Mivel az aktív klubtagok között erős a számítástechnikai beállítottság, ezért a honlap profi működésére nagyon nagy hangsúlyt fektettek.

Nemcsak egyszerű statikus oldal, hanem dinamikus társasági fórum. Még a lejárt tagságról is automatikus figyelmeztetés érkezik. Az indexről ma már átszoktak a saját fórumukra, ahol nem kevesebb, mint napi 300 hozzászólás a jellemző. Mindenki megtalálja a magának való témát a Lexustól a Scionig, sok márkakereskedőnek külön topikja van.

...A többszori megkeresés ellenére a Toyota Klubot semmilyen formában nem támogatja a Toyota Magyarország.

Mindenek előtt egy kapcsolódó történetet hadd meséljek el. Én is 2000-ben alapítottam a Saab 900 klubbot, hasonló módon, mint a Toyotások. Az alapítás pillanatában megkerestem az importőrt, a Polár Mobil Kft.-t, de valami értékesítőnél elakadt a beszéd. Ez igen rosszul esett, és ennek hangot is adtam minden fórumon. Pár hónapra rá az importőr igazgatóságától érkezett egy levél, hogy hallották az esetet, és üljünk le, beszéljük meg. Leültünk, megbeszéltük és rájöttünk, mindannyiunknak közös a célja. Saabosok vagyunk, egy oldalon állunk.

Ettől a perctől kezdve az importőr a lehetőségeihez mérten minden formában támogatta az egyesületünket. Megkaptuk a régi zászlókat, reklámanyagokat, a találkozókra volt, hogy pénzt, de ajándékokat mindig kaptunk. Az importőr ma már minden rendezvényünkön ott van, és például tesztvezetéssel erősíti a márkát.

Kérdem, nem ez a logikus? A klubtagok közül jócskán akadt olyan, aki a régi 900-ból új Saabba ült át. Nem pont a klub az a hely, ahol az igazi fanatikusok gyülekeznek csillogó szemmel tömött sorokban? Hol ápolják legjobban a márka imidzsét, ha nem ott? A klubtagok végzik a legdurvább térítést. Ráadásul ingyen! És vajon mit jelent egy importőr költségvetésében egy márkatalálkozó támogatása? Néhány sapka, vagy bögre? Egy tesztautó, amit bármilyen himi-humi ügyféljelöltnek szemrebbenés nélkül napokra odaadnak, a találkozókon viszont több száz emberhez juthat el, olyanokhoz, akiket tényleg érdekel. Akikből élnek.

Az éves tagsági díj 4000 Ft. Ezt a tag gyakorlatilag azonnal visszakapja, mert bankkártyaszerű tagsági, klubos e-mail cím, tárhely, matrica és rendszámtáblakeret jár a tagsághoz. Évente egy nagyobb és több családias találkozót tartanak.

ebből nekem azért sokminden lejön:

1. más kluboknál is megvannak a gondok

2. szervezéssel, utánajárással lehet gyógyítani a sebeket

3. a toyotaklub sem ingyenes, de valamiért mégis jobban megy, és ez szerintem az, hogy építik a közösséget úgy ahogy azt kell...

itt a teljes cikk: http://totalcar.hu/magazin/szerelem/toyotaklub/

Link to comment
Megosztás:

akkor ha meg tudod oldani Telo, én nem nyúlnék bele. Ha meg nem, akkor küldj PÜ-t, és segítek! :rolleyes:

Asszem elkélne a segítség, mert nem vagyok modi, és nem tudom mások hozzászólásait áthelyezni... Vagy szimpla átmásolásra gondoltál? A témát azért indtottam itt, mert kifejezetten az Astra G klub (nevezzük úgy talán, hogy szekció, mert úgy látom kicsit kavarognak a képek, ezen is lehetne pl javítani) jövőjéről szerettem volna érdeklődni, de Velo hozzászólásától kezdve ez már általánosabb MOTE kérdéseket is érint.

Link to comment
Megosztás:

Annyi bajom van csak a hozzászólások áthelyezésével, hogy mivel amoda is volt közben hozzászólás, így ezeket megtörné, illetve ezekben sokszor hangzik el utalás erre és arra a topikra, vagyis ott félig.meddig furcsán mutatnának.

Az is egy megoldás lenne, ha valaki összefoglalná az itteni beszélgetést egy hozzászólásban oda. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Szerintem is dícséretes a Toyota klub példája szervezettség / összetartás szempontjából, és e felé kellene a MOTE-nek is mozdulni, amire most megvan a lehetőség és szerintem az irány is errefelé van most kijelölve... :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Annyi bajom van csak a hozzászólások áthelyezésével, hogy mivel amoda is volt közben hozzászólás, így ezeket megtörné, illetve ezekben sokszor hangzik el utalás erre és arra a topikra, vagyis ott félig.meddig furcsán mutatnának.

Az is egy megoldás lenne, ha valaki összefoglalná az itteni beszélgetést egy hozzászólásban oda. :rolleyes:

Hát, már elhangzott egypár dolog, de talán össze mixelhetek vmit, beidézgetek kis kommentárral vagy mittomén...

Link to comment
Megosztás:

Jah, még ami kellene, az a toborzó kártya! Én is csináltam ilyet, arra szolgál, hogyha lát vlaki egy Astra Coupe-t akkor az ablaktörlő alá biggyesztheti, mivel szinte sosincs lehetőség arra hogy megvárja az ember a tulajdonost.

első oldal:

kartya_0_s.jpg

hátoldal:

kartya_00_s.jpg

egy kicsi, laminált papírkártya, filléres dolog, de nagyon jó :unsure: (igaz, még nem volt időm eleget gyártani belőle :rolleyes: )

szerk: mellesleg olvastam, hogy lesz (vagy esetleg már van is) Csak fórumozásra jó klubtagsági is, ami nekem pl nagyon is elég lenne, ugyanis hamarosa, juni 08án lejár a tagságom, szóval ha cselekedni akartok valamit, akkor épp itt lenne az ideje, mert mint mondtam, én nem élvezem a kártyával együtt járó és egyébként hasznos szolgáltatásokat/kedvezményeket... :mellow:

Link to comment
Megosztás:

Srácok, 1 óra alatt írtam 1 méter hozzászólást, amit 1 gombnyomással sikerült likvidálnom. Ezért egrészt felrobbanok, másrészt nincs affinitásom újra megszülni.

A lényeg. Van néhány észrevételem a klubéletet illetően, jók is, kevésbé jók is. A jó, h van klub, a rossz, h nem használjuk elég jól. Értem ez alatt, h mi, G Astrások nem vagyunk elég aktívak a klub-beli tevékenységben. Itt most nem(csak) szervezkedési v adminisztratív dolgokra gondolok, csupán a megjelenésre. Talikon, programokon. Tudom, h mindenkinek megvannak a saját dolgai, de hiszem, h a munka(suli)-család-mindenmás-Bermuda3szögben meg lehet találni az egyensúlyt. Ezt a klubot magunknak akartuk, akkor éljünk is vele, tartsuk fenn, gondozzuk. Nem kell ehhez sok dolog, csak 1 kis aktivitás. Ez - zenekaros pályafutásom alapján - úgy működik (Boldi, gondolom, Neked nem mondok újat), h naptár kinyit, próba, koncert beír, persze, egyeztetve a munkával, mert, ugye, abból élünk, aztán jöhet a többi. Ezt nehogy úgy értsétek, h első a klub, majd az egyebek, nem. Viszont a fontossági sorrendben a klub kapjon kicsit fontosabb szerepet. Ennyi. Persze, ehhez a klubnak is színvonalasabbnak kell lennie, h adott esetben érdemes legyen pl 1 családi programot más időpontra tenni. Mitöbb, elhozni a családot 1 hétvégi kirándulásra.

Telo pajti! Most, h elvileg van időm, szívesen bekapcsolódnék a szervezési tevékenységbe, segíteném a klubot, amennyire tudom. Legalább nem sorvad el az agyam idő előtt. Bár, lehet, h ezt már lekéstem... :rolleyes:

A "másik" G Astrás arcokkal jóban vok, szívesen beszélek velük egy lehetséges "fúzióról".

Tehát. G Astrás FiúkLányok! Kéretik kicsit aktivizálódni! Lehet gondolkodni programokon, merre, mit, a hogyant meg közösen kitaláljuk. Adjon bele ki mit tud! És itt nem anyagiakra gondolok.

Remélem, mindenki akarja a G Astra Klub fennmaradását!

Peace

Link to comment
Megosztás:

A carstylingos srácoknak meg lehet fel kellene ajánlani valami kedvezményt, ha csatlakoznak a clubhoz...

Az astra szekciónak csak akkor lesz értelme, ha több aktív tag lesz. Ha ez nem így alakul akkor felesleges. Esetleg lehetne fúzió a coupe-sokkal, mert együtt már lenne értelme is a szekciónak......

Link to comment
Megosztás:

A carstylingos srácoknak meg lehet fel kellene ajánlani valami kedvezményt, ha csatlakoznak a clubhoz...

Ez a lehető legrosszabb, amit tehetsz a jelenlegi klubosok ellenében.

Vagyis ha pár "ingyenélő"-nek több kedvezményt ajánlasz, csak hogy növeld velük a klublétszámot,

mint a jelenlegi klubosoknak, akkor a jelenlegieket értékeled le...

Egyetértek azzal, hogy ne csak 5000Ft-os klubtagsági legyen, hanem legyen olcsóbb klubtárgyak

meg minden egyéb nélkül, de nem jó taktika, ha "ingyenjegyet" kezdesz osztani a carstylingon.

Link to comment
Megosztás:

Ez a lehető legrosszabb, amit tehetsz a jelenlegi klubosok ellenében.

Vagyis ha pár "ingyenélő"-nek több kedvezményt ajánlasz, csak hogy növeld velük a klublétszámot,

mint a jelenlegi klubosoknak, akkor a jelenlegieket értékeled le...

Egyetértek azzal, hogy ne csak 5000Ft-os klubtagsági legyen, hanem legyen olcsóbb klubtárgyak

meg minden egyéb nélkül, de nem jó taktika, ha "ingyenjegyet" kezdesz osztani a carstylingon.

Egyet kell értenem az előttem szólóval. Nem kellene nekik külön kedvezményeket biztosítani, egyszerűen a meglévő új felállást kell úgy kitalálni, hogy az vonzó legyen számukra is...

Link to comment
Megosztás:

Egyet kell értenem az előttem szólóval. Nem kellene nekik külön kedvezményeket biztosítani, egyszerűen a meglévő új felállást kell úgy kitalálni, hogy az vonzó legyen számukra is...

Ok. Igazatok van ! Lehet ezt nem gondoltam végig. Ok. vonzóbbá kell tenni a klubot, de mivel?

Link to comment
Megosztás:

A tervezett változások efelé tendálnak, olvastad őket?

Nem volt még időm sajnos egészében végigolvasni.... (csak beleolvastam...) De lehet össze kellene jönnie a g astra szekciónak valamikor megbeszélni a szekció sorsát, dolgait. tudom erre lenne jó a debreceni tali, de sajna az nekem nem lesz jó....

Link to comment
Megosztás:

Nem volt még időm sajnos egészében végigolvasni.... (csak beleolvastam...) De lehet össze kellene jönnie a g astra szekciónak valamikor megbeszélni a szekció sorsát, dolgait. tudom erre lenne jó a debreceni tali, de sajna az nekem nem lesz jó....

Persze, összejöhetünk! Én a talitól kezdve elvileg már otthon leszek...

Link to comment
Megosztás:

Srácok, 1 óra alatt írtam 1 méter hozzászólást, amit 1 gombnyomással sikerült likvidálnom. Ezért egrészt felrobbanok, másrészt nincs affinitásom újra megszülni.

A lényeg. Van néhány észrevételem a klubéletet illetően, jók is, kevésbé jók is. A jó, h van klub, a rossz, h nem használjuk elég jól. Értem ez alatt, h mi, G Astrások nem vagyunk elég aktívak a klub-beli tevékenységben. Itt most nem(csak) szervezkedési v adminisztratív dolgokra gondolok, csupán a megjelenésre. Talikon, programokon. Tudom, h mindenkinek megvannak a saját dolgai, de hiszem, h a munka(suli)-család-mindenmás-Bermuda3szögben meg lehet találni az egyensúlyt. Ezt a klubot magunknak akartuk, akkor éljünk is vele, tartsuk fenn, gondozzuk. Nem kell ehhez sok dolog, csak 1 kis aktivitás. Ez - zenekaros pályafutásom alapján - úgy működik (Boldi, gondolom, Neked nem mondok újat), h naptár kinyit, próba, koncert beír, persze, egyeztetve a munkával, mert, ugye, abból élünk, aztán jöhet a többi. Ezt nehogy úgy értsétek, h első a klub, majd az egyebek, nem. Viszont a fontossági sorrendben a klub kapjon kicsit fontosabb szerepet. Ennyi. Persze, ehhez a klubnak is színvonalasabbnak kell lennie, h adott esetben érdemes legyen pl 1 családi programot más időpontra tenni. Mitöbb, elhozni a családot 1 hétvégi kirándulásra.

Telo pajti! Most, h elvileg van időm, szívesen bekapcsolódnék a szervezési tevékenységbe, segíteném a klubot, amennyire tudom. Legalább nem sorvad el az agyam idő előtt. Bár, lehet, h ezt már lekéstem... :rolleyes:

A "másik" G Astrás arcokkal jóban vok, szívesen beszélek velük egy lehetséges "fúzióról".

Tehát. G Astrás FiúkLányok! Kéretik kicsit aktivizálódni! Lehet gondolkodni programokon, merre, mit, a hogyant meg közösen kitaláljuk. Adjon bele ki mit tud! És itt nem anyagiakra gondolok.

Remélem, mindenki akarja a G Astra Klub fennmaradását!

Peace

Helyesen szóltál barátom. Uff.

Én is hasonló módon szervezem az életem, csak nekem a család az, ami a szabadidőt leköti, és most hirtelenjében duplázódott a tennivaló-faktor (de inkább tízszereződött, úgy érzem). Elvben, ha előre tudom, és nem tart tovább 2-3 óránál, akkor megpróbálom megszervezni, hogy elmenjek a megbeszélésre. Esetleg a fiammal együtt, ő már úgyis "veterán" Lurdy talis....

Link to comment
Megosztás:

Helyesen szóltál barátom. Uff.

Én is hasonló módon szervezem az életem, csak nekem a család az, ami a szabadidőt leköti, és most hirtelenjében duplázódott a tennivaló-faktor (de inkább tízszereződött, úgy érzem). Elvben, ha előre tudom, és nem tart tovább 2-3 óránál, akkor megpróbálom megszervezni, hogy elmenjek a megbeszélésre. Esetleg a fiammal együtt, ő már úgyis "veterán" Lurdy talis....

Köszönöm, Nagy Fehér (ööö... Piros... :mellow: ) Hic Testvérem...

A Kis Veterán Padavan tiszteletbeli tag és nem utolsósorban, kemény pacsit ad... Ott a helye! :rolleyes:

Peace

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.